Sunday, October 10, 2010

KASIHAN ANAK MUDA INI


tengok gambar kat atas. anak melayu begitu bangga memegang panji DAP.

aku takkan mencemuh budak ni. anak muda yang kurang akal politik. bagi aku segelintir anak muda sebegini pada saat ini lebih condong berpihak kepada parti yang sukakan mainan politik sensasi daripada memegang perjuangan berlandaskan fakta.

tidak mengejutkan jika keupayaan DAP membohongi segelintir umat melayu sebenarnya sudah berjaya. namun bagi aku memandang kepada isu ini sebenarnya takkan mengalih fokus aku. yang penting bagi kita adalah untuk terus berdakwah kepada seluruh umat melayu bahayanya DAP,PKR dan PAS.

mereka ini adalah ancaman besar kepada maruah umat islam dan melayu. bawaan mereka yang bermati-matian mengliberalkan kalimah ALLAH sudah menjadi bukti paling kukuh untuk kita melancarkan jihad politik !

tewas atau menang itu ketentuan ALLAH. yang penting jika kita fikir islam dan melayu dalam keadaan bahaya, maka kamu wajib bersama kami untuk memerangi mereka di landasan politik habis-habisan !

demi alif ba ta.. agama bangsa dan tanahair !

26 comments:

Anonymous said...

Kesiannnn... bukan kerana ideologi, tapi kurang kasih sayang nakkan perhatian... tak marah ke puok DAP pakai songkok???

Anonymous said...

nie dh kategori tali barut nie...

kulatlapok said...

gambar tampal )super impose) pun x kenal.??

-krisjawa lok3- said...

Anak sapa tu?? Katanya bapa dia pemimpin pas....dah terlebih tarbiyah ke

Anonymous said...

suruh bdak tu tanggal baju melayu kalau nak sokong dap.

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP,

apa nak jadi dengan Pok Jib kita ni GAP? sekolah agama atau pondok macam mana pok jib woi??? hancur 1 malaysia!

satu tulisan bijak disini:

http://melayupasirgudang.blogspot.com/2010/10/bil-utiliti-srjk-cina-akan-di-tanggung.html

salam perjuangan!

Anonymous said...

DAP laknatullah..musuh Islam yang nyata

Anonymous said...

ye kita sokong ... errr sokong siapa ye? rahsia..undi rahsia kan?

Anonymous said...

haram jadah punya melayu ni ... otak dia duduk kat kepala lutut pasai tu banggang semacam jer ...

Anonymous said...

Kita tunggu dan lihat kalau mamat melayu tongong ni boleh lawan pesident DAP Lim Guan Eng dalam merebut kerusi presiden dan mendapat sokongan semua ahli DAP...ini macam nak sedut air laut dengan straw...luruh gigi budak tongong sedut pun air laut tak ada effect pun...hehehhehhehehe...

tungkaran hati said...

Masaalahnya sekarang ini ramai Bangsa Melayu merasakan yang songsang itu hebat. Lihat saja kepada perlakuan kebanyakkan bangsa kita; rempit, dadah, sex bebas atau songsang, kepercayaan tahyol dan juga berpolitik(kebencian melampau-lihat juga di IPTA/IPTS)! Datuk Nick Abdul Aziz Nik Mat telah berjaya cemerlang diatas perkara-perkara ini.
Tak percaya? analisalah sendiri dengan matahati....!

Anonymous said...

Ini satu bukti yg sangat menakutkan kita sebagai ANK MELAYU...Terang2 DAP ini satu PARTI yg berpaksikan Anti-Melayu tapi ada juga ank melayu yg buta hati. Menyokong membutatuli dan tak tahu aapa yg disokong dan apa yg disokong..Jadilah ini satu contoh bagi yg lain........

Anonymous said...

sedih aku tgk gambar tu. Mcm seluruh bangsa aku dah dipermain, diperbodoh dan diperbangang.

Anonymous said...

kalau ikut fatwa PAS, mamat ni kira kafir ker tak?

Anonymous said...

muke tak macam melayu pon..mgkn menyamar jadik melayu

kamil said...

Apasal letak jata Malaysia ikut suka je?mamat ni org gomen ke?.Rasa mcm nak pijak2 je muka
mamat samdol nih.

Anonymous said...

300000 ahli perkasa patut turun demo ke seluruh negara (10000 ribu for every x 30 point)

Sebulan 2 kali.

Isu isu.

Najib kena Turun. Suka atau secara paksa.

Anonymous said...

Tidak ada apa yang hendak dihairankan dalam kesesatan politik ini. Sedang kan yang bergama pon sanggup terpegaruh dengan ajaran-ajaran sesat saperti jadi pengikut ayah pin ini kan pulak politik .Tidak ada ada bezanya. Akan ada manusia yang menjadi buta hati dan tersesat. Manusia jenis ini lah yang mempercepatkan bangsa nya sendiri terhapus di bumi sendiri.

Anonymous said...

TOK DAH LAMA TAK TULIS APA APA,TAPI BILA TENGOK GAMBAR BUDAK NI,TOK DAH TAHU AKAN RAMAI LAGI MELAYU YANG SANGGUP MEMAMAH DAGING SAUDARANYA SENDIRI.BANGSA MELAYU KENA BERANI BERTINDAK SEKARANG SELEWAT LEWATNYA PRU 13 TERJAWAP.HANYA MELAYU BOLEH BELA MELAYU.- Pai Koliang

Anonymous said...

ini bukan kesesatan politik...ini adalah satu bentuk politik baru...budak ni bukan pembelot...apanya pembelot? kalau dia belot pada negara tangkaplah dia...korang kata dia belot sebab dia sokong dap? tak sokong umno?

ini politiklah kawan...negara kita negara demokrasi...lagi satu, baguslah melayu ramai masuk dap...bila ramai melayu, dap tu akan kembali neutral...bukan untuk kaum minoriti saje...

bukan ke ini lagi baik?

Anonymous said...

GAP MASUK DAP BUKAN NYA KELUAR ISLAM ITU HAK DIA LAA GAP ,,,YG KOO NAK KAPIR KAN ORG TU BUAT APA GAPP.TOBAT LAA GAP.MACAM BOSS GAP MASUK AMENO,BUKANNYA JADI KAPIRR......

Anonymous said...

Budak melayu sekarang ni lopa asal usul..lupa jati diri..bab tu ramai buang anak,buang agama,buang tebiat
kekeke..gejala pecah belah,merempit,sosial,budaya barat mereka ambil pula..baru pandai sikit2x..baru pakai kereta/ada rumah bear...dah rasa diri tu hebat boleh bersaing dgn bangsa lain...baru belajar mengaji/ceramah agama sikit2x pasal agama..dah leh cakap besar pasal agama...sampai lopa sejarah org lama2x yg menghabis tenaga membesarkan mereka..menaikan agama/negara..sehingga kita mampu hidup aman di bumi malaysia ni
kalau bukan usaha org lama 2 mungkin mereka hanya..pemandu teksi jee..mcm majority melayu di negara jiran..oleh sedar2x diri tu sikit sebelom terlambat..biar kita hidup alar kadar..jagan membenci kaum sendiri..berusahalah selagi termampu...kekeke

celik hati said...

Ada satu mamat kat atas nu kata bagus kalau ramai melayu masuk dap,nanti dap boleh jadi neutral.Ini semua pemikiran budak2 tak cukup umur atau orang tua akal tak cukup.Ideal sangat sampai tak berpijak di bumi yg nyata.

Samalah mcam kalau cakap kan bagus kalau semua melayu masuk pas jadi tak perlulah umno atau semua melayu masuk umno atau semua cina dap masuk Islam.

INi sebenarnya simptom2 kuasa politik Melayu nak mampus!Minoriti akan menguasai majoriti dengan mudah dengan taktik pecah dan perintah ini.Melayu yg berpecah kepada 4-5 parti yg berbeza akan lebih mudah dikuasai daripada Melayu yg cuma berpecah kepada 2 parti!

Lemahnya kuasa politik Melayu boleh kita lihat apabila umno yg memerintah juga semakin tak mampu menolak tuntutan2 melampau cina(MCA dlm konteks ini)bilamana najib semakin menurut apa saja permintaan pornstar soi lek.Najib telah bersetuju untuk membayar semua bil utiliti sekolah cina yg kalau dikira mungkin mencecah puluhan juta setahun(mungkin juga lebih).Malah MCA menuntut satu sekolah cina untuk setiap 5000 rumah cina!

Fenomena ini lebih dahsyat lagi apabila kuasa politik Melayu semakin lemah dan lemah.Apasaja yg diminta akan diberi asalkan cina memberikan undi kepada mereka.

Tak dapat bayangkan apa pula yg akan digadaikan oleh pas kalau pakatan yg memerintah bila jumlah kerusi melayu tak sampai separuh daripada jumlah semua kerusi di parlimen!

Anonymous said...

budak ni agen CIA..PAS hantar jadi pembantu khas tu...

Nama Asal: Mat Damonn
Asal: Cherok Tok Kun Penang

Sekolah kat Sek Men Dato Sheikh Shahbuddin

Anonymous said...

patut cop kat dahi dia..dap..

Anonymous said...

dari masuk umno lebaih baik masuk dap...