Sunday, October 31, 2010

LIVE GALAS : JANGAN JADI BAGHAL , KELUARGA TBH !

 keluarga mendiang teoh beng hock buat kecoh semalam sewaktu MCA buat kempen. lebih kecoh apabila mereka memaksa wakil MCA menandatangani petisyen sokong TBH.
adakah TBH ini parti politik ?
apa kena mengena TBH dengan galas ?

kita hormati orang yang telah mati, tetapi dalam keadaan tertentu  jangan over untuk buat gimik memualkan wahai keluarga TBH. daripada simpatisan kami terhadap tekanan yang TBH hadapi dari samseng DAP selangor, kini perasaan ini dah bertukar jadi menyampah pulak.

jadi jadi baghal la wahai keluarga TBH. kalau nak main politik simpati macamni, ada banyak lagi kes orang melayu yang kena bunuh dek kapir, tapi kami tak sampai dek akal nak jadikan ia sebagai bahan kempen.

pesanan kepada keluarga TBH, tolong periksa semula kronologi kematian. 

TBH bergaduh dengan ahli majlis DAP dari kajang.
nota tulisan tangan bunuh diri TBH.
.insiden penahanan 9 pegawai khas DAP oleh SPRM sebelum TBH terjun.
pakar forensik sahkan TBH bukannya mati bunuh diri.

dll..gunakan akal waras, bukan berfikir melalui kepala lutut !

11 comments:

imanshah said...

kami org2 kelantan tak mengalu2kan anda ke bumi kelantan. Maaf kami juga sedih kematian TBH tapi bukan caranya mengenang kematian itu untuk mencipta kontreversi di kelantan

Anonymous said...

orang orang kelantan perlu bangkit, jangan biarkan budaya yg tak menguntungkan melayu menular dikelantan

Anonymous said...

bodoh keluarga tbh nie cam gampang

Anonymous said...

kawe agak kagum kelantan dikenali serambi mekah,
tapi dek kerana tok guru ajaran meliwat dan nyanyok ,
apa yang nak dibanggakan dgn ajaran serambi mekah ni

peliwat diutamakan .,
kalwat dibanggakan

Anonymous said...

lancau hai punya family memalukan org cina je.. yg kena maki hamun cina juga bodoh.. ini dap haramjadah punya kerja la ni.. enghasut.. dap mmg rasist haram babi siamang.. petuih...

hahn said...

TBH tu adalah hal biasa biasa aja untuk kes mahkamah. Biar mahkamah menentukan.

Banyak lagi kes lain yang mungkin lebih teruk dari itu misalnya budak Uitm kena langgar dengan wakil rakyat PKR.

Tak perlu membawa keadilan ke jalanraya. Itu kerja orang tinggal dalam hutan. Kalau otak gitu belajar lagi dari mau memerintah Negara.

pemuda malaya said...

mpos pegi mposlaa..nk wat kecoh2 plak...lu ramai2 pi terjun bangunan laa..
gile ke ap ramai2 tbe2 je dtg..
muke tk malu..

Anonymous said...

Ini provokasi!
Macam mana nak hormat orang kalau diri sendiri tak hormat orang lain.
Buduh punya DAP!
Justice Untuk Arwah Sosilawati dan 3 yang lain!

Anonymous said...

dengar oghe kelate deber sangat, cina tu wak kaca, tengok jah!! royat ko puok2 tu..toksohlah kaca majlis oghe!
Napok sangat bodohnyo! baik gi royat kat Lee Kuan Yew! Bodoh!19X..Gilo!!3X

Anonymous said...

jgn tak tau, itu strategi..... rata2 org cina tak percaya TBH tak di bunoh, even oleh anggota2 MCA...... cumanya MCA tak nak ada orang potong stim dalam acara diaorang......

MCA ni macam orang2 UMNO dan MIC jugak...... mesti di lihat bermati-matian sokong BN, lepas tuh beli Tanah Rezab Melayu dari Orang Melayu dan suruh EXCO Melayu untuk luluskan pertukaran status tanah.

Cina dan India ni, generasi tua saja mesti nak dilihat sokong BN untuk kumpul harta, melalu connection dengan orang kuat UMNO, i.e. decision makers,tapi anak2 mereka, kebanyakkan berfikiran critis....

Orang Melayu pulak, kalau bukan anak2 pemimpinan UMNO, layaknya paling kuat peganglah jawatan parti peringkat Cawangan & Bahagian, tak pun JKKK, esok, pusakakan pada anak2 diaorang pulak.... sebab tu jarang anak2 terpelajar dr orang kebanyakkan boleh memegang jawatan di cawangan. Bunoh mereka dulu..... jangan bagi dia naik, yang boleh pegang jawatan, superviser2 kilang, tekong laut, tekong darat dan seangkatannya........

Jadi status quo mesti di maintain.... dulu bapak aku ketua cawangan, aku pulak mesti ketua pemuda cawangan.....

Tapi nasib tak menyebelihi mereka, sokongan semakin berkurangan akibat anak2 muda lepasan universiti semakin susah dapat kerja..... apa yang dicakap tak serupa bikin..... ini semua seperti api dalam sekam........

arsengak said...

bodoh sial

sape TBH tu? bakal agong malaysia
bongok punya keluarga.. TBH tu dah mampos.. yang lu orang tunjuk muka kesian watpe... bongok punya keluarga TBH... dia pikir semua orang malaysia meratapi kemamposan si TBH

khhaaak ptuuihh.