Friday, October 29, 2010

LIVE GALAS : CERAMAH ANWAR YANG PERSENDA NIK AJIS !


malam tadi anwar berceramah. dia berceramah depan nik ajis.

pembentangan fakta yang anwar bentang adalah mengenai isu menara warisan. kenapa begitu rendah kualiti ceramah anwar sekarang aku tak pasti. mungkin masih berserabut dengan  permaslahan air mani yang tertinggal dalam dubur mangsa liwatnya.

fakta anwar takde penghayatan. takde roh. hilang arah dan amat bercelaru. politik punyai triple meaning yang mendalam. apa yang tersurat tidak semestinya sama seperti tersirat.

isu menara warisan yang anwar pertikaikan dalam ceramah depan nik ajis secara indirectlynya telah menempelak batang tubuh nik ajis itu sendiri.

nik ajis tahu dia tak mampu untuk mengupas mengenai menara warisan, kerana 20 tahun sepanjang  pentadbirannya itu  satu masjid pun tak pernah dibina. 

lihat muka bosan melampau nik ajis. dia tahu anwar membohong sahaja. nik ajis takkan lupa akan insiden sewaktu anwar menjadi menteri kewangan dimana kerajaan negeri kelantan memohon peruntukan RM600juta untuk membiayai kos rawatan air kelantan.

anwar tolak mentah-mentah permintaan pas kelantan. katanya 'tak perlu bantu kelantan'.. fakta ini boleh disahkan oleh bapa nik nik nazmi, adun seri setia pkr selangor.

lepas kena pecat, tun mahathir melalui daim jugalah yang membantu pembiayaan kos ini..

gambar pinjam minaq jinggo. tkasih

14 comments:

Anonymous said...

PENYELEWENGAN YONG TECK LEE SEMASA MENJADI KETUA MENTERI SABAH KONON MEMBELA RAKYAT SABAH BOLEH BLAH DAH.....SILA BACA DI

BLOG…http://sanggahtokjanggut.blogspot.com/

TAU2 PEROMPAK HARTA RAKYAT SABAH...TUHAIIIII

Gelombang Rakyat said...

Sumpah Anwar pada KuLi Ceramah di Sungai Terang, Gua Musang.

Apa Dia?

Layari blog GELOMBANG RAKYAT

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

kingnek said...

Anwar, pelakon yang lebih hebat dari Rosyam Nor dan P Ramlee, memang watak sial yang sanggup buat apa saja asalkan puas nafsu jijiknya untuk menjadi PM

Masalahnya, Allah SWT tidak membenarkan, alhamdulillah!

arah said...

Sabda Rasulullah s.a.w. berbunyi; " Sesiapa yang mencari keredaan Allah dengan kemurkaan manusia nescaya Allah akan mencukupkannya dengan pertolongan manusia, sesiapa yang mencari reda manusia dengan kemurkaan Allah, Allah akan menyerahkannya kepada manusia". Hadis ini adalah dari Riwayat al-Tirmizi, dan ianya adalah hadis hasan.

Pemuda malaya said...

lantak depa laa sumaa..bgaduh ssame sndiri..last2 tkene muke sndiri(JGN TSILAP TMBAK BLAKANG SPE2 LPS NI SUDA...)..kih..kih..kih!
HIDUP BARISAN!HIDUP MELAYU!

berbulumatahitamku said...

AAA STANDARD LA NATANG SEKOR NI ... SAMA RATA..SAMA RASA..DEPAN BELAKANG SAMA SAJA

arah said...

Khairy, Pakatan tell Najib not to ignore anti-tower protest
By Boo Su-Lyn
KUALA LUMPUR, Oct 29 — More than 200,000 Malaysians have backed a Facebook protest to stop the proposed construction of the 100-storey Warisan Merdeka tower as Umno Youth chief Khairy Jamaluddin joined Pakatan Rakyat (PR) leaders in calling on Datuk Seri Najib Razak not to ignore the protest.

As at 9.15pm tonight, 200,008 out of 8,815,780 Malaysian Facebook users have clicked “Like” on the “1M Malaysians Reject 100-storey Mega Tower” page to signify their opposition to the RM5 billion Permodalan Nasional Berhad (PNB) project.

The page was created anonymously hours after the prime minister announced the proposed new tower during his 2011 Budget speech on October 15.

People have been writing on the Facebook wall almost every minute since and are blaming the Najib administration for promoting grandiose projects, despite the best efforts of the government in denying that any public funds will be used.

“We need a MEGA HELP for the poor not a MEGA TOWER for the rich,” said Facebook user Nizam PerppisLd, illustrating the typical comments which have appeared on the page.

In his 2011 Budget speech, Najib has said that the tower will be the tallest building in Malaysia, surpassing even the Petronas Twin Towers, upon its completion in 2015.

Many of the protestors on Facebook have also voiced their dissatisfaction by using “placards” from the page’s 165-image collection as their profile pictures, featuring messages like “RM5 billion to help stop child abuse”, “RM5 billion. Improve facilities for the disabled”, and “No mega tower! We want world class public transport system!” among others.

Anonymous said...

Berita terkini :
Ton Nik berkata di Galas kalau penyokong kelantan tak buat keganasan dan duduk dengan aman dan tanpa sebutir mercun/bungapi dibaling di spanjang perlawanan bolasepak akhir Piala Malaysia akan masuk syurgo...hehehe...hobin jang hobin...

Anonymous said...

Jgn kata bina masjid..bantuan rakyat termiskin pon tak X harap kerajaan pusat jee..mana pergi hasil jual balak pon tak tahu..memang dasar pemerintahan mangkuk ayun kekekeke...Pas ni parti syok sendiri..bab tu cakap tak guna otak...

Anonymous said...

GAP,

Aku suka gambar An-War yg dalam komen ni. Sungguh serabut air mukanya dan hilang langsung seri di wajahnya. Aku heran kenapa penyokong tegar PKR masih tak nmpak perkara yang sungguh jelas terbentang di depan mata. Itu tanda2 kekuasaan Allah.

Peratikan plak wajah Tun Dr Mahathir. Walaupun 80++, dihina, dicerca oleh mereka yang buta hati , dia tetap berseri tersenyum ikhlas. Benar sungguh Allah Maha Berkuasa atas segalanya..

Anonymous said...

"..Khairy, Pakatan tell Najib not to ignore anti-tower protest
By Boo Su-Lyn.."

KJ ko layan pukimak Boo Su-Lyn yang racist tuh buat apa.. dia memang nak jahanamkan melayu sampaikan sanggup ceroboh majlis UMNO. Setakat BuntutSulyn tuh nak dengan perkatan racist ddok kedai kopitiam lagi berlambak melayu kena maki hamun. Pukitiang!!

kingnek said...

setuju, aku pun dah lama perasan, seri di muka Brader Anwar di dah lama hilang. Dalam PKR sendiri dah berontak kuasa Anwar, lihat saja Zaid Ibrahim dan di Batu Sapi

Anonymous said...

Teman masih ingat lagi sebuah filem bertajuk "Lembing Awang Pulang ke Dayang". Ceritanya bagus dan menarik, arahan seorg pengarah terkenal tanah air.

Ada satu lagi filem yang akan ditayangkan tak lama lagi bertajuk "LEMBING AWANG PULANG KE AWANG". Ceritanya lucu sgt..nak pecah perut di buatnya....kah kah kah

Nak tahu pengarahnya...Si Anu tu lah....kah kah kah

Anonymous said...

Teman masih ingat ada satu filem menarik bertajuk"Lembing Awang Pulang ke Dayang". Ceritanya bagus dan menarik arahan seorang pengarah terkenal tanah air.

Ada satu lagi filem yang akan ditayangkan bertajuk "Lembing Awang Pulang ke Awang". Ceritanya lucu...nak pecah perut dibuatnya...kah kah kah

Nak tahu siapa pengarahnya? Si Anu tu lah....kah kah kah