Thursday, October 28, 2010

LIVE GALAS : HAI..KATA ANTI MELAYU ?

hai..dalam sibuk-sibuk dok belasah dasar melayu dan nasib melayu...iktiraf jugak korang dengan budaya pakaian  melayu ya.. pkr pkr..macam macam la korang ni..(klik gambar untuk besarkan imej)

3 comments:

shonzu said...

Pakaian - Baju MELAYU???

Uik, rasis sangat tu.... pakai la baju macam wali selipar PIS FOR ALL, baru la tak nampak perkauman 'MELAYU'. Hahahahahaha.....

mat jeng said...

ingat jugak dia orang ni tentang MELAYU!
Sepatutnya bebaslah tang pakaian tu! Nak memartabatkan baju Melayu... Orang Melayu dipijak tak apa?

kingnek said...

pakai baju melayu hanya untuk menipu orang melayu, sialnya PKR, kan lebih baik pakai baju bruce lee, tunjuk kecinaan mereka!