IKLAN BERBAYAR

Friday, October 29, 2010

LIVE GALAS : ORAG MUDA TAK TAU SEJARAH ? UTUSAN TAK ADIL


kaji selidik utusan memang menggemparkan. 

ada anak muda menjawap perdana menteri pertama malaysia adalah tun razak.. korang tengok jelah soalan cepumas utusan terhadap anak muda.

tapi kenapa soalan ini disasarkan kepada anak muda je..?

 ada juga dikalangan orang tua yang tak tau fakta sejarah.

contoh nik ajis dan khalid samad. mereka tak dapat bezakan antara ALLAH yang satu dan 'ALLAH' yang pihak kristus mintak diliberalkan.. golongan ini lebih berbahaya daripada golongan muda pasai dorang ni dok bagi ceramah kat orang awam selalu..

gap : saja nyakat editor utusan..

6 comments:

wasabi said...

Hahaha..GAP..tambah lagi satu. Mat Juboq Nuar tu...dia tau sejarah password saja..huhuhu..!!!

Anonymous said...

Ha ha ha GAP... Dua orang tua tuh dah katoger TOTAL LOSS! Tak boleh nak ajar.

Esperalzi said...

Nik NAJIS dan Khalid KRISTIAN Samad tu memang pun Kristian, dah lama kafir, takkan kau tak tau GAP!

Mereka bukan Muslim, mereka kafir! Seluruh parti PAS adalah Parti kafir laknatullah harbi, semua pengikut PAS adalah kafir..

Agenda PAS adalah untuk mengkafirkan seluruh umat Islam Malaysia secara halus bermula dengan pengTrinityan Allah. Apabila Allah berjaya diTrinitykan, maka bermulalah kekafiran org2 Melayu.

Selaras dengan gerakan PAS mahu mengkafirkan org2 Melayu, PAS juga sudah mula men"psycho"kan org2 Melayu bahawa mereka bukan Melayu, Melayu tak wujud, siapa percaya Melayu tu assobiyah.

PAS tahu Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu di Malaysia. Selagi org2 Melayu percaya mereka itu Melayu maka mereka akan tetap Islam. Maka inilah yg PAS tak suka, sbb itu PAS mahu hapuskan identiti org2 Melayu supaya mudah mereka (PAS) kafirkan kita org2 Melayu..

Awas umat Islam Malaysia!!Haram dan Berdosa Mengundi PAS, Mengundi PAS Terkeluar Dari Islam!!

Esperalzi said...

Aku dipahamkam BN tak akan buat ceramah di Galas. Alasannya ialah ini adalah strategi Ku Li. Dan dilaporkan dalam surat2 khabar bahawa UMNO bersetuju utk serahkan pd Ku Li utk buat apa saja di Galas mengikut budibucara dia (Ku Li)...Ku Li lebih suka buat kempen rumah ke rumah..


Kerisauan aku ialah: kalau tak buat ceramah, macam mana nak sampaikan maklumat kpd rakyat dan massa? Bab2 seperti pengTrinityan Allah oleh PAS perlu disampaikan kepada massa di Galas, khususnya massa Muslim..apakah cukup setakat kempen rumah ke rumah?

Ya, strategi kempen rumah ke rumah pun bagus, aku tak kata tak bagus. Tapi bukankah lebih bagus digunakan kedua2 strategi? Aku khuatir ada org cuba nak sabotaj UMNO dgn menolak strategi ceramah yg selama ini digunapakai oleh UMNO, bahkan semua parti politik termasuk PAS sendiri...

pemuda malaya said...

Assalamualaikum..
bang relax bang..kita berjuang same2...lntak depa nk buat ap2pn..tp yg pnting kita teruskan perjuangan kita..sampaikan ap yg benar pada kawan2 kita..nk kutuk org pn bley,tp kita kne professsional bang..
HIDUP ISLAM!HIDUP MELAYU!HIDUP UMNO!

mat jeng said...

mintak akubest501 komen nih jugak! ingat sejarah jugak!