Thursday, October 28, 2010

LIVE GALAS : PENDEDAHAN BLOGER GOMO !

Gambar Lokasi Tanah Milik Orang Asli
Di Rampas Dan
di bina Ladang RAKYAT
Milik Rakyat Singapura.
Gambar ini berhadapan
dengan
Kg Pos Brooke Dun Galas



Tanah Runtuh Dan pencemaran Sungai



Gomo telah melihat sendiri bagaimana tanah tanah milik tuaian masyarakat orang asli di sini yang di usahakan zaman berzaman nenek moyang mereka telah di rampas dengan rakus oleh kerajaan PAS yang kononya adil dalam memperjuangkan rakyat Malaysia. Walhal di negeri Kelantan sendiri pun rakyat nya tidak terbela malah di Tindas dengan kejam ala ala Zionis yang merampas dengan rakus tanah milik orang Asli.

Tapi mengapa PAS sanggup merampas tanah milik umat Islam di penempatan orang Asli ini? PAS mengatakan Memperjuangkan islam. Islam apa? islam atau isle? PAS kata membangun bersama Islam, Islam apa yang cuba di bangunkan PAS? Islam berpaksikan Zionis dalam menindas umat islam masyarakat orang Asli? PAS ZIONIS dan JAHIL!!!

detail KLIK SINI

2 comments:

mat jeng said...

Tak apo! Nik Aziz dah bagi isyarat Lee Kuan Yew is GOOD!

kingnek said...

tu pasal, Nik Aziz dan LKY ni rapat semacam aje, kalau orang asli tu Islam, kira Melayu lah tu, itu pasal Nik Aziz dendam, pasal dia lebih suka orang cina kafir harbi, tengok patung buddha besar2, mengalahkan negara buddhist seperti Sri Lanka dan Thailand! padahal, kelantan 95% Islam! pelik2