Monday, November 22, 2010

BLOGER PRO UMNO DARI PENANG ZALIM MACAM HITLER ?!

korang dahsyat...kepala-kepala bloger penang yang pro umno macam pisau,dr novandri,umpp,che wan,pejuang bangsa memang takde hati perut..korang ni APCO bayar ke ?

kenapa engkorang dedahkan penipuan malaysiakini tentang isu ISA kat penang ?
malaysiakini kata para demonstrator pro ISA taku berdebat ?
kenapa nak pertikaikan kebenaran berita malaysiakini ?
kenapa korang kacau hishamudin rais aka jenglot untuk sampaikan hujah anti ISA nya ?

jahatlah engkorang ni tau..gambar 30 orang yang sertai program anjuran hishamudin rais tu korang superimpose..sebenarnya 374,564 hadirin yang datang sokong program hapuskan ISA ni..
kah kah kah..
jangan marah haaa..
aku gurau je dengan pejuang hebat bloger penang..
mana mungkin aku pertikai ketelusan berita dari mereka..
inilah 5-6 anak melayu yang berani lawan kerajaan komunis..

ditambahkah ramai bilangannya pabila protester anti ISA mula berani lanyak DAP..
teringat aku akan kisah sahabat r.a...sahabat ini muda umurnya. namun semangat juangnya nak berperang dengan kafirin tak dapat dibendung..

satu hari nabi muhammad saw umumkan tawaran siapa nak pergi berjihad.. sahabat muda ini menjengket-jengketkan kakinya supaya nampak sama tinggi dengan orang lain..

kerana apa ? tinggi pedang pun sama tingginya dengan badan sahabat muda ini..

inilah bentuk semangat yang mulai muncul di bumi bertuah ini. baik di penang, utara selatan timur dan barat malaysia sudah ramai kelihatan anak muda melayu yang bukan partisan berani bangkit menentang kepala munafik nombor satu di malaysia, anwar attaturk.

bukan sekadar menentang kepala munafik, anak muda melayu jugak sudah tak sabar lagi untuk menghancurkan paksi kepada segala pelacor agama di malaysia, tak lain nik ajis !

kita lawan mereka bukan kerana parti, tapi kita lawan mereka hanya kerana kita mahu menyelamatkan maruah islam dan hak melayu !

tahniah kepada pejuang maya,tahniah pejuang pro ISA !

13 comments:

oRang kAmpong said...

dont be kuatir I POLLOW

Anonymous said...

dasar politik jalanan..

meeting pun tepi jalan???

PAPA GOMO said...

ha ha ha.....
gila babi depa sekarag ni kecut perut dah....

apa pun blogger set kito di Pineng memang Mantap!!!

syabas

mantra-indeeptots said...

ingin berkongsi kata2 hikmah LimKitSiang:

http://satdthinks.blogspot.com/2010/11/words-of-wisdom-from-lim-kit-siang.html

Ketika dalam tahanan ISA pada 31st Dec 1969- KitSiang menulis kepada Party Chairman Dr Chen Man Hin...

The events of Tuesday, May, 13, 1969, and the days following it are the greatest blot in the history of Malaysia. It is impossible for the... people, particularly the victims and their relatives and friends, to forget their horrors. Nor is it desirable that these events of May 13 should be forgotten.

Sekarang dah minta dilupakan?

sesejuk mata memandang said...

Apa nak heran, kecuali presiden PERKASA sahaja yang kata ISA masih relevan dan perlu ..
Yang menentang , cuba tengok rekod mereka.. yang penah masuk KAmunting atau dipenjarakan atas kesalahan lampau malah siANuawar yang terlampau pun taka kata ISA tak perlu.

Jadi saya tak heran dalam hal ini.. biar lah mereka melalak terlolong tetapi kerajaan mesti tegas jangan hapuskan ISA jika perlu IASAkan sesiapa sahaja yang perlu .

Anonymous said...

cilake punya jeglot gay tua isham anjing rais...kepada bdk2 UBU yang ada bukti yang isham anjing rais tu pengisap butoh orang muda, tolong dedahkn cerita sebenar..gap tolong siasat benda ni.ade geng2 UBU tau yang jenglot tua ni mmg pengisap butoh orang muda.pasal kepala butuh die da tk bleh naik nk tutoh lubang jubo...

pacat said...

jahanam punyer blogger pro umno @ ISA.. bukan nak ajak aku skali kasi jahanam malaysiakini...!! hampeh!!
Jap lagi aku kasi bakar lagi ini cerita....hahaha

Anonymous said...

bravo bro, teruskan perjuangan kalian semua. saya sentiasa menyokong

Anonymous said...

Sepatutnya Melayu Penang sedar sejak awal

Anonymous said...

Doooiaaa ni penuh dengan kepala butuh budak isyam rais tu terkajut beruk dengan reaksi sepontan penduduk pulau pinang...jumalh hadirin paling cifut....kau ingat kau sorang yang boleh bertindakbalas tunggguuuuu....isyam jom buat demostrasi jalanan kan kau kaki hasur orang buat demo....

Anonymous said...

uih, ramainya org..... :-)

dapbodo said...

Org yg selalu buat salah akan takut dipenjarakan atau diisakan kalau kita tak melanggar undang undang kenapa takut jangan politikkan isa tiada kena mengena dengan dap kenapa harus buat forum ditempat bebas nampak sangat dap takut diisakan lain kali nak buat apa harus berfikir jangan jadi lembu pakai cermin mata rumput kering pun kata hijau akhir sekali bandan yg merana.

Esperalzi said...

Long Live ISA! Selagi ada DAP di Malaysia, selagi ada Cina di Malaysia, selago ada Hindraf di Malaysia,selagi ada Melayu Liberal dan Melayu Sesat penjual agama dan bangsa, maka selagi itu ISA perlu dikekalkan.

Kita telah dengan jayanya menggunakan ISA utk memerangi Komunisme. Maka kita perlu teruskan guna ISA utk memerangi DAP, PAS, PKR, Majlis Peguam Malaysia, puak2 pro-Murtad, SIS, cauvinis Cina dan India, fahaman liberalisme jahat yg dibawa oleh segelintir Melayu Liberal yg sesat, dan lain2 lagi anasir2 subversif yg jahat..

ISA adalah ibarat antibiotik yg diperlukan Malaysia utk membunuh kuman2 dan virus2 bahaya yg anti-Islam, anti-Melayu,anti-keamanan, anti-Malaysia, pro-Singapura, pro-Indonesia, pro-BENDERA, dll. Kalau dibuang terus ISA, maka bermaharajalelalah kuman2 dan virus2 ini dgn segala "anti-2" dan "pro-2" yg jahat...

Virus2 dan kuman2 anarki yg pro-kekacauan ini sentiasa dibiak dan dijanakan dalam DAP, PAS, PKR, Majlis Peguam Malaysia, Dong Zhia Zong dan lain2. Mereka ini semua pro-CIA, pro-Yahudi, pro-Singapura, dan pro-Indonesia.

Kasi hantam habis2an virus2, kuman2 dan pembiak2 serta penjana2 virus dan kuman ini.