Sunday, November 7, 2010

LIBASAN SSDE : DUN MERU INSYAALLAH TUMBANG


libasan SSDE fasa ke dua memberikan kelainan. lain kerana yang berceramah adalah terdiri dikalangan para ostaz,pakai jubah dan berkopiah.


orang pas macam kalid samad dah tak pakai macamni lagi. dia banyak ceramah dalam gereja. 

insyaallah, selain isu agama SSDE akan menyelongkar banyak lagi kelemahan pakatan selangor dalam siri ceramah minggu depan. 
KLIK SINI 
KLIK SINI

6 comments:

Cikgu Mahathir said...

Alhamdulillah... saya sangat bersyukur dengan apa saya lihat kini.. semoga UMNO lebih memperjuangkan ISLAM dan saya sangat menyokong penuh usaha penerangan yang dilakukan untuk menerangkan kepada rakyat atas pembohongan pihak pembangkang yang cuba memporak perandakan negara yang tercinta semoga kita sentiasa istiqamah dalam perjuangan kita demi ALLAH..RASULULLAH..dan NEGARA kita insyaALLAH...ALLAHUAKBAR!!!ALLAHUAKBAR!!! ALLAHUAKBAR!!!

revolusi pedang srikandi said...

salam perjuangan sahabat..
ana kembali lagi..insya Allah..DUN MERU pasti akan tumbang....

Anonymous said...

sebagai penduduk meru yg telah meninggalkan meru tetapi masih mengikuti perkembangan meru,,x ada pencapaian membanggakan yg dapat dilihat disekitar meru melainkan pembangunan terancang yg telah di ranngka oleh kerajaan terdahulu dan kerajaan pusat...
harapkan di buncit tu????? huh

Anonymous said...

selama dua tahun PR memerintah selangor apa yg mereka majukan mereka menang setelah semua telah dimajukan olih kerajaan dulu BN lepas tu jual semua yg telah dimajukan untuk rakyat mereka rampas dan jual ada kah rakyat selangor masih mahu berkerajaan yg tak tahu memajukan untuk rakyat kerajaan BN telah majukan selangor tapi kerajaan PR pora perandakan selangor ada akai ke tak ada akai macam ni.

usin said...

aku anak selangor, yg membesar dihujung dunia selangor, sempadan dgn perak. selama bn memerintah selangor, aman makmur kehidupan aku, keluarga aku & org2 kampung aku. bila pr memerintah, entah apa bala dari Allah, kemakmuran rezeki kampung aku teruk terjejas. hasil tanaman seperti kelapa, sawit dan pisang habis dimakan monyet. berbuih buat laporan kpd agensi2 yg terlibat utk selesai masalah, haram tak selesai. andaian aku mudah, monyet yg sedang meratah hasil kg aku adalah ibarat monyet dalam kerajaan negeri yg sedang meratah hasil bumi selangor keseluruhannya.Sekian

matjeng said...

Terengganu dah rasa di bawah PAS, Selangor , Kedah dan Pulau Pinang merasa kini di bawah pembangkang...Buatlah pilihan yang betul!!!! Jangan percaya kumpulan yang Cakap Tak Serupa Bikin!
PAS ker..PKR ker..cakap jer pandai, kerja hampeh!