Thursday, November 4, 2010

LIVE GALAS : 77.73 % ...TAK MASUK 3 POS LAGI !

 Peratusan keluar mengundi setakat pukul 5 petang - 77.73%; Jumlah pengundi keluar mengundi - 8980 tidak termasuk kawasan Belatim, Balar dan Bihai

10 comments:

Anonymous said...

Semoga Allah memenangkan BN. Hancurkan Parti Isle Takebeer(Agama Baru N.Ajis) sehancur-hancurnya.
Hidup Islam Hidup Melayu.

Esperalzi said...

Moga dijauhi Allah..tapi sekiranya UMNO/BN kalah di kedua2 Galas dan Batu Sapi dan puncanya ialah pengundi2 Cina, maka apakah UMNO/BN akan terus berlembut dengan Cina?

Sekiranya Cina sekali lagi mengkhianati dan menikam UMNO/BN di belakang di Galas dan Batu Sapi, sudah sampai masanya mereka di hukum.

Tentnag hukuman yang boleh dikenakan, itu terpulang kepada UMNO/BN. Penutupan sekolah vernakular Cina adalah satu bentuk hukuman yang boleh difikirkan..

kopi o' said...

Hidup Islam! hancur Parti Ajaran Setan!

Esperalzi said...

Anonymous November 4, 2010 5:28 PM

Amin! Semoga Allah makbulkan doa kau. Aku setiap hari solat pun mendoakan hal yang sama.

Setiap solat 5 waktu dan solat sunat, aku tak pernah berhenti mendoakan agar Allah hapus dan hancurkan PAS (Parti Ajaran Syaitan, ex-Parti Islam SeMalaysia)dari bumi Malaysia..

Anonymous said...

Ya Allah Enkau musnahkanlah pakatan syaitan PAS bersama sahabat2 syaitannya..

Semoga Allah SWT berikan kemenangan buat UMNO untuk menegakkan kebenaran Islam..AMEENN

Tetapi..jika PAS ditakdirkan menang jg..aku doakan moga PAS dibaluti dan diiringi kesusahan, keperitan dan bala berpanjangan selepas itu..
balasan buat mereka yang bermain2 dgn Agama..
menggunakan Islam sbg bahan tunggangan..haloba pada kuasa!!!
rasuah boleh jadi zakat..kafir harbi jd kawan..??
biar ALLAH Melaknati mereka PAS dan tunjukkan kejahatan politik ajis dan konco2nya..AMENNNN!!!

Anonymous said...

Saya amat sokong dengan sudara di atas..
Jika pengundi Cina mengkhianati BN sedangkan mereka tidak henti-henti mengugut dan mengacau hak Melayu.. maka semestinya mereka dihukum!!

Jika UMNO terus berlembut lagi bertoleransi yang memuakkan tekak sebegini, nescaya Melayu akan tinggalkan UMNO!!

UMNO mesti bertindak bijak 'menghukum' secara berhemah. Pekakkan telinga apabila mereka meminta, kecilkan ruang mereka dalam pentadbiran kerajaan, MESTI hapus segera sekolar vernakular CINA, paksa mereka ikut sekolah satu aliran, kembalikan sistem KUOTA ke Universiti terutama dalam bidang kritikal Prubatan, farmasi, Kejuruteraan, Pendidika..

UMNO WAJIB bertindak..TOLONGLAH dengan suara hati rakyat yang sayangkan tanah tercinta ini..

Semoga Allah SWT membuka hati pemimpin2 UMNO untuk mendaulatkan Islam dan bangsa Melayu ke persada tertinggi..AMENNN

Anonymous said...

Doalah yang baik-baik kepada PAS dan UMNO kerana kita sesama saudara seagama. Aku x mau dalam kubur x bleh jawab 'Siapa saudara kamu?' nnt.

p/s jgn pk soklan bocor korang dpt jwb.

Anonymous said...

Doalah yang baik-baik kepada UMNO dan PAS kerana kita saudara seagama. AKu takut x bleh jwb dalam kubur 'siapa saudara kamu?'. Mampus!

p/s pk soklan bocor bleh jwb ker?

Anonymous said...

Kita dah berbuih doakan supaya PAS kembali kejalan yang benar dan jauhi bersahabat dengan puak kekufuran DAP tetap mereka tetap bongkak dan angkuh malah kita hendak diterkamnya maka sebab itu Allah turun ayat suruh berperang dan tahan diri maka terjadilah perang BADAR.

Kini kita doakan untuk mereka kejalan benar tetapi mereka pilih jalan salah dan cuba kafirkan kita mengapa kita tak boleh doakan sedemikian.

APAUN ALLAH ITU ESA DIA MAHA PENGAMPUN DAN PEMURAH. MAKA DIA MUARAHKAN BN UNTUK MENANG DI BATU SAPI DAN GALAS DAN MAKBUL DOA RAKYAT YANG DIHINA DAN DITINDAS.

Esperalzi said...

Tak payah doa baik2 untuk PAS! Biar jer dia mampos tak berkubur!

The idea of offering good prayers for PAS is just too fucking offensive for me. The hell with PAS, fuck them! Fuck too their More-Shit-All Am, Nik Najis, the scum of the good Malaysian earth!

Tak teringin langsung aku nak doa baik2 utk PAS, pergi jahannnam dgn PAS! Jahannam juga dgn More-Shit-All Am PAS si Nik Njais tu!