Sunday, April 29, 2012

DIKEHENDAKI ! WAJAH YANG PUKUL POLIS DISEBARKAN !








250 comments:

1 – 200 of 250   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Polis dan KDN jangan diam diri dan biarkan kaldai-kaldai ini lepas, mereka telah cuba membunoh anggota keselamatan. Dakwa mereka, sebarkan gambar mereka dan cari sampai dapat. Takkan nak biarkan sampai masyarakat kita memandang anggota polis halal dibunoh!!!!!

anakbangsa said...

tunjukkan bukti keganasan peserta 'kotor' ni pd mata dunia.tunjukan bagaimana mereka membelasah polis sebagaimana mereka sebarkan bagaimana si safwan anang 'cedera parah' dikasari tempohari.kalau kecederaan sedikit yg dialami oleh si safwan boleh dicanangkan seolah2 boleh lumpuh satu badan maka hebahkan pada dunia betapa buruknya perangai perusuh2 ni.kalau anda gagal memberi impak di atas kekasaran yg dilakukan pada polis ni bermakna media cyber pembangkang lebih hebat sebab berjaya 'menghebatkan 'kecederaan yg sedikit menjadi seolah2 begitu tenat skali oleh si pelakon mahasewel tu.

Anonymous said...

jangan ingat boleh lepas. bukti semua ada. tindakan mesti diambil segera bagi mengelakkan kejadian yang lebih teruk lagi berlaku.!

Anonymous said...

tapi kenapa masih tak tankkap tangkap sibabiga ngan sijuburi??pelik la

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Kita kena adil gak..rasanya dalam pic ni..ada jugak yang cover polis...mamat 2 orang tu cover polis..pic atas..mamat baju hitam dgn beg tu nampak nak cover...yg lebey..yg baju kuning atas kereta 2 ekor tu

Anonymous said...

AMBIGA TELAH BERJAYA MEMBUATKAN MELAYU BERBUNUHAN SESAMA SENDIRI.......SEDARLAH ORANG MELAYU

Anonymous said...

Eloknya penganjur disabitkan dengan kesalahan menghasut atau yang lebih berat saperti gerakan untuk merampas kuasa. Jangan dibiarkan, majority rakyat terasa diancam dengan gerakan ini.

Anonymous said...

kerana nila setitik, akan rosak susu sebelanga...nilai diri kita adalah dengan siapa kita bersahabat, kalau sahabat membawa kepada kehancuran dan keburukan itu, maka keburukan itu juga yang kita terima..wallahualam

Anonymous said...

Bosan la..dorg nie nk perhatian jew..
bile GAP kuarkan citer baru...
nnti ada la barua2 pembangkang komen sini...lpas tue nk salahkan UMNO je..
lpas tue putar belit 'fakta'...

BOSAN!!!

Anonymous said...

Bodonye pok nik sbb mnjadi antara slh seorg yg mnghalalkn bershit ni..tahniah pr sbb melahirkan manusia brhati n brperangai binatang.

Anonymous said...

Anom April 29, 2012 2:06 PM,
You're a the MOST STUPID IDIOT who always write this note repeatedly without any rhyme and reason.

Anonymous said...

Pendemo pembangkang ni semuanya pundek.aku dah menyampah tahap gaban.masa polis tu dalam kereta cedera boleh korang tujah hamba Allah tu dgn kon plastik keras.takda perasaan belas kasihan langsung.apa punya pundek korang ni.okeyla korang pembangkang confirm dah hilang vote polis dan keluarganya di malaysia.askar pun sakit hati gak tgk rakan polis kena ganyang.takkan nak suruh askar cover bershit 4 pulak.come on la.malaysia dah elok2 negara paling aman di asia tenggara korang pundek buat mcm ni.aku tak nampak pundek mcm korang boleh bantu malaysia capai negara maju.pundek macam korang ni layak duduk negara dunia 3 je mcm jiran sebelah.

anti bersih said...

dah tiba masanya kita sapu melukut-melukut ni... kita sapu bersih time pilihanraya... diorang dah gali kubur, tunggu kenduri arwah je time PRU 13 nnt... ingat... jgn jadi mcm diorang ni... jom tunjukkan bahawa suara majoriti paling utama!

Anonymous said...

ISA dh xde...pembangkang menyalak suruh mansuhkan...then, mcmne nk ambil tindakan..Kalo ambil tindakan nnti dorg kecoh la lpas tue kate pulak polis kejam,ganas,zalim...

lepas tue jaja cerita satu dunia mengatakan dorg tertindas,teraniaya...

LEPAS TUE BARUA2 PEMBANGKANG MENYALAK SMALAM KATA POLIS LEMBUT,BODOH DAN LEMBIK PAS TUE LG SURUH MENTERI LETAK JAWATAN hey,ape nie hah!barua pembangkang..LOL

Anonymous said...

Aku sokong anon 2;21

Anon 2;06pm adalah " ANAK HARAM"!

Anonymous said...

Pihak kerajaan perlu mengambil tindakan terhadap penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 ini sebagaimana tindakan Al-Maunah, kerana jelas tindakan penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 melanggar arahan mahkamah, melanggar arahan pihak berkuasa, mencederakan pihak berkuasa, merosakkan harta pihak kerajaan adalah suatu penderhakaan dan penentangan terhadap kerajaan, kerajaan sekarang ini adalah kerajaan yang direstui oleh Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, penentangan terhadap kerajaan, serangan terhadap anggota polis yang menjadi sebahagian dari kerajaan Malaysia di bawah naungan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia menjelaskan bahawa penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 menderhaka dan melancarkan penentangan terhadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong dan hukuman yang selayaknya adalah sebagaimana yang dikenakan terhadap ketua Al-Maunah dan ahlinya iaitu hukuman mati atau hukuman penjara sepanjang hayat, oleh sebab ramai sangat nak dipenjarakan, mungkin semua penderhaka itu perlu dilucutkan kewarganegaraan mereka kerana tidak guna kita menyimpan pengkhianat dalam negara ini, mereka ini ibarat Si Kitol dan Raja Mendeliar yang menjadi pengkhianat terhadap Kesultanan Melayu Melaka hingga akhirnya Kesultanan Melayu Melaka jatuh ke tangan Portugis. Kerajaan perlu mengambil iktibar akan peristiwa kejatuhan Empayar Kesultanan Melayu Melaka kerana menyimpan golongan pengkhianat seperti Si Kitol dan Raja Mendeliar dan beberapa orang lain pengkhianat yang bersubahat dengan Portugis hingga akhirnya Kota Melaka jatuh ke tangah Portugis selama 130 tahun dan kemudiannya Belanda selama 185 tahun, selapas itu British 132 tahun serta Jepun selama 4 tahun.

Bersambung..........

Anonymous said...

sambungan..........

Inilah akibatnya kalau membiarkan pengkhianat lepas bebas dalam negara kononnya hak asasi, sebelum melayan 'hak asasi' yang lebih layak disebut nafsu serakah Pakatan Rakyat serta penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 itu, kerajaan perlu lihat hak asasi berjuta rakyat Malaysia yang teraianaya akibat imej negara menjadi buruk dek kerana demontrasi liar BERSIH 3.0 ini, kemudian beribu-ribu warga kota kerugian jutaan ringgit dalam tempoh demontrasi liar BERSIH 3.0 itu, sebelum ini demontrasi liar BERSIH 1 dan 2 pun sudah sebabkan berjuta ringgit kerugian kepada peniaga di kota raya, kemudian yang paling tragis sekali adalah hak asasi pasukan keselamatan yang dikasari, dicederakan, dan diainaya oleh Pakatan Rakyat serta penganjur dan pendemontrasi BERSIH 1, 2, dan 3 ini, banyak anggota polis, pegawai polis, rela, dan petugas keselamtan lain menjadi mangsa akibat kecederaan yang dialami kerana ainaya dari pendemontrasi BERSIH itu. Begitu juga wartawan terutama dari media arus perdana yang telah dirosakkan kamera video mereka oleh pendemontrasi BERSIH dalam tiga siri demontrasi liar ini, tak cukup dengan itu, wartawan juga dikasari dan diaianya dengan kejam, maka atas pengainaya-pengaianayaan yang dialami oleh rakyat jelata yang tidak menyokong BERSIH 1 hingga 3 ini, petugas-petugas keselamatan, wartawan, serta imej negara sendiri, di manakah hak asasi untuk rakyat jelata, petugas keselamtan, wartawan serta negara sendiri yang menjadi mangsa ainaya oleh BERSIH ini? Di manakah pembelaan untuk golongan yang tertindas itu? Pihak kerajaan patutnya melindungi hak asasi rakyat jelata yang mahukan keamanan dan kesejahtaraan, petugas keselamatan yang bertungkus lumus siang dan malam menjaga keamanan negara, wartawan yang melaporkan berita penting negara, serta imej negara yang perlu dijaga, bukannya membiarkan pendemontrasi BERSIH yang didokong oleh Pakatan Rakyat yang hanya mementing nafsu serakah mereka sahaja, persoalan yang ingin saya utarakan di sini adalah di antara hak asasi manusia rakyat jelata yang inginkan keamanan dan kesejahteraan, petugas keselamatan, wartawan dan negara dengan nafsu serakah pendemontrasi BERSIH yang diapi-apikan oleh Pakatan Rakyat mana yang lebih utama? Pihak kerajaan dan Kementerian Dalam Negeri perlu tegas dalam hal ini, kepada Menteri Hishammuddin, kalau tak reti nak jaga rakyat umum dan takut kepada Penipu Rakyat, lebih baik ko letak jawatan dan jadi guru tadika sajalah.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

JawaJohor said...

GAMBAR DAH KELUAR, JAGA MALAM NI POLIS KETUK PINTU RUMAH YA.................
LEPAS TU MASUK UNIVERSITI SANGKAR BESI YA....
TAHNIAH, KAMU CERDIK.

Anonymous said...

POLIS SALAH
UMNO SALAH
DBKL SALAH
FRU SALAH
PEKEDAI SALAH DREBAR TEKSI SALAH
PERDANA MENTERI PUN SALAH.............
SIAPA YANG BETUL.
OF COURSE. BERSIH. SAJA YANG BETUL.
ANWAR LEBIH BETUL, MAKSUM YOU, NO DOSA ONE.
NIK AZIZ NABI KELUAR FATWA WAJIB !

BAGI RAKYAT YANG BIJAK, PANDAI PANDAI LAH BERFIKIR.

Anonymous said...

KERAJAAN MELAYU UMNO TUMBANG,
LEPAS TUE KERAJAAN CINA KOMUNIS LA NAIK..SINGAPORE SAMBUNG DGN MALAYSIA JADI APE NTAH..

Anonymous said...

Ibadat baru agama PAS "demontrasi BERSIH 3.0", ibadat yang sangat ekstrim. Nik Aziz menyamakan demontrasi BERSIH 3.0 seperti solat wajib termasuk solat jumaat, malahan Nik Aziz juga menyamakan demontrasi liar BERSIh 3.0 seperti ibadah haji. Kononnya solat jemaah pun himpun juga, haji pun himpun juga, demontrasi liar pun pun himpun juga, jemaah kepala butoh ko sajalah Nik Aziz, buat jahat berkumpulan macam tu ko boleh samakan dengan ibadah ke?

Dalam solat jemaah memang orang berkumpul tetapi berdisiplin sambil memuji-muji Allah dalam surah dan rukun solat. Begitu juga dengan haji, manusia berdisiplin melakukan ibadah dengan memuji kebesaran Allah, tapi lihatlah BERSIH 3.0, penuh dengan maki hamun, dan bertindak ganas serta tidak berdisiplin, itu boleh sama dengan dengan ibadat seperti haji dan solat ke Nik Aziz? Mungkin bila polis dibalign dengan objek keras termasuk dibaling dengan kon keselamatan ko anggap seperti melontar jamrah di Mina, tapi jangan melampau sangat, jangan samakan melontar jamrah di di Mina dengan perbuatan pendemontrasi BERSIH membaling objek keras hingga mencederakan petugas keselamatan, melontar jamrah di Mina adalah simbolik tindakan Nabi Allah Ibrahim Alaihissalam melontar iblis yang mahu menggangu ibadat beliau kepada Allah. Tetapi apakah pihak polis yang diserang, diainaya, dilontar dengan objek-objek yang berbahaya itu mengganggu ibadat pendemontrasi BERSIH kepada Allah, apakah pendemontrasi BERSIH dilarang solat atau semasa tengah solat ada polis pukul mereka? Tidak ada sama sekali, jelas perbuatan pendemontrasi BERSIH ini sangat melampau dan tidak dapat diterima oleh manusia yang waras, mereka perlu dikenakan tindakan keras, malahan Nik Aziz perlu dihantar ke hospital sakit gila kerana beliau sudah berfikiran tidak betul hingga mengancam negara dengan 'fatwa' sesat dia ini. Nik Aziz perlu dihantar ke Hospital Bahagia atau Hospital Permai atau Hospital Bukit Padang di Kota Kinabalu untuk diberikan rawatan psikiatri, mungkin kemurungan melampau akibat PAS yang telah menjadi pecacai kepada DAP menjadi Nik Aziz tertekan hingga sanggup berbuat kenyataan mengarut sedemikian rupa. Tetapi yang salah tetap salah dan kenalah dikenakan tindakan yang sewajarnya.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Anonymous said...

KERAJAAN MELAYU UMNO TUMBANG,
LEPAS TUE KERAJAAN CINA KOMUNIS LA NAIK..SINGAPORE SAMBUNG DGN MALAYSIA JADI APE NTAH..

April 29, 2012 2:45 PM

-------------------------------------

Semoga Allah Taala menyelamatkan Malaysia daripada golongan pengkhianat dan penderhaka kepada negara yang mahu menjahanamkan negara ini, dan semoga golongan pengkhianat dan penderhaka ini menerima pembalasan atas pengkhianatan, penderhakaan dan pengainayaan yang mereka lakukan terahadap rakyat jelata yang mahukan keamanan dan kesejahtaran, amin.

Anonymous said...

The youth is starting to change
Are you starting to change?
Are you?
Together...
Together...
Together...

Undilah parti yg tidak menghancurkan negara seperti di atas..

Anonymous said...

tindakan golongan berok berok liar terlepas kandang semalam memberikan satu kelebihan kpd BN dlm usaha mereka memenangi pilihan raya akan dtg dgn majoriti 2/3. Imej pakatan berok yg di ketuai oleh berok bernafsu songsang telah tercalar terok akibat perbuatan pengikut pengikut nya...rakyat secara keseluruhannya bukan bodoh dlm menilai mana satu kerajaan yg menjaga kebajikan rakyat dan yg mana satu hanya berjuang menjaga bontot se ekor berok yg bernafsu songsang dan sentiasa bermimpi nak jadi PM.....

Tun Teja said...

1. Bila aku tengok Channelnews Asia di selatan darah aku menyirap. Laporannya hanya menyebelahkan kaum pembangkang. Dua pensyarah dari Singapura menyebelahi kaum bandido ini. Bandido kata orang Sepanyol ‘samseng’ bagi kita.

2. Prof. Oh Sei Un (warga Sabah) kata banyak pengundi hantu yang tidak dileraikan oleh orang-orang SPR. Katanya lagi pilihan raya tidak patut dipercepatkan. Lagi satu prof jemputan dari Filipina (banana repablik) ini memang seharusnya didesak dengan keras oleh masyarakat awam kerana penipuan pilihan raya. Nama dia T d Rosario ini memang prof buta nak mampos. Tak tahu fitnah-fitnah dalam yang diapi-apikan oleh Kafir Ambiga.

3. Kemudian seperti biasa CNA suka menginterview dengan Marina Keparat dari Sister in Islam. Dia cakap dengan bahasa Melayu ‘..cakap tak serupa bikin…’ dia menghentam kerajaan BN tidak mahu membuktikan yang mereka sudah buat pembaikan didalam pilihan raya. Perempuan ini ada problem ke ? Sampai membantah parti ayahnya sendiri yang dahulu presiden UMNO ? Kejam fikiran kau, Marina.
Marina, sudah jadi janda orang Perancis, kemudian berkahwin dengan orang Indonesia, sebab itu fikiran jadi campur aduk. Tidak constant dengan fikiran seorang yang tenang dan beriman tinggi, malahan bersetongkol dengan kaum LBGT.
Marina sudah tentu tiada kesedaran patriotisma didalam fikirannya. Sama dengan Prof Oh Sei Un. Tidak ta'at kepada negara mereka yang memberi dia kewargaan malahan memburukkan nama negara sendiri.

4. Lepas itu CNA tunjuk Ambiga cakap satu ayat sahaja. “Today is your day..” Yang lain Ambiga cakap berhasutan api tidak dipublishkan.
Tengoklah fikir-fikirkan sendiri, senang bagi CNA hendak memburukkan kerajaan PM Najib.

Anonymous said...

Menteri dalam Negeri dan Ketua Polis Negara harus bertanggungjawab kerana terlalu berlembut dan lembik. Asyik amaran saja!!!. Kenapa memberi muka sangat kepada hanya 25 ribu penunjuk perasaan TANPA memikirkan perasaan lebih 15 juta majoriti senyap pengundi atas pagar yang menyokong kerajaan. Adakah kalian tidak memerlukan sokongan kami lagi??. Penatlah asyik amaran, amaran, amaran... Kalau diluar negara spontan saja Menteri dan KPN letak jawatan.

Anonymous said...

Tun Teja, puak Singapork babi celaka haram jadah ni memang macam ini, negara dia lagi teruk PAP dah ibarat babi gila yang menindas puak pembangkang di Singapura dengan begitu tragis sekali, kalau PAP tengok ada puak pembangkan nak gugat mereka, maka mereka akan cari jalan untuk saman orang itu kemudiannya dipenjarakan dan dihalang dari bertanding pilihanraya, demonkrasi tahap babi celaka haram jadahlah PAP, memang ciPAPlah si babi Singapork haram jadahny, pihak RTM dan TV3 serta media kerajaan perlu membuat interview dengan pembangkang Singapork haramjadah ni untuk menunjukkan betapa babinya PAP di Singapork yang sentiasa menindas golongan penentang mereka. Ambiga dan geng BERSIH, bila nak demontrasi di Singapork haramjadah tu? Cakap macam sial sajalah korang ni, dasar babi pengkhianat negara.

Anonymous said...

tangkap kepala dia dulu,anak buah yang menyerang serah diri,baru ketua dilepaskan.ALA-ALA MCM TEBUSAN.

Anonymous said...

Kepada Blog Greenboc"anak gampang" dan peyokong PR yng membuat komen disitu,boleh lihat video insiden kereta polis di terbalikan di AIDC
di jamin bertaraf HD.

Aku rasa memang "betul" apa yng Greenboc tulis,ada orng dibawah kereta tu.Rasa2nya bini Greenboc yng sedang terkangkang.

Jngn lupa lihat video di AIDC berdurasi 2min 4saat dalam bentuk HD.Jawapan ada di situ.

Anonymous said...

HADI AWANG PENGSAN KAT MAYBANK...........NASIB TAK TERUS.....
MESEJ DAH CLEAR.
MASIH SEMPAT BERTAUBAT.

Anonymous said...

UMNO SAMSENG!!
UMNO SAMSENG!!
UMNO GENGSTER!!
UMNO PENGGANAS!!

Akhirnye kebenaran terserlah juga..
SAMSENG yg sebenar ialah PEMBANGKANG.
Tengok la gambar kt atas tue..

Kalo xsedar xtau la mmg hati ko
dh hitam xleh terima kebenaran selalu salahkan UMNO...

Anonymous said...

Apa yang jelas tindakan Pakatan Rakyat, tindakan penganjur dan pendemontrasi BERSIH adalah penderhakaan dan pelancaran perang terhadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia kerana mereka bukan saja melanggar arahan mahkamah dan pihak berkuasa malahan sanggup mencederakan petugas keselamatan yang merupakan lantikan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong Malaysia melalui Suruhanjaya Polis. Serangan pendemontrasi BERSIH 3.0 terhadap pasukan polis adalah ibarat menyerang kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, malahan tindakan mencederakan pasukan polis ibarat mencederakan kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia. Tindakan yang sewajarnya dikenakan terhadap pihak yang melakukan penderhakaan dan melancarkan serangan terhadap kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia adalah hukuman mati selaras dengan seksyen 121 Penal Code. Sebagaiman ketua Al-Maunah yang membunuh dua orang anggota keselamatan dan merampas senjata dari pasukan keselamtan, tindakan pendemontrasi BERSIH mencederaan lebih dari 10 orang anggota keselamatan dan merosakakn lebih dari lima biji kenderaan milik PDRM adalah sama seperti tindakan Al-Maunah, sekiranya Al-Maunah dikenakan tindakan keras di mana ketuanya dan tiga orang kanan beliau dikenakan hukuman mati dan 16 lagi ahli subahat mereka dikenakan hukuman penjara sepanjang hayat, maka penganjur dan pendemontrasi BERSIH ini patut mendapat hukuman yang sama kerana tindakan mereka adalah sama iaitu melakukan penentangan secara kekerasan terhadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertua Agong Malaysia.

Kerajaan perlu mengambil tindakan yang setimpal terhadap penderhakaan dan penentangan terhadap kerajaan Malaysia yang mana Ketua Negara bagi Malaysia adalah Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, penentangan dan penderhakaan secara kekerasan terhadap kerajaan Malaysia adalah sama seperti melancarkan peperangan kepada Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong, maka hukumannya saya ulangi sekali lagi adalah selanyaknya kepada mereka ini adalah seperti geng Al-Maunah, itu yang selayaknya untuk mereka ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyidina Muhammad Waalaalihiwasohbihi wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Melayu seperti dalam gambar itu adalah anak anak didik Yakjuj wa makjuj pimpinan Anwar Ibrahim. Anwar, jika negara ini huru hara lagi macam 13 May 69 aku akan cari kau hingga ke lubang cacing. You are the BASTARD Abwar. Kaulah pembelot bangsa Mrlayu dan Ugama Islam.

Ambiga @ Babiga u lah keling parya yang melampaui batas. You also the real BASTARD. You just watch out.

Anonymous said...

GAP jangan lupa CLOSE UP gambar BEROK
yng tujah muka polis dgn kon,pakai baju belang ada jalur hitam.

Kalau boleh siarkan gambar muka dia
satu Malaysia orng nak tahu berok nie dari hutan mana?

Anonymous said...

YA..INILAH DIA CHANGE ATAU UBAH YANG DIINGINKAN SANGAT OLEH PUAK2 PAKATAN YANG ZALIM!

YA...AKU SETUJU DENGAN CHANGE ATAU UBAH, TAPI BUKAN UGLY CHANGE ATAU PERUBAHAN YANG BURUK!

PAKATAN RAKYAT =UGLY CHANGE=REJECT!!!

Tun Teja said...

1. Laporan dari Sunday (Straits) Times Singapura menyatakan keadaan mula-mula terkawal, tetapi waktu tengahari jadi rempuhan dahsyat. “The message we’re sending is that we must have clean elections!” jeritan kuat oleh si bapak homoseksual anwar merujuk kepada PM Najib, catitan Carolyn Hong.

2. Kata Kafir Ambiga kepada wartawan “everything was going fine until someone broke through.” “We want the police to fully investigate all who engaged in violence. This was not we wanted at all.”

Sudah ternyata Kafir Ambiga inilah yang mencetuskan rusuhan berlaku semalam. Tetapi dia buat tidak tahu sahaja. Malahan dia menghumpaskan beban kepada polis untuk menyiasat. Peguam macam perempuan ini memang cekap bercakap bohong. Mata macam syaitan penuh dengan pembohongan.
Hipokrit kau Kafir Ambiga.

Anonymous said...

Yg bersalah ialah KDN/PDRM yg membiarkan berok2 ni bermaharajalela di jalanan. Bershit 3 bkn prog spontan, dan dircng lama selruh dunia tau mgnainya tpi apa tdkn KDN, Menterinya yg Lembik asyik bagi Amaran tak abis2 konon atas semangat himpunan...Semangat ape, itu namenya Semangat org pengecut, tidak berani bertindak...Lebih baik LETAK JAWATAN shj jika tak mampu lg @ layak mejlnkan T/Jawab...Bagi PDRM, IGP jgn le nak manjakan PENDEMO HARAM JADAH NI,nak bagi makan/layan mcm tetamu jamuan kawin, Nak tggu smp ada Peg/Ang mati baru nak sedar...Baik Pencen je @ LETAK JAWATAN... Dua2 Anda GAGAL bagi saya...

Anonymous said...

Berlakunya peristiwa kekejaman BERSHIT dah pasti CREDIT TO BN...

Macam ni nak bagi tadbir negara???
Puak2 samseng rupanya....memang tak layak untuk jadi PEMERINTAH.

Aku tetap memangkah BN PRU 13 ni...
aku tak sanggup negara dikuasi puak-puak samseng....

Yang pasti aku akan beralih ke BN..

ALLAHUAKHBAR...... SELAMATKANLAH BUMI MALAYSIA....

Anonymous said...

Anonymous said...

GAP jangan lupa CLOSE UP gambar BEROK
yng tujah muka polis dgn kon,pakai baju belang ada jalur hitam.

Kalau boleh siarkan gambar muka dia
satu Malaysia orng nak tahu berok nie dari hutan mana?

April 29, 2012 3:29 PM

-----------------------------------

Sokong saranan anon di atas, gambar 'berok' yang mengainaya polis dengan menujah kon kepada polis hingga cedera perlu dipaparkan untuk dikesan supaya cepat info sampai kepada pihak polis untuk ditangkap 'berok' itu untuk 'dipamerkan' dalam kandang besi penjara @ 'zoo' untuk 'berok BERSHIT'.

Kerajaan perlu ambil tindakan tegas, rakyat menantikan tindakan tegas dan keras dari pihak kerajaan terhadap bangsat-bangsat dan barua-barua perosak masyarakat ini, ketuanya seperti Ambiga @ Babigila, Anwar, Hadi Awang, Mat Sabu, Mampos Omar, Dzulefly Ahmad, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh dan lain-lain pimpinan Pakatan Rakyat yang menjadi pengajur BERSIH perlu dikenakan hukuman tegas sebagaimana saranan pada komen April 29, 2012 2:32 PM, April 29, 2012 2:33 PM dan April 29, 2012 3:24 PM. Menteri Dalam Negeri, sila jaga maruah kerajaan dan negara, sila ambil tindakan tegas, kalau ko masih takut dengan Ambiga dan Pakatan Rakyat, lebih baik ko letak jawatan dan ko pergi main masak-masak dengan puak BERSHIT jahaman itulah.

Tindakan keras dan tegas perlu untuk pengajaran kepada orang ramai bahawa Malaysia adalah negara berdaulat, sekiranya tiada tindakan keras dan tegas diambil, menunjukkan betapa lembiknya Malaysia dan Malaysia akan dipandang hina oleh masyarakat antarabangsa, apakah ini yang dikehendaki oleh Kementerian Dalam Negeri? Ada akal fikirlah dengan seeloknya kerana tindakan tegas dan keras ini bukannyalah penindasan, tetapi sebagai pengajaran terhadap golongan pengkhianat yang mengkhianati Malaysia. Kalau Hisham masih takut, maka jawatan Menteri Dalam Negeri perlu diamanahkan kepada Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor biar lebam lagi Anwar lepas ni, baru padan muka dia. Kementerian Dalam Negeri menteri yang tegas untuk jaga maruah negara dan keselamtan negara.

Anonymous said...

Anonymous said...

Yg bersalah ialah KDN/PDRM yg membiarkan berok2 ni bermaharajalela di jalanan. Bershit 3 bkn prog spontan, dan dircng lama selruh dunia tau mgnainya tpi apa tdkn KDN, Menterinya yg Lembik asyik bagi Amaran tak abis2 konon atas semangat himpunan...Semangat ape, itu namenya Semangat org pengecut, tidak berani bertindak...Lebih baik LETAK JAWATAN shj jika tak mampu lg @ layak mejlnkan T/Jawab...Bagi PDRM, IGP jgn le nak manjakan PENDEMO HARAM JADAH NI,nak bagi makan/layan mcm tetamu jamuan kawin, Nak tggu smp ada Peg/Ang mati baru nak sedar...Baik Pencen je @ LETAK JAWATAN... Dua2 Anda GAGAL bagi saya...

April 29, 2012 3:34 PM

---------------------------------

Saya berpendapat PDRM tidak bersalah, malahan KDN pun tidak bersalah, yang bersalah adalah menteri lembik bernama Hishammuddin bin Tun Hussien yang lembik nak mampus dan pengecut tak berani ambil tindakan walaupun maruah kerajaan dan maruah negara dipijak dan dikencing berak oleh petualang pengkhianat negara seperti BERSHIT 3.0 ini. Tukarkan Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor jadi Menteri Dalam Negeri yang baru, biar lebam lagi Anwar kali ini, dulu kena tumbuk kat mata, lepas ni satu badan lebam sampai cacat, baru padan muka pengkhianat tu.

Apa pun syabas PDRM yang berjaya mengawal keadaan, cuma masalahnya Menteri KDN saja yang lembik, PM perlu ambil serius perkara ini, kerana maruah kerajaan juga melibatkan kedaulatan Yang DiPertuan Agong Malaysia.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah, Allahumasoiliala Saiyidina Muhammad Waalaalihiwasohbihi Wassalam, Hidup Malaysia, Daulat Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Dah saksikn keganasan puak KUNING tu sendiri...aq yakin ramai dah bole menetapkn pendirian samaada nak menyokong puak KUNING yg sama taraf dgn BINATANG LIAR atau pon kjaan pimpinan BN...

Dlm ketidaksempunaan BN, masih ada ruang utk rakyat brsuara, menikmati kebebasan beragama, keselesaan kehidupan..mana ada dalam dunia kebebasan mutlak...

Seburok2 BN lebih binatang lagi pakatan LANUN...hancor negeri di bwh tadbiran mrk dgn rasuah, kronisme dan segala mala kemungkaran...

Dulu masa menang 5 negeri xmau lak berdemo kata praya xbersih....dah nampak sokongan kian berat pada BN stlh DSN wat pelbagai transformasi, mula la depa nak AUTA...kot kalah PRU xmalu sangat...

Anonymous said...

Kepada komen dari Anon 3:24 ptg.

SAYA SOKONG SARANAN ANDA UNTUK MEMBUAT TUDUHAN TERHADAP AMBIGA, ANWAR, LIM KIT SIANG DAN PEMIMPIN PEMIMPIN PEMBANGKANG SAMA SEPERTI PERTUDUHAN TERHADAP KUMPULAN ALMAUNAH KERANA MENDERHAKA TERHADAP KEBAWAH DULI YANG DI PERTUAN AGONG.

NAJIB. DO IT NOW OR YOU WILL REGRET IT FOREVER. IF YOU DONT DO IT NOW YOU ALSO CAN BE DEEMED AS TRAITOR TO YOUR COUNTRY.

Otak geliga said...

mencelah sikit.....aku tak tahu la ada yg perasan ke tidak.....tapi aku nampak ada seorang manusia (perempuan) dlm keadaan duduk dihadapan perusuh yg dlm usaha murni menterbalikkan kereta polis

pendapat aku:
1) Memang ada manusia di bawah kereta polis berkenaan sehingga perusuh bertindak menterbalikkan kereta polis tu.....ok fine, usaha mereka nak menyelamatkan manusia tu aku PUJI...seriusli

2) ada tak gambar dekat/video yg menunjukkan ada manusia di bawah kereta sebelum kereta diterbalikkan & semasa kera termakan cili padi terhenjut2 atas kereta berkenaan????

TAPIII....jika kereta berkenaan tidak diserang, tiada kereta yg terbabas & melanggar org...punca berlaku perkara ni adalah berakar dr pengarai HODOH perusuh!!!

Anonymous said...

SETUJU ANON 3;29

Mari kita ramai2 rakyat malaysia dapat bekerjasama dengan polis utk pastikan binatang BEROK yng mencederakn polis hingga parah mengunakan kon itudapat di tangkap.


Caranya GAP keluarkan gambar close up BEROK , sekiranya kami kenal atau tahu di mana dia bekerja atau tinggal, infomation akan di salurkan kepada pihak polis atau kepada GAP.Saya rasa tiada masaalah pembaca di blog GAP yg benci keganasan untk memberi kerjasama.

Anonymous said...

Akibat ISA dimansukan....akta mana lagi yg berkesan utk diambil tindakan...!

Anonymous said...

Babi ar...KDN buat aper ni?...ko nak sampai sampai dh bunuh mrmbunuh br nk btindak ke?...Menteri KDN..kasi tukar! lembik nk mampos!

Anonymous said...

SETUJU ANON 3;29

Mari kita ramai2 rakyat malaysia dapat bekerjasama dengan polis utk pastikan binatang BEROK yng mencederakn polis hingga parah mengunakan kon itudapat di tangkap.


Caranya GAP keluarkan gambar close up BEROK , sekiranya kami kenal atau tahu di mana dia bekerja atau tinggal, infomation akan di salurkan kepada pihak polis atau kepada GAP.Saya rasa tiada masaalah pembaca di blog GAP yg benci keganasan untk memberi kerjasama.

Tukang Komen said...

Berok Kuning mesti dikenakan tindakan. Kerosakan harta benda hendakalah dituntut ganti rugi dari penganjur. Jangan lagi benarkan Bershit berdemo. Kembalikan kuasa ISA. Lucutkan kerakyatan Ambiga the Traitor. Bershit adalah kumpulan THE PUKIMAKS.

Anonymous said...

nik aziz adalah babi kepada segala babi..nuar adalah raja iblis..ababiga anjing betina kurap yg tak dapat meyontot anjing jantan..kesemua haram jadah ni wajib ditahan je...peduli apa dunia luar ckp..peduli kalau malaysia tak popular pun.. rumah kita..kita la yg kena jaga..hishamudin dah2 la tersengih kat depan kamera..serius la sikit...

Otak geliga said...

"KEBERSIHAN adalah sebahagian daripada IMAN"

tapii lihatlah HASIL yg perusuh tinggalkan utk DBKL uruskan....SAMPAH merata-rata

nak jaga keBERSIHanpun tak mampu ada hati nak BERJIHAD...piigdahh!!!

Anonymous said...

4;08

Memang mereka bodoh dan otak barbarian.Ko masuk blog AIDC ,lihat video di entry "Kejadian tumbuk menumbuk di Sogo..'Ada dua video ,pertama berdurasi 1;45 dan kedua berdurasi 2;34.Perhatikan betul2 video kedua dari mula.Ko akan dapat jawapan yng tepat.Aku tengok berulang2 kali untk pastikan bahawa aku tidak silap!

Jawapanya, sah pengikut PR gila babi ,psiko dan barbarian macm mana ketua mereka mcm tulah pengikutnya.
Tak terkecualai n.ajis.

Anonymous said...

KEPALA BUTUH WAJIB DISUMBAT KE MULUT2 TOK GURU ULAMA2 PARTI 1KOTE ANU WAR DAN 1PUKI AM BIG(A).

PEGI MAMPUS SYAHID BERSAMA BANGKAI ANJING DAN BABI




fatwa 1puki AM BIG(A).
TAKBIR
TAKBIR

Bomo Siam said...

Dlm kereta polis tu, kelihatan hanya ada sorang saja, iaitu pemandu yg pakai helmet! Persoalannya,

1. Kenapa dia lalu kawasan sensitif tersebut tanpa apa2 protection/cover?

2. Memang dia terbabas akibat dilontar objek bertalu-talu, akibat dpd insiden dihujung jalan sebelum itu.

3. Driver dilihat cukup bersedia dgn memakai helmet biasa!

Dlm dunia polis....tiada yg mustahil!!!

Anonymous said...

ada haiwan dalam bahaya...ada haiwan dalam bahaya..haiwan warna kuning dalam bahaya!

Anonymous said...

YANG PAKAI HELMET TU BUKAN POLIS LA MANGKUK!
TU ORANG NAK TOLONG POLIS TU..

Anonymous said...

Bravo BERSIH 3.0.... now people have shown off their stand & support to PILIHANRAYA YANG BERSIH, ADIL & BEBAS by SPR in Malaysia ......... people ask for true democracy, not mockery one like Authoritarian Secular Arab Countries...

APAKAH SPR dan UMNO/BN masih PEKAK, BUTA DAN BISU dari ketidakbertanggungjawaban mereka berdekad selama ini?


Apakah UMNO/BN masih berdegil & bongkak tak mahu BERUBAH?

ATAU tunggu rakyat UBAH secara total............ PRU13.. no to UBN!

Anonymous said...

UBAH?? UGLY CHANGE?? REJECTED!!!

SAY NO TO PARTI REJECT (PR)!!!

Anonymous said...

enko ni mabuk ke bomo siam@musangka.. mata ko slalu tengok video blue ke?
betul ke driver polos tu pakai helmet masa memandu?
dia memandu kat kawasan tu sbb memang dah tugas dia..kawalan dan keselamatan.
lembu2 kuning ( tak sampai hati nak panggil babi kuning) yang datang dari satu negara lepak kat situ.. ape kes lak?

Bomo Siam said...

Dari pemerhatian aku terhadap clip tersebut, yg pakai helmet itulah driver keta tu. Dia mempertahankan diri.

Dia terus dipukul, alhamdulillah dia dpt loloskan diri. Wallahualam!

Mana pi gambaq mangsa yg dirempuh or satu lagi X Files!!!

Bomo Siam said...

Gambaq semasa sebelum keta tu terbabas, jelas driver tu pakai helmet! Cuba perhati betui2...!!!

Anonymous said...

coba korang bukak blog neh: http://amenoworld.blogspot.com/2012/04/penjelasan-kejadian-sebenar-isu-kereta.html?m=1

Anonymous said...

Perlu diburu mereka yang mencedera penjawat awam dan merosak harta benda awam. Polis usah takut. tidak perlu diberi layanan istimewa kepada mereka ni.

Bomo Siam said...

Memang tugas polis ronda utk keselamatan. Tapi ada prosedure dia.

Unsur2 provokasi ada dlm kejadian ini.

Otak geliga said...

Bomo Siam 4.29PM

aku tolong jawab:

Q:"Dlm kereta polis tu, kelihatan hanya ada sorang saja, iaitu pemandu yg pakai helmet!"

A: Majoriti manusia yg CELIK masih dpt melihat polis TANPA PAKAI TOPI HELMET menundukkan kepala dia akibat diserang perusuh semasa memandu sebelum terbabas

Q: Kenapa dia lalu kawasan sensitif tersebut tanpa apa2 protection/cover?

A: Polis didebri kuasa utk meronda MEMANTAU KEADAAN terutamnya dlm keadaan RUSUHAN berlaku....apa yg peliknya???....protection???..ada ke mana2 polis yg membuat rondaan perlu protection???....tak pernah dibuat org....kalau kata pandu sorang2 YES aku setuju

Q:Driver dilihat cukup bersedia dgn memakai helmet biasa!

A: yg kau lihat memakai helmet tu adalah org yg BERBAJU KELABU yg DIBELASAH kerana nak bantu polis......takkan la lepas dibelasah boleh tukar ke uniform polis pulak....ada masa pulak ek???

ur statement:
Dlm dunia polis....tiada yg mustahil!!!

my statement: Dlm dunia PERUSUH benda yg MUSTAHIL dilakukan manusia normalpun boleh terjadi sehingga polis buat rondaan utk pemantauan diserang

jika polis tersebut diarah membuat pemantauan utk melihat sesiapa yg memerlukan bantuan, maka kau...PERUSUH BERSIH 3.0...kau mmg MANUSIA OTAKNYA dikawal NAFSU SARAKAH!!!

Otak geliga said...

BS 4.46PM

polis buat rondaan ada prosedur...soo bila MERUSUH PERUSUH boleh hentam kromo???...hehehe

sedapnya undang2 kalau gini

Anonymous said...

kalau dalam keta polis tu ada satu org je.yg pakai helmet tu je..mana plak dtg nya polis yg berlumuran darah tu??????bodoh btl polis kan bomo siam..dah beribu org dengan beribu hp yg dok merakam..blh plak diorang menyamar mcm tu..pakai seluar pendek ngan helmet pastu gi langgar org awam..ckp tu biar la berlogik sikit..klu dah selalu gi ceramah mat sabun gini la gayanya.. dtg komen mcm hero hindustan..pastu bila dah mati kutu spin cite pastu hilang..ini lah ko si musangka@bomo siam@anak sepuluh@zat

Anonymous said...

najib mesti ambil tindakan segera.

TANGKAP LAKNAT LAKNAT SEMUA.

KASIHANI LAH KELUARGA POLIS.

MEREKA TELAH MEMPERTAHANKAN KEAMANAN NEGARA.

Otak geliga said...

Unsur2 provokasi dari siapa????

Polis yg buat rondaan atau perusuh yg menyerang polis???

tu bukan provokasi lagi dah....tapi UNSUR2 SERANGAN/ JENAYAH

Anonymous said...

aku kata HARAMJADAH PERUSUH NI SEMUA TERMASUK MAK ANGKAT DIORANG BABIGA DAN TOK WAN ANGKAT DIORANG ALJUB. SEBESAR BESAR HARAMJADAH.

Anonymous said...

Kepada menteri semua,

Tidak ada kah peruntukan undang undang untuk menangkap semua pemimpin yg menghasut?

kalau tak de,ujudkan undang undang sekarang dan tangkap pengkhianat semua..

Anonymous said...

Tangkap bagi makan lepas inilah senario KDN.Tolonglah bertegas sikit ini soal keselamatan umun.Jgn biarkan.

Kita tgk dinegara eropah kerajaan mereka bertegas,sepatuknya tangkap dan bicara jgn hanya ambik keterangan saja.

Bomo Siam said...

OG,

1.Driver tu jelas pakai helmet dlm clip yg aku tonton.

2.Dlm polis, setiap tugas ada protection/cover. Klu takde...itu bukan polis!

3. Kakakakaka! Buat pemantauan di zon perang, secara berseorangan, guna keta rasmi polis? Apakejadah bro...???

Anonymous said...

Katok Bomoh Siam. Katok beruk baju kuning. Katok biar bini dio mapuh kerah etek

Anonymous said...

Kalau taku sangat dengan pembangkang,bagikan tentera ambil alih kuasa.

BARU SI LAHANAT TU TAU LANGIT NI TINGGI KE RENDAH.

MINGKIN EKONOMI TERJEJAS..TAK PE LE..SEMENTARA AJE.

LEPAS TU BILA LAHANAT SEMUA DAH MASUK DALAM,DAH AMAN,AMBIK LE BALIK.

Bomo Siam said...

Nama pun 'perusuh'....! Mana kenai law! Namun, kita sebagai polis yg mahir dgn law & keselamatan, tup2 bawak keta polis sorang2, lalu kawasan 'perang'....gerenti kena bomm beb...!!!

Bukankah ianya satu provokasi?

Anonymous said...

Nik Najis hati sekotor air paip rupoh aku baso bodo makea gaji buto. Mu Bomoh Siam berok samo mace Ajis berok

Anonymous said...

Patut lah jadi bomoh sebab boleh tipu
klu sains forensik mesti jawap dgn fakta muahahaha.

Bomoh siam ko perasan tak ada dua berok yng cuba.. selamatkn?.. polis yng keluar dari kereta tu salah seorng yng konon baik hati pakai baju warna merah dan sorng lagi memakai baju kuning bertutup mulut kerana mulut bau busuk .
Sebelum itu ada seorng berlari kearah kereta memakai topi keledar lihat video ke2 di AIDC.Dan orng itulah yng kena belasah yg ko tipu kata driver keta.Woiiii kat sini bukan kaki nombor yng selalu kena kencing dngn bomoh siam muahahaha.

BAHLOL AL BEBAL PUNYA BOMOH!

Otak geliga said...

AMENO WORLD beri penjelasan yg PALING ADIL dari kem pembangkang....bagi aku la....Bomoh Siam kau boleh BACA, TENGOK & FAHAMI SENDIRI

Anonymous said...

beruk berok monyet kera siamang N Ajis, Aji Adi, Sabu, Mahpos, Bomoh Siam, Musangka, Khalid Gereja...... Bodo isak pelir DAP

Anonymous said...

5.03

Idea yg CANTEEEEEEEK.

Otak geliga said...

BS...aku sarankan kau baca di Ameno World utk pencerahan

yg lain2pun tolong baca...kepada Anon yg bg link ni tenkiu very much

http://amenoworld.blogspot.com/2012/04/penjelasan-kejadian-sebenar-isu-kereta.html?m=1

Anonymous said...

BOMOH ...TEMPATNYA DI NERAKA JAHANAM...

Anonymous said...

BEROK BOMOH SIAM pergi lancap AMBIGA lah BODOH

Otak geliga said...

Seorang nak provokasi BERIBU ORANG???.....cakap biar logik

sebenarnya sbb dia tu POLIS @ Anjing UMNO maka dia diserang.....unsur PROVOKASI???....hanya helah utk memBENARkan TINDAKAN yg dilakukan walaupun ada nyawa yg hampir melayang.....hahaha

Anonymous said...

Bomoh Siam, Nuar Brahim tengah korek bini kao

Anonymous said...

Bomoh siam ko tonton clip mana satu tolong bagi tau aku nak tenok...

Ko tengok di clip chinadoll ker
muahahahaha..

Bomo Siam said...

Pd aku, amat jelas, BERSIH 3.0 telah cukup berjaya capai matlamat.

1. Satu dunia dah tau, PR cukup kuat sebagai pembangkang, serta telah bersedia utk amik alih pemerintahan dpd kerajaan 'pondan' BN skrg.

2. Dgn sumber yg terhad, depa berjaya adakan BERSIH 3.0 di seluruh negeri2 & worlwide. Pd aku, ini sesuatu yg menakjubkan, kalah sesetengan event kerajaan!

3. Ianya lebih berjaya dari BERSIH 2.0.

TAHNIAH PD KERAJAAN 'SOTONG'..!!!

Anonymous said...

Bomoh Siam, bini mu lapar kote panjang nuar al juburi

Bomo Siam said...

AmenoWorld tuu....hahahahaha! Dok dekat dgn aku!!

mmuuaahhahahaha...!!!

Otak geliga said...

BS

hehehe....PR dah sedia nak ambil alih kerajaan??.....biar benor beb...hahaha

bukan apa....ura2nya Selangor tak mau join PRU13 dlm masa yg sama.....hahahaha

mananya tak gah dah danapun dari ZIONIS...x caya tanya Ambiga...hahaha

Otak geliga said...

BS 5.13PM

baguslah kalau duduk dkt dgn kau....boleh la terus dpt dr mulut dia....dudukk dekat2pun x tau cerita ka???....hahaha

duduk dekat tapi hati jauh ekk???

Anonymous said...

SATU DUNIA DAH TAU pakatan kuat??? peduli apa....bkn depa yg nak mengundi pun...alah selama mana la nak tunjuk hero dgn slogan ada sokongan dunia luar..pigi da... akai pun bengkok mcm kote bengkok nuar... memang matlamat nak tunjuk jaguh je... bkn nak tuntut bersih.. ambiga paria bkn tau politik pun.. dah diperbodohkan oleh nuar al kote bengkok.. niajis tok sah ckp la..itu babi kepada segala babi!!!!!

Bomo Siam said...

Memang la...! Kita kat sini suma berhujah berdasarkan clip tu je! Jadik, berbagai-bagai versi yg muncul.

Aku tak salahkan hangpa, berdasarkan apa yg dilihat. Begitu jugak aku...!

Tak gitu, Jin?

"Aaa..aahh!"

GotYou! said...

Masing2 muka mcm lahanat yg kerasukan syaitan!

Bomo Siam said...

5:18,

BERSIH apa menatang? Mana ada BERSIH? Nak bersih apa...?

Kena paham....ini mainan politik!

Jika BN cuci lantai, satu jam, 100 kali pun...depa tetap kata lantai tu, masih tak BERSIH....!!!

Sebab tu aku kata , depa amat berjaya dlm penganjuran kali ini...!!!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Otak geliga said...

BS

nak cari BENAR atau tak bukan hanya perlu statik pada satu2 bukti.....perluaskan carian barulah nampak perkara sebenar...insyaAllah

nak cari bukti bukan sesusah nak cari bukti orang RASUAH, BELI CINCIN, RADIASI NUKLEAR etc, ni bukti yg dah terpampang didepan mata....terlalu ramai yg ada simpan bukti cuma cepat atau lambat nak didedahkan.

lagi satu pi hantar JIN kau tu berguru lagi.....ni kawan ko sendiri, duduk sebvelah lagipun maklumat bercelaru...aishhh

Anonymous said...

bomo siam.. ko ni, buat malu PKR&PAS la.. komen2 bodo ko menjauhkan rakyat dar PR je.. ko ni tali barut UMNU(United Musang And Ungka) ye?

Bomo Siam said...

Sayang sungguh! Demo camni tak terjadi pd era Mahatdhir atau semasa Ghazali Shafei jadik menteri KDN...!!!

Najib....Alahaiii.....! Aauww!!

Nasib hangpa la pecacai woii..! Zaman Penuh Kelembutan!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

kepada yg nak tau cite sebenar nape kereta polis tu terbalik dan mcm mana blh ada bro yg pakai helmet tu... gi tengok kat blog Gelombang Wangsa Maju..dia ada put secara detail..

Bomo Siam said...

Alahai la UMNU/BN.....

Kunun2nya, harapkan kredit dari paparan keganasan. Harapkan simpati rakyat!

Rakyat memang nakkan kedamaian. Namun, rakyat jugak tak suka kerajaan yg PONDAN!!!

Demo Aman? Hangpa ingat...nak mintak subsidi ka?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Mana ada dlm dunia, demo nak tukaq kerajaan, berlangsung dgn AMAN?

Jadik...jgn salahkan pendemo!

Bomo Siam said...

Yg salah dlm hal BERSIH 3.0 ini ialah kerajaan UMNU/BN sendiri.

Sapa suruh bagi lesen sejak awal..???

Contohi S'pore or China or Australia..! Atau...US sendiri! Lihat bagaimana polis depa bertindak!!!

Anonymous said...

bangsa melayu...bangsa yang rebah kerana ketaksuban sendiri

UMNO PUTRA MAHKOTA said...

Saya mohon agar kerosakan yang telah dibuat oleh penyangak-penyangak bersih ini supaya tidak dibaiki. Biarkan ianya begitu sahaja. Kita jadikan ianya sebagai satu tinggalan sejarah dan bukti serta sebagai rujukan dimasa akan datang bahawa inilah hasil perjuangan yang dibawa mereka.

Kalau boleh, kereta polis yang rosak itu kita letakkan di Dataran Merdeka. Gambar-gambar kekejaman yang berlaku juga kita letakkan supaya dapat dinilai.

Bomo Siam said...

Berbalik pd tajuk GAP diatas....

Aku pikir, tak sesuai wajah2 pendemo ni, dihukum!

Ianya hanya menambahkan UNDI PR je...!

Kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

Pembohong.
Demo aman yg dijanji. Tapi mengganas sehingga parah anggota keselamatan.

Wahai pendemo, dan penyokong BERSIH,
Jangan bimbang, ada bahagian kamu di akhirat kelak.

Anonymous said...

to anon at 4.37,
please do not equate the Malaysian voters with the likes of the supposedly 20,000 demonstraters in Bersih!Do not insult our intelligence.Only an ignoramous would say 'Bravo Bersih 3',a demonstration that has nothing to do with a clean and fair election but is merely a disguise to promote the aspirations of Anwar Ibrahim, whose words could charm the birds from the trees,no doubt. One thing positive that has come out from the violence arising from this vile demonstration is that the silent majority,like me , will most certainly not vote for the PR.No true leader who gives an iota of care and concern and love for his country and citizens will ask his followers to take over Dataran Merdeka and break the law.You are wrong Anon 4.37pm, ...and you are in for a rude awakening from the ordinary person in the street come the next election....

Anonymous said...

Mereka ini takkan dapat lari dari menerima hukuman.

Jangan menyorok plak ye bila polis datang tangkap untuk dihadapkan ke muka pengadilan..

Lepas tu jangan tangguh lak ye...

Anonymous said...

kita mulakan lah dengan doa dan sembahyang hajat beramai2...mohon ALLAH berikan petunjuk, kalau benar ANWAR manusia terkutuk yang menghancurkan ISLAM, laknatilah dia YA ALLAH.

Anonymous said...

Very well said anon 5.48pm,

We now know and clearly understood what does this country worth to the PR Leaders. They dont care what will happened to the nation or the economy. Let alone to the police who need to be there to protect and to serve the nation.

My vote, my families' vote, my friend's vote, my colleagues' vote will surely wont go to PR.

You vote PR you will have a neverending story of series of demos like thailand, like indonesia.

This PRU, adios PR.

Bomo Siam said...

Kalau nak hukum, hukum semua yg hadir & terlibat pd hari demo tu. Dari pemimpin hingga ke pecacai. Dgn apa? bagaimana?

Macamana, Jin?

" Tunaikan kewajipan anda! Turun undi UMNO/BN, ramai2! Waaaarrggghhh...!!!"

Otak geliga said...

Jom berhibur sekejap.....gini ada MINAH KOMUNIS BERSIH maki seorang Mat salleh guna ENGLISH la kononnya....sekali Mat salleh tu balas balik guna BAHASA MELAYU....TERGAMAM betina komunis tu....hahahahahaha...nak tgk lelucon tu???....jenguk la di sini....sama2 la kita bergumbira...lalalala

http://taipingmali.blogspot.com/2012/04/cina-bersih-biadap-halau-wartawan-orang.html

Anonymous said...

Allah SWT ada. Dia akan menghukum. Apa kau tiada iman?

Anonymous said...

betul bebenor la bomo wei... salahkan gomen..sape suruh luluskan kan kan kan..tp cuba klu gomen tak bg dari awal..gua pasti lu la org pertama yg akan komen..apa gomen takda telor ka..mau takut sama rakyat ka?jgn jd bacul la bomo.. lu tau tak biar jd puak pr or puak bn..ada prinsip..jgn jd mcm ko ni... ko lalang la... niat ko nak tgk melayu hancur je.. sbb tu komen ko semua berbelit belit!! takda prinsip mcm mat sabun la ko ni... bomo sesat ko ni...

Anonymous said...

Bomoh siam...mmg la pakai jin...dia mana percaya bab bab iman ni...

Heh.

Kawan jin dan syaiton. Mulia sungguh bomoh siam..

Anonymous said...

by the way, the ignoramous at 4.37pm, i forgot to mention this... I'd rather have a PM like Najib who inspite of all the problems created by Bersih,still had the time to tweet his concern about the missing 12 yr old boy who was kidnapped yasterday and even contacted the police to increase their efforts in looking for the little boy. I suppose Anwar was too busy basking in the 'glory' of the violence perpetrated indirectly by him to care 2 hoots about the kidnapping of the 12 yr old.Which one would a sane, thinking, individual prefer for a Prime Minister?It does not take a rocket scientist to figure that out..

Anonymous said...

Puak PR ni mmg le pandai putar belt...tgk la sapa cikgu dia...anwar ibrahim.. Belit punya belit punya belit punya spin punya cover..last last kantoi menyokong segala usaha menjaga keselamatan israel...

Lepas tu tak mengaku.
Lepas tu salahkan org.
Lepas tu tak tarik bslik pun kenyataan kat wsj.
Lepas tu cakap org plak.

Gitu le diorang ni...

Anonymous said...

Bomoh siam bomoh nombor ekor..

Bomoh ada tokoh masuk pertandingan raja lawakkkzzzz...!!!!!

Cadangan bomoh bolehlah dibaratkan begini ...sesiapa yng melakukn vandalism ..mencederakan orng lain dngn ganas,sekiranya di dapati bersalah oleh mahkamah tak payah lah jatuh hukum nanti BN kehilangan undi.

Hutan mana lah bomoh siam ni datang mesti dari kawasan yng sama dengan berok2 yng mencederakan polis sehingga parah tu muahahahaha!

Bomo Siam said...

6.00,

PRINSIP? Apa tu? Perinsip?

kakakakakakakakakakka....!!!

Inilah buat pertama kalinya aku dengaq 'PRINSIP' dlm bab politik, macam....'say no to HUDUD!'

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

kesian bomo siam.. bila dah lunyai kena balun ngan penyokong kerajaan.. tiba2 spin kononya sokong kerajaan dan kutuk PR lak..
Ko ni kaum LBGT ke? lelaki bole, pompuan bole.. depan bole, belakang bole..BN bole,PR Bole
Bomo Siam @ Bole Saja

Anonymous said...

dia kantoi takpe bro...memang semua tau dia tali barut baruah yahudi..ni ada melayu bangsat dari parti ajaran sesat yg kononnya mendokong islam pun ikut sama menyokong!! nik aziz ckp sama ada anwar tarik balik atau saman!! tp lps bertemu kena jentik telor je habis kecut... gigil nengok nuar..

Bomo Siam said...

6:09.

Serupa dgn saranan UMNU....

Pencuri tayar, jgn potong tgn, bagi dia kerja di kedai tayar!
Perompak bank, jgn hududkan dia, kasik dia peluang jadik 'jaga bank'!

kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

ko mana faham prinsip..pasal tu la gua ckp lu lalang..lu bacul la...

Anonymous said...

kenapa pendemo berani tunjuk taring pada anggota keselamatan Islam yang sedang menjalankan tugas?

Otak geliga said...

MyMassa ada gambaran lebih jelas siapa "POLIS" berhelmet & JIN bawah kereta polis.....video seriusli clear gilak....dat terjawab semua soalan aku.....SEBELUM..SEMASA ..SELEPAS....kebenaran depan mata walaupun VIDEO adalah besi kata pujangga HH.

http://mymassa.blogspot.com/2012/04/gempar-video-insiden-mistik-yang.html

Anonymous said...

Apa hukumnya di sisi agama bagi individu yang sengaja mencederakan anggota keselamatan yang menjalankan tugas? Penjara?

Bomo Siam said...

6:10pm

Kerja aku, hentam org! Nak hentam, hentam semua! Pecacai pd diri sendiri.

Lepas tu...baru aku bagi ubat!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Apakah ini syaitan yang dimaksudkan oleh Musrsyid Pas?

Anonymous said...

cehh..nak spin cite gi hudud konon..nape klu umno buat hudud yg dok curi tayar tu tak jd curi ke?yg rompak bank tu tak jd rompak ke? ko tu yg benggong.. tak kira apa undang pun pun klu manusia ni nak buat dia tetap buat gak.. hudud memang dalam islam tp betul ke islam di malaysia ni dah bersedia untuk hudud? tak payah ckp banyak la..yg dok berbuih ckp pasal hudud tu pun skrg dok dalam celah kain ambigababi...

Otak geliga said...

yang perlu rakyat MAJORITI yg sokong kerajaan perlu perhatikan sekarang adalah APA TINDAKAN KERAJAAN SELEPAS INI.....kerajaan nak biarkan sahaja atau ada tindakan akan diambil????...aku bg 50/50 je...sebab apa???....UNDI...UNDI...UNDI

nak kaitkan DS CKMM ke??...tak perlu la kot....dia penat kerja semala...biar lah dia berehat....bukan senang nak bg AMARAN

anyway....congrats DS CKMM...anda telah menjalankan amanah menjaga keamanan Mas dgn GAGALnya....terima ksih daun buluh....hehehe

Bomo Siam said...

OG...!

'Jin Bawah Keta Polis'?

Thanks....baguih punya tajuk!!!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Pesan Jin : Nak carik kebenaran, tunduk pd AllahSWT & pegi mahkamah. Jgn sesekali carik di Blog...!!!

Anonymous said...

Kalau tak ada elemen hasutan mana mungkin ada kekecohan. Siapa penghasut? Orang bawah? Tak mungkin!

Bomo Siam said...

6:21,

Menteri ugama UMNU, Masyitah, ada butirannya....!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Otak geliga said...

tunduk tanpa usaha & tawakal TIADA gunanya....tak gitu BS

aku cuma tak puas hati selagi aku tak jumpa kebenaran yg aku cari....jika itu bukan cara Islam....nak ikut cara apa???...hehehe

Otak geliga said...

jika begini cara org PR mencari kebenaran ermmmmm susah lah...keADILan langsung tak wujud...sikit2 ikut cakap jin..apa da

Anonymous said...

Demokrasi tegak menerusi pilihanraya. Kalau demokrasi ditegakkan menerusi keganasan ia bukanlah demokrasi.

Anonymous said...

bknnya menteri umno tu yg cite pasal hudud tu skrg..ko yg cite... nape plak spin ke sana??? sibacul...

Otak geliga said...

bukti depan mata tak mau cari....hanya tumpu pada apa yg dihidang sahaja...mana la nak berkembang

habis selama ni bukti2/hujah2 yg kau pakai ko cari mana???....Allah beri terus ka???...hahaha

Bomo Siam said...

Woi OG..!

Jin aku tak pernah tinggal solat...tak macam aku!

Kuah kuah kuah...!!

Otak geliga said...

aku tanya lain....kau hujah yg kau pakai tu kau cari kat mana???....terus Allah bg pada kau ke atau pd Jin kau atau mcm mana??

tak perlu nak sentuh Jin ko tinggal sembahyang ke tak.

Anonymous said...

kah kah kah

anak buah mengganas tak ubah pengkaldaian

kah kah kah

si bos yang mengarah sembunyi belakang kemahiran memanipulasikan undang-undang?

kah kah kah

Anonymous said...

Bomoh siam bomoh no ekor....

Woittt..apa lari tajuk ..ko sarankan penganas dlm demo tu tak payah di hukum nanti BN dapat kurng undi..apa tetiba ko ckp pasal hudud.
Dah mcm n.ajis " tak keruan" ko nie muahahahaha...
Nanti ko cakaplak macm hj hadi "kebingungan". Hudud hanya 0.0001%shj dan negara islam tiada dalam Al Quran.Sesiapa berkerjasama dgn kafir jadi kafir.

Opsss.. lupa lak ko bomoh munkin ada sesetengah yng tulis tu ko punya jin.Sebab tu ada ayat2 yng kebahlolan.Yng bahlol bukan ko tp ko punya jin daaaaaa...


Jin duduk dalam badan tuanya
klu tuanya bijak jin pun ikut bijak muahahahahaha!!!!!!!

Bomo Siam said...

OG,

Bukti amende yg Blog mampu hidangkan, selain mencelarukan audience!

Otak geliga said...

BS

tak perlu kata blog hidang pusing sana sini...hujah kau dpt dr mana???

Allah bagi terus pd kau/Jin kau atau kau cari di mana2

Bomo Siam said...

OG,

Maknanya....aku pakai & guna pendapat Jin aku.....! Dia sumber ilhamku! Yg tu pun hg payah paham!

Otak geliga said...

Jinkau dpt dr mana???....terus dr Allah atau cari di mana2??

susah ka nak paham soalan aku??...hehe

Bomo Siam said...

OG,

Sepatutnya, klu hg cerdik, hg akan tanya....

Siapa JIN pd BOMO tuu....?

Kah kah kah...!!!

Otak geliga said...

nope...x perlu....aku cuma nak tau JIN tu dpt info terus dr Allah atau dr mana2 sumber

Anonymous said...

kah kah kah

tak puas hati saja, kereta milik awam kemik di tengah-tengah

kah kah kah

sama macam dalam perlawanan bola sepak apabila team yang disokong kalah lalu harta stadium jadi sasaran keberangan

kah kah kah

ini dinamakan jumud tak kena pada tempatnya -- hooligan politik

kah kah kah

Bomo Siam said...

Setiap apa yg kita buat, mustahil ianya bukan dari keizinan AllahSWT.

Segala-galanya dpd Dia! Jgn sesekali mengatakan....ada lain selain dari AllahSWT.

Otak geliga said...

sooo adakah mencari di blog bukan dr keizinan DIA????

sooo jin hang dpt info dr mana??...terus dr Allah atau cari dr sumber2 lain???

Anonymous said...

Sebaik2 jin adalah sejahat2 manusia..

Aduhai bomoh nombor...patut lah ko jadi macam tu muahahaha

Bomo Siam said...

Takde dari sumber2 lain selain dari AllahSWT. Sumber2 lain, jika pun ada, umpama 'perahu di tengah lautan'...ceeewaahhh...!!!

yogibear's season said...

...Lagipun, adalah lebih berkesan melihat orang Melayu sebagai bangsa majoriti, berguling di atas jalan raya atau berkonfrontasi dengan polis Melayu berbanding orang Cina atau India. Sebab itulah dalam banyak demonstrasi jalanan sejak kebelakangan ini, yang berada di barisan hadapan adalah Melayu.

Apabila berkonfrontasi dengan polis atau ketika berperang dengan pengganas komunis, ketuanan (leadership) orang Melayu tidak dipertikaikan. Orang Melayu menjadi “tuan” di barisan hadapan. Ketuanan Melayu menjadi busuk dan hanyir hanyalah apabila orang Melayu menuntut hak asasi mereka...

Ulasan yg tepat dr A Kadir Jasin utk dikongsi bersama.

Bomo Siam said...

6:50,

Sah! Hg anak murid Ahmad Idham...!!!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Otak geliga said...

jd jin kau amil sumber dr mana???...terus dari Allah atau cari di mana2

Anonymous said...

KENAPA BIARKAN AMBIGA BERMAHARAJA LELA. YA ALLAH YA TUHAN KU BANTULAH UNTUK KEMENANGAN MELAYU ISLAM DI NEGARA INI. KENAPA KDN SUKA MELIHAT KAMI RAKYAT YG MENYOKONG PENUH KERAJAAN HARI INI MENUNGGU MELIHAT APA YG TERJADI DGN KEMARAHAN YG AMAT MEMBARA.

DEMI TUHAN WAHAI PERDANA MENTERI D.S NAGIB KAMI SUDAH SAMPAI PARAS HILANG SABAR TERHADAP BANGSAT BANGSAT BERSIH INI. JANGAN BAGI MUKA PADA MEREKA ATAU RAKYAT YG MENYOKONG PENUH DATO SRI AKAN MENGAMBIL TINDAKAN SENDIRI.

BERANILAH BERTINDAK KEATAS AMBIGA.INILAH MANUSIA LAQNAT YG AKAN MENJADIKAN MELAYU SAMA MELAYU BERSENGKETA SESAMA SENDIRI DAN PERTUMPAHAN DARAH YG AMAT DAHSYAT SUATU HARI NANTI.

Bomo Siam said...

'Ketuanan Melayu menjadi busuk dan hanyir hanyalah apabila orang Melayu menuntut hak asasi mereka...by yogibear.'

Menarik nih...!

Tunggu lepas Isyak (klu takde kenduri)....insyallah!

Anonymous said...

Yng aku nampak jin pada bomoh siam adalah penjaga pintu surga....

Jin tu usianya belum menghampiri 100th..Duduk kerusi empuk dah lebih 20th tak mau turun2 biar pun cara berfikir kadanng2 tak konsisten.Bagi orng minum air lumpur dan dia boleh menentukan orng ke syurga muahahahaha.
Opss lupa tak silap jin tu pernah naik haji pakai duit sponsor..

Hahahaha siot punya jin.

Otak geliga said...

No firm answerkan BS....kalau dah tahu semuanya BAIK BURUK dr Allah, gunalah akal pemberian Allh ni utk MENCARI bukan hanya TADAH MEMINTA dr DIA

sebab tu kena luaskan pencarian, jgn statik...apa da

konar sana...kona sini...tergigit lidah sendiri....pi ajar Jin tu baik2...tanya dia dpt maklumat dr mana

Anonymous said...

Berbicara pasai siapa ko punya jin pun best jugak.

Aku rasa kita solat pada tuhan yng sama..so..Assalamualaikum.

psssst///Tapi klu ko syiah kita punya rukun islam berbeza krn aku ahli sunnah waljamaah.

Anonymous said...

KEPADA PIHAK PDRM..Anda memegang insignia DIRAJA pada hujung nama badan/institusi anda..tuduh mereka yg terlibat di atas TUDUHAN MEMERANGI YANG DI-PERTUAN AGONG,di mana hukumannya adalah HUKUMAN MATI atau pun penjara sepanjang hayat..jgn bagi muka lagi kat pengkhianat2 negara ni..terlalu banyak kekacauan yang telah mereka cetuskan..semua tuntutan telah atau hampir pasti dipenuhi,,sekiranya dibiarkan..negara yang aman ini makin huru hara disebabkan golongan yang buta akal,buta hati dan terlalu taksub pada sesetengah pemimpin....!!!!!Adakah anda hendak menunggu sehingga anggota/pegawai anda mati dipijak oleh puak2 ni baru nak bertindak?dah terlambat bila tahapnya dah sampai begitu nanti!!!!

Anonymous said...

apakah ini gambaran pemimpin pelapis untuk masa depan?

apapun, nampak macam ada pihak sengaja menjadikannya seperti itu demi kepentingan tertentu.

nasi bakal jadi bubur?

Anonymous said...

dalam harakah kata ada beruk cina betina tersepit bawah keta, tu sebab mereka terbalikkan keta polis.Aku dah tengok semua video tv, youtube, gambar kat blog2 pro bn & pro pembangkang dan hampir semua akhbar aku beli hari ini termasuk pro pembangkang punya tak da satu pun gambar yang menunjukkan ada beruk betina tersepit bawah keta polis tu. Confius aku, yg aku nampak beruk2 jalanan yg dikulikan babiga meloncat2 dan baling macam2 benda sampai pecah cermin keta, polis cedera dan terbabas. Yg aku dengar ada anjing betina dok menyalak cakap polis anjing. Tak sedar diri tu anjing babiga, siap ada blog tayang video nak tunjuk bukti mengatakan ada beruk betina bawah keta tu, tapi hampeh.... dok tunjuk beruk2 berkerumun & terbalikkan keta adalah. Hai harakah kau kan akhbar berteraskan islam, jangan tipu2 berdosa.

Anonymous said...

BEROK: Mengata dulang, paku terserpih!

Pendemo2 BERSIH 3.0 pada 28 April 2012 tu ... mereka yang bersemangat patriotik & bebaskan negara dari cengkaman authoritarian capitalist UBN ....................... TAPI pencacai2 UMNO/BN yang 'bising meracau' kecoh mengila sebenarnya macam BEROK!

Anonymous said...

Kesimpulannya BERSIH 3 memang berjaya . Kejayaan ini membuatkan perbalahan antara penyokong totok umno & pemimipin mereka. Yang jelas Menteri dalam negeri & ketua polis negara disuruh letak jawatan . seruan ini sama dengan desaka PR. Jadi kejayaan BERSIH bukan saja dapat dapat kejayaan menghimpun 250,000 pesrta tetapi dapat mengkucar-kacirkan umno/BN. Syabas BERSIH 3.

Azman

Anonymous said...

awas! mat sabulu angin dengan akhbar sinar dan ancam boikot sebab melaporkan kisah benar. yang atas ni lagi sekor beruk babiga meroyan adakah dia kata pendemo bershit patriotik. heran aku.... kl disepahkan ngan sampah, harta awam dimusnahkan org dan polis dibelasah. itukah patriotik?

Anonymous said...

Anonymous said...

BEROK: Mengata dulang, paku terserpih!

Pendemo2 BERSIH 3.0 pada 28 April 2012 tu ... mereka yang bersemangat patriotik & bebaskan negara dari cengkaman authoritarian capitalist UBN ....................... TAPI pencacai2 UMNO/BN yang 'bising meracau' kecoh mengila sebenarnya macam BEROK!
April 29, 2012 7:24 PM
----------------------------------------------------------------------

Nie la sekoq barua2 pembangkang yg stress heh!! kaki penipu LOL xpe barua nnti cube lg yea?mcm la bile barua komen sini org dok nk percaye huhu!!

Anonymous said...

Tapi bila himpunan sejuta umat bagi menegakkan islam Nik Aziz tak benarkan lembu PAS pergi pulak.Memang Kepala Butuh La Nik Aziz kerana menyembah KOTE BENGKOK dan KOTE TAK SUNAT!

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Anonymous said...

Kesimpulannya BERSIH 3 memang berjaya . Kejayaan ini membuatkan perbalahan antara penyokong totok umno & pemimipin mereka. Yang jelas Menteri dalam negeri & ketua polis negara disuruh letak jawatan . seruan ini sama dengan desaka PR. Jadi kejayaan BERSIH bukan saja dapat dapat kejayaan menghimpun 250,000 pesrta tetapi dapat mengkucar-kacirkan umno/BN. Syabas BERSIH 3.

Azman
April 29, 2012 7:36 PM
----------------------------------------------------------------------

nie plak komen barua yg hati x leh terima kebenaran hati dh gelap......BANGGA YEA BARUA BERSIH MENGHANCURKAN NEGARA ISLAM MALAYSIA..heh!!

Anonymous said...

7;51


Lu biar betul2 berita nie...!!!

Anonymous said...

ape citer polis yg bawak keta tuh yeee???? apsal polis tuh pakai helmet hitam, baju t-shirt ngan seluar bermuda aje masa pandu keta polis tuh???? ape tujuan dia yeee????? nak buat provokasi kot.....dah tahu dah nie semua provokasi polis melalui arahan tuan besarnya, UmNGOK.....dah tahu dah.....

Anonymous said...

BARUA2 PEMBANGKANG KOMEN KT SINI SAMPAI BILE KO NK MENIPU....HAH?!AGAKNYEW SAMPAI KIAMAT KOT?!

Anonymous said...

ADA SEKOQ KOMEN BARUA KT SINI KONON DTG SINI MMPERJUANGKAN DAN CKP SMUE BETUL...

Anonymous said...

Saudara anon April 29, 2012 8:15 PM

ni ha cerita nya...jgn lah jd lembap sgt...

click link bwh ni..

http://www.anwaraidc.com/?p=23779

Anonymous said...

Polis dan media byk yg cedera tapi sekoq barua pembangkang komen sini ckp polis plak yg salah...

Pelik... mmg sekoq barua pembangkang nie tertinggal bas..huhu

BAGUS LA BARUA NIE MENENTANG KEBENARAN..DH LA PENIPU...SYABAS!!

Anonymous said...

Polis dgn Kdn bodoh..dh 3 Kali pun tk leh wat apa...najib dgn sepupu Kdn dia ternyata takut sbb dh kaya dgn penakut

Anonymous said...

usah la layan bro..sbb kalau dia boleh komen kt sini mmg dia dh tau berita ni...

dia saja nk jadi batu api kt sini...nk bagi panas kt sni...sbb komen pun dh slow...pastu naik balik..sbb mamat sekoq ni...

Anonymous said...

Hello 7;36..

Ko perasan la bongok!
Perhimpunan yng kotor semalam telah menimbulkan ketakutan kpd majoriti rakyat Malaysia.Kerana perhimpunan itu telah berjaya melahirkan manusia ganas lagi berperangai binatang.Mungkin ko salah seorng daripadanya.. ptuihhhhhh!!!!

Ko ingat rakyat Malysia ada 250,000
jer ?Bodoh punya keldai.

Anonymous said...

Dalam paper KOMPAS PR cakap putar belit ...dasar penipu.. nape citer yg tak betul

Anonymous said...

eloklah tu melayu ngn melayu bergadoh...siallah anwar pukimak ni!!

Anonymous said...

UALA LUMPUR, KOMPAS.com - Gara-gara meliput demo Bersih 3.0 di Kuala Lumpur, Sabtu (28/4/2012) kemarin, sejumlah wartawan ditangkap Polisi Diraja Malaysia. Perlengkapan kerja mereka pun disita.

Pihak oposisi Parti Keadilan, dalam keterangan resmi oleh Wakil Presiden Surendran, Minggu (29/4/2012) menyampaikan daftar para wartawan yang menjadi korban penangkapan yakni: Fotografer Malaysiakini, wartawan koran Guang Ming, dan dari koran Malay.

Wartawan lain yang kamera dan memory card-nya disita adalah wartawan Nanyang, Channel News Asia, Al Jazeera, Makkal Osai, dan Merdeka Review.

"Pemerintahan Barisan Nasional (BN) melanggar kebebasan pers, dengan menyerang awak media yang meliput unjuk rasa damai di Kuala Lumpur. Hal itu melanggar pasal 10 Konstitusi Federal Malaysia. Kekerasan itu juga melanggar pasal 19 Deklarasi Universal Hak Asasi Manusia, yang mengatur kebebasan berekspresi dan menyampaikan informasi," kata Surendran.

Pemerintah Malaysia telah bertindak tidak sesuai dengan kewajibannya sebagai anggota PBB dan anggota Dewan HAM PBB. Pemerintah BN sudah mempermalukan bangsa Malaysia, dengan menganiaya pekerja media dan masyarakat.

Dia menuntut Perdana Menteri (PM) Najib bertanggung jawab, atas kejahatan terhadap pekerja media yang sedang meliput unjuk rasa kemarin. Oposisi juga menuntut agar Najib menjamin bahwa pemerintah BN menghormati kebebasan pers, dan tidak lagi menyerang pekerja media yang sedang menjalankan tugas.

Anonymous said...

Fatwa Ganas?

Pengebom berani mati juga dikhabarkan adalah satu bentuk bantahan terhadap Order Baru Dunia (NWO)

Justeru, tidakkah keganasan dalam himpunan KOTOR tidak ubah seperti tindakan pengebom berani mati itu?

Apa pandangan bijak agama?

Anonymous said...

Majoriti yang hadir semalam bukan berbangsa melayu...tujuan nak jatuhkan .melayu tak sedar lagi ker.. yang hadir jadi kaldai ... bodoh ,,banggang

Anonymous said...

Pengundi pergi ke polling booth untuk pilih pemerintah tetapi demokrasi dimanipulasi yakni pemerintah yang pengundi pilih boleh dijatuhkan menerusi perhimpunan KOTOR. Soalnya, untuk apa pendemo pergi mengundi?

Bomo Siam said...

Nasib baik pulis driver tu tak pertahankan diri dia ngan pistola!

Klu tak...lagi kalut!

Syabas En Pulis Driver, kerana berkorban demi ketua yg bangang!!!

Anonymous said...

kdn penakut. dah 3 kali barua babi anjing buat kacau masih dok diam

Anonymous said...

Beruk beruk celaka yang pergi demontrasi ni memang teruk perangainya. Memalukan parti islam saja dengan gerombolan amal pas merempuh hadangan polis, nak tunjuk berani ikut telunjuk kafir ambiga. Apakah kerajaan yang mahu mereka tubuh dengan sikap sedemikian.

Anonymous said...

Ternyata beruk-beruk yang memakai baju kuninng semalam telah berjaya semalam, itu tak boleh dinafikan....

Mereka berjaya membuktikan mereka adalah beruk-beruk yang terbaik dari beruk yang sapu bini orang, pandai cakap tapi hanya berani atas pentas je. Nama beruk sapu bini orang tu sape lagi kalau bukan MAT SABUN...

Kah kah kah kah kah kah... nape kali ni beruk tua tu tak kena langgar pulak eh??? Mungkin dah pakai kaki besi kot.....

Kah kah kah kah kah

Bomo Siam said...

Abg Mat Sabu!

Katanya plan utk BERSIH 4.0 dah siap!

Bila nak launch? Worldwide jugak ka?

Kat area aku, ada tempat yg sesuai, takyah permit....Hutan Pondok Tanjung!!!

Anonymous said...

BERUK 3.0 dah berjaya??? Kah kah kah kah kah... berjaya kena tipu dengan peliwat dan kalifah LGBT je....

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Abg Mat Sabu!

Katanya plan utk BERSIH 4.0 dah siap!

Bila nak launch? Worldwide jugak ka?

Kat area aku, ada tempat yg sesuai, takyah permit....Hutan Pondok Tanjung!!!

April 29, 2012 9:09 PM

---------------------------------

Kah kah kah kah.... BERUK 4.0 nanti Mat Sabun nak berlakon ape pulak eh??? Mungkin boleh jadi beruk pandai guna telefon dengan Normah kot.....

Kah kah kah kah... musang takmau join BERUK 4.0 ke???

foolkatan said...

BOMO SIAM...HANG BALIK THAILAND AJE LO...MELAYU KAT SANA TENGAH KENA TINDAS...PI LO MENGACAU KAT SANA..HANG PUNYA OTAK TOMYAM TU BAGUIH NOK LAWAN ORANG SIAM BUDHA SANO TU...

Anonymous said...

Kalau BERUK 3.0 guna slogan DUDUK BANTAH, boleh la BERUK 4.0 nanti guna slogan, DUDUK ATAS POKOK pulak....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Beruk-beruk mana reti ape tu DUDUK BANTAH la, tu sebab terkinja-kinja atas jalan macam beruk kena belancan.

Bomo Siam said...

Nak tgk tak? Apasal pendemo marah sgt kat pulis? Yg youtube tak kasik tgk!

Suluh sini:
http://gigitankerengga.blogspot.com/

Anonymous said...

TuDIA PARTI JIHAT PAS. MAK DATUK MALU NYA....SELURUH DDONIA DA TAHU...

APA HANG DOK RATIP. BERZIKIR

MUSNAH LA O UMNO
PUNAH LA O KERJAAAN
JATUH LAH. O BN


MUSNAH LA O UMNO
PUNAH LA O KERJAAAN
JATUH LAH. O BN



INILAH DIA TUAN2.. PARTI AJARAN SESAT AKA NIK SANGGUP BERKAWAN DGN SYAITAN...ALLAH MAKHBULKAN..
masyaAllah
.

Anonymous said...

Menggunakan darah muda untuk buat Onar memanglah satu keuntungan jangka pendek tetapi dalam jangka panjang darah muda tadi mungkin melakukan perkara sama kepada parti apabila parti menimbulkan perasaan tidak puas hati terhadap mereka. Pada masa itu barulah parti sedar tetapi nasi telah jadi bubur.

FIKIR-FIKIRKAN

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 250   Newer› Newest»