Sunday, April 29, 2012

PERUSUH BERSHIT : CARI BUDAK NI SAMPAI DAPAT !



124 comments:

Anonymous said...

bomah sialll mesti terkasimaaa

sebab ini ajaran sunnah katanya..

ajaran "punnah"dari tok guruuu

p/s maklumlah..dia mengaku ,ilmu dia penuh di dada.. sombong,bongkak..riak/sama level dgn s....an
(..jgn pelekehkan org..-ilmu manusia tak sampai setiik dri lautn luas).

Anonymous said...

BUDAK SIAL NI AKAN MENGALAMI MALAM YANG TAK SA INDAH MALAM2 LAIN NYA. AKAN SENTIASA KETAKUTAN BILA NAMPAK KELIBST POLIS ATAU PINTU RUMAH DI KETOK OLEH ORANG YANG TAK DIKENALI.

BUDAK SIAL NI AKAN DI PENJARA KERANA ASSAULTING PEGAWAI POLIS.

MAMPOS KAU SIAL. POLIS APA LAGI. MENTERI AMARAN APALAGI GAP DAH PERMUDAHKAN KERJA KAU.

HARAM JADAH PUNYA BUDAK YANG CUMA BERANI PUKOL SA ORANG ANGGOTA POLIS YANG TAK BERSALAH KERANA MEREKA TERAMAT RAMAI.

POLIS TU SEPATUT NYA MENGGUNAKAN SENJATA API DIA KERANA MEMPERTAHANKAN NYAWA NYA YANG TERANCAM.

hangkedee said...

mana mau lari! cepat mintak tolong loyer babiga atau lari ke Indon bersama anak puaka anugerah Tuhan.

Anonymous said...

Puak pakatan haram spin kata tu polis yg menyamar

Anonymous said...

igat!!!! Igat!!!!!! bawok Nik Ajis sekali. Bia ore tua tu tahu dia manusio jugop.

Anonymous said...

Dahsyat betul tindakan dia...

Tengoklah komen barua2 pembangkang

menyokong penuh gelagat budak nie...

Anonymous said...

"Bersih" movement run by Soros-funded frauds seek to restore IMF functionary Anwar Ibrahim to power.

http://landdestroyer.blogspot.com/2012/04/wall-street-fills-malaysian-streets.html

"Chairperson Ambiga Sreenevasan acknowledged that the Bersih coalition received financial support from the National Democratic Institute (NDI) and George Soros’ Open Society Institute (OSI). An article published in the New York Times entitled "U.S. Groups Helped Nurture Arab Uprisings" reveals organizations such as the National Democratic Institute receive funding from the NED, a recipient of funds directly from the US Congress"


http://nilebowie.blogspot.com/2012/04/bersih-30-politicizing-apolitical-in.html

Anonymous said...

oo ni budak samseng, kurang ajar. Dia ingat negara ni mak bapak dia yang punya. Dia ingat negara ni tiada undang-undang. Jangan dibiar budak ni dia ada ciri-ciri jadi pengganas. Harap polis cepat dapat kesan budak ni.

Anonymous said...

Aku doakan anggota polis ni tiada mendapat kecederaan yang serius akibat kemalangan ini...semoga beliau tabah hati mengharung liku-liku dan pancoroba semasa bertugas demi negara tercinta...bagi budak hingusan seolah-olah menyerang anggota polis tu.insaflah kerana beliau lahir setelah lebih 50 tahun kita merdeka kemungkinan dia buta tidak tahu sejarah perit jerih anggota polis dulu mengawal keselamatan negara sehingga bapa atau datuk budak tu hidup senang dan aman di bumi Malaysia. Syabas abang polis berkhidmat lah kamu tanpa takut dan tegakan keadilan.setiap peluh kamu yg jatuh dibumi ini adalah pahala dengan niat kerana Alah semata-mata.

Pesara Polis

Anonymous said...

make sure anjing kuning ni ditangkap!!! kasi letak dlm lokap dgn geng yg sontot blkg !!

Anonymous said...

dalam tragedi rusuhan pendemo BERSIH3.0 akta dan undang-undang
yg dicabul boleh diguna pakai utk menghukum pesalah!!!!!tidak kira dari pihak mana sekalipun!!!

c u @ court!!!

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

mai pakat kita bersihkan pula senarai penjenayah ni.. laporkn kpda polis

Anonymous said...

dengarlah.....

apa kata LGE...
apa kata ambiga...
apa kata nik ajis....

hanya cuba mensucikan dan mencucikan diri!!!

Anonymous said...

mungkin aku kenal budak ni, dia kerja cuci longkang dan angkut taik d kawasan aku

Anonymous said...

suka tgk budak pompuan tudung merah di belakang tuh...

Zaeydee said...

Inilah padahnya kalau tindakan berlembut dari KDN khususnya menteri amaran yang tahu memberi amaran... lambat laun percayalah kalau dibiarkan lagi negara akan huru-hara.. dan pastinya kerajaan akan tumbang dek kerana takut bertindak...jangan biarkan nasi menjadi bubur...ikut cara Tun Mahathir...pasti kaum cina dan india tak berani nak angkat muka...

Anonymous said...

bila dah ramai majoriti rakyat yang mengutuk perbuatan mereka..mula lah cari idea nak spin cerita cakap polis menyamar..tak habis2 dengan auta mcm ketua dia jgk!

Anonymous said...

gap....jom tengok klip ni

http://www.youtube.com/watch?v=VUcaLZIIWLI&feature=share

cinapig ni bukan sedar diri.
jackie chan dah remind pun dalam film shinjuku incident dia.tapi sekor sekor cam haramjadah

Anonymous said...

harap saudara terlibat sempat mencari polis tersbt utk minta maaf sblm ajalnya...mohon segera ada keinsafan dalam diri

Bomo Siam said...

Yg sekoq...hanya nampak punggung! Sekoq laie, gambaq kelabu macam vidsex eskay!

Camna nak carik ni GAP...???

Bomo Siam said...

Mana ada pendemo BERSIH yg takut! Depa tau Msia skrg ditransfomasikan kpd 'kelembutan tatacara' polis semata-mata kerana UNDI...!

1Malaysia ! 2 SOTONG....!!!

Mmuuaahhahaha...!!!

Anonymous said...

Sampai bilakah harus kita bersabar melihat gelagat dan tingkah laku pendemo pendemo jalanan pimpinan Anwar Ibrahim nie?. Hishamuddin Tun Hussin tolonglah lakukan sesuatu yang lebih konkrit dari asyik memuji kesabaran polis polis bertugas. Bawa mereka kepengadilan dan hukum serta lanyak mereka sepuas puasnya. Begitu juga dengan ketua ketua mereka termasuk yang memberi ucapan ucapan berapi semasa perhimpunan itu. Bukannya tak kenal mereka. Kalau kamu masih lagi dengan sifat kamu itu alamat Malaysia akan menjadi seperti diMesir, Syria dan sebagainya. Inilah juga hasil dari pemansuhan ISA. Percaya tak?.....salam MM NATAR Subang Jaya.

Anonymous said...

Beruk-beruk sedang beraksi....

Jin beruk kuning bomoh sialll yang mane satu dalam gambar tu???

yogibear's season said...

Bs 1043,

Tkyah carik...santau jer dorg tu!

kan bomo kan..

mwaahahahaha..

Bomo Siam said...

Ambiga jadi berani sebagai penganjur kerana dia tahu, polis akan terlibat! Jika sesuatu terjadi, pd polis lah dia salahkan.

Jika polis tak terlibat, jika ada sebarang kerosakan awam, Ambiga akan kata polis tak jaga!

Otak dia....memang cun!

Lebih2 bila dia tau boss pulis ni....kata org Kedah, DARAI...!!!

Anonymous said...

Nuar jobor awas lu puki babi, , puki keling ambiga,pork nik najis babi

Anonymous said...

TAK GUNA BETUL BUDAK NIE SEPAK POLIS!!
POLIS DH LA BYK BERJASA!!
KO DH LA X BERJASA PD BANGSA,AGAMA DAN NEGARA!!MENYUSAHKAN ORG JE!!BUDAK NIE HIDUPNYE SIA2 JE..
INILAH RUSUHAN YG DICIPTA OLEH PEMBANGKANG!!
APE LA NK JADI DGN NEGARA MALAYSIA..
NEGARA AMAN TAPI BUAT JADI X AMAN...

Bomo Siam said...

Mana pi, PERKASA, PERKIDA, PERKUDA, PATRIOT UMNU ?

Bersih 2.0 dulu...bukan main cantik punya main! Transformasi SOTONG jugak ka?

Mana pi? Asah teloq ka?

Jin! Gelak! Gelak, Jin!

"Waaaaarrgghhhhh....!!!"

Anonymous said...

BELUM LG PEMBANGKANG MEMERINTAH NEGARA MALAYSIA DH JADI HURU HARA..

AQ YAKIN PRU LEPAS NIE BN MESTI MENANG PUNYE LA..

TAKKAN NK BAGI PEMBANGKANG MEMERINTAH NEGARA NTAH2 LG TEROK HURU HARA JADINYE..

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Mana pi, PERKASA, PERKIDA, PERKUDA, PATRIOT UMNU ?

Bersih 2.0 dulu...bukan main cantik punya main! Transformasi SOTONG jugak ka?

Mana pi? Asah teloq ka?

Jin! Gelak! Gelak, Jin!

"Waaaaarrgghhhhh....!!!"

April 29, 2012 11:03 PM

----------------------------------

Depa tak mahu masuk campur, saja nak tengok beruk-beruk kuning beraksi. Kononnya ada 500,000 boleh tawan Dataran Merdeka, tapi hanya 30,000 beruk + mangkey + musang + kambing + angry bird + pelacur je yang datang. Watdefak...!!!!

Cakap ke kencing je tu....!!!!

Gelak sikit jin beruk kuning....""Wooo...woooo...wooo...!!!"

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Sekoq barua pembangkang kecoh kt sini..

itula otak lmbab sgt..

PEKIDA,PERKASA,PATRIOT UMNO semua bersabar..tidak mudah termakan provokasi pembangkang..

sampai masenyew nnti bangsa melayu pasti bangkit..

Anonymous said...

Aq ingatkan pembangkang hantar sekoq barua komen kt sini mcm bgus..

rupenyew nk tunjukkan kebodohan macai
pembangkang kt sini..

SYABAS!!

Bomo Siam said...

Nak tanya sikit nih...!

Sapa geng2 baju bersih 3.0 (ramai), yg dok pakai 'gelang getah kuning' dilengan kiri tu?

Lain macam je....!!!

Anonymous said...

Siyes beb, aku terjumpa dengan jin beruk kuning yang ketawa besar selepas BERUK 3.0 berjaya tawan Dataran Merdeka..... meh lihat di sini:

http://adf.ly/7xAGX

Amacam, betul kan ape aku kata, tu la dia jin beruk kuning kepunyaan bomoh sialll....!!!!

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ambabiga cakap masa sidang akhbar, minta polis siasat dan bertindak kepada berok2 yng tak boleh di kawal dan bertindak ganas.

Senang cerita Ambabiga bagi hint berok2 ini hendaklah di tangkap dan di sumbatkan dalam zoo(penjara).

Tp yng perlu kita tahu berok2 ini jadi ganas kerana adanya Mak Berok dan Bapak Berok!

Anonymous said...

Hahahaha... Jelas muka budak tu. Siap la kau tunggu masa je nak kena cekop..

Lari jgn tak lari..nyorok jgn tak nyorok. Kalau ada telor, boleh serah diri kat balai polis. Kalau takde telor..nyorok celah ketiak mak bapak.

You can run but you cant hide...

Anonymous said...

Woii bomoh nombor ekor...

Memang la lain macam sebab itu tentera nuar al jubori muahahaha.

Anonymous said...

Yang hadir perhimpunan haram tu memang la 500ribu. 20 ribu lembu2 ternakan amBaBiga.. lagi 480ribu jin belaan Bomo Sie..

Yang kena langgar dengan keta polis tu pon salah sekor jin belaan Bomo Sie.

Bomo Sie Bole Sokmo.. jante bole.tino bole,depan belakang sama saja..sama rasa.

Anonymous said...

TENGOK LAH NEGARA2 ISLAM YG LAIN KERAJAAN DH DIGULINGKAN...

KERAJAAN MALAYSIA SEDANG DIGULINGKAN...'MISI' BELOM SELESAI.

KITA DI ANTARA MANGSA2 YG "TERAKHIR".

Anonymous said...

Bomoh siam jin dgn syaiton kawan dia.. Tu yg perangai macam kawan kawan dia jugak tu..

Kur..kur..kur..

Anonymous said...

blog sebelah sana dah mula main tape lama bro, kata ni provokasi polis yg pakai baju kuning lilitan tgn hijau....alahaiiii...

senangnya jadi pembangkang dimsia ni, asah tak kasi demo kata kjaan jahat tak demokrat...

asah dpt merusuh kata polis jahat , provoke dan menyamo...

siyalll btul la bebb, aku kalau jumpa bdak pakai baju bersih kat kg aku, mau makan gigi bdak tu bebb...

tak kira pagi ke , ptg ke, lepas berak ke, sure bdak tu makan gigi wa ckp lu...

Anonymous said...

the more bersih in this country, the far distance people from opposition party. this is good from another perspective but in general people outhere hate oppposition and anwar.

Anonymous said...

Anon 11.35pm,

Jangan bimbang, negara ini dilindungi Allah. Dari tahun 1997, usaha terang terangan proksi yahudi hendak menguasai negara ini melalui anak emasnya, anwar ibrahim.

Melalui IMF, gagal.
Melalui tali barut nama Anwar Ibrahim, gagal.
Melalui demo demo sepanjang al juburi jadi anjing yahudi. Semua gagal.

20ribu dari 500ribu. Byk nilai gagalnya. Dari 28 juta rakyat malaysia. Lagi byk nilai gagalnya.

Dataran tahrir yg diharapkan, sekangkang kera je yg terdaya.

Anonymous said...

kesian...kehabisan idea nak ambik hati rakyat demonstrasi kotor la jalan terakhir...makin banyak demonstrasi makin rakyat benci PR...siap gulung tikar PRU nanti

Anonymous said...

amibegaaa komen tarik tali...tgh adjust nak lepas tengkok..

komennn baekkk punya...thg gelabah cari jln keluarrr..

memang bangsa s.allll(aku dah lama tak gunanya)

Anonymous said...

Kalau sapa2 jupe mamat2 sial tu kasi dia penyepak sebijik mcm dia sepak polis tu...lepas tu kita nengok dia report kat polis ka atau si AmBABISIALPUKIMAKLANCAUCIBAIBABIga...mak angkat dia...SIAL PUNYA BUDAK!!! Kalau aku ada kt sana dah lama makan kasut aku..ptuih!!!

Anonymous said...

PERHIMPUNAN BERSIH SEBENARNYEW BERJAYA MENGHANCURKAN HARTA BENDA,MELINGKOPKAN PERNIAGAAN ORG,
NEGARA MNJADI HURU HARA,TAK BERTAMADON,MCM BERUK MASOK BANDAR,MMBUATKAN NEGARA NIE MCM XDE UNDANG2,MCM NIE NEGARA BAPPAK DIA..

aq yakin ni hanya minoriti sajew..
kalo majoriti dh tentu smalam bangunan terbakor,letupan bom sana sini,sepatutnyew perhimpunan nie mula pukol 2ptg -4 ptg menjadi tanpa henti sehingga memaksew tentera masok campor...

KESIMPULANYEW : Perhimpunan BERSIH mewakili kelompok MINORITI pembangkang jew...LOL

Anonymous said...

tgok sini,,
http://4.bp.blogspot.com/-EPTBueMb6N0/T50Yo91_IhI/AAAAAAAAETI/7I0rt9pxNEA/s640/sb2.jpg

Anonymous said...

Anuar nak negara kita ni huru hara sepanjang masa tu yang dia nak sebenarnya..kalau dah negara huru hara pelaburan pun tak masuk2 ekonomi kita merudum teruk banyak kesan nya ke atas ekonomi kita pastu kita nak bagi anak bini makan apa???makan pasir makan batu...

Anonymous said...

Ada bagus gak wei, diorang buat demo tu.
Org yg sokong gomen makin bertambah. Yg sokong dah tentu sokong, yg atas pagar, mesti benci meluat tgk gelagat cakap tak serupa bikin PR.

Bertopengkan tuntutan pilihanraya la konon.. Padahal diorang yg tak dtg meeting dgn spr. Alasan bongok ar cakap tak sempat tukar tempat demo.

Ptuih celepek ke muka ambabiga, muka anwar, muka mat sabun, muka tian chua, muka bad, dan muka nik aziz.

Anonymous said...

untuk pengetahuan kauorang semua..

http://laksamanabukitbintang.blogspot.com/2012/04/setiausaha-umno-bandar-tun-razak.html

Anonymous said...

Anwar mmg nak negara ni huru hara. Dari sejak hari pertama dia dipecat Tun M.

Tapi syukur, ia tidak akan dan tidak pernah berjaya.

Dulu, masa sukan komanwel. Nak demo dalam stadium.

Ini dah bagi stadium, nak demo kat datarn merdeka.

Tapi sayang..semuanya tinggal usaha jahat yg sia sia..

Duit yahudi dah byk korang telan.. ist..ist..ist..

Anonymous said...

aku nak tahu budak yg pakai baju belang yg hentak polis dgn kon tu!!sape dia ah!!!

Anonymous said...

satu kejayaan besar buat KERAJAAN BN hari ni...buatlah tiap2 hari demo tu pun x apa wei...makin rakyat benci PR punahlah harapan nak menakluk PUTRAJAYA...

Anonymous said...

ingat bro, SD dato murat yg anwar jaga master account bernilai 3 billion masih belom terbongkar...

kalau tak dak sponser yg besar mana nak buat baju dan nak kompolkan jentera merusuh samapai 20ribu org...

fikir2kan bro...

Anonymous said...

JANGAN NK MIMPI LA SAMPAI KIAMAT PERHIMPUNAN BERSIH MEWAKILI MAJORITI RAKYAT...

HAKIKATNYEW MAJORITI RAKYAT DUDUK UMAH MENYAKSIKAN BERUK2 BERAKSI...

CUIHH!!

Anonymous said...

Kepada semua Ahli PEKIDA ingat baiah anda. Jangan langgar sumpah. Pengkhianat dan penderhaka negara perlu diambil tindakan.

Sg. Petani ///

Anonymous said...

utk anwar jadi PM msia adalah mustahil sbb mana ada PM yg konek dia boleh dilihat org. ni video anwar main amoi jelas melihatkan konek anwar. jadi apa yg anwar nak lagi.????

anwar cuma mau balas dendam dia saja, dia tau yg dia tak akan jadi PM msia walaupun sehari. tapi masih mahu merosakkan negara ini. hanya yg bahalol dan banggang yg sokong anwar.

Anonymous said...

weiiiiiiiiiiiiii...aku tanya!!yg budak pakai baju belang sambil hentak polis dgn kon tu budak mana!!sape2.....adoyai!!!

Anonymous said...

Mana la aku tau sape budak baju belang tu..kalau aku tau dah lama aku pergi carik dia bagi makan gigi...

Anonymous said...

Akan tiba pula nanti giliran mereka dipukul, masa itu jangan ada polis yang membantu. Tunggulah balasannya tiba. Jangan salahkan pihak polis tak ambil tindakan, jika perkara yang sama berlaku terhadap ahli keluarga mereka. Hukum karma ALLAH. Bertaubatlah sebelum terlambat.

Anonymous said...

Sabar semua..bawak bersabar..

Anwar mmg mahu provoke kita. Dia nak kita saling membenci dan saling berdendam.

Kemudian saling balas membalas.

Saya percaya majoriti rakyat malaysia tidak akan termakan dgn hasutan jahat ini.

Allah lindungi bumi Malaysia.. Amin....

Anonymous said...

PEMIMPIN ANARKIS YANG CERDIK TENTUNYA AKAN LARI DARI TANGGUNG JAWAB

Anonymous said...

Bagus!!! Budak Melayu pukul polis Melayu, Cina sure Happy tengok ni.....ini semua angkara anwar ibrahim....

Anonymous said...

Bro, polis tu keje, carik makan. Itu mmg tugas mereka..

Tgk masa LGE kena sergah, polis gak yg kawal.
Tgk masa si adam adli kena debuk, pandai pulak lari celah celah polis..

Keje polis yg ikhlas dan amanah, saham akhirat utk mereka.

Anonymous said...

Perhimpunan bersih diadakan di malaysia dan di seluruh negara..kononyew gempak la..haha.. Lepas tue mintak mcm2 dgn kerajaan..kononyew negara malaysia mcm2 la permintaan dorg..
Lepas tue bersama 84 NGO x berdaftar...LOL

Ntah2 pendemo pon dr Tanjung Rambutan..heh!!

Anonymous said...

Bomoh siam dah tdo wei...nak prepare jampi apa pulak dia nak guna esok..

Anonymous said...

aku nak jwapan pd yg tahu je,,,risik2 laa...tkkn tkde kawan2 yg tk bekenan dgn budak ni,,,
copy masuk hp...ce tanya gokkkk!!!

Anonymous said...

Seluruh warga polis jgn sokong pakatan pembangkang haram ini.... Mereka panggil polis 'anjing'.... Pukimak lim guan eng kata polis ya bersalah semalam.... Cina tu x suka pd polis.... Ingat lim guan eng memang benci polis!!!!! Apapun aku puji semangat/profesionalisme anggota polis Malaysia PDRM.

Anonymous said...

boleh kyusukkah ketua demo kalau ahli keluarga penjawab awam yang DICEDERAKAN mendoakan agar diberikan balasan setimpal?

Anonymous said...

BERSIH!!
BERSIH!!
BERSIH!!

KITA BERSAMA BERSATU PADU DGN CINA KOMUNIS MENENTANG KERAJAAN MELAYU BN..

HANCUR MELAYU...mmg pembangkang silap la bersatu dgn "KOMUNIS"...
Patut la pendemo kebanyakkanyew "CINA KOMUNIS"..heh!

Anonymous said...

Ai..apa le dlm pikiran budak ni..

Suka suka?
Jalankan keje setelah dpt upah?
Saje saje?
Tension assignment tak siap?

Atau makan tak cukup?
Beras kat umah habis?
Bapak kena bunuh dgn polis israel?
Adik kena rogol dgn polis israel?
Anak yg belum lahir dibunuh polis israel?
Berumah tangga dalam khemah pelarian?
Anak sakit ubat takde kat hospital yg musnah dibedil bom polis israel?

Ha? Kenapa??KENAPA???

Ni mesti kes top up hand phone mahal habis.
Atau kes tension gaduh dgn awek..

Anonymous said...

Yesss...lim guan eng memang benci polis sebab anggota polis majoriti dianggotai kaum melayu...kalau la polis di malaysia ni majoriti nya bebangsa cina dia suka tak??

Anonymous said...

Anon 12.41,

Kalau kau tau, declare terus kat sini. Aku pun nak carik budak lahanat ni.

Pengkhianat.
Anjing kafir punay budak!!

Anonymous said...

ketua beri duit pada anak supaya berdemo tetapi anak buah cederakan orang

tidak berdosakah ketua?

Anonymous said...

Aku kenal..aku tau nama budak yg baju belang tu..aaahh..alamak..td aku ingat..ni lupa dah..argghh..!!!

Anonymous said...

Mana ada fikir dosa pahala lg masa ni bro...otak fikir nak takluk PUTRAJAYA tu je sekarang ni biar dengan cara apa pun...

Anonymous said...

Anwar ibrahim takut kalah PRU13 ni.... DS najib dan TS muhyiddin punya tranformasi semakin diterima oleh rakyat.. Rakyat mula percaya kembali kpd BN.. Ayuh kita semua TIBAI puak pakatan pembangkang yg tidak nampak hendak membantu rakyat,sebaliknya banyak bersandiwara seperti Azmin ali,nurul izzah, nizar jamaluddin, pukimak fuziah salleh,mak lampir zuraidah dan ramai lagi.

Anonymous said...

ketua beri duit pada anak buah untuk merempit tetapi anak buah merosakkan harta awam dan mencederakan orang

DARI SUDUT AGAMA PERBUATAN KETUA DIBENARKAN YAKNI TAK PERLU RASA BERSALAH?

wow kalau cam ni semua nak jadi ketua yop

Anonymous said...

LGE mmg cucu komunis.. Apa nak heran.. Dia kalau boleh nak kuasa politik pada bangsa cina. Itu pesanan LKY..apabila DAP serpihan PAP ditubuhkan.

Anonymous said...

byk kali beb dia hentak polis tu!!!!sampai hati dia beb!!polis beruniform tu beb...uniform yg selama ini bertugas menjaga keamanan...POLIS DI RAJA MALAYSIA,BEB!!!

tolong lah,,tolong lah kesan budak tu beb!!asal mana die??org2 kg dia tkkn tkde internet beb!!!lg berita hot tu!!!

kawwe oghe kelate beb!!!

Anonymous said...

komtar juga milik rakyat maka apakah sesia saja boleh berak dan kencing sesuaka hati di situ?

Anonymous said...

TIBAI!!!

Malaysia akan lebh aman tanpa manusia lahanat
Anwar Ibrahim.

Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim!!!!

Anonymous said...

Aku tgk kt night line tv3 tadi,lim guan eng si racist ni dgn muka selamba babi dia kata Polis menggunakan kekerasan pukul pendemo smlm... Ni hah suruh Cina celaka tgk gambar nih..... Memang sial lim guan eng ni. Dah la abis smlm Melayu lawan sama Melayu....pendemo Cina cabut balik rumah..

Anonymous said...

SEPATUTNYEW MEMBERI BANTUAN KPD RAKYAT,MEMAJUKAN NEGARA,MENAIKTARAF KEMUDAHAN SEMUANYEWW UNTOK RAKYAT...

BUKANYEW NAK TAKLOK PUTRAJAYA!!
NMPAK SGT PEMBANGKANG XDE "SELERA" NK
MEMBANTU RAKYAT DAN HANYA NK MERAIH UNDI SEMATA2 UNTOK "CINA KOMUNIS" MNJADI PEMERINTAH...LOL

Anonymous said...

kalau cina komunis jadi pemerintah lihat lah nanti semua tanah di malaysia ni dia orang yang punya...kita orang melayu nak duduk kat mana lagi lepas tu???macam palestin la kita nanti...

Anonymous said...

Memang dh byk dh "kejahatan" pembangkang terbongkar dan terserlah ...sikit demi sikit rakyat mula buka mata...mencari parti mne yg benar2 nk membantu rakyat..

YGGG AQ XPHMNYE KNPE BARUA2 PEMBANGKANG KOMEN MCM BGUS...
PAS TUE MCM BETUL LA SGTT...
CUIHH!!!

Anonymous said...

pok nik boleh beri duit suruh orang berdemo tetapi pok nik tak mahu layan pendemo di negeri sendiri kalau pendemo mendapat sokongan luar

itu baru dapat negeri__ nanti kalau dapat federal apakah akan keluar fatwa bahawa pendemo yang mendapat pembiayaan luar akan diharamkan?

apakah ini bermakna kalau PR TADBIR putrajaya maka tiada demoa dibenarkan?

jadinya kepada penggemar demo kalau mahu terus berdemo pastikan PR tidak berumah di putrajaya

Anonymous said...

Lari kt selatan Thailand la situ kan
byk melayu...wilayah bom sana sini...

xkn nk lari kt Singapore..
Singapore kecik smuenyew "cina komunis"...

pyh melayu masih tak sedar yg mne "musuh" dan mne kwn...

KERAJAAN DOK SIBOK MEMBINA NEGARA....
PEMBANGKANG DOK SIBOK HANCURRRKAN NEGARA...CUIHH!!!

Anonymous said...

Aku heran..tuntut undi bersih..tapi disetiap tempat membuang undi akan ada wakil parti..apa fungsi depa ni..?List pengundi ada..,sewaktu pengiraan undi ada..abis tu apa yang tak kena..? Mungkin sekadar ada..dan bila dah kalah buat cerita..Hai umat PAS..PRU13 aku takkan undi PAS..bukan hebat sangat pun..ugama putar belit,management skill takde, dengki kuat, buat tak gheti..apa agensi yang dia buat untuk memajukan Agama,bangsa..?Tabung Haji,Felda,Risda,Mara,ASB/N & etc..yg. ada coop..apa product dia..?loan facility, jual barang..ternak burung unta, pokok gaharu..itu pun garu kepala kira 45Juta..silap kira..entah ler..dengki kuat

Anonymous said...

jangan hairan kalau lebih banyak kenyataan bodoh akan keluar sehari dua ini bagi meneakkan benang yang basah

dari situ barulah kita tahu betapa bodohnya pengeluar_pengeluar kenyataan itu nanti

Anonymous said...

PEMBANGKANG TAHU DORG TAKKAN MENANG MELALUI PILIHAN RAYA....

SATUUU CARA CEPAT DAN PANTAS NK MENAKLOK PUTRAJAYA DAN MEMERINTAH MALAYSIA....

PERHIMPUNAN BERSIH LA!!
HURU HARAKAN NEGARA..
TUMBANGKAN KERAJAAN...

TAKKAN X SEDAR "TRICK" TUE..
NIE YG PELIKNYEW MELAYU DOK SOKONG BERSIH.......LOL

Anonymous said...

Jangan bimbang UMNO akan menang..(MIC/MCA boleh jalan..!)Silent majority..takyah demo..kita undi saja dan balik ke rumah dan lihat muka anak isteri kita..kerajaan UMNO cukup berbakti untuk bumi Malaysia ini..cacat cela ada dimana-mana..

Anonymous said...

sudah tentu la..

BARUA2 PEMBANGKANG TIDAKKK SESEKALI PUTOS ASA MMBERI KOMEN PENIPU SEMATA2
UNTOK MENARIK RAKYAT MENYOKONG PARTI
DIA LA..

JGN HARAP LA AQ NK PERCAYE CUIHHH!!
ORG LAIN BULEH LA KO TIPU..
DGN AQ JGN HARAP LA..

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH MASIH RAMAI ANAK MELAYU YANG SEDAR LAGI DI SINI....INGAT WAHAI SEMUA SAUDARAKU KITA BERSATU MENENTANG ANASIR/MUSUH KITA DEMI MASA DEPAN ANAK CUCU CICT KITA..... JANGAN BANGSA KITA DITINDAS DI BUMI KITA SENDIRI. JANGAN NANTI ANAK CUCU KITA DIPERINTAH OLEH BANGSA ASING DI NEGARA SENDIRI....

AKU BENCI ANWAR IBRAHIM SELURUH KELUARGANYA...

Anonymous said...

Mendidih darah tgk komen LGE polis gunakan kekerasan.

Kalau guna kekerasan dah lama sekor sekor mati kena tembak!!!

Lahanat punya LGE.

Anonymous said...

Ada lak sorang dlm FB aku sokong bersih. Ada 278 friend. Dia sorang je sesat. Unfriend. Pegi mampos la ko satu neraka dgn ambabiga.

Anonymous said...

Aikkk xde kew barua2 pembangkang nk menyalak kt sini...
senyap dh heh!!

Sia2 jew perjuangan komen barua2 pembangkang kantoi la menipu...heh!!
Sia2 jew perjuangan kamo...

KATAKAN TIDAK PADA PARTI PEMBANGKANG...CUIHHH !!!

Anonymous said...

Bagus lah...unfriend jer kawan tu, bro..... Tak rugi kalau tk berkawan dgn manusia spesies cam tu. Aku pun nak mendelete 2 - 3 ekor dari friend list aku yg bangga polis kena belasah. Dasar Melayu keparat. Rasanya kalau Ambiaga suruh kunyah tahi pun diorg sanggup aku agak....

Anonymous said...

Yang rela jadik keldai ambiga,
Yang suka gembira polis bangsa Melayu beragama Islam dibelasah,
Yang sokong move jijik anwar ibrahim ni.

SILA BERAMBUS DARI LIST FB AKU.
Sekor. Ada lagi sekor juga aku unfriend. Tapi setakat ni sekor sahaja. Syukur..

Anonymous said...

Apa yg diorang banggakan sangat polis dibelasah?

Tgk le bila AG buat move..abis la korang. Dakwaan menghalang penjawat awam dah terduduk, dakwaan pukul, terkencing, dakwaan bunuh, sabit kesalahan, tali gantung habuan kau, keparat..!!

Anonymous said...

PERHIMPPUNAN BERSIH YG DULU2 BULEH LA KO TIPU...MENUDUH POLIS ZALIM...
RAKYAT PON TERMAKAN LAH UMPAN BARUA2 PEMBANGKANG MENGATAKAN POLIS GANAS,ZALIM....

Sebenarnyew POLIS tue hanyew menjalankan tugas untuk menjaga keamanan...
ABISS TUE XKAN BAPAK KO NK JAGA KEAMANAN....

SEBELOMMM TUE POLIS BAGI AMARANNNN
BERKALI2 HABIS TUE APSAL XNK DENGAR DAN BERSURAI MMG BETUL LA TINDAKAN POLIS NK MENJAGA KEAMANAN DENGAN KEKERASAN UNTOK MENYURAIKAN BERUK2 NIH...

X KISAH LA APE TINDAKAN POLIS...
MMMGGG X BULEH DIPERTIKAIKAN LAA
WAHAI BARUA2 PEMBANGKANG YG TERHORMAT!!!

CUIHHHHHHHH

Anonymous said...

Tu la kita perlu meningkatkan pengetahuan supaye tidak mudah mmpercayai kata2 org dgn mudah...siasat dan selidik dulu...
perlu bukti2 yg kukuh..then,nilai sendiri dan buat keputusan yg bijak...

LEBIH2 LAGI DENGAN AYAT2 BARUA2 PEMBANGKANG....LOL

zureynee said...

bayangkanlah kalau polis tu ayah atau abang atau adik korang ke......sampai hati ko pukul polis tu.....ada jgk yg BERSIH tu drug addict yg mmg amik kesempatan nk pukul polis...teruklah korang....

Anonymous said...

kalau kita hentam dulu bangsat ni adakah polis akan bagi muka kat kita???

kalau kena angkat sama baik aku rilex sampai polis dah tak leh nak bt apa baru aku turun padang...

selalu turun padang sangat confirm nanti kena angkat...

dah letih masuk kuar la...

pejuang hamas...

Anonymous said...

aku gerenti menteri amaran dalam negeri hanya berani bagi amaran je...dont worry...kejap je panas nya ni...1-2 minggu senyap la balik...
najib pun segan nak pecat cousinnya tu...

anyway...congratulation to all berok liar to what you have done...this action will tarnish further the opposition image in people's eyes...

Anonymous said...

GAP,

MINTAK TOLONG SUROH POLIS TANGKAP SEMUA YANG ADA GAMBAR DAN SEHARUSNYA DIHUKUM

Anonymous said...

SIARKAN & POSTERKAN GAMBAR2 BARUA-BARUA INI DISELURUH MSIA, MEDIA & TV UNTUK POLIS MEMBURU & MENANGKAP...WANTED BY POLICE !!

Anonymous said...

Buat pakatan hancing...terimalah hakikat bhwsnya perhimpunan Bershit kalian GAGAL! Tapi dari satu segi kalian BERJAYA...ya..berjaya membuatkan kami rakyat Malaysia yang cintakan KEAMANAN semakin meluat dan benci dengan pakatan hancing! Syabas kepada pihak berkuasa terutamanya PDRM kerana tidak termakan provokasi beruk-beruk liar yang terlepas kandang tu semua!

Anonymous said...

Agaknya kalau himpunan tu berjaya tumbangkan keraraan, majority akan menyalahkan KDN dan Najib kerana gagal melaksanakan amanah.

Anonymous said...

Semua wayang Pakatan PKR,DAP&PAS untok batalkan Pilihan Rakyat..Aku lihat kalau ada bersih 4.0 lgi pasti kubur semua babi2 tu..!Pasti rakyat perihin akan lawan mereka saperti di thailand Anti demo akan bangkit dan hancurkan Pro demo Pakatan yg kurang ajar.

Anonymous said...

Senang aje paria ambiga nak lepas tangan.Lepas dia yg nyalakan api, bila dah terbakar hangus dia suruh polis bertindak.Dia boleh kata ops sorry,i tak sengaja.

Yg bangangnya adalah barua2 ambiga yg menurut perintah keling tu.Esok2 dah kena tangkap ambiga pun tak mau tolong.Padan muka kau setannn

Anonymous said...

Lepas ni kalau ada bershit 4.0 ramai2 kita turun kasi hauk penjenayah2 ini.Dia tak tengok lagi the power of silent majority

Anonymous said...

Ambiga suruh bertindak terhadap perusuh tetapi siapa yang bawa perusuh dijalanan kalau bukan dia. Untuk melepaskan DIRI la tu. Sekarang nampak siapa yang bodoh. Peserta kurang ajar berdemo ni yang bodoh. Nak sangat berdemo akhir sekali pendemo yang salah. BODOH, BODOH, BODOH punya pendemo...

Anonymous said...

anon2 semua

cuba lihat blog shalehudin..gambar yang sama tetapi orang yang berlainan..konpius aku..yang mana betul nie!!

Allah sahaja yang maha mengetahui.

Anonymous said...

jom suma mlm jumaat nnti baca yasin supaya pengkhiant yg memukul polis tu giler meroyan pulih bila minta maaf kat rakyat mesia..jom pohon pertolongan tuhan

Anonymous said...

sila baca dan lihat blog BIAQPILA ..blog SHALEHUDIN..

fikir2kan lah.

ALLAH MAHA MENGETAHUI

Anonymous said...

Cuba kalo babak dia kena sepak mcm tu, apa perasan dia lak

Anonymous said...

Cuba kalo babak dia kena sepak mcm tu, apa perasan dia lak

Anonymous said...

woi.tak malu ke budak yg terajang polis tu.kalo ada pncuri msuk rmah ko pndai pulak pgil polis. Kalo ko kemalangan smpai tesepai ko punya otak atas jalan sapa yg tlg kutip? Polis jgak kn. Lpas ni ko pg la mtak tlg kat nuar dgn ambiga lgbt tu. Amacam brani ke.

lipan naga said...

Mmg xdpt punye.,wlaupun ada video ada gambr..

Anonymous said...

Apa kata kita pulak buat demo kat kelantan, Selangor, Penang dan Kedah. Tok Guru PAS aka Pengikut Ambiga Sial kata demontrasi adalah cara moden untuk tukar kerajaan! Apa hukum nya demontrasi itu dalam Islam tok guru oiii! Tok aku dulu masa umur macam tok guru nik aziz dah dok diam, berzikir serta banyak membaca al-quran tapi nik aziz

Anonymous said...

apa pun sya bukan berpihak pada bersih 3.0 atau polis tetapi secara kasarnya ada juga kekerasan dari pihak polis tanpa batasan terhadap perhimpunan yg sepatutnya aman tersebut. sekiranya rakyat diberi kebebasan untuk neryuarakan hak mereka menang perkara tersebut tidak akan berlaku. what i can say, wait and see for 13rd election. yeahhh bebeh