Tuesday, November 2, 2010

LIVE GALAS : BUKTI BAI'AH SESAT PAS !




ini adalah pengakuan adun pas kawasan gunung semanggol , ramli tusin. beliau mengakui bahawa memang ada bai'ah cerai talak tiga jika ada pimpinan pas yang melompat parti. video dirakam sewaktu pilihanraya kecil parlimen bukit gantang, pada 1 april 2009.

7 comments:

Gerakan Timur said...

SESAT LAGI MENYESATKAN...

PASetannirrajimmm...

Anonymous said...

Ada ke dalam Islam dan mengikut syarak Bai'ah macam ni? Elok kita tanya Prof Harun Din sebab beliau lebih intelektual dan mendalam kupasannya.
Nak harap Nik Aziz kupas, mmm...

Melayu Pasir Gudang said...

Haram hukumnya bai'ah sebegitu rupa. Penginayaan terhadap insan.

Anonymous said...

apa lah nak jadi PAS ni. buat perkara-perkara yang tak disuruh agama. sebab politik giler rumah tangga jadi galangganti. aqidah silap gaya boleh boleh rosak ni. pk la pengikut2 PAS oiiiiiiii sementara otak hangpa masih boleh pakai kalau dah mereng lain citer.

Anonymous said...

babi pun tak gila mcamni!!!

Mat Jeng said...

Emak aku dah dua penggal tak mengundi..sebab sokong BN..kalau pergi mengundi, ayah aku kata jatuh talak... sebab memikirkan anak2 dan cucu2 mak aku tak pergi mengundi.... kesian kat emak dan ayah aku..fanatik sangat!
Yang untung calon dan pemimpin PAS..pengikut? bergaduh, bercerai berai... macam mana agaknya nak perbetulkan keadaan ini? Tok dan Tuan guru PAS? siapa berdosa di situ? kerana politik kamu?
akubest501, macam mana nih..mu baik dengan Pok Nik, tolonglah bagi tahu perkara ini!!!

Anonymous said...

Sikambing tu mengembek lagi...maklumlah takut kalah dalam PRU akan datang. Segala bentuk hukum PAS haram jadah semua keluar hanya nak dekat pilihanraya untuk menakut orang Islam tapi PAS sendiri 30% Islam dan selebihnya munafik.