Wednesday, November 3, 2010

LIVE GALAS : MEDIA ALERNATIF TELAH LAKUKAN YANG TERBAIK

 2 jam lagi kempen prk galas dan batu sapi akan sampai ke penghujungnya. bukan nak mendabik dada tanda takabur, namun sekadar menempiaskan kata bahawa media alternatif pro umno/bn telah melakukan yang terbaik dalam usaha memenangi 2 prk ini.

satu kebanggaan di hati apabila sebenarnya media alternatif ini sebenarnya telah mendapat perhatian daripada presiden umno sendiri. 

presiden umno semasa ucapan penutup persidangan agung umno sebulan yang lepas ada menyebutkan peri pentingnya media alternatif, sebagai kaedah terbaru peperangan politik di malaysia.

penghargaan presiden parti diterima namun fokus utama bloger adalah untuk memenangi secara mutlak hati dan pemikiran rakyat dalam membentuk sokongan semula kepada umno/bn.

usaha gigih rakan bloger wajib dipuji. doakan lah ke hadrat ALLAH swt agar kita memperoleh kemenangan pada prk galas dan batu sapi seterusnya memperolehi kemenangan semula pada pru ke 13 nanti..

terima apa jugak keputusan yang bakal ditentukan esok. semoga kita peroleh kemenangan, amin.

7 comments:

Anonymous said...

Salam.Tapi sayangnya ramai juga menteri menteri yang tak suka dengan Bloggers ni.Siap nak saman bloggers lagi huhu.

Anonymous said...

kebinatangan puak2 pakatan haramjadah ni dah makin terserlah sifat2 kebinatangan mereka!

fan said...

TAHNIAH..kerja keras dengan niat yang baik akn mendapat ganjaran dari Allah jua akhirnya..sekarang ini bertawakal n berdoa hendaknya..

Anonymous said...

syabas! teruskan usaha dan perjuangan menentang kebatilan yang kian telah hilang sifat malunya.

Laknatullah kepada yang terus memecahbelahkan umat Melayu, mengelirukan umat Islam dgn fatwa sesatnya, mendampingi musuh Islam yg nyata dan menjadikan fitnah makanannya.

Anonymous said...

yg peliknya ada jugak yg jual agama utk dptkan kuasa dgn ketayap/serban/jubah...

Anonymous said...

syabas, teruskan usaha kalian. walau saya ni jahil tentang blog ni tapi sejak ikuti perkembangan semasa politik dari bloger2 semua bertambah gak la pengetahun ada. jangan gentar dan takut dalam meneruskan perjuangan kalian semua selagi ianya jujur dan telus. yang benar selalunya berakhir dengan kemenangan walau pun terpaksa berhadapan dengan cabaran yang bukannya sedikit. satu lagi jangan risau PM kita tau dan tntu menghargai perjuangan anda semua walau pun tidak dinyatakan secara terang-terangan.

Esperalzi said...

Aku percaya 100% bahawa media alternatif pro-UMNO/BN telah melakukan yang terbaik. Dan lebih penting, mereka telah menyebabkan perbezaan (they made the difference)..

Bayangkan UMNO/BN berperang tanpa media alternatif! Tentu tak ke mana!
Teruskan kerja yang baik ini sehingga ke PRU13..

Ayoh temen2 se antero Malaysia - "Ganyang PAS-PKR-DAP!