Wednesday, November 3, 2010

BLOG AIDC BAKAL DITALKIN KAN ?



moga berita yang aku terima ini tidak benar. benarkah blog AIDC bakal menutup operasinya ?

jika benar, ia merupakan satu peristiwa duka untuk seluruh kumpulan bloger macam kami. rayuan gap kepada AIDC, tolong teruskan perjuangan !

ayuh kawan-kawan, AIDC telah banyak membantu kita menyelongkar kebejatan anwar..artikel terakhir AIDC adalah pada 1 nov 2010..KLIK SINI.

aku tahu sebab penutupan mereka namun atas dasar kerahsiaan, aku hormati privasi keputusan mereka dan tidak akan siarkan sebab musabab penutupan..

namun atas kapasiti sahabat seperjuangan bloger jalanan, aku seru  sahabat bloger lancarkan kempen 'SAVE AIDC' !


tolong aku buatkan banner 'SAVE AIDC' ! kepada saudara kxxxx dan fxxxxx tolong hidupkan semula AIDC !

21 comments:

Anonymous said...

AIDC blog berfakta telah hancur???

Anonymous said...

camne leh tutup blog aidc cite sikit.bro..
mana2 pihak tolong ambik action

tok janggut

TokLimbong said...

Kalau benar AIDC ditutup, kita bloggers yg masih ada harus laksanakan tugas dengan bersungguh. Biarpun kita ini kehilangan kawan, jangan jadikan ia alasan untuk kita berhenti berperang. Salam perjuangan.

TokLimbong said...

Teruskan perjuangan kita. Jangan putus asa walau kehilangan sahabat.

TokLimbong said...

Teruskan perjuangan mu

Anonymous said...

dorang kena ugut ke bro??

Anonymous said...

Insyallah...blog AIDC x kan ditutup kerana walaupun ditutup, ada lg pejuang2 akan bangun menentang Anwar...

Anonymous said...

awat yang nak tutup dapat tekanan dari sapa haaaaaaaaaaaaaaaaaa ........???

Pak Wan Dondi said...

bro GAP.. jalankan la kempen donation untuk AIDC... setakat RM10 RM20 kami nih kuli2 bawahan masih mampu lagi.. yang penting pengkhianat bangsa dan negara mesti ditentang habis-habisan!!

Anonymous said...

Kajian AIDC memang mantap boleh dibukukan.

Bagaimana kami boleh bantu?

GAP KEMBALI said...

anon 10:29
boleh email aidc..tkasih

Wak Jengkol said...

Salam..

Sayang ah klu blog AIDC di tutup mcm tu je..Dah makan tahun jgk wak follow blog AIDC nih. Harap2 de pihak yg sudi jurnalkan segala artikal yg ada dlm blog AIDC..

Anonymous said...

aidceditor@yahoo.com

Anonymous said...

blog AIDC ditutp operasi? Ini kes berat kerana selama ini AIDC adalah antara blog yang sangat kebal faktanya. Adakah kerana permainan politik yang menyebabkan kejadian ini? sekiranya mereka ini perlukan dana, pihak pihak yang berkaitan WAJIB membantu setelah apa yang AIDC berikan kepada negara. Saya setuju jika sahabat sahabat blogger dan pembaca memberi sumbangan yang termampu.

Anonymous said...

sokong AIDC, mari tolong ramai-ramai!!!

Anonymous said...

tolong jangan tutup semua fakta perlu disimpan data-data tersebut cukup tepat adan awnar tidak mampu menjawab walau satu pertanyaan yang dilontarkan....SAVE AIDC pleaseee buat sesuatu

Anonymous said...

Kepada Blog AIDC teruskan penulisan anda jangan cepat menyerah kerana perjungan ini tak akan habis selagi nyawa dikandung badan pembokaran demi pembokaran jelas Blog AIDC mahu menyalamatkan umat manusia di negara ini jangan ditipu olih pihak yg mahu menjahanamkan negara ini.

Sidang Redaksi said...

apa halangan yg dihadapi aidc??? kami sedia jadi barisan hadapan...kalau mahu kumpul semua blogger pembela negara...kita sedia!!!

Gerakan Timur said...

TAK BOLEH... ANWAR HARUS KITA TENTANG HABIS2 HABISAN...

AIDC TAK BLEH TUTUP!!!!

intansham96 said...

mengapa...???blog best tu...klau boleh tolong meh le kita sama2 tolong kekawan...blog yg selama ini membongkar kebejatan si pengkhianat ugama,bangsa dan negara..mana boleh tutup....

oRang kAmpong said...

I POLLOW........................