IKLAN BERBAYAR

Monday, November 29, 2010

NAJIB WAJIB BAGI INSENTIF KEPADA WAN AZIZAH.

aku bersetuju wan azizah hina bangsa melayu. malah aku galakkan wan azizah pertingkatkan lagi serangan beliau terhadap bangsa melayu.

kalau boleh bukan sekadar ia dilakukan secara annually sahaja, malah wajib dicernakan dalam setiap program mingguan hatta bulanan partai pkr.

kita wajib memberi galakan secara berterusan kepada wan azizah untuk terus menerus menghina bangsa melayu.

bloger pro umno juga harus memberikan liputan luar biasa akan setiap patah perkataan dan bait-bait hebat wan azizah.jangan marahi kak wan , dia semakin serius untuk 'menolong' kita.

galakan insentif berbentuk geran atau biasiswa wajar diberikan pihak kerajaan kepada wan azizah atas kerjasa keras beliau  membantu umno dalam menaikkan kebencian bangsa melayu terhadap pkr.

come umno, come on presiden umno..mana nak dapat pihak lawan yang suka jaringkan gol sendiri ?

tak lupa selain wan azizah, pak tua niky ajis wajib juga diberikan insentif yang layak. 

namun aku agak gusar bila kit siang mulai kurangkan serangan beliau terhadap melayu. mungkin ada sesuatu yang tak kena kot ?

9 comments:

Anonymous said...

Saya setuju...

Anonymous said...

bagus jika dapat teks ucapan azizah nih..

Anonymous said...

SAYA SETUJU LAGI BYK DIA BUAT KENYATAAN PASAL MELAYU LAGI CEPAT PKR MAMPOS... -ATAS PAGAR

zuar said...

PKR bakal karam tak lama lagi kalau macam ni punya presiden mcm tunggul kayu.xkira parti mana sklipun bangsa dan agama tak patut dijadikan bahan politik.sama jugak macam parti mana pun..berpolitik jgn sampai gadaikan maruah negara sendiri.ni opinion aku je.:-D

Anonymous said...

ISA..ISA..ISA..ISA..ISA..ISA..ISA..ISA..ISA..ISA..ISA..KDN tunggu apalagi..dah terang2 pencetus huru hara...

matjeng said...

sebab tu Nuar Berahim cari jantan jambu..azizah ni memang pasif di ranjang sebagaimana pasifnya sebagai Peresiden PKR! semua tunggu orang hulur...dia tahan jer... lepas tu sudah! macam ucapan presiden semasa kongres PKR!Tak puaslah presiden macam ni....

Nuar bukan Melayu..Melayu tak liwat.. habis apa bangsa nuar? HINA..gabungan Hindu dengan Cina!
Anuar dan kuncu2nya bangsa HINA!

Raveneye said...

alaaaa.... LKS tak payah wat keja. orang Melayu sendiri yang buatkan semua keja dia memburukkan Melayu. senang keja LKS, tak payah kotorkan tangan dia......

Nujum pak belang said...

Sebenar nya Wan azizah mahu hancurkan PKR kerana banyak kem nya tewas dan keluar parti kerana sudah tidak tahan dengan kerenah suami terhalang wan Azizah sebab itu terkeluar dalam ucapan nya mahu hapuskan ketuanan melayu dia tahu apabila menyentuh satu bangsa terutama 'melayu'dengan sepontang org melayu bangkit kerana penyokong melayu dalam pkr akan hilang dengan itu pkr akan berkongsi pengundi dengan DAP percaya lah pengundi cina tidak akan undi pkr kerana dari undi pkr lebeh baik undi BN kerana kerajaan BN tidak berpihak mana mana kaum tapi PKR,PAS dan DAP hanya satu kaum saja jadi pandangan aku Wan azizah mahu lumpohkan PKR kerana tiada guna dia jadi prisdent kalau tidak bolih mengatur perjalanan parti.

Anonymous said...

tuan GAP, sudi layari blog saya www.jca74.blogspot.com