Thursday, November 25, 2010

SALAM PERSAUDARAAN GAP HULURKAN KEPADA SUHAIMI SAHADAN.

jika benar suhaimi sahadan bakal  dilantik menjadi ketua pemuda umno selangor, aku akan bagi peluang kepadanya untuk bergerak dan menjalankan tugasan menyerang pakatan di selangor.

secara peribadi, insyaallah aku akan bantu sebaik yang mungkin. 

syarat aku mudah.

selagi ketua pemuda umno selangor itu beriltizam mengembalikan semula selangor ke tangan umno/bn, selagi dia mempertahankan maruah islam dan melayu selagi itu aku akan membantu.membantu all out untuk menang semula !

artikel ini bukan sahaja ditujukan kepada suhaimi sahadan, malah salam persahabatan ini jugak gerakan anti pkr hulurkan kepada semua pemimpin umno di peringkat negeri dan pusat yang bersedia menumpaskan pakatan pada pru ke 13 nanti.masa sudah suntuk.

jika suhaimi sahadan membaca blog ini, salam perjuangan aku hulurkan. jika benar kamu bakal menjadi ketua pemuda selangor, kami bloger di selangor sedia membantu.

22 comments:

NSK said...

Apa susah... kena hormat n patuh pada Ketua yang diamanahkan utk mentadbir... Bersatu demi merampas kembali Selangor.. bukan cr jln bertelagah... Hormatilah keputusan, DS Najib, DS Noh sbgai ketua.. lbh baik dr terus myerang... TQVM

Anonymous said...

saya doakan anda berjaya. saya dah muak dengan tingkah laku Pakatan yang masih tak insaf nak let go melayu.
saya meluat tingkah laku penyokong anuar, terutama anak bini dia yang nampak sangat bodoh tolol bangang

Unknown said...

SALAM GAP,

SAYA MELIHAT GAYA APPROACH GAP LEBIH MATANG DALAM MENANGANI ISU KEMELUT SUHAIMI SAHADAN. APA YANG PENTING ... KEMBALIKAN SELANGOR KEPADA BN TANPA KITA PERLU MENYERANG PERIBADI BELIAU SEPERTI BLOGGER LAIN. BOLEH DITEGUR ... TETAPI BUKAN MEYERANG.

INSYA ALLAH ...

harap harap, program diskusi bersama pengamal media siber malam tadi akan membuahkan hasil.

MELAYU ATAS PAGAR

pacat said...

bagi peluang dulu.. yg tak ok ditegur yang ok diisokong... tp biar ada kaizen @ anjakan paradigma berbanding yg lepas.......

Anonymous said...

Saya sebagai Anak Selangor amat bersetuju dan juga akan bersama2 berusaha MERAMPAS KENBALI SELANGOR KITA YG KITA SAYANGI daripada Lakhnat2 PKR..........

Anonymous said...

salam GAP..pd aku kita kena amik kira juga siapa si sohaimi ni.mmm..aku x rasa kita ptut terima asal sapa je..cam tu nanti klau raja badut petra tu tetiba nak join sekaki kita boleh terima dia lah..kata dia dah suci yg dulu tu kita tersilap kata pasal si bongok ni..mm..pd aku x boleh asal boleh.

Anonymous said...

kah kah kah dan kah....

Ni anak Selayang nak cakap. Ni Pemuda Selayang nak cakap. Datang selayang, turun padang tanya laa akar umbi, tanya lah ahli. pesan kat Sohaimi, rumah dia tak da cermin ke? Aku yakin dengan permainan duit dia, macam macam korang boleh puji. CM in the making? Korang mungkin belum pernah kena tipu lagi dengan dia lagi. Tetapi sekarang korang dah tertipu. tapi masyuk punya pasal, setinggi langit dia dijulang.

Anonymous said...

kah kah kah dan kah....

Ni anak Selayang nak cakap. Ni Pemuda Selayang nak cakap. Datang selayang, turun padang tanya laa akar umbi, tanya lah ahli. pesan kat Sohaimi, rumah dia tak da cermin ke? Aku yakin dengan permainan duit dia, macam macam korang boleh puji. CM in the making? Korang mungkin belum pernah kena tipu dengan dia lagi. Tetapi sekarang korang dah tertipu. tapi masyuk punya pasal, setinggi langit dia dijulang.

Kucing Parsi Templer, Kuang & Rawang

GAP KEMBALI said...

gelombang wangsa maju

stuju. masa dah suntuk.. bloger wajib fokus utk menangkan semula selangor.

teruskan.

anon..buktikan aku masyuk ?

Anonymous said...

GAP,aku secara serius cadangkan kau pertimbangkan saranan kau semula. Aku tak rasa mamat yang entah hapa2 pampangkan banner nak up kan diri sendiri masa perhimpunan aritu adalah wajah terbaik UMNO Selangor.


Kalau la haritu dia pampang wajah dia berserta tuntutan nak suruh Ketua Pemuda UMNO letak jawatan, tu mungkin boleh diterima. Betul, masa sudah suntuk, tapi perlukah kita mengangkat seorang Primadonna untuk menggantikan seorang pelakon?



Cukup2lah GAP, kita dah cukup aib dgn Khairy yang dah banyak me-nyahkan sebahagian besar org2 muda daripada merapati UMNO. Kamon GAP, jangan bagitau kami yg dekat Selangor ni ada sorang ni je yang berkemampuan

GAP KEMBALI said...

ANON 1:10PM

aku bersetuju dengan pandangan peribadi kau. setiap orang punyai pendiriannya yang tersendiri.

teruskan.

Megat Alam Gempita said...

Salam

Insya Allah pasukan kuda-kuda trojan Panglima Megat Alam Gempita siap membantu gempuran BPN terhadap Fuckatan dari dalam !!!

Anonymous said...

GAP..oh GAPP..

artikel ko ni mcm sewaktu org memberi harapan kat si KITOL jadi PEMUDA UMNO tuk mengembalikan zaman kegemilangan pemuda..

ko da tau siapa suhaimi ni, awal2 kena reject! bila mamat ni da berkuasa ko ingat senang ke nak turunkan takhta org?

ko punye aim nak rampas kembali selangor, soalan aku..ADAKAH DGN MELALUI ORG INI? belum PRU13, disebabkan undi protest, Selayang da confirm milik FUCKATAN Rakyat!..

agak2 la GAP>>>>>

Anonymous said...

jgn kisah sgt la sapa nk jadi kapten. matlamat korang nk ambik balik s'gor kan. so pakat2lah elok2. jgn sampai jong pecah, yu yg kenyang

Anonymous said...

halo gap, sorylah kalau sohaimi shahadan.bukan bn boleh menang tapi akan kalah lebih teruk.aku orang selayang,aku tahu kerakusan dia bagaimana.nak jadi ketua pemuda bukan kerana nak berkhidmat tetapi nak tambah kekayaan.

Anonymous said...

sohaimi shahadan penyamun tarbus

Anonymous said...

KOMENTAR KAT SINI TAK PAHAM KE MAKSUD AYAT ' JIKA BENAR' DLAM ARTIKEL NI ?

GAP KATA DIA SETUJU BAGI KERJASAMA TP BERSYARAT. MESTI BELASAH PAKATAN,PERTAHAN ISLAM DAN MELAYU.

KALAU KP SELANGOR YANG BARU TAK IKUT SYARAT, AKU YAKIN GAP AKAN BELASAH. DAH TERBUKTI APA TULISAN DIA SELAMA INI.

BACA BETUL-BETUL LA BALIK ARTIKEL NI.

AWAT BEBAL SANGAT NIH ?

SUMBER BGTAU ZAINURI BUDAK KJ BAKAL KP SELANGOR ..LAGI HANCUR..

10X TERUK SUHAIMI GHAZALI.

GAP KEMBALI said...

suhaimi balon ? pemimpin lain SUCI sangat ke sahabat ?

nak pilih zainuri atau megat.lagi hancur dua-dua budak kj.

konpem tak kemana.

rasional la sikit.

To Live Again said...

Bro komen ckit pasal artikel rbf psal sohaimi ni..Rbf ni pon kwn gap gak kan..

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2010/11/jawatan-kosongblogger-diperlukan-gaji.html

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2010/11/isu-sohaimi-shahadan-perlu-perhatian-pm.html

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2010/11/kayanya.html

Kulaan Niring said...

Salam GAP. Baik suheimi sahdan sama perangai suhaimi ghazali.. Umno tak mampu buat silap kali kedua. Letak raja baja atas ihsan dan keselesaan noh omar maka makin serabutlah pergerakan pemuda umno selangor. Kalau Noh dan najib dah tak nampak siapa lebih layak dari dua ekor kerbau tersebut maka saya cadangkan noh pilih saja ketua puteri bahagian tanjung karang untuk jadi ketua pemuda. Ada lebih wibawa sikit. Pegawai khas noh di MOA ibarat tikus diletak dalam guni gandum.

Anonymous said...

BLOGGERSSS SEKELIAN!!!!

SILAP-silap si RBF nie yang masyukkk kot??? Apahal plak kita nak bantai pemimpin umno lebih2 sampai ramai yang bergaduh? biarlah si sohaimi tu buat keje dan kita tengok dulu hasilnya. kalau banyak sangat salah, barulah kita tegur itupun secara membina dan bukan untuk menjahanamkan. kalau semua pemempin umno bloggers nak bantai, macam bodoh jugaklah sebab baik kita balunnn pemimpin PEMBANGKANG. Aku macam rasa si RBF nie yang mashukk sebenarnya sebab tak abis2 nak balun orang yang sama dan blogger pulak yang bergaduh nanti. hoii RBF MASYUKKKK KE BRO?

Arus media baru said...

Aku pon rasa RBF tu masyukkk!macam ada funder je?ke cuba mintak dari sohaimi tp x dapat.aku setuju kalau kita fikirkan mcmana nak tawan selangor balik.serang serang peribadi ni memang menunjukkan tahap kecerdikan otak yg mundur.cerita kedai kopi.pttnya media baru cuba cari formula sama- sama.baru boleh bersatu.kalo bloggers pro pon kutuk mengutuk,buka pekung pd pembangkang,apa cerita.ini dah x nampak mcm membina tp menjatuhkan lagi.

Fikir- fikirkanlah!