Friday, November 5, 2010

SIAPA USIK NIK AJIS...NAHAS KAMU !

 walaupun pas tewas di galas, namun aku harap ia tidak dijadikan alasan untuk menyingkirkan mursidul am pas nik ajis sebagai menteri besar kelantan.

aku akan pertahankan nik ajis jika ada suara dikalangan exco/yb pas yang mahukan nik ajis berundur.

ada banyak lagi pembaharuan yang belum dapat dilaksanakan.
ada banyak fatwa baru yang kami DAHAGAKAN..

husam, fatah dll..jangan pandai-pandai nak mengatur cara politik tok guru kami..

jangan singkir nik ajis..usik nik ajis bermakna kamu usik kami !

24 comments:

Anonymous said...

Fatah dah bagi anak tino nya untuk dinikahi anak jantan Nik Aziz

Bila pulak Husam nak bagi anak tino Husam untuk dinikahi Nik Aziz ooppppssss anak jantan Nuk Aziz

Baka import George Michael ni tentu cantikl macam ayahnya jugok

hangkedee said...

Si Luncai terjun dengan labu labu nya Biarkan,biarkan baiarkan ....takebeer

hangkedee said...

Si Luncai terjun dengan labu labu nya Biarkan,biarkan baiarkan ....takebeer

Anonymous said...

ala usik sikit je....xkan x bole....

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hehe... I smell something fishy.... Hidup Pok Nik!!! Kami cayunk Pok Nik!!!!

Anak Lenggong said...

ha'aaaa ...sebab banyak lagi fatwa yang tok ajis tu simpan..dan jangan sesekali menganggu orang tua umpama musang berjanggut nisebab perasaan dengki dan iri hati dia terhadap UMNO belum terubat lagi...so biar lah orang tua ni bawa jawatan MB nya sehingga lubang kubur

doncin cai said...

tak perlu degree berjela jela, tak perlu dr medic ada 10 klinik berbayar, tak perlu dr philosophy, setakat nak berdebat dengan nik ajis.....aku LCE tahun 70, insyaAllah pun mampu
TAHNIAH SEMUA YANG MEMBANTU KEMENANGAN BN
__________________________________
GAP
aku bukan pengundi
tetapi peranan blogger merupakan faktor yang penting di zaman ini untuk mengubah pola pengundian

ISAC said...

Ko ni ikhlas ke GAP.... :)...


Macam ulangan kisah Pak Lah aje....

Anonymous said...

lagi lamo dio merintoh lagi bagus. lagi banyok ore ko umno.

Azizan Yaakob said...

kah..kah..kah.. maaf boss
kah..kah..kah.. silap post
kah..kah..kah.. hentam tok guruboss
kah..kah..kah.. terbabas
kah..kah..kah.. geram boss

Anonymous said...

Bro, memang Husam sibaju petak-petak merah sabotaj calun PAS di Galas. Sebab itulah beliau terdiam dan tidak aggresif berkempen di Galas

Arif Omar said...

kah kah kah kah !!! ada class. aku pun tak setuju pok disingkir. rindu dengan fatwanya. yang terbaru, rasuah jadi zakat. rasuah jadi duit tambang. kah kah kah kah !!!

Anonymous said...

hehehe..dlm maknanya tu bang.. LAUK dan LUBUK tu GAP..

Anonymous said...

10 markah untuk GAP!!

PERTAHANKAN kepimpinan negeriwan, Tok Guru Nik Aziz!!!

Jom solat jemaat dulu!

Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Nibong Tebal said...

hehe sarcastic sungguh

slm ziarah
pohon jasa baik tuan ikut dan paut blog baru kami

http://pemudaumno-nibongtebal.blogspot.com

adf55650 said...

Nik Aziz tidak wajar disingkirkan. Beliau harus dikekalkan demi menjadi panduan kepada ribuan malah jutaan umat Islam di dunia ini.
Fatwa-fatwa beliau banyak gunanya.
Tanpa kehadiran beliau, sukar kita hendak menunjukkan kepada anak cucu kita bagaimana Islam boleh diselewengkan.
Tanpa contoh2 yang secara langsung dari beliau sudah tentu kita sukar menunjukkan bukti bagaimana Tok-Tok guru yang separuh tiang boleh merosakkan aqidah Muslim.

Anonymous said...

cinabeng lu GAP. Lu jangan sebut nama Husam dalam ni. Dia tu apek lempang nuaq al juburi untuk cah keting Nik Ajes...Lu sebut Husam...maknanya lu hina si juburi...coming tak soon..soon nak jadik PM....

Abu Garcia said...

N.Ajis mesti dikekalkan sebagai pemimpin unggul pas sekurang-kurangnya 2o tahun lagi. Ini penting kerana dgn adanya manusia ini maka mudah untuk kita mendidik anak-anak kita tentang perkara-perkara yang wajib dijauhi. Kita perlu tahu apa dia itu perkara mungkar, kita perlu tahu apa itu kejahatan, fitnah , takabur, apa sifat-sifat shaitan yang ada pada manusia.

Pengajaran kita menjadi lebih mudah kerana kita dapat melihat dgn jelas apa itu yang dinamakan sebagai melacurkan agama. Kita lebih faham apa yang sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

Ada ustaz mengajar Agama boleh dilabel ahli Neraka.. pasai tiap kali suka cerita itu dan menakut2kan orang. Macam kat vidoe link you..

Zaman sekarang ada cara indah bagi mengajar Agama... go to Mahir Zain facebook and listen and watch his videos..

Lebih memberi erti...

SEJUK

Anonymous said...

Apapun harus syukur kerana keradhaan Allah SWT BN berjaya memenangi Pilihanraya Batu Sapi dan Galas 100%. Ini satu pinangan hebat buat Pakatan DAP+PAS+PKR boleh katakan pukulan maut. Tak percaya lihatlah Ajis nyawa tersemput-semput dan kalau diibarat kereta jalan dalam keadaan gear 2 dah.

Sudah sampainya masa yang tak harus ditunggu-tunggu lagi Ahli PAS harus keluar dari kepompongnya dan berhijrah kepada UMNO dan BN. Tiada kesudahan dan klimaks buat PAS kini jauh menyimpang dari landasan perjuangan sebenar. Banyak perkara dan pemimpin atasan PAS berebut-berebut untuk kepentingan diri dan keluarga.

Banyak masalah dan perjalanan PAS bertukar kepada benda yang tak masuk akal. Kita lihat kehendak agama Islam. Islam sebenarnya sentiasa kesederhanaan. Islam itu penyelamat semua makhluk dialam ini.

Kita lihat peranan pemimpin BN melaksanakan kehendak islam seperti pendidikan, perubatan,pertahanan, sosial, agama tak kira islam dan agama lain semuanya isediakan prasarana kemudahan ibadah dan pusat didikan. Kita lihat dalam Malaysia pergilah kepelosok cerok lebih kurang 5 hingga 10 km tersergam indah masjid dan surau-surau dan prasarana sekolah.

Islam mahukan kehebatan, kita lihat Putrajaya, KLCC, Lebuhraya dan sebagainya untuk menunjukkan kepada pihak luar dan agama lain bertapa hebatnya islam hingga diiktiraf dunia bukan sahaja negara islam bahkan negara bukan islam. Tapi malangnya Islam PAS menafikan, Mengapa kita harus menafikan akan kebenaran dan mempunyai hati busuk.

Apapun Syabas Pemimpin BN daria Almarhum Tunku Abd Rahman hinggga DSN telah memertabatkan bangsa Malaysia dan Negara Malaysia di persada dunia.

kingnek said...

adf55650, lawak2, betul tu, Nik Aziz contoh yang amat baik untuk memperlihatkan ummah, bagaimana seorang 'ulama' boleh menyesatkan. Macam mana lah boleh dia ambil DAP sebagai sekutu, bukan itu sahaja, Lim Guan Eng diberi pangkat khalifah, astargfirullah!

cheredza said...

Lepas nik ajis...pas kelantan akan padam...nik ajis akan jadi "the first and last" .....
saat pas kelantan ditalkin sudah sampai doh...ghakyat kelate doh muak politik jahat pas berkawn dengan DAP nok bunuh Melayu ... doso besa kalu terus sokong pah ni...no...cino pun tahu pah tok leh cayo...lepah ni nik ajis nak beli cino guano pulok...?
UMNO terus transformasi....

Anonymous said...

betul juga..tak ada N.ajis..maka tak ada lagilah fatwa2 baru yang sesat lagi menyesatkan..

Such a living 'legend'. Able to summon a ridiculous 'fatwa' and the tongongs PAS supporters just say "ye..betul..tok guru.."

Anonymous said...

tak apa la kalau x ada fatwa dari pak nik, nanti ada lagi fatwa dari anak-cucu dia. mungkin lagi dahsyat!