Friday, December 31, 2010

ADUN (PKR) SRI MUDA SUHAIMI GERTAK SULTAN SELANGOR !

 bangsat lu suhaimi..
bangsat lu suhaimi..
ORANGTUA KO TAK AJAR HORMAT SULTAN KE ??

lu siapa nak ajar sultan selangor... bangsat lu suhaimi ! lu bukak lu punya ic tengok nombor lu lahir mana bangsat punya melayu ...sialan punya suhaimi.. 

baca apa suhaimi si kepala sundal ni tulis ugut sultan selangor !

Dalam sejarah telah terbukti, apabila rakyat bangkit menentang Raja, biarpun beribu tahun kebangkitan itu berlansung akhirnya kebenaran akan menghenyak ketidakadilan. Rakyat akan menang dalam peperangan menentang ketidakadilan! Didoakan agar ia tidak berlaku di Selangor.
Shuhaimi Bin Haji Shafiei
ADUN Sri Muda
30hb Disember 2010
umno kota raja tunggu apa lagi ???KLIK SINI

19 comments:

Anonymous said...

celakkaaaaa punye orgggg

Anonymous said...

Kita tengok kuat semacam mana dia ni.
Kalau di England dah kena gulotine dah. Hu hu hu hu.

Anonymous said...

Salam bro,

Melampau betol, kalu tanya balik, ko tuju pada sultan selangor ke???? Konfirm x ngaku punyaa! Bro, hanta je link blog YB terbabit pada dato munir n sk pada spb ydp agong!

Anonymous said...

Ini semua puak-puak anarki/komunism/republik yang benci kepada pemerintahan Monarki.. !!

Anonymous said...

syok sangat hidu punkok babi teo ne cheng..

mcm fakeah, khalid..hilang rasional..terbau eli wong

TheStoryTeller said...

Gampangan seperti saudara Suhaimi ni harus diajar! Seharusnya dibuang negeri seterusnya diharamkan menjejakan kaki ke Selangor bumi bertuah ini.

Walaupun Sultan dengan aku tiada darah pertalian tetapi kerana aku rakyat yang bernaung di bawah payung baginda, aku juga terasa jika ada bangsat2 yang berani menderhaka kepada baginda.

Daulat Tuanku!

Anonymous said...

Komen dalam blog di bawah pun macam menghasut sahaja dan mempertikaikan kuasa sultan, sila ambil tindakkan.

http://rights2write.wordpress.com/2010/12/31/bn-making-people-hates-them/#comments

Anonymous said...

HUKUM BUANG NEGERI JE SAMPAH NI...

Anonymous said...

Mohon Raja-Raja Melayu,supaya mendesak Najib Razak melucutkan jawatan Menteri(UmNO) dlm kabinet beliau kerana ada salah seorang Menteri beliau yg dituduh dlm wikileak , MEROGOL pembantu rumahnya(amah)Indon, tiga tahun lalu.....mohon supaya Raja-Raja melayu tidak menyebelahi umNo dlm hal ini, kerana hal ini berkaitan dgn keadilan terhadap rakyat asing.....

-melayu-

Esperalzi said...

Suhaimi celaka sial babi anak haramjadah, penderhaka! Bangsat Melayu2 penderhaka ini! Usir mereka ke Indonesia. Midanao atau Champa tempat nenek moyang mereka!

Anonymous said...

punca nya melayu itu menjadi kurang ajar kpd rajanya, membiarkan agamanya di lacur dan di perlekeh , bangsanya di hina dan di pandang rendah di tanah airnya sendiri adalah di sebabkan oleh seorang melayu yg terlalu bercita cita nak jadi PM

Esperalzi said...

Siapa RAKYAT yg akan bangkit menentang Sultan Selangor seperti yg dimaksud atau diinuendokan oleh Suhaimi si penderhaka dari PKR ni?

Haramjadah2 dlm Pakatan Haramjadah pimpinan DAP yg turut dianggotai PKR dan PAS gemar benar menggunakan istilah "RAKYAT" utk memaksa agenda mereka ke atas negara.Kalau setakat penyokong2 DAP dgn bantuan penyokong2 PKR dan PAS, itu belum cukup "rakyat" lagi. Penganut2 PKR, PAS dan DAP adalah penderhaka2 yg sikit pun tidak mewakili rakyat sebenar..

Rakyat sebenar berbangsa Melayu dan beragama Islam di luar PR berdiri teguh dan taat di belakang Sultan Selangor dan Sultan2 lain serta di belakang institusi Raja, dan jumlah mereka lebih ramai dari "rakyat" dalam Pakatan Syaitan pimpinan DAP yg turut dianggotai PKR dan PAS.

Kita tahu DAP, dgn bantuan bersemangat dan entusiastik dari PKR dan PAS, sdg berusaha keras secara halus dan kasar utk menghapuskan intitusi raja utk menjadikan Malaysia sebuah Republik. Mereka cuma berbeza tentang Republik jenis apa yg mereka mahu. PAS berkemungkinan mau apa yg kononnya Republik Islam tp DAP dan PKR mau Republik sekular dgn Presiden Republik Malaysia (the Republic of Malaysia) dipegang oleh Cina DAP. PAS akhirnya akan akur dgn DAP dan PKR dan Padri2 PAS akan keluarkan "fatwa2" baru membolehkan org2 Islam menerima sebuah Republik pimpinan Cina2 kafir dari DAP, terutama fatwa dari dari Padri Agung mereka, Nik NAJIS a/l Nik Mat..

Bahkan nama "Malaysia" juga mungkin besar diubah bagi menyatakan bhw org Melayu adalah kaum pendatang dari Indonesia yg setaraf kependatangannya dgn kaum2 pendatang Cina dan India yg masing2 datang dari Cina dan India.

Nama negara ini mungkin besar ditukar ke Republic of Malchinda (gabungan Malay, Chinese, Indian) atau Republic of Trulyasia..Raja, Sultan dan institusi raja tak akan dibenarkan lagi oleh DAP, dgn sokongan tak berbelah bagi dari PKR dan PAS.

Jd siapa yg dimaksudkan "RAKYAT" oleh penderhaka2 spt Suhaimi ini? "Rakyat" yg dimaksudkan oleh penderhaka2 ini adalah mereka sendiri dan penyokong2 mereka yg sgt anti-Melayu, anti-Islam dan anti-Raja..

Suhaimi sebenarnya ingin menggertak Sultan Selangor ttg sejarah2 Raja Perancis, Raja Russia, Raja Iran dan lain2 Raja besar yg digulingkan secara KEKERASAN oleh RAKYAT mereka melalui REVOLUSI2 GANAS seperti REVOLUSI PERANCIS (di Perancis ), REVOLUSI BOLSHEVIK (di Russia) dan REVOLUSI IRAN (di Iran).

Saya ingin beritahu Suhaimi tidak akan berlaku revolusi ganas terhadap Sultan Selangor atau mana2 Sultan di Malaysia krn RAKYAT SEBENAR akan mempertahankan Institusi Raja di Malaysia walaupun dgn DARAH! Yg akan digulingkan ialah KAMU dan pengikut2 kamu krn kamu semua sedikit pun tidak mewakili RAKYAT...

Anonymous said...

aku harap dia ni di rogol oleh sekutu karpal singh

Anonymous said...

GAP.
Suhaimi, hanya nama adun melayu, tapi otak dan hati langung tak ada melayu, kerana atok neneknya komunis, dia bangsa komunis saja.

Barua dap ni lupa diri, engkau ni asal usul dari bumi mana? kalau dah bahlul tak usah tunjuk nak jadi juara rakyaat.

juara rakyaat tak buat perangai gila babi menyangah/menghasut keharmonian dan ketenteraman negara ini.

kebebasan cara mana yg engkau nak bentuk suhaimi? KALAU KAIL PANJANG SEJENGKAL JANGAN PERMAIN LAUT YG DALAM! engkau ni layaknya dihumban kekandang rimau saja mengikut fatwa nik ajis sebangsa dgn engkau yg lebih suka berkawan dgn syitan dari bangsa melayu sendiri.

Preeeeet lu buta mata, bahlul punya olang, takguna ini wakil rayaat..

0001012011

Nicky Jis said...

Nampaknya semakin menarik....

Seandainya YB paria Suhaimi & juak2 komunis DAP cuba "menjentik" DYMM Sultan Selangor secara fizikal/kekerasan, maka tali gantung akan menantinya

Rujuk Kanun Keseksaaan (kesalahan terhadap sultan/governor/pemimipin negara)

Sediakan tali gantung sebanyak mungkin heheh.....

Anonymous said...

mampos laa kau cepatt penderhaka

Anonymous said...

suhaimi + nizar kepala otak biul sama. bahlul 2 ekor ni kalau zaman komunis tentu dah mampus.

dah jadi adun + mp lagak kurang ajar makin menjadi2, sultan2 nak disangah, hoi engkau ni sape? banyak lagi perkara yg wajib mesti dibuat untuk kepentingan rakyaat yg engkau wakili, bukan buang masa menyalak kehulu hilir cari SALAH orang lain.

Dah masuk tahun ke3 apa jasa2 engkau pada negara ini?
CAKAP AJE TAK SERUPA BIKIN.

Anonymous said...

kita orang melayu bila nak menegur kepada tok guru ke..sultan ke...kerajaan ke...hendak la...beradab...sebagai mana islam mengajar kita..bukan la dgn cara sesuka hati....akibatnya nanti kita juga yg rugi.....

Anonymous said...

SAYA MENYOKONG APA YANG DIPERKATAKAN OLEH ESPERALZI...TIDAK AKAN ADA KEBANGKITAN RAKYAT UNTUK MENENTANG SULTAN SELANGOR......DEMI ALLAH SELURUH UMAT ISLAM NEGERI SELANGOR YANG WARAS TERLALU SAYANGKAN SULTAN MEREKA.....DAN KAMI SEDIA MELAKUKAN APA SAJA DEMI MEMPERTAHANKAN SULTAN KAMI.......DAN APA YANG PASTI AKAN BERLAKU KEBANGKITAN RAKYAT INSAF UNTUK MENOLAK SELURUH PEMBANGKANG DALAM PILIHANRAYA NANTI......CUBA..CUBALAH KAU PASANG TELINGA UNTUK MENDENGAR GELOMBANG ITU...IANYA SEMAKIN HAMPIR...DAN SEMAKIN HAMPIR UNTUK MERANAPKAN SIPENDERHAKA SAPERTI KAMU DARI NEGERI BERTUAH INI.....UNTUK PENGETAHUAN SUHAIMI DAN SELURUH PR.....RATA-RATA CERUK TEMPAT RAKYAT SUDAH BERSEDIA UNTUK MENUKAR POSISI TUAN.....TUNGGULAH... PRU KE 13 SUDAH TIDAK LAMA LAGI.....NANTI KALIAN AKAN TAHU LANGIT ITU TINGGI ATAU RENDAH......