Thursday, December 23, 2010

KEPADA PENGAMAL BUDAYA GAY AKU SERU ..

salam sahabat, aku seru kepada pengamal budaya gay agar kembali bertaubat dan pulanglah semula ke jalan agama islam. 

aku bimbang wabak sebegini sudah makin banyak menular dalam kelompok masyarakat melayu. 

kepada sahabat, hidup kita ini ada batasan nya. jika kamu sudah terlanjur aku merayu kepada kamu untuk kembali ke pangkal jalan.

bawakkan pembaharuan dalam hidup kamu.aku yakin ramai diantara kita yang sedia membimbing kamu semula.

jumpalah para imam dan ustaz-ustaz. mereka sedia membantu kamu. sahabat, aku seru kamu hentikanlah amalan tidak baik ini.

insyaallah tatkala hati kamu mulai menyesal dan ingin bertaubat, islam sudah ada jalan penyelesaiannya.

6 comments:

sahabat gunung said...

http://www.sahabat-gunung.com/2010/12/gay-mereka-lupa-hakikat-manusia.html

KizZ said...

udah-udah lah tu gay oii..berubah lah...hmmm

Jom sini,
Bukan warewolf versi twilight?

Unknown said...

Salam..
Betul tu.., kembalilah ke pangkal jln sementara masih ada lagi kesempatan, bertaubatlah dengan taubat nasuha.., Sesungguhnya tiada kenikmatan yg hebat berbanding kenikmatan di syurga. Kepda pengamal-penganal budaya songsang kenikmatan songsang di dunia tidak ke mana pun. Kembalilah ke pangkal jalan!

mae said...

1. Alasan mamat tadi ialah "mengenali diri". Kerana dia rasa diri dia seronok jolok lubang jubur laki-laki lain, maka tak salahlah kalau dia buat, sebab itu memang diri dia.

2. Kalau makcik=makcik rasa seronok mengumpat orang sana-sini, maka tak salahlah kalau makcik tu buat sebab itu memang diri makcik tu.

3. Kalau seorang pemimpin rasa seronok menganiaya orang lain , maka tak salahlah kalau pemimpin tu buat sebab itu memang diri pemimpin tu.

Kesimpulan : Alasan "Mengenali diri " TAK BOLEH PAKAI !

To Live Again said...

Ingtla kalau x smpt bertaubat di akhirat nnti Nabi x mengaku kita ni umat dia

Xde apa yg istimewa pon dgn main belakang ini..Kotor..Jijik dn x sdp mana pon..Ko cuba la berubah dn kawin PASTI ko akan rs betapa hebatnya ciptaan Allah makhluk yg bernama WANITA yg dicptkan untuk LELAKI!

Esperalzi said...

GAP: Satu approach yg baik berdepan dengan lelaki gay Muslim/Melayu seperti si Azwan Ismail ini.

Kamu merayu kepadanya secara baik dan aman meminta dia kembali ke pangkal jalan..kamu tidak menghina dia, tidak mencaci dia, tidak memburuk2kan dia, tidak menjatuhkan martabat dia, tidak dehumanize dia, jauh sekali mengaitkankan gaya hidup dia dgn ibubapa dia.

Lebih baik kita tarbiahkan seseorang secara aman, lebih berkesan cara itu dan berkemungkinan membuat dia berfikir panjang akan keterlanjurannnya, dari kita menghina2 dia, memaki2 dia, mencaci2 dia, dsb.

Tak macam sesetangah blog dan blogger yg terus maki hamun dan menghina manusia seperti Azwan ini, siap menggunakan ayat2 Quran dan Hadis Nabi. Kalau kita tabur kebencian kpd dia, hati dia akan terus jd keras, dan dia akan terus sesat dan tenggelam dalam keterlanjurannya sendiri. Dan kita pun gagal menyelamatkannya sedangkan kita mahu sekali menyelamatkannya. Memaki, menghina dan mencerca dia tak akan selamtkan dia..

Kita pun ada anak lelaki, anak saudara lelaki dan ada saudara lelaki. Apa jadi kalau salah seorang kesayangan kita terjebak dlm dunia gay, misalnya anak lelaki kita? Apakah kita akan maki hamun dia sepertinya kita maki hamun si Azwan ini?

Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Bayangkan perasaan bapa si Azwan yg dari benihnya lah lahirnya si Azwan ini. Atau perasaan ibunya yang dalam rahimnyalah terkandung si Azwan ini. Bayangkan....