Friday, December 10, 2010

KERISMU-WEE,NAZRI WEE, GANI PATAWEE, KAIRY JAMAWEE..

akhirnya segelintir pimpinan umno  iktiraf namawee sebagai bukan rasis. namawee anak muda yang keliru..

NAMAWEE KELIRU
atau
PEMIMPIN UMNO YANG KELIRU ?

segelintir pemimpin umno dah iktiraf namawee. samalah perngiktirafan yang diberikan oleh DAPIGS.

mulai hari ini kita gelarkan sahaja pemimpin umno yang liberal otaknya dengan gelaran hujungnya wee.. bersempena dengan nama namawee.

semasa pemerintahan soviet union, atas dasar pentadbiran komunis yang tidak mepercayai agama semua rakyatnya diwajibkan/dipaksa meletakkan nama soviet sebagai lambang jati diri.

ibrahim digelar ibrahimovic
kadir digelar kadirov
lukman digelar lukmanov
karim digelar karimov

hari ini
nazri aziz kita gelarkan nazriwee
hishamudin kita gelarkan hishamwee
kairy jamaludin kita gelarkan kairywee
gani patail kita gelarkan ganiwee

siapa nak masuk kelab yang tak menguntungkan perjuangan islam/melayu silakan.

16 comments:

Anonymous said...

dendssemua ni keturunan BABI tonyok ke?

Wake UP! said...

Bagi Melayu nak jadi Cina, baik berambuslah dari Malaysia.

Pegilah jadi rakyat negara China, Taiwan atau mana-mana sekalipun.

Anonymous said...

salute lu gap..tak kasi chance sama itu haram jadah namewee@babi..juga itu menteri-menteri yang ada wee kat belakang.

Cahaya Putera said...

Setuju..

Ni NazreWee ni dari dulu lagi aku dah cakap memang sial !!!

NazreWee ni bukan pejuang UMNO tapi petualang UMNO..jadi duri dalam daging UMNO..
Puas aku cakap tapi masih tak di campak keluar dari kabinet..
Tu yang kadang-kadang aku Frust..

Aku nak tengok kalau dicampak keluar dari kabinet NazreeWee ni boleh menang jadi Ketua Bahagian ke tidak..

Pas tu korang tengok lah..melompat macam katak tepijak lembu ke PKR...
Ko Orang tengok je laa..
Dari awal dah aku nampak nawaitu NazreeWee ni tak ikhlas dgn UMNO..

Pastu HishamWee senggih jer ye...!!!
Alahai...penat aku kerja kat bawah memastikan grassroot terus sokong UMNO..yang kat Atas buat hal menyakitkan hati..Yang kena jawab..Aku jugak kat bawah ni..
Sial laaaaa....

Anonymous said...

Namawee bin Nazri bin Aziz

ganiwee empat tail

Anonymous said...

gelaran yang bagus.. hee heee.

ku.mahu.KAY.tahu said...

Saudara
pendapat saye its a good approach actually to stop this pig mouth
dr kite melawan, bayek kite berkawan so that he feel secured and at the same time we keep him in our perimeter.
just my two cents though

MV said...

Salam 1Malaysia.

Kami di MalaysianVoice.com amat teruja dengan blog anda. Kami telah meletakkan link blog anda di web kami sebagai rujukan. Pihak kami berbesar hati sekiranya anda dapat menyenaraikan web kami di list anda.

Terima Kasih.

Mae said...

Aku naik geli nampak Nazri salam dgn mamat Wee ni.

Anonymous said...

tambah senarai:
khalid gagapwee
anwar liwatwee
poknik azizwee
khalid samadwee
azmin aliwee
nizar lambaiwee
mahpozz bengongwee
din puduwee
...

Zola said...

Ni antara liabiliti yg tinggal dalam UMNO.tak sensitif langsung dgn kehendak akar umbi.Aku x tau apa sumbangan dia hingga sekarang.Even tgk wikipedia semua negatif pasal dia ni.GAP kau bg political damage kat dia.Mintak2 gugur la dia dalam kabinet najib.

Anonymous said...

kita boleh lihat dgn jelas siapa musuh dlm selimut orang melayu yang sangat sangat merbahaya ni...ALLAH dah tunjukkan

Anonymous said...

bila la nak dapat peluang jumpa nazri ni...niat aku cuma satu..kalau dekat aku nak ludah muka dia...kalau jauh aku nak melemparkan kasut kemukanya...
semoga ALLAH makbulkan permohonan aku ini...
INSYAALAHHH....akan tiba juga masanya nanti...

Anonymous said...

Aku semakin kecewa dgn UMNO. Next PRU, nampak gayanya dah tak kisah sapa menang. Sapa2 menang pun nasib melayu tetap tak terbela.

Tak salah nak jaga hati bangsa lain....tapi jgn lah sampai kepala kita nanti, senang2 ja diorang pijak.....Aku nak sangat ada parti baru ditubuhkan untuk bela nasib melayu..... Dah meluat dgn parti2 politik yang sedia ada.

Anonymous said...

malang sungguh nasib parti keramat UMNO...ramai pemimpin dalam UMNO yg tiada kesetiaan...talam 2 muka...
mereka ini masuk UMNO bukan kerana nak berjuang untuk melayu...tapi berjuang untuk pangkat, kedudukan dan poket mereka.

puak2 ini...bila bangsa melayu kena hentam....mereka akan menikus seribu bahasa...senyap aja...
ternyata mereka bukan pejuang melayu...
tiada agenda untuk mengutamakan bangsa melayu melainkan mengutamakan kedudukan, pangkat dan poket semata2...
aku sedih dengan pemimpin melayu dalam UMNO....

Anonymous said...

saudara gap, apa kata kita pakat ramai2 kempen boikot drpd undi menteri2 yg hampeh mcm ni dlm pru akan dtg, kita jgn kempen suh org undi pembangkang tp kita kempen org ramai buat undi rosak bg sesiapa yg mengundi kt kwasan menteri2 hampeh ni.Tak pun kite undi calon bebas.