Friday, December 10, 2010

SPRM TIDOR DENGKOR BILA PEMBANGKANG KENA.

hallo mamat SPRM. apa crita laporan rasuah azmin ali ? awat hang senyap je !! dah setahun repot ini dibuat , mana respon SPRM ? takkan kecut telor dengan si madu azizah ni..

Pada 17 November 2009, bekas Setiausaha Politik Anwar di Kementerian Kewangan, Anuar Shaari telah membuat laporan polis terhadap Azmin Ali. Segenggam dokumen asli – original sets of documents telah diserahkan kepada pihak berwajib untuk menjalankan siasatan terperinci.

Dokoumen dokumen tersebut mendedahkan bahawa Azmin Ali sewaktu bertugas sebagai Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim sekitar tahun 1992 sudah hidup mewah….! Dokumen saham bernilai berjuta juta ringgit jelas membuktikan ada keraguan pada akal kita yang waras untuk bertanya “dari mana datangnya wang yang banyak itu..?

Gaji Azmin sekitar RM3,000 tidak mampu membeli saham bernilai lebih RM8 juta …!

5 comments:

To Live Again said...

Ni la yg membuatkan puak2 pembangkang ni nmpk BERSIH..Kita x nafikan umno mmg byk bergelumang dgn rasuah..Tp cuba check dlm dap,pas pis pus pon sm la..Bn rasuah x terkejut pasal ada byk kuasa yg puak2 ni xde kuasa pon dh rasuah..Nmpk sgt pelahapnya..

Anonymous said...

SPRM kecut dan takut nak cari pasai dgn pakatan haram sbb nanti depa ke balun kes teoh beng hock...

Atau SPRM telah diRASUAH oleh pakatan haram melalui "ugutan" "desakan" etc etc etc

Wanredone said...

Pada 17 November 2009, bekas Setiausaha Politik Anwar di Kementerian Kewangan, Anuar Shaari telah membuat laporan polis terhadap Azmin Ali. Segenggam dokumen asli – original sets of documents telah diserahkan kepada pihak berwajib untuk menjalankan siasatan terperinci......... sori bro....dokumen asli itu dah misplace, erti hilang. lain kali aje siasat, kalau ada bukti baru!!!!! Tungggguuuuuuu..........

Wanredone said...

SPRM kecut dan takut nak cari pasai dgn pakatan haram sbb nanti depa ke balun kes teoh beng hock...BUKAN KECUT @ TAKUT Bro.....
Cuma kita sekarang dah jadi:

S: Suruhanjaya
P: Pakatan
R: Rakyat
M: Malaysia

Itu pasal u orang Umno, hati-hati di jalan raya! Khir dak kenca cekup, siapa lagi selepas ni...tungggguuuuu........

Groom said...

Tahniah saudara kerana pantas dan tepat menjawab dakwaan Anwar. Cuma apa yang menyakitkan hati saya dan meluat (dan mungkin ramai lagi yang diluar sana) ialah kenapa apabila timbul isu-isu begini, pemimpin2 UMNO yg dituduh ataupun yang lain tidak jawab atau menangkis atau menyerang balas Anwar? Mereka kelihatan sangat lesu dan pengecut! Kalau adapun yg cuba menjawab, jawapannya mesti klise dan hanya berbentuk penafian.Menyampah sungguh dengan pemimpin-pemimpin macam ni..Dalam kes ni, Dato' Zaid Hamidi, apa lagi, jawablah! seranglah! samanlah! Kalau dulu Zaid Hamidi nilah yang sibuk dlm Perhimpunan Pemuda menuduh Dr.Mahathir amal kronisme & nepotisme.sekarang kalau berani, jawab dan seranglah ANwar..cehh...lembam!

Kepada Pemimpin UMNO...cuba contohi Dr. Mahathir...dalam Perhimpunan UMNO,bila Anwar tuduh dia kronisme dalam AGM UMNO, Mahathir terus serang balik, pantas dan garang jam-jam tu jugak dgn hebahkan senarai syarikat2 kroni Anwar yang dapat tender berbilion2 dari Kem. Kewangan.

Nah! Tgk serangan Dr.Mahathir.Macam tulah pemimpin yg dikagumi oleh rakyat! ni pemimpin2 UMNO..lembik dan lemau je..lama2 rakyatpun makin termakan dgn hasutan Anwar dan meluat tengok UMNO...ehh..kesian plak aku tgk blogers2, Mahathir,Najib & Muhyiddin mati-matian pertahankan UMNO...yang lain buat dek je...meluat!