Friday, December 10, 2010

MANUSIA MAMPU MELACOR AKIDAH DEMI PANGKAT DAN KUASA.

3 comments:

Anonymous said...

Sakarang dia menjual agama dan bangsa, bila jadi PM nanti jual negara kat bos zionis dia pulak.

Anonymous said...

Saya rasa mahu nangis... bukan sebab sinuar lacur prinsip, lacur anak isteri demi kepentingan pangkat..perkara itu perkara biasa buat sinuar tu...
..tapi... saya rasa nak nangis dek usaha saudara yang berjaya menkaut kembali bukti yang begitu lama... demi untuk kebenaran...buat dipertontonkan dek si buta, si tuli yang masih bermati matian menggangap musibah nuar ni buatan orang lain... padahal apa yang jelas...segala kepalsuan sinuar satu demi satu terkeluar....kerana amalnya yang jahat tu....berbohong..menipu...khianat..
saya tak mahu cakap apa yang dibuat nuar dalam bilik..tu Allah yang maha mengetahui...dan juga adik angkat nya, Azizan dan sekaran Saiful..

Syabas saudara!

Anonymous said...

Salam,

Syabas saudara dalam mencari fakta-fakta membongkor sikap munafik Anwar ini..

begitu manis dan terpegunnya kita bila mendengar ucapan semangat dan berapi tentang PRINSIP KEBANGSAAN yang dicanangkan oleh Anwar ini..
Diselangi dengan sebutan 'ISLAM' dan 'Allah'.. serte menempelak puak2 jumud PAS sesat..

Kelihatan seorang pemimpin hebat yang berjiwa ISLAMIK..pada ketika itu.. tetapi pada HARI INI??? Segala2nya 360drjh twist.. berubah menjadi makhluk yang pembohong, pelacur kepada AGAMA dan BANGSA..

..manusia SESUMPAH ini yang..hari ini kelihatan beriman, warak.. esok lusa entah apa pula pendiriannya..hanya kerana GILA KUASA untuk menjadi KETUA NEGARA..

semoga Allah swt jua layak memberikan petunjuk dan kekuasaanNYA bagi melindungi kita daripada manusia SESUMPAH ini..

Syabas kepada GAP!!
ALLAHUAKBARRR!!!