IKLAN BERBAYAR

Wednesday, December 29, 2010

NIZAR JAMALUDIN TUNJUK BIADAP DENGAN SULTAN SELANGOR !


memang xxxxx betul manusia bernama nizar jamaludin ni. dulu dia pernah biadap angkuh lagi sombong dengan sultan perak bila kerajaan boneka pas (tajaan dap) tumbang.

hari ini nizar sundal bersuara dan nak tunjuk ajar KDYMM tuanku sultan selangor cara-cara nak mentadbir kerajaan negeri selangor.

puncanya apabila pihak istana selangor memberi perkenan perlantikan khusrin untuk menjawat jawatan setiausaha kerajaan negeri. 

sultan selangor dah beri perkenan yang kau ni nizar sibuk apahal ! brengset punya manusia !

si nizar pelacor dap ni wajib diludah mukanya. siapa dia nak tunjuk ajar tuanku sultan selangor ?

ini tarbiyah biadap hasil kelangsungan ajaran tok guru ulamak dunia takut mati....makin biadap la korang ni nak mainkan sensasi politik.

umno selangor wajib bangun dan belasah kenyataan nizar ni !

KITA WAJIB DESAK AGAR NIZAR DIHARAMKAN MENJEJAKKAN KAKI SUNDALNYA DI BUMI SELANGOR.

pelacor agama ! KLIK SINI.

4 comments:

doncin cai said...

GAPs
aku nengok muka mamat ni, rasa nak muntah....

Esperalzi said...

Biar dia terus cakap mcm tu GAP! Semakin begitu dia cakap, semakin benci org2 Melayu kpd dia. Aku lebih suka dia cakap benda2 pukimak mcm ni dari dia bercakap benda2 yg masuk akal.

Kita mau org2 Melayu semakin benci kpd babi2 spt Nizar ni serta parti babi yg dia wakili. Biarkan babi2 ni terus jerat leher mereka dgn aksi2 babisial mereka.

Biar dia terus derhaka kpd Sultan. Sedangkan kpd Allah pun mereka sanggup derhaka, inikan kpd Sultan..tp rakyat sedang melihat keharamjadahan tindakan monyet2 dan baboon2 spt Nizar dan Nik Najis nih..

Anonymous said...

keturunan dari mana bekas MB nih...? :-(

melor45 said...

Sultan tadak permaisuri?