Wednesday, December 29, 2010

NIK AJIS ULAMAK DUNIA YANG TAKUT MATI.

sudah terserlah kebobrokan  ulamak dunia bernama nik ajis ni.

dia menggesa agar orang yang mengeluarkan cerita dia dah mati supaya memohon ampun dan maaf kepadanya.

bukan itu sahaja, dia juga tak redho dunia akhirat akan sesiapa juga yang menyebarkan dakwaan bahawa dia telah mati.

mulai hari ini kita gelarkan nik ajis sebagai ulamak dunia takut mati (UDTM).

sebenarnya kematian nik ajis yang diwar-war kan itu bukan ditujukan kepadanya. 

sebaliknya ia ditujukan kepada seorang yang kebetulan bernama nik aziz bin nik mat yang meninggal dunia kerana kemalangan.KLIK SINI.

jelas berita 'kematiannya' telah membuatkan jantungnya tersentak..nasib tak mati.

kasihan sungguh melihat akan kehodohan perilaku ulama dunia takut mati bernama nik ajis ni.

16 comments:

Anonymous said...

Takut mati maknanya apa? Banyak dosa daaaaa....

Anonymous said...

Ulamak poo_i mak !! yang selalu perasan asalkan nama sama mooola le prasan org naya dioo....nampak ssgt tgh gabra sekarang ni....kah kah...bodo bodo

To Live Again said...

Mana blh mati lg bro..

BARU JE 20 THN MEMERINTAH..

BARU lg bro..X puas hahah...

begCD said...

memang keturunan FIRAUN lah nik ajes ni...

Anak Lenggong said...

Orang tua nyanyuk tu sebenarnya dah rabun..dan tak baca pun apa yang orang tulis..kan kat bawak tu disertakan ngan link untuk maklumat berita sebenarnya...ni laa akibatnya bila sesuatu hal ..orang tua ni cuma mendengar berita yang disampaikan oleh pacacai dia..kalau pacacai nipu ..dia pun percaya apa yang disampaikan..tu laa orang suruh duk rumah buat amal dan jaga cucu masih nak mengatal nak jaga negeri..

mus said...

jelaslah menunjukan Nik Aziz lebih percaya kpd pencacai dier tanpa berfikir pjg...membaca jauh sekali..mcmla dier sorang je nama nik aziz...kalakau la..

Anonymous said...

dia ingat dlm dunia nie nama dia sorang aje nik aziz...perasan btul laaa org tua tuh...

Anonymous said...

sokong bro!!...

tp dlm satu hal, mereka yg sebarkan berita tu kena mintak maaf la, kalau Allah angkat doa nik aziz ni, naya juga..

kalau aku pun takut..jgn memain..huhu

Anonymous said...

Golongan jahil & fasik saja yang galak dok HINA & HENTAM ulamak sidiqqin dan amilin .....

Golongan jahil & fasik ini amat gemar PUJA & PUJI penguasa yang jahi & zalim .....

para kaafirun, munaafikun, zaalimun, faasikun, jaahilun .... sekularis, kapitalis ke, komunis ke... = pengikut2 syaithan & syaitan, ... amat memusuhi Islam, ulamak & pejuang2nya....

dzimba MMIM said...

Nik Ajis ni bodo sikit.. dia tahu dunia dia je.. dia takut mati sebab takut tidak berpeluang hendak jadi PM. itu lah cita cita Nik Ajis ni. Nanti kalau mati sekarang pejam mata pun tidak boleh..kempunan

Anonymous said...

Karang bila aku kata Nik Aziz bodoh, melentinglah para pencacai PAS. Tulah, asyik dengar para pencacai sekelingnya je. Seorang ulamak/pemimpin yg bijak harus menilai dulu berita yg sampai kepadanya, kemudian siasat, baru bertindak. Bukan dengar je dah melenting. Kan nampak kebodohannya tu. Sudah2lah tu Poknik oiii, turunlah tahta tu. Semakin lama duduk kat situ, semakin lbh cintanya pd dunia & semakin berkurang cintanya pd akhirat. POKNIK ALSO HARUS BERTAUBAT!

Wake UP! said...

Inilah ulama politik. Kenyataan dikeluarkan untuk jaga periuk nasi sendiri saja.

rumi said...

Nik ajis ni buta2 aje percaya berita2 yg pengampu2 sekeliling dia sampaikan.Patutlah senang2 aje kena kencing dgn aljuburi.Macan ni ke mengaku ulama?

Aku yg bukan ulama ni pun sekali baca berita nik aziz nik mat yg mati dah tahu itu orang lain yg bernama serupa,tiba2 nik ajis yg 'ulama' tu perasan ingat dia sorang aje yg boleh nama nik aziz nik mat dalam dunia ni.Lepas tu meroyan cakap orang fitnah dia,siap suruh minta maaf semua,siap tak redho lagi,nasib baik tak doa pecah perut.

Ini ciri2 ulama ke?Tak tahu hujung pangkal dah mengamuk sakan.

Ptutnya kalau betul pun ada berita ttg kematian dia,buat cool ajelah.Atau sekurang2nya cakaplah nanti saya cek dulu.Ini tidak..

Anonymous said...

ulama politik memang takut mati... :-(

Anonymous said...

ulamak yg sebenar benar ulama....sangat sangat merindui utk segera bertemu dgn Allah swt...ni pok nik ni lain plak...takut mati...siap sumpah seranah lagi...apa punya kelas la ulamak ni??

Anonymous said...

Jgn le mati dulu Pok Nik....nanti tak der pulak badut bodoh yg bleh menghiburkan hati kami....

-Nicky Arjis-