Wednesday, December 1, 2010

PELANCARAN GAPS ( GAGASAN ANTI PENYELEWENGAN SELANGOR )

 Satu sidang media di adakan sebentar tadi oleh Sebuah pertubuhan NGO Bebas dinamakan GAPS (Gagasan Anti Penyelewengan Selangor ) bertempat di Blue Wave Hotel. 



 Sidang Media ini juga turut di sertai dengan pertubuhan pertubuhan NGO Bebas dan juga Pemuda UMNO Selangor.

GAPS akan menghantar satu memorandum Bantahan kebawah Duli Yang Amat Mulia Sultan Selangor Pada hari Jumat ini bertempat di Istana Kayangan atas sikap biadap Pakatan Rakyat yang meminta Ketuaan Melayu di Hapuskan dan juga memorandum akan penyelewengan Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor selama mereka mentadbir Selangor.

Demo aman ini juga akan di teruskan pada 5 hb Bertempat di Istana Negara bagi menghantar bantahan ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Yang Di Pertuan Agong.

Justeru itu di harapkan agar seluruh rakyat Malaysia khusunya rakyat Selangor untuk bersama sama dengan GAPS dalam menentang Anasir Jahat PR yang mana mereka cuba menghancurkan keharmonian kaum di Malaysia ini.

GAPS vs PR
Pertembungan akan bermula! Siri baru dalam kebangkitan Rakyat di Atas Penyelewengan dan Kebiadapan Pakatan Rakyat di Malaysia ini! Ayuh kita Bersama Sama GAPS menentang PR!

Allahuakhbar
Allahuakhbar
Allahuakhbar

Perjuangan Demi Agama, Bangsa dan Negara
ARTIKEL PETIKAN GOMO.FOTO OLEH GAP. 

6 comments:

Cikgu Esa said...

Allahuakbar! Hidup GAPS...visit my comment at http://www.esasamad.com

Ms Pearl said...

T-Shirt Hitam ni nampak menarik
ada dijual tak GAP?

Anonymous said...

eleh datang pun skit je..taik idung aku lagi banyak...

alfa4M said...

yang baik untuk negara kita sokong..ketepikan ideologi,jom beramai2 bergabung melaksanakan agenda yg murni itu..mari berjihad utk agama,bangsa dan negara..jgn pandang rendah kehebatan mereka,Anonymous..kita mesti beri sokongan yg jitu..

Anonymous said...

macam tak dak penyokong ja set mu niee...t'elan air liur jer kott?..

Anonymous said...

teruskn usaha GAPS walaupun ada segelintir bangsa Melayu yg sudah hilang rasa kemelayuan mereka..mereka dh jadi melayu/islam liberal..apakah salah memperjuangkan nasib bangsa Melayu dibumi Melayu..utk pengetahuan GAPS saya dikabarkan projek Datum Jelatek TIDAK ditender ttpi diberi secara rundingterus kpd sykt Singapura..mohon tolong siasat dn hebahkan