Monday, December 6, 2010

PEMIMPIN UMNO YANG HADIR SEMALAM.





 ada engku saleh, azhari kp shah alam,zainuri klang,safarizul,zurihan,bad setiausaha kerja,wan indra putra,hamidzon pengerusi GAPS, pemimpin belia hulu selangor,wanita umno pejuang bangsa dari hulu selangor,ampang,selayang,klang,PJU,sepang dan kapar.

puteri umno langsung tak nampak ? 
NGO jaringan melayu muda (JMM) habuk pun tarak.
wira perkasa ada perkara lain.(ermegency)
ketua pemuda umno bahagian yang lain mana ? 
penyelaras DUN mana ?

aku takkan hentam lebih-lebih, sebab tak mendatangkan manafaat namun teguran tetap wajib diberikan. GAPS nak bantu umno untuk memang di selangor..

NGO,BLOGER sudah bersedia membantu umno untuk rampas semula selangor. tahniah kepada yang hadir.

8 comments:

Anonymous said...

Dia orang takut kena siram dek air kut!!!

Only1Choice said...

kan ke semalam ada konvensyen BN

Anonymous said...

POLIS DA LEMBEK..TAHNIAH DOLLAH.. JASA MU AKAN DI KENANG SEGENAP RAKYAT MELAYSIA.. AKU INGAT SERAH PADA TENTERA LEPAS NI...MCM DI THAILAND YG DIBANGGAKAN OLEH PKR SEBELUM INI.. PERUSUH DISANA TAK DI KACAU.. TENTERA BERSABAR..LAST SEKALI M16 OBATNYA..

Anonymous said...

cakap saja lebey

Anonymous said...

INGATKAN 25 RIBU ORANG YG HADIR.HAMPEH PEMUDI PENAKUT...

Anonymous said...

macam mana nak lawan dan tawan selangor ni...penakut ke,kan polis bersama dengan kita...hoi pemudi umno sedarlaaa sikit..

UMNO yg kecewa said...

bkn stndard pemimpin UMNO la nak brsama ahli bwh turun ke jalanan.. traf depa adalah krta marcedes, hotel2, dan rumah mewah. lgpun kt tepi jln tu mana ada bodyguard..

Anonymous said...

mereka hanya kuat berucap ,berpantun,berseloka,bergurindam dan buat macam macam dasar,bila bab nak pergi ke medan perang,habis lisut dan kecut