Friday, December 3, 2010

PERTEMUAN GAP DAN NAZRI AZIZ.

 petang semalam aku bertemu dengan menteri di JPM, nazri aziz. aku dijemput oleh arman ketua wira perkasa dan hadir bersama rakan lain seperti gomo,keris putera dan gang facebook.

petang nanti ada demo. jadi nak tulis secara detail memerlukan sedikit kupasan dan masa.

bertemu dengan nazri aziz memberikan aku peluang keemasan untuk clear cut secara habis-habisan akan persoalan yang dah lama ter paku dalam kepala hotak aku berkenaan pendirian nazri aziz tentang isu-isu panas.

BANYAK SOALAN KONTROVERSI AKU TERJAH KAT  NAZRI AZIZ.

-kes namawee
-kes biasiswa JPA
-kes MRSM dibuka 10% kepada bukan melayu
-pendirian dia tentang perjuangan melayu
-pendirian dia tentang kes kalimah ALLAH
-cerita dia dan tun m
-KETUANAN MELAYU 
-presiden umno
-dll

insyaallah akan aku kupas sebaik mungkin pertemuan 2 jam aku dengan nazri aziz. artikel lengkap ini akan aku buat secepat mungkin.

aku nak concentrate dulu tentang demo GAPS hari ini dan ahad.

14 comments:

santauangin said...

Bagus juga tu, aku pun nak dengar apa yg akan dikatakan oleh Menteri dol tu. Harapan aku dapat tuan buat ulasan secepat mungkin agar dapat kita sama sama mengetahui who is NA ini. Harapan ku juga agar tuan dapat buat ulasan yg sebetulnya tanpa memikirkan kawan atau lawan.

Azraque7 said...

apa saja alasan beruk ni kat engko GAP, aku tetap x leh terima. damage yang dilakukan terhadap bangsa melayu oleh si jahanam ni dah x leh repair dah. Kalau nko siarkan artikel yang membela bangsat ni, aku lari dari blog engko. Walaupun aku jarang buat komen, tapi aku tetap pembaca setia blog engko.

hanizam said...

akan ku tunggggguuuuuuu bro....memang tepat pada masanya..nak tau ape pendirian sebenar mamat ni...

Anonymous said...

mengapalah umno dok pilih nazri haprak ni jadi MP, dan jadi menteri.... sama seperti hisam.. dok jual/gadai maruah melayu... menteri pondan2 belaka yang dilantik dalam umno nih.....

tungkaran hati.blogspot said...

Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat
keberkatan daripada perjuangan PAS.
Kembalilah kepada perjuangan asal..!

To Live Again said...

Aku pon setuju dgn azraque..Kalau GAP pon tetiba nk bela si NA ni aku pon dh xkn bg komen di sini lg wpon aku pon x kerap sgt bg komen tp aku sejak salah sorg pembaca setia sejak 2 thn lepas..

GAP KEMBALI said...

sahabat mulia

fahamkan dulu artikel aku ni. aku bertemu dengan NA.

kupasannya nanti ok.

aku akan tulis jawapan NA terhadap setiap soalan provok dari aku..

Anonymous said...

aku tunggu GAP!

Azraque7 said...

sory GAP...emo sikit.aku tunggu penjelasan enko nanti. Tapi untuk menyokong sang pengkhianat bangsa haram jadah ni, tidak sekali.

GAP KEMBALI said...

AZRAQUE

hehehe..soalan aku memang panas kat NA. aku akan tulis sebijik2 jawapan yang dia bg

usin said...

sahabat2 sekelian. cuba bwk bersabar. taulah gap nk buat camane. sabar separuh dr iman. gap, jgn buat kitorang hilang sabar!!!

zuar said...

Tahniah GAP...tak sabar nak tunggu artikel seterusnya.

Melayu Pasir Gudang said...

GAP aku tak sabooooo....

Anonymous said...

bro gap ...

aku harap ko tak di"neutralkan" oleh mamat nazri nih .....dan lagie satu ko cuba laa juga jumpa si mamat "mat keris" tuh ....

aku pk 2 mamat nih .. memang totally damaged ...