Friday, December 3, 2010

PENGUMUMAN RASMI BLOG GAP KEPADA UMNO SELANGOR.

 assalamualaikum wb

aku dengan ini mengistiharkan blog gerakan anti pkr akan  memfokuskan serangan secara total kepada pakatan selangor.

aku dengan ini mengistiharkan serangan gila babi tahap maksima terhadap kerajaan pakatan selangor.

mulai hari ini, jumaat penghulu kepada segala hari...gerakan anti pkr akan berusaha ke tahap paling maksima untuk menolong umno selangor dalam merampas semula negeri merah kuning pada pru ke 13 nanti.

saatnya sudah tiba bloger melakukan serangan berfokus.

gerakan anti pkr pengundi parlimen shah alam. ini negeri aku. perang politik di lembah klang sudah tidak memerlukan lagi gerakan politik massa ,sebaliknya perang siber sudah mengambil peranan dalam menentukan jatuh bangun sesebuah kerajaan.

gerakan anti pkr menghulurkan salam persahabatan kepada seluruh pimpinan umno selangor. baik di peringkat negeri,bahagian dan cawangan.

gerakan anti pkr dengan rendah hati mahu membantu umno selangor untuk menang semula pada pru ke 13 nanti.

KEPADA 22 BAHAGIAN UMNO DI SELURUH SELANGOR, GERAKAN ANTI PKR BERSEDIA MEMBANTU ANDA UNTUK MENANG SEMULA PADA PRU KE 13 NANTI.

wasalam

32 comments:

Anonymous said...

hehehe ... dia orang ni bukan nak kerja atau kerjasama.

dia akan tunggu kau dah buat dan nak menang nanti dia orang tunjuk muka untuk masuk tv.

konon2 dia orang buat kerja.

Anonymous said...

Teruskan GAP!!! kami setiap hari bersama anda... tahu mana intan, mana yang kaca.

gengkita

hamas said...

terima kasih GAP... teruskan usaha anda.., semoga Allah akan sntiasa bersama anda utk mnyedarkn umat melayu untuk menentang pgkhianat bangsa melayu khususnya l. kit sial, anu dlm sluwar, najis busuk..

Anonymous said...

teruskan usaha anda GAP..., jgn beri peluang kpd pengkhianat bangsa melayu seperti anu dalam Seluwar dan keluarganya, lim kit SIAL dan najis busuk bermaharajalela...

Anonymous said...

teruskan usaha anda GAP..., jgn beri peluang kpd pengkhianat bangsa melayu seperti anu dalam Seluwar dan keluarganya, lim kit SIAL dan najis busuk bermaharajalela...

Anonymous said...

hidup gap.perang habis habisan.kita ajar dgn manusia hipokrit.saya sentiasa menyokong gap.

PAPA GOMO said...

salam..mantap GAP
matlamat Fokus PRU 13

zethro said...

Syabas GAP!!!

Saya akan mengikuti perkembangan blog ni dan akan berusaha memberikan kerjasama dgn memberi komentar2 yg pedas terhadap kepemimpinan Pakatan Rakus yg semakin hari semakin ego dan biadab. "Negara Kebajikan, Malaysian Malaysia, Keadilan Untuk Semua, PAS For All, Merakyatkan Ekonomi Negeri Selangor", etc hanyalah retorik2 picisan Pakatan Rakus utk terus mengaut segala hasil negeri demi kepentingan survival parti masing2 yg semakin hari semakin berkecamuk dan berpecah-belah terutamanya PKR.

Kalo bole saya sbg anak jati Selangor Darul Ehsan tidak mahu lagi pemimpin2 rakus spt Khalid Gagap, Khalid Gereja, Tere-isap Kok, Eli'Geli2' Wong, Tiang Chua dll lg menerajui kerajaan negeri yg nampak pincang dan tidak terurus. Baru pasal isu air dah kelam kabut, belum lagi masuk isu 'Merakyatkan Ekonomi Negeri' lagi tu. Semoga Allah memberi kita semua pencerahan utk membongkar byk lagi kepincangan dan isu2 yg berkait dgn pemerintahan Pakatan Rakus di negeri Selangor ini.

Teruskan perjuangan GAP. You got my support.

Unknown said...

salam 1 malaysia...saya telah paut kan blog anda utk blog saya.penulisan blog anda memang hebat.tahniah di ucapkan.kalau boleh paut kan blog saya utk blog anda..terima kasih dan salam perjuangan dari saya,penulis badut rakyat..

http://badutrakyat.blogspot.com/ANEL

Anonymous said...

WA CAYA LU GAP

MUSNAHKAN PAKATAN HAGHAMMMMMM

Anonymous said...

Salam GaGAP...

semoga kau bahagia ngan usaha kau nie gap....rakyat selangor tahu yg mana intan & yang mana kaca...

pertanyaan untuk bangsa UmNOK:-
"tak ke peliknya apabila Tun Dr Mahathir(si kitol- Penghapus kekebalan raja2 melayu & hak org melayu Islam) sendiri menggesa supaya dilupakan asal usul keturunan demi menjayakan 1Malaysia, tidak pula didesak untuk diusir keluar negara?"..

takkan senyap & tutup mata je kot....sokong ke si kitol tu...hehehe

-uMnGOK-

Anonymous said...

kau tak payah serang pun aku rasa fuckatan boleh tumbang sendiri bro..
baik kau carik kerja lain yang lebih berfaedah..jadi penganalisis yang neutral.he.he

Anonymous said...

teruskan usaha anda.............

Anonymous said...

teruskan usaha anda.............beb

joehan said...

bgs gap..wlpon aku asal negeri lain..tp skrng aku penduduk selngr..aku xnk tiap kali solt jmmt asyik dgr khutbah berapi2 kutuk org islam lain..dh byk kali aku dgr khtubah berapi2 kutuk org lain..samakan pemimpin negara dgn yahudi..mcm2 lg..aku jgk menyampah dgn manusia laknat bernama nuar juburi wal liwati..nyah kan pakatan haram dari SELANGOR!!!

Gerakan Timur said...

huhuhuhu... seranggggggg......

dinbangi said...

Teruskan perjuangan dan InsyaAllah berjaya. Terima kasih.

Anonymous said...

teruskan GAP satu padukanlah bangsa melayu selangor dari hasutan pembelot bangsa yang berjuang untuk kepentingan
peribadi dan kroni-kroni mereka.
bukakanlah minda orang melayu selangor bahawa UMNO sahaja dari dulu hingga sekarang membela bangsa melayu/islam. cuma bila masuk seorang manusia anugerah tuhan (dajal) ke dalam UMNO telah merosak perjuangan asal UMNO ditubuhkan. Walaupun telah dikeluarkan dari UMNO masih ada pengikut tegarnya yang masih dalam UMNO yang memburukkan imej
parti dari pandangan rakyat.

To Live Again said...

Teruskan GAP..

Tp ko jaga2 ckit GAP dgn puak2 umno ni(BUKAN SEMUA)..Kekdng ape pon x buat tetiba nnti naik pentas ceramah, masuk tv tnjuk diaorg buat keja..Dh 2 x bg credit lgsg pd blogger2 cm kita ni..

Apa pon moga dipermudahkan jalan ko GAP..

Anonymous said...

kita dok semangat nak hentam PKR tetapi hok puak UMNO ni relaks aje..kita tengok macam mana depa nak buat kerja. lepas ni macam saudara kita kita kata muka depa keluar tv dulu..macam tu la depa dok buat.depa dok ingat depa tu la kerajaan bukan pembangkang. hehehe..

pemuda Gumut said...

tolong tu mmg boleh.
tapi nak tolong sape?
sape yg buat keje?
ada ke pemimpin umno peringkat bawahan buat keje?
tak nampak pun?
ke masjid kawasan sniri pun x nampak?
elok lagi ustaz zainal sakom dulu2.
tetiap minggu gilir2 masjid utk smyg jumaat.
stakat nak mengundi nanti baru bg beras kat org2 tua,baik tak payah brader...org DAP dah lama daftarkan cine kopek yg tak reti baca dengan SPR.kau ketua cawangan buat ape?

bangun la woi..tido je.igt ini hotel ka?

Mr.Uda said...

Teruskan perjuagan GAP, kita rakyat Selangor lanyak pakatan haram dinegeri Selangor ini habis-habisan Terutama sekali Anwar al-juburi and the gang haprak.

Hak Milik said...

Dirujuk :
hehehe ... dia orang ni bukan nak kerja atau kerjasama. dia akan tunggu kau dah buat dan nak menang nanti dia orang tunjuk muka untuk masuk tv.
konon2 dia orang buat kerja.

December 3, 2010 12:24 AM
-----------------------------------
Utk saudaraku GAP, kalaupun statement diatas ini berlaku..redhakn jer laa, yg paling penting saudara tlh jalankn amanah yg Allah perintah kpd suma umat manusia supaya menjaga diri, kluarga, agama, bangsa & negara..Insya Allah, perjuangan yg ikhlas akan dibalas berkali kali ganda oleh Allah s.w.t. kelak, YAKINLAH !..tiada yg lebih besar dpd mendapat kurnia & limpahan rahmat dr Tuhan sekalian alam...Allahu Akbar!!

"Perjuangan Bersama Melayu Tulen Beragama Islam"

Anonymous said...

Bagus tuu... kalau PR sebenarnya hasil dokongan rakyat, mereka tak perlu bimbang sebab rakyat sendiri akan bangkit menyanggah GAP.... PR semakin kuat... jika sebaliknya biarlah kita tukar pulak kerajaan kepada BN supaya lebih baik lagi berbanding diera 90han sehingga mac 2008 .... hehehhee

Anonymous said...

GAP janganlah "overkilled" PR & "overconfident" dengan BN.. nanti keputusan tsunami II pada PRU13 nanti lagi mengecutkan perut pemimpin2 korup kapitalis UMNO/BN...

Tribunal rakyat... bagi penyelewengan, rasuah, pembaziran UMNO/BN... sedang menanti... hehehehe

aku said...

aku dok kat puchong paling menyampah dengan gobind singh..sejak dulu aku mmg angin dengan suku sakat lawyer2 singh.!!

aku said...

sokong GAP sebab aku dok puchong..UMNO, ko tak nak ko punya pasal..janji bukan fuckatan di Selangor..TQ

Anonymous said...

Allahhu Akbarr!!
Teruskann GAP!!
Semoga Allah mudahkan!!!
AMEENNN
HANCURKANNN PAKATAN RAKYAT!!
PAKATAN HARAM JADAH SIAL LAKNAT buat rakyat.

Anonymous said...

Salam,
teruskan usaha murni Tuan. Masih ramai yg x tahu situasi sebenar tentang Pakatan Haram nih. Saya memang sokong usaha tuan Semoga Allah merahmati usaha tuan.

halim said...

GAP, anda kena bekerja secara jujur dan ikhlas dalam memperjuangkan yang benar. Semangat yang macam inilah yang kita mahu, tak semua orang sanggup dan berani seperti saudara, saya hanya melihat dari jauh, namun tetap menyokong perjuangan dan iltizam saudara. Semoga para blogger yang pro-gov ini terus kekal bersama dan harap2 janganlah berpaling tadah kemudian hari. UMNO-BN adalah wadah yang terbaik untuk rakyat..dan ingat, UMNO adalah yang terbaik, yang selalu buat busuk adalah ahli-ahli busuk..

Anonymous said...

salam sedare..
best la tengok tulisan2 lu..
2 je soalan..
1.lu tau ke ketuanan melayu tu ape??
2.jika UMNO mengamalkan ketuanan melayu dari dulu..mengapa bangsa melayu masih tandus dan dungu hingga sekarang..remaja merempit,minum arak,berfoya-foya di kelab malam dan sebagainya(perkara yg dilaknat tuhan.)mgkin itulah keTUANan melayu UMNO..
taubatlah sedara..islam 1st..

Unknown said...

salam...diminta PM ambil berat mengenai parlimen sepang dan dun dengkil kerana disitu antara kubu kuat dlm negeri selangor. calon Parlimen sepang yg ada skrg diminta turun dan tukar kepada yg lebih layak dan fresh...selama 2 penggal pegang beliau x memberi aper2 faedah kepada warga sepang pon.jgn kerana kroni abis rakyat jadi mangsa,kami khuatir ramai yg berdiri atas pagar. kami antara penyokong kuat BN selangor amat berharap kali ini kita rampas semula negeri selangor pada PRU13 ini. hidup BN!!