Wednesday, December 8, 2010

SAKIT TENAT ?




jika benar, aku doakan nik ajis cepat sembuh. nak balun lebih-lebih tak baik pasal dia sedang sakit. kita hanya berentap waktu dia sihat.

19 comments:

Anonymous said...

kah kah kah mantap la bro

Unknown said...

time pemimpin UMNO sakit....macam2 maki hamun diucapkan. Tapi time Niky Ajis sakit, tak sampai hati plak aku nak kata macam2 wpun aku UMNO TEGAR.

Allah Maha Berkuasa.

To Live Again said...

awreddeen

Syabas bro..Aku pon sm gak dgn ko..X smpai hati bila tgk gmbr dia terlentang cm 2..Bkn ape kita ni Islam pd PEBUATAN bkn pd PAKAIAN cm diaorg 2..

GAP KEMBALI said...

wareeddeen to live again

sedih aku baca komen korang. sungguh budiman hati kamu...

kita tak makin hamun macam org pas/pkr buat kan..


wawawaaa

dzimba said...

geram ada kesian pun ada...Sebenarnya Allah maha besar dan berkuasa, bukan manusia.. ingat yer bro...

Anonymous said...

Semoga PokNik kembali sihat dan cargas.. kami rindu butir-butir ayat emas dari mulut PokNik!!

Wanredone said...

Bro dzimba, Salam seMalaysia......"Sebenarnya Allah maha besar dan berkuasa, bukan manusia.. ingat yer bro...memang benar tu, tapi Nik nAJIS ni, lebih BESAR dari Yang Maha BESAR, dia boleh DS Najib supaya PECAH PERUT dan DS Najib pula doa dia cepat SEMBUH!..... makbul juga doa Nik nAJIS hari tu, DS Najib terkena juga PECAH perut dan masuk hospital..... Buat Nik nAJIS bin Nik Mat, cepatlah MASUK NERAKA JAHANAM! Itu doaku untukmu!

Anonymous said...

Jangan ikut rentak mereka...walaupun kita diUMNO selalu rasa sakit hati bab ni..tapi janganlah kita berperilaku seperti mereka..memang kita sama2 Melayu dari rupa bentuk tapi jiwa kita sangat berbeza dan ini selari dengan perjuangan kita.
Moga N.Ajis cepat sembuh dan masih sempat bertaubat...Amin..

melayurayadaily said...

KAH..KAH..KAH.. makan ubak kuak buleh terpukang atuk kah..kah..kah..

joehan said...

btul kate December 8, 2010 4:05 PM..kite sume rindukan fatwa2 songsang poknik..mugo mu cpt sembuh wahai poknik..

Anonymous said...

ada ubi ada batas......

cik azwana said...

ada aku kesah?cak cak cak

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM
kepada Seluruh ahli pas dan pkr....walau pun fahaman politik berbeza...masa sakit begini...kita taka akan maki hamun...atau..doakan macam2 doa tak baik...seperti korang buat kat TUN MAHATHIR....SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA ESA LAGI MENGETAHUI DAN SESUNNGUHNYA JIN DAN MANUSIA ITU DIJADIKAN DENGAN TUJUAN MENYEMBAH ALLAH SWA...WALLAHHUALAM...

Anonymous said...

JIKA PUAK BLOGGERS PRO PAS/PKR ( BUKAN SEMUA YA ) BILA PEMIMPIN MELAYU SENDIRI SAKIT NAK PULAK DARI UMNO.. DI DOAKAN MATI/MAMPUS DAN MCM2 LAGI.. TP AKU LIHAT PUAK UMNO DAN BLOGGERS YG PRO KERAJAAN TAK LAH ZALIM MCM MANGKUK KAKI LIWAT DAN TELAH PUN DI LIWAT..AKU PUN DOAKAN AGAR POK NIK AJIS SIHAT DAN BOLEH TOLONG PECAH2KAN MELAYU../JUAL MURAH AGAMA ISLE PADA KAFIR HARBI DI MASJID.. OOP HOSPITAL PAS KE ATAU HOSPITAL KERAJAAN BN.. HOSPITAL BN HARAM TU SEMUA DUIT JUDI..HOSPITAL PAS ADA KE?...SAJA NAK INGATKAN...

Anonymous said...

Aku memang sakit ati dngan orang tua ni Smoga sihat sembuh dan semoga mulut tak cabul lagi lepas ni aku doalan dia insaf....dan bertaaubat.....

panglima hitam said...

Semoga cepat sembuh, cepat insaf & muhasabah diri. Semoga ada hikmah dpd ujian Allah thdpnya..

ahli umno said...

sama sama berdoa agar nik ajis sihat kembali walaupun kita berlain parti tetepi dalam islam ita adalah saudara mara ,moga beliau mendapat hidayah dari ALLAH SWT

Anonymous said...

bagus, walaupun kita pro umno/BN, kita tetap ada etika dngan mendoakan TGNA sembuh. Tak macam penyokong PAS terutamanya. Tahniah!

Anonymous said...

ishh ..kome ni..teman pun pro BN jugak tapi jgn la sampai cam ni..tak baik bedosa!!