IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 30, 2010

TERKINI : PAKATAN BUAT SOLAT HAJAT PETANG INI

 ini maklumat terbaru yang kami terima.

pakatan selangor akan mengadakan solat hajat di rumah rasmi menteri besar  di seksyen 7 shah alam petang ini jam 6.30 petang. 

tujuan solat hajat ini dilakukan adalah untuk mencari keadilan dan kebenaran.

berdasarkan maklumat, ia memfokuskan kepada isu perlantikan dato khusrin yang diperkenankan oleh KDYMM tuanku sultan dilantik menjadi setiausaha kerajaan negeri.

solat hajat ini akan diketuai oleh ustaz gila si badrul amin. dalam sms yang kami terima, badrul amin mohon agar kesemua cabang menggerakkan ahlinya untuk hadir beramai-ramai.

aku cabar PKR buat demo depan istana selangor sebagai membantah perlantikan khusrin !

12 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Pi mabuk dengan badrul amin tu,ketua cabang direct selling penipu.kawasan pak mertua yang kecil pun tak ambil peduli,ni nak buat huru hara negeri selangor.lagak macam ayam belanda

Anonymous said...

salam..
boleh tak jelaskan apa hukumnya solat sunat selepas asar?

Kakah Hutan said...

Solat hajat selepas dah solat Asar guano tu....

Nik Aki said...

Jngn lupa lps solat hajat suruh anwar aljuburi buat sumpah bukan buat sampahh kahkahkah...dlm solat hajat tu nanti minta allah hancurkan Fuckkatan rakyat kerana bnyk sudah pembohongan yg dilakukan kpd rakyat..dan minta dijauhkan anwar Gay menjadi PM..aminnnn

LARAS SATU said...

DAP semua diharap sembah tok pekong diTo Kong.

Sudir said...

Sampai hati kata badrul amin ustaz gila.. :)

kulatlapok said...

solat hajat agar menteri yg merogol pembantu rumah tu, akan tampil membuat pengakuan

Anonymous said...

elok sangat la buat solat hajat tu. semoga pengikut2 pkr ni ditunjuk oleh Allah swt betapa bangangnya mereka selama ini... :-(

Anonymous said...

aku amat pelik dan hairan apa yg diorang takut sangat kat khusrin sampai nak semayang hajat tu. kalau PKR selangor tu betul dan bagus memerintah, apa nak ditakutkan. dia cuma SUK negeri. aku harap rakyat selangor diberi hidayah melihat mana yg lebih baik masa mengundi PRU 13 nanti.

Anonymous said...

SOLAT HAJAT boleh dibuat beramai-ramai secara berjemaah. Tetapi niatnya, apa yang dihajati, boleh saja berbeza di antara satu sama lain.

Kita niatlah, minta yang terbaik untuk kita, negara kita, agama kita. ALLAH Maha Mengetahui yang mana terbaik, ALLAH akan memberinya.

Tak perlu kita niat khusus minta diganti orang lain, minta orang tu mati dan sebagainya...

ALLAHU AKBAR!!!!

Anonymous said...

jangan diselit doa pecah perut udah ..

Anonymous said...

kenapa tak solat hajat dan istikharah pohon kepada Allah supaya diberikan petunjuk anwar ibrahim tu peliwat ataupun tidak?

tak berani ke?