IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 30, 2010

PECAH RAHSIA... LAKI YANG CIUM NUAR !

nak tahu gerangan siapakah lelaki berbontot donald duck yang buat kejutan cium anwar masa kat mahkamah ?KLIK SINI

5 comments:

HHalem said...

Arifahni Mampuih kali ni.

Nicky Mati-n betui-betui punah ranah kali ni.

Frm HHalem

Wan Maria said...

MACAM AZMIN NGOK NGEK JE BROOOOOO...KEH KEH KEH

HHalem said...

Tuan GAP,

Tuan bagaikan gajah, hamba bagaikan semut yang kecil.

Tuan tak perlu risau pada hamba. Hamba adalah penjuang UMNO sejati. Walaupun banyak penyamun-penyamun tarbus dlm UMNO, hamba tetap berperang dengan Al-Bontoti.

Tapi kalau semut masuk telinga, geli juga eeehhhh.

Kah kah kah. Relax Bro.

Jangan melatah. Hamba meminati Tuan Hamba.

Apa la hang, cisssss.

Frm HHalem

Anonymous said...

macam tu kira cium ke..

Anonymous said...

Bodoh, pekida yang cium2 pipi tu gay ke bahlul? kau pun aku confirm org pekida...cium pipi ayahanda kau jugak...sial la lu GAP