Monday, December 13, 2010

WIKILEAKS SAHKAN DAKWAAN GAP PADA 30JUN 2009 !

 semalam wikileaks mendedahkan kandungan maklumat perisikan singapura yang mengesahkan anwar seorang peliwat. informasi ini dikongsi bersama oleh agensi perisikan singapura dan australia.

pada 30hb jun 2009 aku pernah mengeluarkan satu artikel kontroversi. 

dalam artikel itu aku mencabar hj hadi agar mendedahkan isi kandungan pertemuannya dengan lee kuan yew. apa yang telah kuan yew bisikkan kepada hj hadi  ?

lee kuan yew bagitahu hj hadi, anwar seorang peliwat...

aku masih simpan lagi artikel ini..akhirnya dakwaan aku mengenai pengetahuan kuan yew yang tahu anwar meliwat sememangnya betul. 

30 jun 2009.

ini artikel pertama KLIK SINI
ini artikel kedua KLIK SINI

12 comments:

Anonymous said...

Terbaik! Maknanya keseluruhan kepimpinan PAS mesti bertanggungjawab, mesti bertaubat kerana merahsiakan kemungkaran, bersekongkol dengan petualang bangsa..Matlamat tidak menghalalkan cara wahai barisan alim ulamak PAS..sepatutnya kamu semua adalah menjadi pejuang dalam menafikan usaha Nuwar Juburi menjadi pemimpin negara..dek kerana jawatan dan kepentingan peribadi, maruah agama, bangsa dan negara kamu tolak ke tepi...apa punya pemimpin???

Anonymous said...

Anwar dakwa SB PDRM sumber dedah liwatnya <--- utusan 13/12/2010

mcm mengaku je :P eheh..

Anonymous said...

Heboh hari ini tentang berita pendedahan akhbar Sydney Morning Herald yang melaporkan pendedahan dokumen dari Wikileaks mengatakan bahawa Anwar Ibrahim terperangkap ke dalam 'jerat liwat' yang sengaja dirancangkan oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan karier politiknya. Dokumen tersebut secara tidak langsung mendedahkan bahawa Perisik Singapura membuat kesimpulan bahawa Anwar sebenarnya melakukan perbuatan liwat yang dinafikannya.

Baiklah, dokumen ini tidak diketahui sejauh mana kebenarannya, sekiranya dokumen ini merupakan satu bukti kukuh, maka ambil sahaja dokumen tersebut dan bawa ke mahkamah agar kedua-dua pihak baik Anwar Ibrahim yang melakukan liwat serta pihak yang merancang perangkap ini diberikan tindakan yang adil!

Dalam hal ini, ReJaM tidak berpihak kepada Anwar Ibrahim! Sekiranya beliau ternyata bersalah kita harus menentangnya. Kita tidak akan berpihak kepada pesalah, kebenaran tidak harus disembunyikan.

Namun persoalannya di sini yang harus dibincangkan untuk mengesahkan kesahihan berita ini ialah, dari mana Wikileaks memperolehi dokumen tersebut? Jelas sekali dokumen tersebut diperolehi daripada hasil risikan perisik Singapore, menggunakan risikan 'secara teknikal'.

Apakah dia 'risikan teknikal' ini? Akhbar melaporkan bahawa kemungkinan perisik Singapore ini melakukan teknik pintasan perbualan telefon, atau dengan kata lainnya mencuri dengar perbualan telefon. Jadi perbualan siapa yang dicuri dengar sehingga mereka mengatakan isu liwat ini satu perangkap?

Adakah perisik Singapore mencuri dengar perbualan telefon 'si pembuat perangkap'? Maka pembuat perangkap mendedahkan bahawa perangkap telah dipasang lalu didengari oleh perisik Singapore lantas mengesahkan Anwar melakukan liwat? Bolehkah ia dijadikan bukti Anwar melakukan liwat?

Dalam mengesahkan Anwar diperangkap boleh dikatakan berjaya kerana perisik Singapore berjaya memintas perbualan telefon 'si pembuat perangkap'. Namun untuk mengesahkan Anwar terperangkap, atau sah melakukan perbuatan liwat, perlu dipastikan sama ada perangkap tersebut berhasil atau tidak?

Adakah perangkap yang dibuat itu berjaya? Sekiranya perangkap yang dibuat itu berjaya menjebakkan Anwar melakukan liwat, mengapa bodoh sangat si pembuat perangkap untuk mencipta bukti? Bukankah kalau sudah berjaya perangkap itu, ambillah gambarnya! Ambillah videonya supaya senang perbicaraan di mahkamah! Tak perlu DNA sample, tak perlu bukti-bukti alibi, dan bermacam lagi perkara mengarut!

Jadi di sini menampakkan bahawa maklumat wikileaks ini masih tidak dapat menentukan Anwar bersalah ataupun tidak. Sebaliknya maklumat ini hanya mendedahkan bahawa Anwar diperangkap, tidak lebih dari itu!

Wake UP! said...

Sepandai-pandai Anwar meliwat, akhir tersungkur juga di Wikileaks.

Anonymous said...

Satu kupasan yang baik oleh anon 3:58PM.

Tapi bagaimana dengan kenyataan yang menyatakan Anwar sudah tahu ia satu perangkap tetapi nak masuk juga, Hemm..mungkin sebelum Anwar menutuh jubur Saiful dia dah tutup semua dinding dengan langsir macam kata Saiful. So tiada vc yang dapat dibawa ke mahkamah sebagai barang bukti. Cuma air mani Anwar yang tertinggal dalam lubang bontot Saiful saja yang ada untuk dijadikan bahan bukti. Rasanya ia dah mencukupi untuk mensabitkan Anwar dengan prilaku menutuh bontot yang memang dia gemari sangat tu. Oh ya..napa Anwar tak saman LKY ek. Takut ke? Hehe.. :)

Ayah Man said...

Sdr Annuar akan berolih kelegaan yg segera jika beliau tampil di Masjid Putrajaya serta membuat pengakuan sumpah yg beliau bukan saorang peliwat.
Inilah masa yg terbaik buat beliau
bersumpah untuk mengenepikan serangan keatasnya dari Wikileak.
Sdr Annuar tidak mempunyai apa2 lagi yg mahu dipertahankan.
Hidupnya kini tidak lain drp saorang PENDUSTA yg amat terdesak.

Ayah Man said...

Annuar kononya masuk perangkap dan terperangkap.(according to Wikkileak)
Meliwat luar tabii itu salah kenapa
tak kawal nafsu liar tu?
Kita sentiasa memasang perangkap untuk sipencuri. Bila sipencuri terperangkap kerana mencuri apa dia nak dapat pembelaan dari malaikat ke? apa dia kata dia telah diperanyiakan dan kita ini semua zalim.
Foreign intelligence knew fully well and were exactly clear of Anuuar strange sex pereference. Why did they continue to defend Annuar, simple, to desatablise Malaysia.

Anonymous said...

Jika laporan wikileaks itu betul, bagaimana pula dengan laporan terhadap Najib berhubung kes pembunuhan Altahtuya Saribu yg beliau nafikan.

PEMERHATI said...

anon 3:58 pm...

banyak cekadak lah ko ni...

lobang bontot ko dah kena sondol nanti... baru ko nak percaya...

sekarang ni ko percaya ini semua konspirasi lah...

salah tak salah...dia tu PELIWAT...
ada pahammmm..

Anonymous said...

nape pak liwat x saman wikileaks? selalunya suka saman sgt... :-(

Anonymous said...

anon 3.58 pm : perangkap x perangkap, dah memang jenis kaum nabi Lut. nak buat mcamana....

abis, org kuat/kanan lari dari dia apasal pulak???sayang benor ko kat nuwar ekh? :-(

Unknown said...

Tuan, mintak highlightkan bukti jelas bagaimana media utama digunakan secara senyap-senyap burukkan organisasi yg diketuai Melayu sekaligus org Melayu sendiri.

The Star bahagian Metro semalam melaporkan kisah sedih siap dengan gambar muka sedih lagi satu famili bangsa India yang dibuang dari PPR Desa Tun Razak sebab anak famili ini terkantoi curi kabel (kes curi kabel ini telah berlaku berulangkali yang dilakukan oleh orang yang sama).

Star buat isu ini besar-besaran. Siap ada petikan komen dari Uthayakumar Hindraf lagi.

The Star buat artikel tu bunyinya macam DBKL kejam terhadap orang India. Implikasinya sbb DBKL tu kebanyakannya Melayu maka ini soal perkauman.

Bangsat The Star ni. Buat artikel tak macam suratkhabar yang dah ada nama.

The Star tak laporkan perkara berikut:-

1. Persatuan Penduduk, rukun tetangga dan pihak RELA PPR ini sendiri mahu keluarga India ini keluar dari PPR Desa Tun Razak.

2. Persatuan Penduduk akan bantah jika kunci dan unit yang sama dikembalikan kepada famili ini.

3. 2 keluarga Melayu juga terlibat dengan penyingkiran sebelum ini atas alasan langgar ketenteraman penduduk lain dan atas komplen penduduk lain (keseluruhan keluarga terlibat adalah 3 iaitu 2 melayu dan 1 india). Kedua-dua keluarga tersebut telah keluar dari unit tersebut sebelum ini. Mana pembelaan The Star kalau kononnya membela atas dasar kemanusiaan.

4. kenapa pula the star tidak pula double-check dengan dbkl tentang isu sebenar?

5. Gambar yang dipaparkan The Star dalam artikelnya ada gambar cucu-cicit keluarga tersebut, sedangkan budak-budak tu tidak tinggal di unit tersebut.

Lagi sini The Star jijik, jadi jurucakap Hindraf! Bangsat!