Wednesday, January 5, 2011

AZMIN SHAMSIDAR LARI TAK CUKUP TANAH !

sejak umi hafilda keluar, azmin ali sudah tak nampak kelibatnya. mengikut cerita  ass-min lari bersama shamsidar ke london.
ass-min tak boleh tahan dengan penangan blog umni hafilda, habis semua ditelanjangnya.

anak ass-min yang sensasi iaitu afifa kabarnya sudah berantakan dengan papa-mamanya. dia musykil akan pendedahan makciknya iaitu umi hafilda akan skandal shamsidar dan anwar.

kepada seluruh bloger dan rakyat aku ada pesanan.

afifa tak salah dalam hal ini. dia anak yang baik. mohon kepada bloger dan rakyat agar tidak menghukum anak kecil yang tak berdosa ini.

jika benar dakwaan umi hafilda mengatakan shamsidar-anwar ada 'rahsia' maka yang salah di sini adalah mereka , bukannya afifa.
 

10 comments:

Anonymous said...

hari ni blog anwar ada post http://anwaribrahimblog.com/2011/01/05/bukti-pemalsuan-ujian-dna-dalam-kes-perbicaraan-anwar-ibrahim-tahun-1998/

tapi takat karangan di blog je la

aku cabar dia scan surat yang ori tu .. ada berani?

Bingai @ Bangang said...

Kalau dulu boleh nafi-nafikan sebab budak tu kecik lagi. Sekarang dah anak dara tentu dia mahu kepastian. Silap-silap afifa sendiri yang akan pergi buat ujian DNA. Tentulah dia nak tau sebab siapa sebenarnya yang akan mewalikan dia masa nikah nanti.

GAwat-Gawat.

Tak Afifa tu aku tak kisah. kalau nak jadi menantu aku pun aku terima. Tapi, anak bujang aku pun tentu ada pilihannya sendiri. Takkan nak paksa lak kan?

Aku yang Bingai
Politik: Apa yang ko merepek ni MB oiiii!!!

Anonymous said...

Nampak gaye sekarang ni, org UMNgOk dan Barang Naik (BN) ni dah ade sorang lagi tukang karut selain Ustaz palsu Zul Nordin... He he.

Mereka lebih percayakan cerita Nenek Kebayan ni dari keputusan mahkamah.

Kesian anak2 Azmin, dek olah Mak sedara nya yg nafsu serakah.

Jahanamlah kau UMNgOk dan tukang2 karut nya...

Pak Sulung said...

Assalammualaikum & salam 1Malaysia,
Betul dan setuju sangat.
Jangan babitkan kesalahan emak bapak dengan anak yang tak berdosa.
Jangan sensasikan isu-isu begini.

mus said...

suratnya nampak mcm tak ada isi...penuh dgn technical...balik2 nak bukti... apa susah buat je la permintaan Afifa tu...balik2 konspirasi... bukti konspirasi mana pulak..cuba gabungkan cerita Anwar dan Ummi... yg mana lebih dahulu.... yg berkaitan dgn keluarga ummi...apa kena memgena dgn Mahathir...jelas sgt kesalahan Anwar...

Anonymous said...

RAMAI TARIK MEREKA SEMUA BUAT UJIAN DNA .. SEMULA....DULU BANYAK YG SIMPATAI DGN SI JUBURI NI.. MASIAH KUAT PENGARUHNYA.. KINI PANGGIL SEMUA YG DUTI MASA DI DI PENJARA DAN DEDAHKAN APA SEBENARNYA TERJADI KEPADA AL JUBUR MASA DALAM HOTEL SG BULUH DULUI.. DI LUAR NAM[PAK MCM NAK MAMPUS BILA BALIK PENJARA OK PULAK...KENAPA DIA TAK SAMAN EZAM, DATO NALLA...DAN BYK LAGI...KENAPA DULU KAPL PECAH YAKIN AL JUBUURI TERLIBAT KES MAIN JUBUR KINI LAIN PULAK SIAP JADI PEMBELA...KENAPA /MENGAPA INI TERJADI...AL JUB.. KAU SAMAN LAH EZAM, DATO NALLA, UMI HAFIDAH...CKP BAYKA TAK GUNA BEB...

Unknown said...

berani kerana benar,kadangkala adajuga berani tak benar..

Lembu susu punya,sapi dapat nama
anak orang lain bin ti dia pula

Anonymous said...

hehe .. tipikal malaysia. dah terlambat. orang lain yg salah orang lain jadi mangsa :) .. kesian

Anonymous said...

yg buka cerita ini semua ada lah adik kepada Azmin kalau tak percaya tak akan percaya pada org luar dari keluarga Azmin kalau bukan betul semua yg terlibat harus nafi dan saman Umi apa berdiam diri banyak bolih di kertegorikan maksud diam ni takut,bersalah,takut pecah tembelang dan diketahui rakyat akan perangai mereka apa apa pun kita tunggu apa Azmin dan Shamsidar dan Anuar bertindak atau melarikan diri jauh jauh dari masalah ini kepada adik Afifa bersabar saja berserah kepada allah semua nya akan baik selepas ini.

Anonymous said...

anon 2.00pm : ko x pernah pikir ke nape org kuat/kanan nuwar lari tinggalkan dia ekh?

ko tu cukup2lah jadi bangang. jgn2 ko ni terkena mcm kat surah albaqarah ayat 7 x?

kesian kat ko... :-(