IKLAN BERBAYAR

Sunday, January 30, 2011

BN PUKUL HABIS !

BN pukul habis undi melayu dan india , suami mala amik MC lagi. mala kerja mana lepas ni ?

19 comments:

Anonymous said...

kije denge cino...

Anonymous said...

Keja di KFC.

m said...

alhamdullilah
lps ni mala akan jd guru pasti

haikal fadzil said...

tak lah..keje kt merrybrown laaaa...

Anonymous said...

Mala boleh kerja dengan PAS PUSS PISS..Ambil sekali sumai dia dari mengabih boreh gomen jo..Kalau dah tak suka kerajaan janganlah makan gaji dengan kerajaan. Pergilah berhijarah selama-lamanya ke KELANTAN. Tentu diterima dengan tangan terbuka oleh Tuan Guru tersohor.

Anonymous said...

Syukur Alhamdulilah,lepas ni boleh tegurnya laki dan anaknya 24jam.Ha...!!!!yabedabedu.Dari YBSPENANG.

joecharlie said...

tok leh gi kelatae nanti kawin lagi satu mampohlah laki dio.

Anonymous said...

Suami dia tu sakit apa huh ??

Mungkin dia coma lama ke??

Tak pa lah ....

Anonymous said...

Syukur Alhamdulilah,lepas ni boleh tegurnya laki dan anaknya 24jam.Mungkin PAS tawar gaji lebih besar dari gaji cik gu setelah ia tewas sebab tu ia bertanding atas tiket PAS.Ha...!!!!yabedabedu.Dari YBSPENANG.

Anonymous said...

jual apa yang patut lah lepas ni... kan ckgu mala tu ada benda

Anonymous said...

Lepas nie, UMNO perlu cari mekanisma untuk mengembalikan SOKONGAN Kaum india secara besar ke BN balik..

MIC, dah xboleh..

terus terang aku kata, depa dah xboleh..

Samy vellu dah tua, malah dah lepaskan jawatan dah pun... yg ada laa nie, semuanya ibaratkan tunggu masa untuk gugur..


Melayu bumiputera pribumi/india/ cina sedikit..
insyallah UMNO BN mampu bertambah kuat..

Cina la nie, yg dok kt bandar dah xboleh dah.. depa semua dah beralih ke Pembangkang(DAP)

Dan lagi 1,

Aku harap UMNO dpt berbincang dgn Pemimpin PAS yg masih waras dan tidak sesat..

PAS perlu bersatu dgn UMNO..

PAS tak boleh dibiarkan dlm PR..


Ingat.. Kesatuan Ummah penting..

Kita perlu bersatu di bawah 1 panji kelak.. Masa akan tiba dimana tiada lagi Politik engkau, poltik aku.. Yg ada hanya Kalimah suci dan mulia.. dan ketaatan pada Quran dan sunnah..

"La ila ha illallah Muhammadur Rasulullah".

Anonymous said...

KIJO DI HOSPITAL...

KEHKEH KEH

usin said...

jgn sia2kan kemahiran mengajar tu cikgu. nk keja kerajaan konfirm malu punya. so mintak la jd cikgu pasti. pastikan pasti menjadi kepastian awk ye cikgu...

Anonymous said...

cikgu mala akan buat press statement pagi besok keluar PAS dan sertai umno. beliau kecewa kerna terpedaya dengan janji manis PAS selama ini. dengan cara ini cikgu mala mungkin akan dilantik sebagai senator atau diberi sedikit projek. kaya lah cikgu mala pasni join kelab bebas...

Anonymous said...

MALA dgn MAAROF boleh keje dengan kerajaan hamPAS. Kalau muka tak malu..keje le lagi dgn kerajaan BN. Boleh rosakkan pemikiran anak2 murid. hamPAS baik, UMNO jahat.

Boleh makan duit haram..ambik MC byk2.. boleh tuang kelas, boleh bagi contoh tak baik kat anak2 murid..

PolanPolan said...

salam..dulu kt bandar segamat ada kedai makanan segera namanya AyamKing..mungkin nanti si normalas take over kedai tu kot

Anonymous said...

Assalamualaikum

Alhamdulillah segala puji bg Allah yg memenangkan Tok Ai..
Tahniah buat jenteran UMNO, BN. Apapun undi Cina jangan di harap..
mereka sesumpah zmn moden..
Semoga UMNO terus kukuh sbg wasilah buat Islam dan bangsa Melayu..

Allahuakbarr!!

aisehmen said...

Apa pulak kerja dgn Nik Azizlah jadi sekretarinya gaji BESOR, jadi staff yg tak Jahiliah tapi kena liwat otaknya, kah..kah..kah, suami dia pengsang terus MC 3 bulan

NN@KD said...

kerja kat sekolah tu pasti!!!
Bini jadi tukang sapu sekolah,
Laki jadi tukang kebun sekolah...tapi kat sekolah pondok lembu Nik Aziz kat Kelantan laaa.