IKLAN BERBAYAR

Sunday, January 30, 2011

VICTORY ....MAJORITI KITA 3735 !


SYUKUR ALHAMDULILLAH.
tahniah kepada semua. 
terimakasih atas usaha dan doa anda sekalian.

insyaallah kita akan berusaha dengan lebih keras lagi untuk menang besar pada pru ke 13 nanti.demi islam,demi melayu demi negara !

merlimau bulan depan. jangan leka dan alpa.

kawan-kawan sekalian, fokuskan serangan kita dengan lebih ampuh lagi.

anwar sudah menjadi liabiliti besar pkr.
anwar sudah menjadi liabiliti besar kepada pas.
nik ajis merupakan modal terbaik bloger pro umno hentam pas.
selagi pas dengan dap, selagi itulah peluang umno untuk menang besar cerah !

aku dah nak bergerak dari pekan tangkak dah ni.. hujan lebat. perut lapor. balik nak makan kari kepala ikan. lapor lapor..wawawaaa...

dah 10 hari tinggal bini..sian bini aku. nasib baik dia faham kerja aku ni..

66 comments:

Anonymous said...

ADA MANYAK MASOK KE?

eekaa said...

hang pi nyanyi lagu Norazizah kat karoeke, ok gak lagu tu, bye

Anonymous said...

syabas GAP..... u have played ur part bro...

Anonymous said...

alhamdulillah.... menang bergaya BN

Anonymous said...

AllahhuAkbar,AllahhuAkbar,AllahhuAkbar, allhamdulilah, syukur kepada Allah tuhan sekalian alam.

Anonymous said...

tahniah kpd calon BN!! alhamdulillah. Semoga hasrat buruk anwar utk ke putrajaya TAKKAN menjadi kenyataan demi maruah agama bangsa dan negara kita ni..

Anonymous said...

tue laaa ...... sian bini, tp ko tak amik mc kan esok ??? ... hehehehhe .....

Razak Penang said...

Salam Tuan GAP,

Perjuangan ke yang direstui ALLAH!

Syabas and all the best untuk anda!

Berhati-hati semasa balik dan jaga diri baik-baik ya!

Doakan selamat sampai bertemu keluarga!

Anonymous said...

tahniah!!!!!ati2 drive blk gap.....yahooo bn menang!!!!!

Anonymous said...

TAHNIAH GAP, DAN SEMUA PRO BN BLOGGERS... ALLAH MUDAHKAN USAHA MURNI KITA, ALLAH SENTIASA BERSAMA ORANG ORANG YANG BENAR DAN ORANG YANG TIDAK MEMUTUSKAN SILATURRAHIM... ORANG YANG BERSEKONGKOL DENGAN DAP... DAN PKR... DOK DIAM DIAM JELAH, USIA PUN DAH SENJA.... BAWA BERTAUBAT POK NIK, NUAR... JANGAN SUSAH DI DUNIA SUSAH DI AKHIRAT..

BRO, MAKAN INGAT BINI KAU YA... DAN ANAK ANAK... PERJUANGAN MESTI DITERUSKAN... INSYALLAH, ALLAH MAHA BESAR SENTIASA BERSAMA KITA...

UNTUK ANON PERTAMA... KALAU DAH KALAH TU, MENGAKU JELAH, JANGAN BUAT FITNAH... NANTI KAU JUGAK YANG MASUK API...BE A GENTLEMAN, JANGAN LAK KAU KATA ADA PENGUNDI HANTU... PENGUNDI HANTU ADA DEKAT NIK AJIS JE, SEBAB DIA KAWAN SETAN, BODOH!

Anonymous said...

Berhati-hati di jalan raya. TQ.

keris said...

BN tewas di pusat undi pekan labis. Soi Lek kena jawab atau kena letak jawatan..

Anonymous said...

syabas BN!!
kepada penyokong -penyokong PAS, jgn lah berdengki dan fitnah, tak pernah nak terima qada' Allah kalau PAS kalah...macam Nik ajis jugak lah....kalau kalah dia kata lah BN pakai pengundi hantu....macam2.....

Anonymous said...

SOI LEK kena solok ke kat pekan labis?haiya apa sulah jali

Anonymous said...

syabas BN!!!!
sekarang masanya untuk membantu penyokong2 mu yang didalam musibah banjir! Jangan lupa kan mereka!!!

Anonymous said...

Cina dah tak mau BN depa dok main wayang saje...perlu analisis mendalam subjek ini.. kena ada urgent action kalu tidak... kita hanya sorak di Tenang aje..syabas Tok AI

Anonymous said...

Lepas nie, UMNO perlu cari mekanisma untuk mengembalikan SOKONGAN Kaum india secara besar ke BN balik..

MIC, dah xboleh..

terus terang aku kata, depa dah xboleh..

Samy vellu dah tua, malah dah lepaskan jawatan dah pun... yg ada laa nie, semuanya ibaratkan tunggu masa untuk gugur..


Melayu bumiputera pribumi/india/ cina sedikit..
insyallah UMNO BN mampu bertambah kuat..

Cina la nie, yg dok kt bandar dah xboleh dah.. depa semua dah beralih ke Pembangkang(DAP)

Dan lagi 1,

Aku harap UMNO dpt berbincang dgn Pemimpin PAS yg masih waras dan tidak sesat..

PAS perlu bersatu dgn UMNO..

PAS tak boleh dibiarkan dlm PR..


Ingat.. Kesatuan Ummah penting..

Kita perlu bersatu di bawah 1 panji kelak.. Masa akan tiba dimana tiada lagi Politik engkau, poltik aku.. Yg ada hanya Kalimah suci dan mulia.. dan ketaatan pada Quran dan sunnah..

"La ila ha illallah Muhammadur Rasulullah".

aL-MaRBaWi said...

GAP,

10 hari tinggal bini.. hehe
mst rindu giler bini kat hang kan..
huahuahua

pape pun tahniah BN!
tahniah team blogger proBN!
wa salute sama lu bro!

"Bersatunya Melayu, Bersatulah Islam"

Anonymous said...

terima kasih kepada cikgu Mala kerana menambah majoriti BN :D u rocks cikgu Mala hahaha

GAP KEMBALI said...

syukran syukran ! parti munafik ni perlu dihapuskan !

Anonymous said...

TAHNIAH DAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA BLOGGER PRO BN ATAS BANTUAN TAK TERHINGGA ANDA KEPADA UMNO/BN DARIPADA SELURUH WARGA UMNO KEDAH.

Anonymous said...

DAP kuat sebab memainkan isu Perkasa....hanya orang Melayu dlm Pakatan Rakyat yg masih tak sedar2....tuhan semua sama, agama semua sama, kaum semua sama.... tak ada jati diri!!!!!Perkasa mempertahankan hak org Melayu , tapi itu yg mereka tempelak....Engkau ingat rakyat s'pore akan buat camtu...dlm mimpi boleh lah..

Anonymous said...

terima kasih GAP...daripada saya ahli UMNO Kedah.

Melayu Berwawasan said...

alhamdulillah....BN menang.

Melayu Berwawasan said...

kl ni hujan dari pagi sampai sekarang...itulah tanda rahmat..semoga GAP kembali dari tenang berhati hati dijalan raya...hidup BN

Anonymous said...

Alhadulillah....Tahniah pada BN dan UMNO. Semoga Allh senentiasa bersama kalian.

eekaa said...

Syabas GAP. Syabas BN. Kami disini mengucapkan tahniah dlm semua herak kerja anda untuk negara tercinta bumi bertuah ini. Salam.

Kami, Mat Ell, Eekaa dan Sinbab. Salam seperjuangan.

Anonymous said...

Bro GAP, hati2 bila balik KL..

Jgn terburu - buru..

dlm keadaan cuaca mcm tu, mcm2 boleh jadi..

Anonymous said...

Kalau benar lah apa yang berlaku di Labis seperti yang dinyatakan maka MCA dah tak relevant lagi dalam BN. Pemimpin UMNO kena terima hakikat ini. Janagan bagi muka lagi kapada bangsa ini. Bangsa tak kenang jasa dan budi.

Anonymous said...

semoga semua tuan-tuan dirahmati Allah di perang siber yang dimainkan.... namun kena tambahkan usaha untuk melihat kepada betapa penting kita menarik kembali pengundi BN daripada kaum cina.. biar apa-apa pun janganla kita beremosi, teliti, analisis mendalam dan aturkan kaedah yang berkhemah untuk menarik kembali mereka.. mesti ada kaedahnya,, cari-cari dah terus cari...

Anonymous said...

Alhamdulillah.Sangat bersyukur kepada Allah.Terima Kasih yang tak terhingga untuk gap and the gang.Jasamu hanya allah yang mampu balas.Kudos to u-all.

Untuk gap dan semua berhati-hati dijalanraya dan semoga selamat tiba di rumah.

Rose

Anonymous said...

Tahniahlah ada sumbangan bersama sdr di Tenang. BN menang besar. Selagi PAS bersama DAP, selagi tu rakyat akan menolak PAS. Terima kasih atas kemaskini informasi di blog.

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, aku rasa SPR salah kira ni! Apsal teruk sgt kalahnya calon PIS ni? Pasal laki dia munafik kot. Atau psl laki dia 'TAK SIUMAN', ke psl cikgu mala ni CURANG... hu hu. Terduduk PIS kali ni, harapkan undi cino tak kenang budi je. Ni satu lagi masaelah yg WAJIB pemimpin2 BN perhatikan, sokongan cino2 yg telah beralih kepada KOMUNIS. Jaga2 BN... apa2 pun, tahniah kpd bloger2 pro-BN umumnya & kpd GAP khasnya kerana penat jerih kalian sebelum ini telah diterjemahkan dgn kemenangan bergaya Barisan Nasional. TAKBIR!!!

Esperalzi said...

Menang tetap menang. Tp kesihatan kena jaga jugak. Aku tengok calon BN tu badan chubby semacam, macam kuat makan kambing. Kesihatan kena jaga woi. Nih aku pening kepala MP dan Adun asyik mati kena serang penyakit jantung. Habis sj satu PRK, tup tup mati sorang lagi..

Aku cadangkan wakil2 rakyat kurangkan makan hati, lebihkan berulam jantung. Jantung pisang maksud aku. Banyakkan makan ulam jantung pisang, pucuk kaduk, pucuj mengkudu, tenggek burung, dll.

Banyakkan makan ikan, ikan kembung tu, cukup sedap tp taklah mahal sangat, masak rebus2 campur belacan dan asam keping pun sedap, tak yah letak minyak, Kalau nak makan minyak, makan minyak zaitun, cuci kolestrol..mahal tp bebaloi.

xpressminda said...

tahniah Gap dan semua bloggers di sana..

jasa dan pengorbanan anda semua disanjung tinggi..

HIDUP UMNO.. HIDUP BN..
---
celako..celako..celakoo.. kata pok nik ajiz pulak.. ha..ha..

Anonymous said...

hahaha rupanya golongan jahiliyah di labis sj yg beramai2 mengundi pas. syabas tok nik. fatwa tok guru diterima baik oleh mereka yg x beriman.

confirm undi pas = undi dap. nak sokong pas lg? hahaha

Esperalzi said...

MALA dan PETAKA..macam pinang dibelah dua dengan kapak bila melihat mereja berjalan berdua2an..

Suami Normala yg tidak Normal ni layak diglamorkan namanya sbg PETAKA! Aku rasa juga sumbangan siginifikan kepada kekalahan Mala..Maarop bawa PETAKA kpd MALA dgn penipuan berkait MC 21 hari..

Di mana Mala, di situ ada Petaka..

usin said...

marking kt cina bandar. jgn tolong apa2. kasi ajar sama dia. sekarang giliran kita ugut dorang. nk mintak apa2 kasi undi dulu... chua soi lek kena kerja lebih. kalau x, soi lek pun nk kena ugut jugak.. bravo!!!

gegar gempur said...

berita terbaru di terima menyebut cikgu mala akan mengikut suaminya berpindah ke hutan jengka untuk berniaga MC kepada berok berok dan monyet monyet

Anonymous said...

Kerajaan BN harus banyakkan pembangunan di luar bandar dan di kawasan majoriti pengundi BN untuk balas jasa dan kesetiaan mereka kepada BN ... tidak guna beri pembangunan berlebih-lebihan di kawasan bandar atau kawasan majori pembangkang yang hanya mahu pembangunan tetapi tidak tahu membalas jasa kerajaan..

Esperalzi said...

Nik Najis ni banyak dosa, Allah tak makbulkan "doa-doa" dia yg sebenarnya merupakan "dosa-dosa" dia. PAS selepas 2008 dah jauh sesat,kufur dan kafir. Aqidah mereka dah lunyai. Allah tak makbul "doa-doa" org PAS.

UMNO pun bukan baik sangat. Sebelum 2008 punyalah sombong pemimpin2 UMNO, seolah2 mereka akan perintah sampai kiamat. Rasuah berleluasa, kaki botol, kaki pompuan, budak pompuan 15 tahun pun kena rogol kat Melaka. Kepentingan Melayu dijual, ratu cantik dan kaki minum arak ditangkap, kerajaan BN hentam jabatan agama Islam. Kendian Allah turun bala kat UMNO pd 2008, skrg mereka dah sedar sikit. Sekarang ni Allah bayar tunai. Tengok apa jadi di Tunisia dan Mesir..tp Allah masih sayangkan UMNO, Dia kurangkan majoriti saja dan kurangkan jumlah negeri yg UMNO menang sj, keseluruhan UMNO masih perintah Malaysia. Kalau pemimpin2 UMNO masih tak sedar, maka mereka adalah org2 yg bengong dan rugi..

Sekarang Allah bayar tunai pd PAS krn Parti Aqidah Songsang ni dah lupa daratan. Pemimpin2 PAS dah mula masuk gereja utk share Allah dgn Kristian secara merosak aqidah. Semua benda sesat Padri2 PAS halalkan. Teguran dibuat PAS cara berpilih. Kalau org UMNO buat salah cepat2 mereka kutuk tp kalau org mereka buat benda salah yg sama, mereka pertahan.

Lihat Nizar tu, keluarkan fatwa sesat di Tenang. Pakai baju hitam di upacara Cina mati, goyang lilin, dah kufur krn mneyertai upacara agama org kafir tp Nik Najis tak tegur, yg dia pandai tegur hanya Najib dan org UMNO. Dah sesat Nik Najis ni. Di Tenang dia meresahkan org Islam dan org PAS sendiri dgn fatwa songsang.

Kalau ada pemimpin PAS mcm Nizar Jamaludin dan Nik Najis, UMNO tak kempen pun tetap boleh menang. Pemimpin2 PAS ni tiap kali dia bukak mulut keluar taik, busuk, pengundi pun meluat. Sbb tu PAS kalah di Tennag..dan PAS dah mula kalah di mana2 saja -Manek Urai, Galas dan sekarang Tenang..

Anonymous said...

PAS = DAPig

Anonymous said...

syabas BN.. semua yang terlibat.. jentera dan blogger.... Alhamdulillah.... Syukur kepada Allah..

Anonymous said...

GAP,

jangan ambik MC lak esok ye..hehe. Terima kasih saudara atas kerja keras anda.

Cina....
1. Soi Lek kena buat sesuatu.
2. Minta kerajaan BERHENTI memenuhi permintaan dan kerenah kaum cina. Mereka akan tetap dgn DAPig. Sbb :
- DAPig boleh bagi hakmilik tanah 999 tahun.
- DAPig akan jaga gerai tepi jalan diorang. Gerai bukan cina akan dirobohkan.
-DAPig menentang penubuhan negara Islam
-DAPig menghalalkan zina.
-DAPig suka orang Islam terlibat dgn arak

Sbb tu le.. cina suka DAPig. Cinabeng punya cina.

Anonymous said...

Syukur kita brjaya kekalkan kerusi Tenang.Cuma bila tgk undi di Tenang,BN kalah di kawasan bandar yang ramai bukan melayu yang ramai pengundi cina.Pihak MCA selaku parti komponen dan juga kerusi Parlimen Labis itu sndiri dari MCA...Cari punya penolakan masyrakat cina kepada BN.Jangan terlalu bergembira sekiranya kita menang kerana orang melayu serta india tetapi majoriti kaum cina masih berpihak kepada Pembangkang...mereka boleh dikatakan lupakan jasa2 Barisan Nasional...BN patot cari kaedah menambahkan penerimaan masyarakat cina sekiranya mahu menang di kawasan yang ramai kaum cina

Anonymous said...

Assalamualaikum

Alhamdulillah segala puji bg Allah yg memenangkan Tok Ai..
Tahniah!! buat jentera UMNO yang berusahan dengan kesungguhan..
Rasa terharu dan bersyukur kepada Allah, betapa dengan izin NYA kita mendapat kemenangan bermakna.
Apapun undi Cina jangan di harap..
mereka sesumpah zmn moden..
Semoga UMNO terus kukuh sbg wasilah buat Islam dan bangsa Melayu..
Semoga Allah SWT memelihara UMNO sebagai tonggak kekuatan umat Islam dan bangsa Melayu sebagai peribumi tanah air tercinta ini..
dengan iringan doa dr kami yang jauh, tidak mampu untuk turun membantu..
semoga jangan leka dengan kemenagan, kukuhkan jentera untuk Melimau dan PRU13 nanti..

ALLAHUAKBAR!!!

Anonymous said...

Pengundi cina ni lebih berminat dgn kantong dia je. Mereka ni jenis yg tak nak susah bersama. Bila kantong mereka tak selebat dulu, mereka pun protes lah. BN kena bekerja keras utk memulihkan ekonomi negara. PRU 13 P. Pinang hancus lah.

Anonymous said...

Si Azahar ni perlu kuruskan badan sikit. Nanti kojol dah kena PRK lagi.

Anonymous said...

insyaAllah, penjubo tu tidak akan direstuiNYA

Anonymous said...

TAHNIAH SEMUA..jangan leka..
jumpa lagi d Merlimau .

Maulana Arrif said...

Tahniah! Perjuangan yg lebih besar sedang menunggu. Tenang wajar menenangkan BN. Tenang tidak lagi mententeramkan Pakatan Sonsang Anwar. Tenang adalah isyarat kebangkitan rakyat untuk menegakkan semula kebenaran. Jadikan Tenang sebagai monumen dan momentum untuk menggembeleng kuasa rakyat supaya menumbangkan Pakatan Sonsang Anwar di persada nasional. Anwar telah memperalatkan Pas dan mengeksploitasi demokrasi untuk menyempurnakan cita-cita jahatnya. Kita juga gunakan demokrasi untuk mematikan Pakatan Jahat Anwar. Jangan kita terlalu seronok dengan kemenangan di Tenang. Peperangan yang lebih besar sedang menunggu kita semua.

Kepada para penyokong Pas, masanya belum terlambat untuk kembali ke pangkal jalan. Jatuhkan para pemimpin yang telah menyesatkan perjuangan anda. Sertai gelombang menumbangkan Pakatan Sonsang Anwar.

Anonymous said...

TAHNIAH UNTUK TOK AI, BARISAN NASIONAL...KEMENANGAN INI ADALAH KEMENANGAN KEBAIKAN MENGATASI KEJAHILAN....SEMOGA BARISAN NASIONAL KEKAL CEMERLANG DALAM PILIHANRAYA UMUM KE13 NANTI...INSYAALLAH..

Anonymous said...

Macam tu punya kempen...dengan TV1, dengan TV3suku, yang terbaru, Astro pulak dah join...Utusan Meloye dah tentulah...

Kalau tak menang jugak...malu le.

Orang kurang membaca...kurang ilmu...kurang ambil tahu...dan yg paling teruk sekali...kurang IQ aje yang mengundi Barang Naik (BN) ni...tengok orang Cina...mereka bukan bodoh.

AbangMalaya said...

Saya harap....ulamak-ulamak dan penyokong-penyokong PAS belajar dan menerima Qada dan Qadar daripada Allah S.W.T...jangan mengamuk...Allah S.W.T...tahu mana yang terbaik untuk orang Islam di Malaysia..

Esperalzi said...

Sekali lagi bangsa Cina menolak BN. Najib tak boleh lagi mengemis undi Cina. Strategi baru tentang pengundi Cina perlu diambil..

Strategi yg paling baik ialah abaikan saja pengundi2 Cina ni, jangan pedulikan mereka lagi, buat dono jer kat diorang ni. Jangan lagi mengemis, meminta sedekah, merayu dan menyembah org2 Cina ni utk undi diorang. Apatah lagi menabur duit dan janji di kawasan diorang menjelang PRK spt yg Najib selalu suka buat.

Aku tak setuju stail Najib suka beri ucapan di depan khalayak Cina menjelang PRK kemudian memuji2 Cina dan berjanji2 dgn Cina bhw sekolah mereka dikekalkan, bhw budya mereka akan dilindungi, blah, blah, blah.. Najib ni masih pakai stail bodo nak dapatkan undi Cina. Aku nak bagi tau Najib: sampai kucing bertanduk pun, Cina tak akan sokong kau, siasia jer kau tabur duit di kawasan Cina menjelang PRK, siasia jer kau janjikan pengundi2 Cina ni bulan dan bintang, mereka tak akan sokong kau atau parti BN kau. Kecuali kau janji nak kasi diorang kedudukan Perdana Menteri yg kau pegang sekarang, mungkin kalau kau janji itu baru pengundi Cina akan sokong kau..

Mulai sekarang, bekukan semua bantuan ke kawasan Cina, tak payah bising2 ttg ini, buat diam2 jer, biar reput kawasan tempat tinggal org Cina, jangan dibantu walau sesen pun..

Kemudian lepas PRU13 nanti, kalau Cina masih tolak BN, naikkan lagi dan hantam diorang betul2. Kalu UMNO di bawah Dr Mahathir boleh hantam org2 Melayu Kelantan krn sokong PAS, apa yh susah sangat nak hantam pengundi Cina?

Esperalzi said...

Anonymous said...
Macam tu punya kempen...dengan TV1, dengan TV3suku, yang terbaru, Astro pulak dah join...Utusan Meloye dah tentulah...

Kalau tak menang jugak...malu le.

Orang kurang membaca...kurang ilmu...kurang ambil tahu...dan yg paling teruk sekali...kurang IQ aje yang mengundi Barang Naik (BN) ni...tengok orang Cina...mereka bukan bodoh.

January 30, 2011 11:59 PM

-------------------------------
Kpd dongok PAS yg tulis pokemak di atas yg aku cut-and-paste tu, ini jawab aku:

Eh, yg Pakatan Pokemak kau org dah menang berketul2 tu...Bukit Gantang, Bukit Selambau, Kuala Terengganu, Permatang Pauh, Sibu, manek Urai, dll...apa UMNO/BN tak pakai TV1, TV3suku dan Utusan Meloye ke?

Eh, yang Pakatan Kepalabutoh Bapakkau menang 82 kerusi Parlimen dan 5 negeri pd 2008 tu UMNO/BN tak pakai TV1, TV3suku dan Utusan Meloye ke?

Eh eh, bila kau kalah tuduh TV1, TV3suku dan Utusan Meloye..tapi bila kau menang apa pula? Suara keramat rakyat? UMNO dah tak laku?

Orang PAS macam kau ni otak diperbuat dari TAIK PALAT dan TAIK PUKI. Yg buat parti PAS kau kalah tu sbb PAS dah jadi parti KAFIR, parti SYAITAN dan parti IBLIS, sbb tu PAS kena reject, Kalau UMNO tak ada pun org Melayu akan tolak PAS pokemak kalau mcm sekarang punya gaya..

Last sekali aku nak tanya kau: Apa kau kalah sbb suratkabar syaitan HAPRAKAH tak laku ker? Takde siapa sekat penjualan Haprakah. Apa pasal kau tak cetak 1 juta keping?

Bodoh punya kafir laknat PAS, kalau kalah tak boleh terima, kalau menang pukimak punya gila babi seronok! Anak haram jadah parti PAS pukimak!

Anonymous said...

tahniah BN...tahniah pd semua yg terlibat dlm prk tenang nie...teruskan perjuangan....kite ke merlimau lak dgn gelombang biru!!!!!!!!!!!!!!!!

Melayu sedar said...

Najib kena bertegas dengan cina,dangan soi lek.Parlimen Labis tu kawasan Soi Lek.Soi Lek buta2 menang atas undi Melayu semata2!Jadi MCA kena sedar diri,malulah sikit,jangan nak demand macam2.Menang pun atas ihsan Melayu.Kerusi Menteri pun atas ihsan Melayu.

Lepas ni(rasanya dah banyak kali cina bagi signal takkan tak faham2)BN tak perlulah terhegeh2 macam penagih nak bodek cina lebih2.Cina dah bertekad nak menguasai Malaysia melalui DAP.Itu perjanjian cina dengan anuwar ibrahim dengan memperkudakan Melayu PAS.

Rasanya semua orang dah jelas pasal ni.BN kena tumpukan pada orang2 Melayu dan India.India macam lalang dia akan ikut siapa yg dapat sokongan lebih.Pedulikan Cina.Cina kalau kita dah tak layan dia,barulah dia terhegeh2 nanti.

Satu lagi umno kena terus berubah dan berubah.Kena ambil hati orang Melayu.Jangan ingat Melayu takut nak buang umno.Kena perkuatkan dasar memertabatkan Islam dan Melayu.

Kalau ada idea2 bangang macam hub hiburan dan lesen judi bola dsb kena cantas dan buang jauh2.Lagi satu Najib jangan sibuk berbangga nak naikkan sekolah cina.Ingat tu!!

warisan said...

Saya sokong komen Esperalzi yg ketiga tu...wakil-wakil rakyat yg terpilih --jangan lah sombong dan bongkak, biar kaya budi, jangan kaya bini. bila ada peruntukkan untuk disalurkan, biarlah telus, jgn dok bagi kaum kerabat je..org miskin kau lupa..rakyat tu majikan kamu. kerana sombong dan bongkak lah kamu boleh jatuh...ingat, Allah maha Kaya , bila-bila masa boleh ditarik nikmat dari mu kalau kau menganiaya.. Kalau pemimpin2 UMNO masih tak sedar, maka mereka memanglah org2 yg bengong dan rugi..

To Live Again said...

Anon January 30, 2011 11:59 PM

Alahai dangkalnya hujah ko TV3 la Utusan la..RTM la..

Masa mng besar 2008 dulu bukan main la nuar menyalak LIHATLAH DUNIA..RAKYAT DH MULA CELEK MATA MENOLAK KEBAGSATAN UMNO..RAKYAT DH X PEDULI LG DGN ITU RTM,UTUSAN bla bla bla..

Bila dh klh wah bkn main lg..umno guna jentera kerajaan...Umno bacul dll..

Bila kalah kata rakyat dh terima..SPR telus..Rakyat hakim negara..Bila kalah je rakyat yg undi umno bodo..Cina pndai..Rakyat mkn rasuah umno bla bla bla..

X malu ka woi..Muhasabah la diri 2..Perjuangan pon dh lari dr arah sebenar..Kalimah Allah pon dilacutkan..Sesama Islam diperangi..Nah sekrg terim la balasan Allah!

Anonymous said...

Sapa kata N.ajis kawan setan. Bukan... dia yang setan.. hehehe

Anonymous said...

anon 11.59pm :

org cina memang x bodoh. tapi ko tu yg bangang x abis2!!! :-(

anti bohmau said...

TK GAP! TAHNIAH BN! TAHNIAH YB AZHAR! TAHNIAH UMNO! TAHNIAH RAKYAT DUN TENANG!

anon 11:59 PM,

memang orang cina cerdik gunakan puak2 pas yg jahil! konon pas nakkan undi cina. lps menang, cina yg perkuda pas.

tengok penang nuh!! exco pas cuma jadi tukang hangguk! . kena 'haip!' dgn lge, terus menikus... harap makan gaji buta sj la..nasib melayu penang makin teruk.

kata masa gerakan, melayu dah teruk tapi masa pr ni, makin bertambah2 teruk lagi. ingatkan melayu bolehla menarik nafas lega masa pr ni. rupa2nya dap cengkam makin kuat! ramai melayu kena halau dari pulau. banyak gerai melayu kena roboh!. apcite? ..

sedap mulut mengata orang2.
banyak sgt la ilmu nko tu? ilmu apa? ilmu menfatwa mcm tok guru nko tu? ilmu auta mcm punahsihat nko tu? ilmu menipu mcm kepala lge dap nko tu? setakat nak salahkan semua orang yg tak jadi pencacai pas mcm nko tiap kali kalah prk, tak payahla nak eksyen...

negara mana yg mampu bendung harga barang jadi makin murah? tongo? papua new guinea? cameroon? apa nko yakin kalau pas/pr memerintah, harga barang takkan naik? tahik! kelantan dah 20 tahun pas perintah. ada harga barang turun? makin mahal dari tempat lain adala...pergi masuk kampung sikit gula lebih 10/20 sen sekilo dijual! kad prabayar plak lebih 50sen sekeping! 10 hinggit jadi 10.50!! gila apa?? nak kaitkan dgn minyak? turunkanlah harga minyak sendiri kalau boleh bagi subsidi banyak2 di negeri2 pr perintah!!?

nko ingat pas memerintah, hujan takkan turun? banjir takkan terjadi? rumah takkan terbakar? mcm cg mala kata ka orang tenang la..."kalau pakcik undi saya masalah banjir ni akan selesai?" gitu? peeerah!!

last2 pakcik tu balun balik kata "bulehka cg mala hentikan hujan? melawan takdir Allah?" kawasan tu memang rendah, dah banyak usaha dibuat & masih diusahakan. mcm di kelantan juga. tiap2 tahun banjir. nak buat mcm mana? cakap saja nak buat itu ini, tiap2 tahun kena juga...

*nasib baik ada tv1, tv2, tv3, astro, utusan, b.harian dll selain akbar iklan ubat kuat haramkahkah. dapat juga aku tahu berita2 kepelekan orang2 pas ni. kalau ikut haramkahkah, pas saja yg baik, betul, alim, tak lorat, tak rasuah, padahal cilok duit orang kg yg miskin2...tanyala mat xabu apa jadi dgn tabung memali? mulut tempayan bolehla tutup. mulut ahli2 pas yg dah sedar tembelang pemimpin2 mrk? mulut anak2 yatim memali? nak hapuskan mrk semua ka plak????

Melayu Berwawasan said...

cakap jer lebih puas PAS ni.barang naik 5 sen 10 sen riuh satu dunia.Tv berbayar seperti astro boleh pulak bayar setiap bulan.ada akal tak fikir..yang naik harga ni pun kaum cina jugak.inilah masanya puak puak ni untuk menghancurkan melayu sesama melayu supaya berpecah belah.akal ada fikir puak pas.

Anonymous said...

5.13 AM

Ish ish ish...

Dulu tak sekolah agama ke?

Bawak2 mengucap bang...

Patutlah org2 UMNgOk dan Barang Naik (BN) ni kebanyakan nya kurang adab...

Anonymous said...

Berkat doa org PAS kerna suruh tunjukkan sapa yg benar dan sapa pula yg memfitnah raayat....Alhamdulillah ALLAH sudah tunjukan...Apa pula komem org PAS lepas nie...kita sama-sama tungguuuuu