IKLAN BERBAYAR

Sunday, January 30, 2011

DAP & ANWAR PUNCA PAS KALAH : CINTA POLITIK YANG MENJAHANAMKAN PAS !

14 comments:

Anonymous said...

Kenapa doa Nik Aziz dan penyokong2 PAS tidak dikabulkan tuhan ya ? Wahai penyokong2 tegar PAS..ketahui lah pengundi menolak PAS bukan bererti mereka menolak Islam tetapi mereka menolak PAS kerana pendekatan yang dibawa oleh pemimpin2 PAS terutama Nik Aziz dan yang lain-lain.PAS bukan parti untuk agama Islam tetapi hanya sekadar parti politik yang memperalatkan Islam ..BN lebih telus dan realistik memperjuang dan mempertahankan Islam berbanding PAS ...

Maulana Arrif said...

Tepat sekali. Pas paling rugi dan DAP paling untung. Anwar memang sudah lama rugi sejak ditendang oleh Mahathir.

Kasihan Pas. Kasihan pejuang dan penyokong Pas. Mereka ditipu oleh para pemimpin mereka sendiri yang telah ditipu oleh Anwar.

Masanya belum terlewat bagi mereka untuk menebus kesilapan dan kembali ke pangkal jalan. Tolak para pemimpin Pas yang telah menjual roh mereka kepada Anwar dan DAP. Disebabkan sanggup bekerjasama dengan syaitan, Pas akan kehilangan segalanya --dunia dan akhirat.

Mohd said...

Di PRU 13 nanti, letaklah calon Melayu sahaja di kawasan majoriti Melayu. Biarkan MCA berentap dgn sesiapa saja di kawasan majoriti Cina.
Nampak sungguh ada pakatan yg jahat di antara MCA, Gerakan, PKR dan DAP utk memenangkan calon bukan Melayu sahaja.
Kalaulah UMNO dan PAS bersatu, boleh mamposlah kaum Cina dan India di Malaysia ini!
Orang Melayu berharap Najib akan bertegas utk kepentingan orang Melayu.

Anonymous said...

Ini berita terkini Harakahdaily Online mengenai Tenang:

LABIS, 30 Jan: Meskipun berjaya mempertahankan kerusi Dun Tenang, namun BN gagal mencapai majoriti sasaran iaitu 5,000 undi sebagaimana yang pernah dihasratkan oleh Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Komen saya: Kah,kah,kah........

Melayu Pasir Gudang said...

Salam semua rakan-rakan bloggers mesra kerajaan yang telah berkhidmat di Dun Tenang, semoga allah selamatkan perjalanan pulang kamu sekelian, perjuangan kalian adalah jihad demi kebaikan ummah.Terima kasih kami bloggers anak Johor atas kedatangan sahabat-sahabat semua membantu PRK Tenang moga allah membalas dengan balasan yang lebih baik.Jumpa lagi di PRK Merlimau.

Anonymous said...

tak habis2 setan ni nak lagakan org jahanam betul mkn nasik hasil mlaga lagakan org mcm setan




mat macho

Anonymous said...

AKU SYORKAN PAS DIBUBARKAN DAN ORANG2NYA MASUK UMNO. HABIS CERITA...Opppsss, maaf, nik aziz tak boleh sbb dia dah jadi wali nanit dia suruh orang2 umno buat dosa dan dia maafkan... DOSA TETAP DOA,,,,!

Esperalzi said...

Beza antara PAS dan UMNO:

UMNO sebuah parti yang ada kelemahan

PAS sebuah parti yang ada keburukan

Anonymous said...

terimalah kenyataan bahawa pas dah semakin lari dari matlamat perjuanganya & x pernah tetap pendirian. Hukum2 agamapun boleh berubah.

memburukan lagi keadaan, pas senang sangat diperkudakan oleh pkr & pkr pulak diperkudakan oleh dap.. :-(

Anonymous said...

anon 11.24pm :

kesian, bodohnya awk ya...? :-)

Anonymous said...

video ni memang layan...hahahaha..

Anonymous said...

apa la cikgu mala nak buat hari ni..
hari ni umah dia sunyi dari org2 PAS, dia akan dilupakan oleh org2 PAS, oleh pemimpin2 PAS,
N Ajis tak akan datang lagi umah cikgu mala...
bangun pagi ni..nak g sekolah dah tak bole sb dah letak jawatan..
nak g kempen...pilihanraya dah tamat.kalah...
apa agaknya cikgu mala nak buat lepas ni...
gaji dah tak ada...cikgu mala akan dilupakan...sian dia..
jangan cikgu mala pn akan kena penyakit murung dah la..sian...

ish ish ish ish sian cikgu mala

keris said...

kepada anon 1124,

itu statement orang yang tewas dan kecewa..
yang paling penting - menang.

PAS bukan sahaja tewas malah tidak dapat mengurangkan majoriti BN.
kalau tidak hujan, boleh cecah 5K beb..

komen saya : keh keh keh..

Melayu Berwawasan said...

BN dah menang besar lah tu.pas parti politik...dah diperkudakan oleh DAP...orang melayu akan menolak PAS pada next PRU13 nanti...insyallah