Sunday, January 23, 2011

LIVE TENANG : MASYAALLAH PAS !



19 comments:

Ular Menyusur Akar said...

UMA berada dalam kawasan kumpulan sepanjang majlis memgiringi calun PAS Cikgu Mala sepenah penamaan calun bagi PRK Tenang.

Pentas tersebut di gunakan oleh PAS untuk menjemput pemimpin pemimpin PAS berpidato dalam masa 15 hingga 20 minit sedangkan penamaan calun sedang berlangsun di dalam dewan MDL.

Selepas semua pemimpin selesai berucap, semua penyokong di gesa membaca doa sebelum beredar dari majlis perhimpunan itu.

Papan yang ada pada pentas bergerak tersebut sebagai panduan doa yang perlu di baca oleh setiap penyokong mengunakan alat siar raya (PA System)yang di sediakan. "Jangan tak percaya power of doa" kata pengacara menghasut setiap hadirin." Bacaan doa di aminkan oleh semua yang ada.

UMA cukup terhiris apabila seorang Islam mendoa kehancuran bangsa se agama mereka sendiri". Sebaliknya UMA berdoa kepada Allah, "Ya Allah, kau Maha Mendengar dan Maha Melihat. Kaulah yang berhak menerima dan menolak doa. Ampunkan kami, sesungguhnya kami sedang di zalimi".

agbr47: Hari kerja PAS membuli Allah.

Anonymous said...

Kenapa perlu berkempen mendoakan kehancuran & kemudaratan sesama islam.Lebih baik PAS berkempen bagaimana untuk memberi perkhidmatan yg lbh baik daripada yg dilakukan UMNO/BN.Penduduk di Labis mahukan kemudahan infrastruktur, permasalahan rakyat didengari, nasib mereka terbela, penyelesaian masalah dgn cepat dll.Bukannya setiap ari mendengar ceramah politik hinggakan dapur tdk berasap.

Yg sesama islam didoakan kehancuran tp yg kafir laknatullah dibela & dihormati hingga sanggup turut serta dlm upacara memperingati ikut upacara kematiannya (nyala lilin & tunduk2kan kepala)

-pengundi melihat dari jauh-

sgray said...

Sudah tiba masanya kEMENTERIAN yang bertanggung jawab berkenaan Agama Islam di Malaysia ini bangun dari mimpi dan lena mereka .Bukalah mata mereka dan perjuangkan ISLAM.Tegakkan hukum Islam YANG TERMAKTUB .
Ambillah tindakkan terhadap mereka2 yang sewenang2nya perlekehkan agama inI,HUKUM2 SYARII telah jelas dan bawa lah mereka kepengadilan...kalau dibiarkan berterusan trend mereka yang tidak bertanggungjawab ini bukan sahaja merosakkan aqidah dan kesucian agama ISlam malah akan menghancurkan Negara.
i.e saperti yang kita lihat di sepanduk2 dan kata2 serta fatwa2 sesat dari munafiq2 dan pemika Islam ini.Demi kesucian ISLAM dan Allah , bangkit lah hai orang2 yang berselimut dan yang sedang lena ...tegakkan syair ISLAM ..Mr jAMIL...WAKE UP..jalankan amanat RAJA2 yang sebagai ketua Agama Islam telah berikan kepada anda..terlalu banyak kesesatan dan penyelewengan perihal Islam telah timbul dari sikap biadap sesetengah mereka nie..IT has to stop..kerana tiadalah mereka memperjuangan agama melainkan mengharapkan laba dunia sahaja..WAKE UP MY FREN..MR JAMIL DAN PARA ULAMAK MALAYSIA..HAPUSKAN DAN BASMIKAN KEMUNGKARAN INI...WASSALAM

tempeyekmelaka said...

Doa pun jadi gimik pilihanraya. Haprak punya kaki

sgray said...

Sori bro bahasa keras sikit diatas tapi demi Allah dan Islam they have to wake up.....Musibah akan menimpa keatas keseluruhan nya ,bukan hanya atas mereka sahaja kalau kita berdiam {bersubahat dengan kemungkaran agama dan hukum2nya di perlekehkan]

Sikap terbaru mereka nie dan Nizar tu..menurut gua lebih biadap dari sikap peguam mengenai azan [kerana dia dah jelas jahil beb...]

Bangkit lah dan telanjangkan sesetengah mereka yang mereka 2 nie ...AMR MAKRUF WANIL MUNGKAR...ALLAHU AKBAR.

mustaqim said...

jgn lupa ALLAH itu maha kuasa...

belum apa2 dia dah tonggengkan logo pakatan rakyat depan doa tue...

yg bermaksud....lambang keadilan lubang pantat....roket dap kote.....lambang pas lubang bontot....camna nak tafsir lambang pkr dap pas yang dibaringkan tue terpulang pada imaginasi tuan2...


ALLAH tahu apa yg kita tak tahu

Anonymous said...

ya Allah, terbalikkan lah doa orang pas yang sombong dgn ugamanya

Anonymous said...

DAP DAN ANWAR YANG DI SABIT DALAM KES LIWAT..SEBAGAI RAKAN SEKUTU JUGA MASUK DALAM TENTERA ISLAM...HARI2 ORANG PAS SEKOLAH, MAKAN GAJI, LALU JALANRAYA, BERAK KAT TANDAS AWAM ,SEMBAHYANG KAT MASJID...PERGI KE KLINIK OR HOSPITAL YANG KERAJAAN BN BUAT....ISLAM BERDIRI ATAS RUKUN IMAN DAN ISLAM BUKAN PARTI PAS...PARTI PAS TAK MASUK DALAM AL QURAN DAN HADIS...

cengdol said...

Pas ni islam ke??? kalau macam ni mentaliti semoga Allah terbalikkan doa tersebut. Susungguhnya Allah maha mengetahui mana yg baik dan mana yg buruk. Zaman nabi dulu ada ke umat islam yg mendoakan kehancuran umat islam yg lain???

Anonymous said...

PAS BUKAN ISLAM, awas silap doa boleh merosakkan akidah kerana menyamakan PAS dengan Islam.

Anonymous said...

dah sampai masa kerajaan barisan nasional haramkan parti pas dan dap sebelum umat islam berbunuhan sesama sendiri atau sesama bangsa lain... aku percaya sangat org pas sanggup. kalau mereka sanggup halang kereta raja melayu, sanggup sokong penggunaan Allah oleh org kristian dan sanggup benarkan betina sundal cina masuk masjid... tak heran lah....

Anonymous said...

PAS ni bukannya memperjuangkan agama pun, sebab tu doa2 dorang Allah x makbulkan, munafik..sesat dah

TigerBoss said...

Haha ..
sampai ke 30 ribu penyokong pas mase kempen 2 ? ..
pew la ..
doa pn leh wat main2 ..
masyallah ..

Anonymous said...

salam bro,
orang kedah ke tu? loghat mcm kedah je?...suku sakat matpuz kot..hehehehe...patut la! akai sejegkai kata orang kedah...

Esperalzi said...

UMNO parti rosak moral...

PAS parti rosak moral dan rosak aqidah...

PKR parti rosak moral, rosak aqidah, rosak akhlak

UMNO jual bangsa Melayu..Tanah Melayu ditukar jd Semenanjung Malaysia, Bahasa Melayu ditukar jd Bahasa Malaysia, tanah rizab Melayu dia nak jual kat Cina, Kg Baru dia nak dilelong kat Cina, banyak Menterinya yg bini mereka masih tak tutup aurad dah tu tak rasa malu pula kat rakyat, ada Menterinya yg anak2 jantan mereka suka main pelacur, pergi disko dan minum arak..

PAS jual bangsa Melayu dan agama Islam...bangsa Melayu nak dihapuskan konon assobiyah, penghapusan etnik terhadap Melayu dia sedang jalankan secara halus, ketuanan Melayu dia nak dibuang konon rasis tp ketuanan Cina dia boleh terima, nama Allah dia jual di gereja2, pompuan kafir pakai seluar ketat dan t-shirt ketat sexy tak tutup aurad sampai nampak lurah puki dan lurah tetek dia jemput jogetrobik di masjid, hudud dia dah dibuang dalam parit, penjualan arak dia dah sokong, org Islam kerja kedai arak dia dah tak kisah, ada pemimpin dia dah mula pandai zina, ada pemimpinya pakai baju berkabung serba hitam pegang lilin dan goyang lilin di upacara Cina mati dah tu ada hati istihar haram undi UMNO konon UMNO tak Islam! Kah! Kah! Kah!..pukimak punya Parti Ajaran Syaitan (PAS)! Jauhi PAS jika tak mahu aqidah anda rosak!

PKR jual bangsa Melayu, jual agama Islam dan jual negara Malaysia..ketuanan Melayu nak dihapus tp ketuanan Cina dan ketuanan India dikekalkan, institusi raja Melayu nak dibuang tp institusi org Cina dan India nak dikekalkan, perlembagaan nak ditukar nak hapuskan hak Melayu tp hak Cina dan India bukan sj akan dikekalkan tp akan ditambah lagi, peranan Islam sbg agama rasmi akan dikurangkan, undang2 sekular akan diutamakan melebihi undang2 islam oleh itu org2 Islam tak akan dihalang kerja di kedai arak, org Islam tak akan dilarang beli dan minum arak, Islam can go to hell,kepentingan negara asing terutama Yahudi, Amerika dan Indonesia dilebihkan dari kepentinagn Malaysia. Pemimpin2nya suka bertandang ke Indonesia utk buruk2kan bukan saja kerajaan Malaysia di depan Indon2 sial tp juga memburuk2kan Angkatan tentera Malaysia..mereka juga suka ke Amerika dan Australia utk buruk2kan Malaysia. Pemimpin2 mereka terdiri dari Melayu Liberal dan Muslim Liberal, semua nak diliberalkan, sbb tu pemimpin mereka banyak kaki zina, kaki homoseks, kaki lesbian, dan mcm2 kaki yg busuk2..

Yang satu parti tu ketua dia kena kontrol dgn bini, bini mengada2 perasan nak jd First Lady, lebih sudu dari kuah mengalahkan Menteri..parti yang satu lagi tu langsung tak hormat pd pompuan Muslim, pompuan kafir dia jemput ke masjid tak tutup aurad bagi tazkirah kat jantan tp pompuan Muslim tak pulak dia beri peluang tazkirah dimasjid utk jemaah jantan..parti yg satu lagi tu bini dia ketua parti tp laki dia pulak lebih sudu dari kuah lantik diri dia jd ketua umum..

Ketiga2 ini parti ni selagi mereka perintah Malaysia, mereka akan jual kita org Melayu semua sampai ke lubang jubo kita dijual..

Pilih, pilih, pilih satu dari tiga, tiga2 barang kodi, tiga2 busuk punya barang, tapi pilih yang "terbaik" dari kalangan yg buruk..Yang satu panau, yang satu kudis, yang satu kurap

Anonymous said...

Esperalzi...Awat? Hang saja yang baik kot. Orang lain semua tak baik? Komenla dengan akai bukan syak wasangka. Syak wasangka tu satu dari unsur hati syaitan.

Anonymous said...

Esperalzi, antara tiga2 tu aku pilih jubo engkau
sedap ke? haha

kulatlapok said...

Esperaizi: Cayalah sama lu Bro..!!

Anonymous said...

ya allah, apa dah jadi ni..takkan nak minta doa pada allah untuk hancurkan sesama islam..ini dah menyeleweng dari ajaran islam sebenar.
macammana kalau umno buat ..doa supaya dihancurkan sebuah parti yang memperalatkan islam.?