Friday, January 28, 2011

SUAMI MALA KAKI MC DAN PENIPU : HARAM SYARIE PANGKAH PAS !




suami mala amik MC sampai kat sebulan.
kata doktor dia ada penyakit depressive mood.
depressive mood ni ada kaitan dengan masalah mental.
namun tak serius dengan penyakit lembu gila atau gila babi.

TAPI

dalam keadaan MC pun, suami mala boleh berkempen.
siap boleh harungi banjir lagi.


oi ini terang bulan punya tipu
kalau perangai macamni dia berani buat
apa gunanya pengundi pilih 
WAKIL RAKYAT BEROTAK PENIPU ?

maka fatwa aku
HARAM SYARIE MEMANGKAH PARTI PENIPU !

10 comments:

zethro said...

Mmg puak Pakatan Rakus kaki penipu! Semuanya sbb belajar dr ANUwar ngan Lim Kit Sial. Ni anak Lim Kit Sial@Kaki Temberang Rakyat Lim Guan Eng kene "smash" dgn Dato Mukhriz Mahathir sbb dia tipu rakyat:

"Apabila mereka (pakatan pembangkang) mengambil alih Pulau Pinang dalam hanya dua tahun dan pelaburan ini baru nak masuk, tiba-tiba dia (Guan Eng) ambil nama mengaku buat kerja dapatkan pelaburan khususnya dari dua syarikat berkenaan.

Dasar jenis sapi tatau malu, lembu punya susu ko nak dapat nama lak. Dah tak reti nak buat keje tu takyah la nak claim ko tau buat keje. Ultra-Kiasu sohai DAPig cibai!

Anonymous said...

Kalau mamat ni sakit jiwa, mcm mana org nak terima apa yg dia cakap.......

Sarah Imtiyaz said...

astaghfirullah,
Bukan sembarangan org boleh berfatwa.
Jgn asik cari ksalahan org,takut kesalahan kita pulak dibongkar kt padang mahsyar nanti..

Anonymous said...

Macam mana la org nak percaya mamat psycho ni berkempen?

Anonymous said...

belum dpt kuasa dh pandai menipu.. klu dh berkuasa nti ntah mcm mana la tu. Ish, ish, ish...

Anonymous said...

Pas tengah period... datang bulan.. sama macam Laki si Mala.

Anonymous said...

terkedu kejap Nizar DAP dengar ayat kau ni baii.. ni dah kira ayat ciplak ni.. kah..kah.. nizar, nizar kau ni memang penjilat tegar.. fatwa dari ngeh di baca oleh nizar..

G4UMNO said...

Salam kepada semua yang mengucap dua Kalimah Syahadah

Biarlah laki si normala tu, kan ke dia sakit depression (seangkatan sakit jiwa). Nanti kita hentam dia teruk laki bini silap silap masuk Tanjung Rambutan. Itulah, jangan sibuk memburukkan orang lain, kan ke satu Malaysia dah tahu keburukan laki-bini. Mana nak letak muka lepas ini? Mak bapak juga yang malu.
Hiss..mana Nik Aziz ni, tak ada fatwa ke untuk si penipu,,,,,agaknya penipu dalam PAS dikira dapat pahala sunat kot, itulah penyokong PAS buat perkara tak senonoh dan buruk...agaknya tengah kumpul pahala banyak banyak lah tu. Kan ke Nik Aziz boleh kontak Tuhan....ceh penipu

lihat blog saya g4umno.blogspot.com

Esperalzi said...

Menggunakan MC tapi badan sihat, kemudian menggunakan cuti MC tu utk kempen tolong bini yg jadi calon PAS tp pada masa yg sama memakan DUIT GAJI yg dibayar utk cuti yg di 'MCkan' secara tipu adalah HARAM!

Laki Mala ni dibayar gaji utk beberapa hari dia ambil MC sedangkan dia sehat.. maka duit gaji yg dia makan utk beberapa hari tu adalah HARAM!

Tp PAS mmg parti HARAM dan JADAH pun! Parti bertopengkan Islam tp sebenarnya parti syaitan! Apa nak dihairankan..

Tenno perang said...

salam...dari segi medical nya..depressive mood ini adalah kegangguan emosi yang dalam keadaan tertekan...ianya sangat berkaitan dengan penyakit BIPOLAR MOOD DISORDER(BMD)..BMD yang mana mempunyai 2 fasa iaitu fasa (MANIAC)dan fasa (DEPRESSION)..maniac bermaksud mood yang riang gembira...sentiasa merasa hebat(GRANDIOS)..dan mungkin juga berlakunya ganguan pemikiran(PSYCOSIS)seperti (HALLUCINATION)dan(DELUSION..fasa Depressive Mood pula akan menyebabkan pesakit menunjukkan symptomps seperti berikut...merosot dari segi sosial..suka menyendiri..tidak mahu bercakap dengan orang lain...mengabaikan kebersihan diri...tidak mempunyai semangat untuk membuat kerja...jadi diagnosis yang menyebabkan suami normala calon PAS Dun TENANG ini adalah dibuat2..ini kerana kita boleh lihat..suaminya tidak seperti symptomps yang di tunjukkan sebagai depressive Mood seperti MC yang di berikan...jadik kementerian perlu menyiasat secara terperinci hal ini...untuk maklumat mengenai penyakit ini sila http://en.wikipedia.org/wiki/Mood_disorder....atau http://tennoperang.blogspot.com/2011/01/suami-calon-pas-dapat-penyakit.html