IKLAN BERBAYAR

Monday, February 28, 2011

PRK KERDAU : OOI PAS..APASAL KORANG MEMBOSANKAN AKU NIH ?

 serius bro. aku sampai lepas solat jumaat minggu lepas. hari ini dah nak masuk selasa. maknanya dah hampir 4 hari suasana prk kerdau.

korang tahu apa aku rasa ? bosan, boring bro. kempen pas macam mentadak mentadu tidur. program pas macam hampas.

psywar kurang.. oooii pas ?!

kenapa korang siksa aku macamni. aku tinggal bini dah la 10 hari. kehidupan seks aku terabai semata-mata nak lawan korang.

yang korang pulak macam tenuk air yang kekeringan ni apasal ?

hoi pas...nak lawan ke taknak lawan ni ?

14 comments:

Anonymous said...

ekekekeke......balik je laa gap antar air lagi baikk....

Anonymous said...

Kalau PKR takpa tinggai bini.

Pungkok jantan jambu ramai.

Anonymous said...

APe citer ni GAP? Kalau hamPAS tu lembab, ko serang je la depa tu? Ko jgn main2 GAP, aku risau je takut2 depa menang....

usin said...

apa la lu bro. bil air jgn sampai tertunggak lama2 sgt. nanti kena potong lu jugak susah. pegi balik la bro, bayar bil. duduk kerdaupun lu dh bosan. gua nk pesan dgn lu, jgn salah tempat bayar bil...

Bekah Pah said...

orang-orang PAS dok pi beratur kat balai polis dan pejabat pos nak bayar saman jalanraya. Dia orang tengah di ceramahkan oleh pegawai-pegawai polis trafik macamana nak patuh undang-undang dunia...

Bahtera Merdeka said...

Tak nak lawan la tu namanya...
Kalau DAP bertanding lagi bagus... boleh tengok degree racist ke tak racist masyarakat di Malaysia.

Anonymous said...

As salam Gap, merlimau macamana ye? Ada desas desus tak sedap didengar...harap nasihatkan mereka yang terlibat supaya jangan terlalu selesa dan over confident.Takut nanti pihak belah sana yang menang(na'uzubillah)!

Anonymous said...

Salam bro. GAP

Menerusi posting GAP dan semua bloggers mesra kerajaan hal kelesuan PAS turut dapat dirasakan.

JELAS sangat mereka dalam masalah. 1001 masalah yang sedang dihadapi PAS dan konco-konconya ni.

Aku ingat PAS pening, pening kenangkan nasib malang. Malang apabila apa juga yang dibuatnya tak kena. Ringkasnya, mereka dalam keadaan mamai dan celaru.

Di PRK Tenang mereka masih galak bersaing walaupun akhirnya koyak rabak. Luka-luka dalam kesan pertarungan di Tenang masih dia rasakan. PAS belum cukup pulih ditambah pula dua PRK di dua DUN serentak.

Apa-apa pun, 'turning point' kenapa PAS tiba-tiba jadi bodoh bagi aku adalah kerana 'overdos'. Suntikan motivasi dalam Konvensyen Melayu PAS diShah Alam baru-baru ini, oleh Ust. Dr. Wong Chin Huat, (DAP).

Bro.
Tazkiran Ust Dr. Wong yang menyeru agar PAS perjuangkan Isle Domakrat baru boleh gantikan UMNO dapat laungan Takbir! Takbir! Takbir! Giling kepala bro. Mengaibkan.. (Ini Peluru Bersar)

Apa-apa pun Bro. Lu dan kawan-kawan jangan ikut rentak PAS. Macam main bola, kita cari gol sebanyak mungkin. Jangan simpan simpati. Mungkin juga mereka sdg buat ujian tektikal 'buat toya-bodoh' dgn andaian agen-agen BN tak berselera dgn cara 'politik pasif'. heee..

Ingat azam lu dan fokus lu sebelum bertolak ke Kerdau. Ingat cerita Arnab dgn Kura-kura? Lu kata kura-kura tido...

Ayuh ucap terperangkap pejuangku. Teruskan serang, serang sampai menang... besar punyaa..

Rakyat Memerhati dan Menilai.

Anonymous said...

balik aje la GaGAP....pegi bayor Bil tertunggak tuh dulu.....nak buat camno..polis tak kasi ceramah terbuka..katanya menganggu org...tp kalau UmNOK-BN buat ceramah, takde halangan....

mcm biasa...gune jentera kerajaan(rakyat)...bukan guna kudrat parti sendiri a.k.a bacul....

aku je said...

ko ni GAP...

eh, apa jadi dgn cikgu maarof laki cikgu mala ar? apa bentuk tindakan disiplin dia kena?

PASberg laknatullah..!

Hahn said...

Dorang tu macam siput BABI. Kejap terjulur kejap tersentap.

Anonymous said...

Jangan alpa, jangan main2 bro. Nnt dorang dpt undi simpati kang...nyosal tak sudah2.

Aku pikir dorang sdg berdoa bersama Bustadz, Ulanyak dan Tok N.Ajis kot...

Anonymous said...

Tak de mood la tu...tapi terpaksa bertanding jugak..malu beb...

Anonymous said...

Jentera BN serang habis-habisan!! kalakan PAS bior sampai hilang deposit