Monday, February 14, 2011

UMI HAFILDA : KISAH PEMBOHONGAN REFORMASI 98 AKAN DIPERBETULKAN !

umi hafilda mencetus banyak persoalan.pembongkaran kisah reformasi 98 bakal berlaku.

kami pernah berada di dalam gerakan reformasi 98 di kala darah muda menggelegak. 

pertemuan dengan umi dan yang terbaru malam tadi dalam siri ceramah SSDE bisa menelanjangkan semula krisis 1998, atau lebih tepat krisis reformasi.
sejarah pembohongan reformasi bakal dirungkai.

sejarah pembohongan reformasi bakal dilontarkan semula kisah sebenarnya.

sejarah pembohongan reformasi 98 bakal menemui kisah benarnya semula.
1998-2011 ..satu tempoh yang cukup panjang. 13 tahun rakyat malaysia dibohongi, termasuk aku !

umi sebenarnya punyai terlalu banyak peluru. amat banyak untuk dikupas .

selama ini rakyat mendengar dari sebelah pihak (anwar/azmin) kononnya dr mahathir seorang yang zalim.

minggu lepas rakyat mesir melakukan tindakan bijak dalam menumbangkan regim boneka israel hosni mubarak, tetapi tatkala krisis reformasi 1998 meletus sebilangan rakyat malaysia lebih memilih untuk mempertahankan anak emas yahudi, anwar ibrahim shalom aljubs !

dalam masa terdekat umi hafilda akan mengeluarkan satu peluru berpandu yang bakal merongkai semula kisah pengsejarahan sebenar reformasi !

13 tahun masa yang panjang. namun aku cuba mengingatkan selagi boleh isu-isu besar reformasi dan dijadikan bahan subjek sejarah .

afifa satu kisah.
azmin satu kisah.
azmin anwar satu kisah.
anwar shamsidar berkisah.
arsenik satu kisah.
pemecatan anwar satu kisah.

agak sukar untuk dipersembahkan dalam satu nafas saja. 

yakinlah, pembohongan  reformasi 1998 akan didedahkan. kisah benarnya akan dirungkai. dalam menelusuri masa , sepanjang saat itu kita akan dihidangkan dengan al kisah kebenaran.

14 comments:

Anonymous said...

Macammana issue Masjid simpang 6 Penang and Stesen Shell Maclister Road. Ada Ingat tak? Anuwar tengking tuan tanah: you Penang Malay Bastard watch out....

zethro said...

Allahuakbar! Teruskan perjuangan! Yang benar pasti timbul jua akhirnya, yang bathil pasti akan dinyahkan seterusnya!

Anonymous said...

Kegiatan perjudian, pelacuran ada di Kelantan – Nik Aziz

14/02/2011 10:04pm

KOTA BHARU 14 Feb. – Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, wujudnya kegiatan perjudian dan pelacuran di Kelantan disebabkan kurangnya penguatkuasaan kerajaan tempatan.

Nik Abdul Aziz juga berkata, wujudnya kegiatan itu adalah juga hasil peninggalan kerajaan dahulu dan beliau menyalahkan media massa yang mempengaruhi rakyat di negeri ini dengan budaya kuning.

yg ikhlas

waly bodo

Abdul Hayee said...

Di kemuncak reformasi pada tahun 1998, TDM telah dimaki hamun dengan berbagai kata kesat yang tak sepatut dikeluarkan kepadanya. Tetapi pada masa itu tak ramai yang hendak mendengar atau percaya cakapnya walaupun dia berkata benar. Daripada wajah dan air mukanya saya dapat lihat dan rasa keikhlasan hatinya kerana dia sangat sayang kepada Agamanya, Bangsanya dan Negaranya.

Kalau ada kesempatan lihatlah semula video tersebut. Saudara akan rasa apa yang saya rasa Insya Allah.

Begitu juga Ummi. Dia telah menjelajah seluruh negara untuk menyatakan apa yang dia tahu tentang Anwar tetapi ramai orang marah padanya. Dia telah menerima caci maki yang hebat.

Pengaruh Anwar terlalu kuat. Imej yang dibenanya telah memepengaruhi orang ramai terutamanya orang Melayu sehingga tiada ruang untuk berfikir apa yang disampaikan oleh Tun dan Ummi.

Tetapi kita jangan lupa Allah beserta dengan orang yang benar. Akhirnya dengan kehendak dan izin Allah yang benar juga akan menang.

Terima kasih Tun dan terima kasih Ummi Hafilda Ali.

KAUlah pahlawan negara.

Anonymous said...

syukur aku tak pernah percaya dengan drama Al-juburi pada 1998. masa tu aku mahasiswa UPM.

Pada ketika itu, aku sungguh terkilan terhadap sekelian banyak umat Melayu yg percaya kata-kata bohong Al-juburi. Sekelian banyak cerca nista yg dilemparkan kepada insan bernama Mahathir bin Mohamad.

Syukur, aku tidak tergolong bersama mereka yg galak berkata nista terhadapnya. Aku selidiki asal keturunannya, bagaimana dia dibesarkan, kenapa dia berniaga di Pekan Rabu . Maka aku percaya dia sangat sayangkan Islam, Melayu dan Tanah Melayu ini.

Maka, aku seru mereka yg terjebak percaya kat Al-juburi ini pada 1998, minta maaf lah secara terbuka pada Tun Dr Mahathir selagi hayatnya masih ada. Semoga Tun berdua terus dalam limpah rahmatNya. Amin..

-aku je..-

Anonymous said...

Takkan amik citer dari anak Derhaka nie Bro GaGAP.., untuk dijadikan peluru untuk bantai DSAI...elok rentikan aje laaaa.....dah takde modal politik dah umNGOK nie....

citer pompuan sundal nie kangkang ngan ali baginda di London ade diciterkan tak????? siap gelar "boboy" untuk anu lelaki....hehehe...

Anonymous said...

bila nak buat SSDE di area Bandar Tun Razak?

Anonymous said...

To anon February 15, 2011 12:45 AM:

Tang citer2 dari Bro Nuar ko percaya habih la pulak nyer...

Klu diliwatnyer ko pon aku raser ko mengigau lagi kot...x sedar2...aper punyer bangang tahap cipan ker aper ko neyhh....

Haduii la....Nuar kata dier leh lari duk akt Washington biler2 masa jer..esok2 klu dier lari ko dapat aper...melopong la ekau jang...sokongla..sokong...bangang....

Anonymous said...

@anon - February 15, 2011 12:45 AM;
Ko percaya laa kat Ali baginda murtad tu...

Anonymous said...

Anon 15 Feb.2011 12.45 AM

Teruskan taksub pada Nuar sebab mungkin pintu hati kamu sudah tertutup pada kebenaran. Pada kamu yang benar itu fitnah dan yang fitnah itu benar.

Ada ke bukti yang sah Ummi melakukan perbuatan itu. Ummi berani bersumpah mubahalah menafikan dia pernah melakukan pekerjaan terkutuk itu,sedangkan Anwar tidak berani bersumpah sampailah sekarang. Menafikan pun tidak, menyaman pun tak berani. Apa ertinya itu?

Fikirlah kalau otak kamu masih boleh berfikir.

Maka sebab itulah dijadikan Allah orang beriman dan orang kufur, orang baik dan orang jahat, orang yang melihat dan orang buta, orang yang menerima kebenaran dan orang yang menolak kebenaran, orang yang insaf dan orang yang sesat dan adanya Syurga dan Neraka.

Anonymous said...

to anon 12.45 am...bangang betul ngko ni....berapa kali dah tok sheikh to korek lubang jubor ngko ni???
bantainya dia cabut lari pi duduk & settle kat washington tu nanti.., ngko kat kat sini apa dapat???

Anonymous said...

kalau ummi menipu kenapa kenapa al juburi , azmin, tak saman ummi / ezam dan dato nalla...kenapa kes liwat da 50 kali tangguh itu masuk buku guniness of rekod maaa...dulu gua caya juga.. masa di uni.. setalah dihalusi PKR/Keadilan ujud atas KEPENTINGAN dan niat nak balas dendam SASAORANG NAMA LA JUBURI....ITU SAJA>>>FAHAM

Anonymous said...

Aku masih ingat masa aku darah muda dan tengah panas, brother Analwar cakap dalam TV, "saya ada bukti, satu kotak penuh bukti, ini konspirasi tahap tinggi, bla, bla.".

Sampai ke hari ini kotak bukti entah kemana pergi tak tahulah.

Anonymous said...

anwar al juburi tak akan saman ummi halfida..bergitu juga dgn azmin..tau kenapa?..dah banyak dah ummi buat pendedahan hal anwar dan azmin tapi 2 ekor ni masih lagi tak berani saman ummi..kenapa? takut kah anwar..takut kah azmin? musykil!!cuba fikir wahai penyokong benggap anwar ibrahim!!!bersumpah pun taknak!!!pada tun mahathir yg tak pernah saman org mau pula anwar saman(sebab dia tahu tun mahathir tak saman sebab dia islam yg ikhlas)..itu saja..fikir lah sebaik2.jgn jadi bodoh kuda kayu