Friday, March 18, 2011

APA MAKSUD DNA ?

DAJAL
NAMA
ANWAR

ps : foto kredit bloger joezuax..

5 comments:

Anonymous said...

Cukuplah memfitnah!

Anwar bukannya gay. Anwar bisexual!

lawak said...

umno ZALIM kianat buat seolah2 saya NI takut bersumpah. takut bg DNA. takut pegi mahkamah. sbenarnya UMNO lah yg Takut hilang kuasa. Najib la sebenarnya takut bg DNA. dr Mahathir pun. Tunjukan mrk berani bg DNA dulu. Gentleman sikit .sy dah bincang dgn Lawyer sy, mrk akan minta dna najib dulu..

Anonymous said...

Hehe..
Tambah lagi ayat..

Dajal

Namanya

Anwar

Ular Menyusur Akar said...

anon 5:32, kenapa suka buat fitnah. Tak takut dosa ke?

Anwar bukan bisexual, dia triasexual. Depan belakang atas bawah semua pakai.

aku je said...

sambung ucapan dari 'lawak'

UMNO zalim kerana fitnah saya takut bersumpah laknat padahal saya memang takut pun nak bersumpah. Oleh kerana Saiful, Ezam, DS Najib, Ummi Hafilda dengan berani dan yakin sudah menyahut seruan saya untuk bersumpah laknat , jadi kali ini, saya suka untuk tukar cabaran lain pulak. Saya fikir suma org penakut mcm saya, rupa2nya tidak.

Semua org bagi DNA dulu, DS Najib, DS Rais, walaupun saya yg sedang dibicarakan.

Barisan peguam saya tiada yg beragama Islam kerana saya tak mau tanggung dosa mereka membela saya.

Demonstrasi seluruh negara yang mahu saya bagi DNA kepada polis, adalah menghina mehkamah. Kalau nak buat demo, buat betul-betul, kasi pecah sana sini, bakar tayar, ponteng keje, ponteng kuliah tidak mengapa baru tidak menghina mahkamah kerana ia adalah kehendak rakyat.