Thursday, March 17, 2011

HARAKAHDAILY MEMULAKAN PROPAGANDA MENYERANG ANWAR ?

 dalam keadaan terpaksa menahan kemaluan gara-gara perangai anwar yang suka meliwat, akhirnya harakahdaily terpaksa menyiarkan surat terbuka dalam lamannya mendesak anwar menyerahkan DNAnya !

siapa di belakang harakahdaily ?
harakahdaily ditunjangi oleh kumpulan perpaduan.

dalam permulaan kepada bakal ributnya pertandingan kerusi timbalan presiden pas, nama mat sabu mula melonjak. ditambah akan kemungkinan nasarudin mat isa menarik diri dari mempertahankan jawatan.

bagi orang lama, mat sabu adalah siri kelangsungan pejuang ortodoks pas, sama garangnya seperti arwah hasan shukri, bekas pesuruhjaya pas selangor.

suara lama ini ditenggelami sejak munculnya gerakan reformasi. nama baru mulai muncul. kalid gereja samad,dr zul,dr hatta,salhudin ayub dll.

nama di atas muncul dan akhirnya menenggelamkan hero lama.

keadaan pada hari ini semakin tidak memihak kepada pas. kekalahan demi kekalahan yang dialami pas sejak 8 prk yang lepas menunjukkan akan saat bermulanya kehancuran.

harakahdaily bertalam dua muka. ini hakikat.

disiarkan surat terbuka mendesak anwar memberikan maksud tersirat.

anwar pernah digelar mat sabu dengan gelaran al juburi.
harakahdaily meminta anwar memberikan DNA.
ia kelangsungan cerita anwar menjuburi dubur lelaki.

mat sabu sudah memulakan langkah, harakahdaily menyediakan ruang menyerang.bersedialah untuk kita melihat kehancoran pas !

4 comments:

Anonymous said...

Celaka punya harakah. Berani kau memfitnah Anwar. Berapa banyak duit UMNGOK yg telah kau ambik hah?

dzimba said...

menarik bro.. pantau ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada GAP kerana banyak menyumbangkan rujukan pembaca kepada PANTAU dan agak agaknya bila dapat bersama minum teh. Kita sudah 2 kali buat perjumpaan namum GAP tidak kelihatan.

terima kasih bro

aku je said...

Wei...harakah a.k.a SERAKAH/HARAMKA ni bukan talam 2 muka lagi dah...talam 1000 muka.

Mesin cetak fitnah No. 1. Masih teringat zaman student dulu, tajuk besar muka depan akhbar fitnah ni
" MAHLIGAI MAHATHIR " gambar kompleks Perdana Menteri sedang dalam pembinaan.. umur aku masa tu 18 tahun, termakan juga aku dgn fitnah tersebut.(Maaf Tun, kerana pernah buruk sangka pada Tun)

Sekarang?? Nak pulak berangan masuk putrajaya..

Pigi dah..!!

Anonymous said...

Anon 4.14pm:Celaka punya harakah. Berani kau memfitnah Anwar. Berapa banyak duit UMNGOK yg telah kau ambik hah?

bila haramkah buat berita hentam kerajaan, kata bagusss.. bila tidak menyebelahi pulak, kata Umno bagi duit. Orang mcm ni hanya nak dengar apa yang dia mahu dengar mengikut nafsu sempit mereka, tidak berani menerima kenyataan.