Friday, March 11, 2011

DEMO DESAK ANWAR SERAH DNA !

 kabarnya esok selepas ceramah umi dan rahimi di arena square batu gajah (9 pagi) satu demonstrasi rakyat akan dilakukan bagi mendesak anwar menyerahkan DNA nya kepada mahkamah !

bukan sekadar itu, hakim mahkamah juga didesak untuk mengarahkan anwar untuk serah DNA nya !

sebarkan kepada seluruh rakyat perak !

11 comments:

Anonymous said...

Fuhh! Cayalah. Kak Wan cukuplah tu Kak Wan. Takde gunanya nak mempertahankan laki sebegini.

Beragah said...

Ye kita sama sama sebar ..beragah.blogspot

Anonymous said...

but..la gap laknat

Anonymous said...

KEBENARAN wajib ditegakkan dan segala KEPALSUAN dan KEKELIRUAN juga wajib pula dirungkaikan.. Rakyat Malaysia harus mendesak melalui gerakan demonstrasi untuk mendesak mahkamah dan pihak yang berkenaan agar DSAI menyerahkan DNA nya untuk perbandingan dengan lelaki Y. Rakyat juga harus sedar peguam DSAI ternyata hendak menggunakan faktor teknikal untuk memenangi kes liwat ini.. DSAI ni siapa ..? meliwat boleh pula tapi menyerahkan DNA pula tidak boleh ..?

Alhamdulillah said...

Salam Perjuangan,

Mohon Hebahkan Ceramah Ummi Hafilda dan Rahimi serta demontrasi secara aman mendesak Anwar menyerahkan DNAnya kepada pihak pendakwa untuk dibandingkan dengan DNA lelaki 'Y' di Arena Square Batu Gajah pada hari ini jam 10.00 pagi hingga 01.00 tengahari. Semua blogger dan pembaca blog dijemput hadir

Anonymous said...

patutnya suruh si TUN haprak Mahathir mamak kutty tuh naik mahkamah...sebab tuduhan liwat nie, dia yg bawak ....penakut yg amat, bila suruh ke Mahkamah....

keris said...

senang aje anu war ni, kalau ko anak jantan, tolong bagi dna ko, kalau ko orang yg benar tolong baki air liur ko, kita tgok sape yg kenaaaaa... barulah betul, ini ko x nak bgi, mmg sah ko penakut.. kY jantan, bnyk lak pooosingh..

keris said...

statement anon 133pm mcm sampah..

Anonymous said...

Hi Anon 1.33 pm...ko ni bahlul kah? Peguam2 Anwar yang tak mahu panggil Tun sebagai saksi..Dia boleh dipanggil ke mahkamah, dan kalau dia enggan, mahkamah boleh keluarkan sapina untuk panggil Tun...so nape peguambela tak nak? hooo..hoo..

Sebabnya ialah yang mula2 sekali tuduh Anwar dikalayak umum sebagai gay bukannya Tun Mahathir! Orang yg mula2 umumkan Anwar gay di parlimen dan umum ialah KARPAL SINGH! So patutnya Si Singh BAhalul tu yg kena jadi saksi!

Eh..Dulu si PooSingh ni yg kata Anwar menjubor, hari ni dia pulak yg bela Anwar, kata Anwar bukan penjubor! pelikkkknyeeee...!!! kahhhhhh..kaaahhhhhhh

Anonymous said...

Nak desak apa lagi,akta yang ada telah jelas boleh digunakan. Mahkamah berkuasa memerintah si polan si polan serahkan apa yang menjadi bahan bukti atau fakta yang perlu.Inilah pertama kali semua pihak yang bebas menuntut si polan tu serah sampel DNA.

Ipoh Lali manjung.

Anonymous said...

Puak puak ni mudah saja, bila hakim buat keputusan menyebelahi depa dikatakan "itu sebenarnya".Tapi bila keputusan disebaliknya hakim itu,hakim ini mula dikutuk habis.Sedihnya akhir sekali habis modal berangkali.."Semua dikawal oleh BN (polis,mahkamah dan agensi kerajaan yang lain)".Peguam pandai ada dikelantan,kedah,p.pinang selangor dan perak...pandai ceramah kutip derma!