Wednesday, March 23, 2011

KONSPIRASI VIDEO SEKS CIPTAAN ANWAR ATAU MEMANG BENAR ?

 dia dah mula dah... datok T dah mula mengeluarkan bunga untuk berdalih. semalam dalam email kirimannya, datok T kata dia takkan serahkan rakaman video itu pada pihak polis.

malah datok T mahu satu suruhanjaya awam ditubuhkan bagi menyiasat ketulenan video tersebut.

kata datok T, 
“Justeru, saya memutuskan tidak menyerahkan rakaman itu kepada pihak berkuasa. Saya akan serahkannya kepada suruhanjaya awam yang dianggotai oleh media dan NGO,” petik email itu.

hallo datok T. jangan nak berdalih la sahabat.

anda telah memulakan cerita video seks ini. penubuhan suruhanjaya hanya akan melambatkan jalan cerita yang sepatutnya boleh anda selesaikan dalam masa 24 jam.

penubuhan suruhanjaya dah macam stail teoh beng hock la pulak. kalau pihak peguam anwar kata penubuhan suruhanjaya ini tak kompeten (layak) maka apa akan jadi seterusnya pada isu pokok, anwar fcuk dengan pelacor ?

jangan cerita banyak la datok, kasi dedahkan kepada seluruh rakyat malaysia benarkah dakwaan kamu itu ?

sorilah sahabat, aku mengambil keputusan berbeza. suruhanjaya itu suruhanjaya ini akan membabitkan banyak isu teknikal dan membuang masa. kenapa datok T memerlukan penilaian NGO dan wakil media dalam suruhanjaya merupakan alasan membosankan .

yang sepatutnya menjadi hakim kepada persoalan ini adalah rakyat. rakyat tak nak dengar benda remeh temeh isu teknikal. tunjukkan sahaja rakaman video itu pada seluruh rakyat malaysia.bukti dah ada kat tangan kamu, apa tunggu lagi. kasi blast satu malaysia la !

straight forward je la. jika kita ikut telunjuk datok T ni, percayalah kita sudah terikut rentak game anwar.

8 comments:

Anonymous said...

GAP, aku sokong! Agaknya si T ni tunggu Nuar huluk sbb itu dia main leceh2 dgn video tu... Kalau dia jujur nak selamatkan negara, siarkan... bagi ajer kat bloggers2 kalau tak nak bagi kat polis.... leceh punyai alasan dia bagilah..

nadi_80 said...

what a stupid game plan....actually aku sendiri pun dah hampir tertipu...kalu dato T tu betul tunjuk kan je lah...xpayah nak berdalih....nape? takut kanti ke?

p/s: nak tanya sikit...boleh tolong listkan tak wakil2 media yang dijemput untuk pegi ke TAYANGAN PERDANA kat carcosa ari tu???

Anonymous said...

Kantoi permainan dan perancangan Dajjal bernama Nuar Jubor...hahaha...

Sah2..mmg dia la yang atur segalanya tatkala rakyat bangkit menyerang beliau untuk serah DNA..

Hari ini Hakim putuskan pakai bahan bukti lama..kantoiii lagi...

Konspirasi video seks pun dah semakin kantoi ...rakyat bukan bodoh senang2 nak kena kencing dengan bapak Dajjal ini...2 kali kantoi si Nuar..

Dah x payah nak asak2 lagi Dajjal ni pastinya jembalang menyerupai manusia ini akan tersunggkurrrrr....

ALLAH hu Akhbar...semoga di musnahkan dan dilenyapkan terus manusia bernama Nuar yang banyak membuat onar dibumi Malaysia ini....

Manusia membuat perancangan namun ia belum tentu menjadi, apa yang pasti hanya ALLAH jua lah sebaik2 Perancang..

Wallahhualam..

Anonymous said...

bi huk o bi kruk mesti buat smpai ke dalam... hahahaha... kalau najib mengaku mastermind pon tetap anwar yg buat... hahaha pencacai...pencacai...

Anonymous said...

hahahahahahahaha TIGA DATUK JADI SATU DATUK T...... MAKIN SERONOK PLOT KISAH VIDEOSEX NI....

To Live Again said...

X hbs2 dgn Suruhanjaya itu suruhanjaya ini..Ni semua mula zaman pak lah la..Suruhanjaya polis la suruhanjaya video la, suruhanjaya beng hock la lepas ni suruhanjaya video lucah!

Apa kejadahnya..Setahu aku la SURUHANJAYA adalah badan khas yg ditubuhkan melalui kelulusan parlimen dn YDP Agong yg mana melibatkan kepentingan negara mcm SPA,SPR,SSM,SKMM,SKM dll yg ada nama SURUHANJAYA x kisah la Suruhanjaya biasa atau suruhanjaya di raja.

Sekrg ni suruhanjaya dh jd mcm alat mainan dn undg2 dh jd TEMPAT BERLINDUNG bg org yg ada kuasa.Kalau kena pd org2 marhaen cm kita ni xde cita byk la balai kira jela.

Lg 1suruhanjaya ni semua buang ms dn duit je..Tgk cm suruhanjaya beng hock yg mampus bunuh diri 2.Kerajaan bersush pyh tubuh suruhanjaya nk cr kebenaran diaorg nk pulau plak..Cr isu2 teknikal konon meragui pengerusi suruhanjaya la ape jadah lg ntah.

Bkn nk selesai mslh tp menambah mslh je!

Anonymous said...

kenapa datok T memerlukan penilaian NGO dan wakil media dalam suruhanjaya?

JAWAPAN AKU :
Datuk T tidak mahu polis dan mahkamah yang adili kes ini. Alasan standard le. Mereka semuanya tunduk kepada Najib. Bagi aku, NGO dan MEDIA itu samalah dengan RAKYAT juga adanya. Mereka yakin NGO dan MEDIA (Baca sebagai yang mesra PKR/PR) akan hasilkan matlamat projek ini.

Apa matlamat projek ini? Tak lain tak buka cuba menggunakan kebangkitan massa akibat kes mata lebam dulu. Walaupun terpenjara, namun dimata rakyat (bukan semua, termasuk aku le tu) memang Nuar difitnah dan dizalimi.

Haram-J punya permintaan. Sebab membelakangkan dan menghina POLIS dan Mahkamah negara sendiri. Siapakah antara kita yang jelas berusaha menjahanamkan reputasi dan kerdebiliti institusi seperti POLIS, SPRM, Mahkamah, SPR dll...?

Permintaan itu sendiri suatu kekantulan tahap gaban beb. Ungkapan dan tuntutan kepada penubuhan Suruhanjaya bagi menyiasat kes ini juga kerap dan senonim dengan puak-puak Nuar dan LKS, apa tak gitu?

Hai pendukung dan penyokong PKR, perhatikanlah respon masyarakat atau rakyat dengan ikhlas. Usahlah dok duduk dan berbincang dengan spisis sejenis saja. Lapangkan dada dan terima hakikat bahawa Zaman Nuar telah berlalu.

Ronaldo, TigerWood... memang hebat, tapi itu dulu. Kini musim orang lain. Nuar juga begitu. Pertarungan dengan kekuatan strategik dan memanipulasikan massa tidak reliven lagi kini.

Suabat buat semua bloggers mesera kerajaan yang telah berperanan penting dalam menjana perubahan pemikiran massa masa kini. Tapi ingat ini bukanlah matlamat rakyat masa kini.

Rakyat memerhati dan menilan

G4UMNO said...

Salam

Saya berpendapat jika adakan Suruhanjaya DiRaja lebih hebat dengan panel diduduki isteri anwar sendiri, Wan Azizah, Presiden PAS Hadi Awang dan beberapa NGO Melayu dan Islam, maka kesan lebih hebat lagi , sudah tentu PKR dan PAS berkerat rotan, kalau tidak berkerat rotan sekalipun , kita boleh jadikan isu kedayusan PAS, kemunafikan pemimpin PAS terhadap kebenaran seterusnya membuktikan PAS hanyalah parti politik biasa yang gilakan kuasa dan mencari harta.
Manakala boleh kita lihat adegan plot samada Wan Azizah menuntut cerai kerana anwar bermain bukan setakat kayu tiga, malahan berkayu kayu, depan belakang boleh saje....jantan betina sama sahaja macam iktikad dia didalam pluralism, persamaan diantara agama...ialah macam persamaan jantan betina

g4umno.blogspot.com