IKLAN BERBAYAR

Wednesday, March 30, 2011

RIBUAN RAKYAT SERBU BN DI AMPANG ! ZURAIDAH CUBA TAKUTKAN RAKYAT..

perrgghh.. ini adalah foto kiriman rakan pembaca dari umno dun teratai. hampir 10 ribu rakyat memenuhi program BN di parlimen ampang..

malam tadi ahli parlimen ampang cuba menakutkan pengundi ampang agar tidak turun menyertai program BN.

gila punya zuraidah.. sanggup bertukar wajah daripada ini
kepada ini..muahahaha...parlimen ampang tumbang ! rakyat makin percaya anwar ini takde moral !

7 comments:

Anonymous said...

muka dia yang original lagi hodoh dari muka hantu tu. jadi kau jadi hantu jer la zoredah bengap. lawa skit muka kau tu..caya la gap

Anonymous said...

Hahhahahaha...nice

kite bakorr je rumah die

Penditakainsingkat said...

Salam,

Zuraidah ni lupa kot..kerajaan yang memerintah Malaysia sekarang ni adalah KERAJAAN RAKYAT.

Rakyat yang bertanggungjawab memilih kerajaan dalam PRU 2008 yang lalu.

5 buah negeri tu...rakyat pinjamkan sekejap jer..Perak dah diserahkan kembali oleh Wakil Rakyat.

Sekarang dah tinggal 4. Itupun dah nazak sebagaimana nazaknya Nuar Berahim Pakar Kelentong Rakyat tu.

Anonymous said...

Takde pulak abang PDRM datang kacau korang buat ceramah ye...

Kalau PR buat ceramah...siap kau...

Oh M'sia ku yg adil dan saksama...

He he

Anonymous said...

Anon March 30, 2011 2:14 PM.

BN buat program ada permitla bodo... Tak macam Pakatan buat program ikut sedap dia je. Lagi satu program yg BN buat berfaedah utk rakyat tak macam program Pakatan, tabur fitnah dan tuding jari kat orang lain.

akuantiPR

Anonymous said...

Salam....

ceramah BN ada permit bro..... lagi pun org BN tak suka buat demo....

PR dah la tak dak permit pastu tak ikut arahan bila berceramah....

Ular Menyusur Akar said...

Hey, gap. Lu buat cucu UMA nangis tenggok muka hantu tu.

kita bakor, kite bakor jatung nuar. Biar dia jadi mengarpu...