IKLAN BERBAYAR

Wednesday, March 30, 2011

FOTO INI AKAN TERCATAT DALAM LIPATAN SEJARAH UMAT ISLAM ?

 assalamualaikum wb dan salam sejahtera

sahabat yang dimuliakan. bacalah artikel ini dengan penuh ketenangan jiwa. apa yang akan aku sampaikan ini adalah catatan pena keyboard yang akan menjadi kenangan abadi buat anda semua.

anda yang aku maksudkan adalah rakyat malaysia umumnya, rakyat di seluruh dunia umumnya dan orang melayu khasnya.

aku minta agar kamu dengan kadar segera menyimpan foto yang aku muatkan khas untuk artikel ini.

ini bukan sembarangan foto. foto ini secara automatikalinya telah mencatatkan sejarah mereka sendiri.
jika selama ini pengkisahan sejarah umat melayu khasnya kita akan dihidangkan dengan penceritaan dari mulut ke mulut, dari khabar yang didengar, dari gurindam dan syair,dari pengkisahan hikayat sejarah, dari bacaan kitab jawi namun tidak bagi foto ini.

panggil segeraka rakan dan taulan.
panggil segera rakan sekuliah.
panggil segera masyarakat kampung.
panggil segera teman sekerjamu.
panggil segera yang liberalis,orientalis,populis,oputunis.

pinjam segera pen drive..kalau tak muat buang segera apa juga foto yang tersedia tersimpan.

ayuh cucukkan segera pen drive dan external hard disk kamu. copy foto-foto ini.

foto solat hajat anwar ibrahim.foto penyaksian ribuan jemaah pas dibohongi dalam skala paling hina.
simpan foto ini.
balik ke kampung halaman segera salin cetak foto ini. berikan kepada ayah dan ibu, makcik dan pakcik.

jangan lupa rakan sekampungan. cari mereka yang kamu kenal sampai dapat. sebarkan foto ini.

foto ini akan tercatat dalam buku lipatan sejarah umat melayu.

aksi paling jijik lagi gila dilakukan oleh manusia paling dajjal pernah wujud dalam sejarah negara bangsa, anwar ibrahim.

simpankan ia sebagai kenangan paling abadi. sampai kepada anak cucu kamu.

beritahu mereka pernah pada zaman ayah, telah wujud manusia paling jijik dalam sejarah politik melayu, namanya anwar bin ibrahim.

percayalah, ia lebih hina daripada abu jahal dan seinci hampir dengan perangai dajjal !

dajjal di akhir zaman yang akan menggunakan tipu daya dan helah untuk membohongi umat manusia.

air dikata api, api dikata air.

inilah dajjal melayu bernama anwar ibrahim.

aku seru kamu simpankan foto ini. 

kerana sesuatu yang paling mengejutkan  akan berlaku ?!
SUBHANALLAH
SUBHANALLAH
SUBHANALLAH

34 comments:

Anonymous said...

Heran jugak ye...

Kalau dia penipu, pembohong, peliwat, penzina dan macam2 pen lagi...

Tak kan orang sanggup datang beramai2, malam2 buta, bersesak2 nak dengar kelentong dia...

Ye tak?

Kena fikir2kan lah jugak ye?

UMNgOk ni ke yg pembelit atau dia dituduh tak betul...

He he

Anonymous said...

manusia paling sial dalam sejarah tamadun manusia!! moga ko cepat jatuh ke lembah hina wahai nuar berahi!

Anonymous said...

Ape citer ni beb? Jgnle cerita separuh jalan.

Anonymous said...

Abende ni GAP? Buat suspense jek.

Jangan jadik mcm Papa Gomo lak. Semalam dia kato jam 10 harini dia nak tunjuk gambar amoi yang kununnya di kocakkan oleh seseorang yg menyerupai Nuar BERAHIm...tarak pun.

ZK said...

hari2 terakhir ke?

Anonymous said...

amenda ni gap, semua blog2 pro bn kena malware...bosan tol...diaorang perasan ke tak nih?

GAP KEMBALI said...

MALWARE ?

BRO GUNA PERANTI MOZILLA FIREFOX..BOLEH AKSES DENGAN MUDAH

Anonymous said...

Apa citer pulak ni beb? Jangan masuk suku jer... mesti balun habis baru orang percayier.

Anonymous said...

Anus 2:11 PM pencacai terbaik AlJuburi!

Bangang nih tak tau kot yg fir'aun yg mengaku tuhan tuh pon ditenggelamkan oleh Allah Ta'ala bersama PENGIKUT2nya ketika sedang mengejar Nabi Musa dulu.

Pencacai & pemuja AlJuburi bakal tersungkor dikelangkang AlJuburi..

Anonymous said...

Aku fikir mungkin sebab Kak Jijah tak bagi AlJub kahwin lagi. Sebab tu dia 'balun' jantan, 'pondan', bini orang, pelacur, dan macam2 lagi... hehehehehe

Pena Agenoz BERBISIK... said...

Salam Ukhwah

Maaf PAB berkata2

1. Kpd Anon 2:11...Lupakah kamu akan ingatan Allah dan Nabi melalui Quran dan Hadis bhw di akhir zaman ini akan lahirnya dajjal.

2. Allah mengisahkan kehebatan dajjal ini akan dtg dlm kumpulan manusia dan menyeru utk mengikutnya. Jika kumpulan itu engkar..maka akan dibinasakan kumpulan itu.

3. Dan ia akan dtg kpd satu kumpulan yg muunafik dan menyeru menyokongnya..maka ramai yang akan bersamanya..

4. Sungguh PAB tidak sangka, apa yng telah dinyatakan oleh ALLAH di dalam Quran turut berlaku di Malaysia...

Subhanallah
Subhanallah
Subhanallah

5. Kpd Anon 2:11...Kebenaran mmg pahit...namun itulah hidangan manusia akhir zaman yang paling mengeyangkan.

6. Adakah kamu beriman kpd Allah, Kitab dan Rasulnya...Maka renungkanlah...apa yg telah Anwar lakukan....adakah sama spt dajjal yang Allah maksudkan di dalam Al Quran

Wassalam

Anonymous said...

adoyaiii tolonlah.. sume blog pro kerajaan ceta separuh2.nape ni? Gua dah tension betul ttg nuar juburi ni.Ucop.. tolon cop..kita bakor!kita bakor!kita bakor!..haishhh...

Pak Darus said...

Kenapa buat artikel ni GAP??.. kamu dh tngok video tu ke??

Anonymous said...

malware tu tipu je,apa2 hal proceed je

Anonymous said...

bro gap...suh la parpukari tu wt report polis kate difitnah..ape cer..ke btul tu gmbo die mnum arak..die akn jd liabiliti bro..org kalo bab2 agama ni mmg akn amek perhatian..aku pon xnk bkk blog parpukari tu kalo btul die mnum arak..

Anonymous said...

ISH..BIKIN SUSPEN JE ARTIKEL KO NI GAP..
BUT I LIKE. HEHEHE

Anonymous said...

To Anon March 30, 2011 2:11 PM.

Yang datang ramai2 tu bute kayu..terang2 bukti ALLAH dah bagi lagi nak menafikan kerana apa? Kerana ikutkan hati yang sakit, bencikan sedara semuslim (UMNO)semata-mata.

Jika benar mereka memperjuangkan Islam mereka x sepatutnya menegakkan benang yang basah..

Segala bukti dah ada, apa yang fitnah lagi? Jika cerita tentang pemimpin kerajaan cepat2 jer menyalak..minta mcmc2 untuk jatuhkan pemimpin tersebut...

Bila kena pada pemimpin sendiri x boleh terima kenyataan..apa nak jadi?

Jika ALLAH makbulkan doa mereka dan tunjukkan bukti Anwar mmg bersalah mcm mana? Buat solah hajat lagi untuk hapuskan bukti?

Jika Anwar betul2 x melakukannya x mungkin ALLAH benarkan fitnah itu berleluasa...kebenaran itu pasti akan wujud, timbul..dan masa itu jgn pula org2 PAS masih lagi nak mennanjung beliau.

Even sekarang ni pun dah terbongkar satu persatu bukti tentang sikap dan kelakuan buruk Anwar ni..

Mustahil la jika begitu ramai sekali rakan-rakan rapat beliau, penyokong kuat yang sama2 mengasaskan parti keldaian keluar dan meninggalkan beliau semata-mata dibayar dan merupakan konspirasi.

Mengapa PAS yang baru setahun jagung mengenali Anwar begitu memuja beliau??

Terimalah kenyataan PAS bahawa insan yang dikau puja itu bukanlah maksum dan bersih sangat..

Daripada beliau berada didalam UMNO lagi dia dah melakukan pelbagai kepincangan, kebejatan.

10 tahun sahaja berada dalam UMNO dah boleh menduduki tempat kedua tertinggi dalam negara,bukan suatu perkara yang mudah untuk melangkaui pemimpin veteran UMNO yang lain.

Tapi dia boleh, bukan kerana kehebatannya melakukan kerja dalam parti, tapi politik jijik yang dilakukannya...rasuah, kroni dan sebagainya lagi.

Tetapi mmg x dihairankan jika pemimpin PAS mudah ditipu dengan Anwar ni pasal apa, Tun Mahathir yang cerdik pun kena tipu hampir 10 tahun oleh Dajjal ini.

Inikan pula pak2 lebai yang biol, buta kayu, x dapat terima kenyataan, harapkan serban sahaja sebesar bakul tapi tidak menggunakan akal bagi menilai seseorang..

Atau sekadar mahu mendapatkan politikal millage dari populariti Anwar akibat kejatuhan moralnya yang begitu jijik?

Sudahla juak2 PAS, jika anda terus berkelakukan mcm ini mmg PAS akan karam bersama PKR tidak lama lagi..confirmmm!!!

Cuma saya heran mengapa juak2 PAS ini terlalu biol seolah2 seperti dipukau malah segala bukti dan kebenaran yang dihidangkan langsung tidak diterima hatta difikirkan..apa punya bangang la...

Inilah yang orang melayu katakan -Bodoh tidak boleh diajar, cerdik tidak boleh diikut-

Anonymous said...

Tak heran...

sebab yang pi semua tu bukan penyokong si ANUwar....

ramai pi sebab saja nak tahu apa lagi dia dok bohong...

apa lagi yang dia dok merepek...

Anonymous said...

Anon atas sekali,apalah nak diherankan,hitler,radovan karadzic,ariel sharon pun ramai aje pengikutnya.Orang taksub ni termasuklah kau mana2 pun ada tapi bukanlah golongan majoriti.

Dalam Malaysia ni ada berapa juta orang Melayu,setakat nak kumpul ahli2 pas totok yg setia pada n.ajis kat stadium bukanlah susah mana pun.Ini lebih pada faktor n.ajis bukan faktor anwar sangat.

Majoriti Melayu dah tak sokong anwar,paling ramai pun tinggal 30% aje tapi kecoh aje lebih itu pasal nampak macam ramai.Orang2 pas pun bukan semua sokong anwar dah.Ramai yg serba-salah sebenarnya tapi seba wala' pada n.ajis diorang ikutkan aje.Kuncinya n.ajis selagi n.ajis buta hati terhadap kemunafikan anwar selagi itulah Melayu2 pas kena tipu kena main.

botak said...

bro gap.
klau anwar besara politik,nanti ko orang tak boleh bagi makan anak bini kau sbb tak ada orang lagi ko nak kutuk,umno pun tak nak upah kau lagi,jadi biarkan lah dia,dapat juga anak bini kau mentedarah.

Anonymous said...

Ingat juga peniaga2 baazar yg buat sembahyang hajat..Tuhan balas cash.

Anonymous said...

Dia macam the Fall Guy ~ diperkena/diperlaukan oleh BN/UMNO/DrMM tapi aku tak boleh lupa dalam ceramah dia baik didalam negeri atau di luar negara di Indoensia, perth, melbourne, Oslo dan terkini tahun ini di school of economic, satu university di London, dengan megah dan sinis memburukkan pemimpin, negara, bangsa dan agama dia sendiri. Dia kata di fitnah atau dia suka orang bilang (penyokong) dia difitnah.Itu lah modas operandi DSAI.
Dia terang terang mengkhianati negara, bangsa dan negara.
1. Dia sokong Lina Joy murtad.I forgot his arguement
2.Dia sokong penggunaan nama Allah oleh penganut kristian di Gereja.Dia tahu perbezaan Allah Subhana Taala dalam akidah Islam dengan nama Allah yg di gunakan oleh penganut kristian. Allah Taala maha esa,Allah dalam Kristian ayah kepada Nabi Isa.Astagfirullah al azim.
3. Dia hina batik Malaysia kata dia jelik.
4. Dalam ceramah dia di school of economic ,london dia kata...Thanks God ... lalu senyum dan berkata I dare not use Allah.. fear that.

Minggu lalu penyokong PAS/PKR/DAP mendoakan dia dijauhkan fitnah sebab kes baru video seks.Kes liwat masih pending.
SAYA CUKUP TIDAK FAHAM RASIONAL PENYOKONG PAS/DAP/PKR ini. Sungguh tidak faham.
Malam nya saya pasti dia cukup lena tidur, penyokong masih dibelakang ku.Dia akan sneyum sinis dan bersemangat.Pheww .Mana hilangnya perasaana dan nilai murni penyokong DSAI?

Anonymous said...

yang paling dajal adalah admin blog nie..dajjal segala dajjal yang ada di malaysia...sedor sket...

Anonymous said...

Janganlah kita terpedaya dengan bilangan orang yang membanjiri stadium itu. Mungkin sebilangannya bukan penyokong Anwar tetapi mereka sejujurnya mahukan kebenaran. Mereka lebih berfikiran waras dan tidak menyebelahi mana-mana pihak kerana kes ini masih dalam siasatan polis dan belum menghasilkan keputusan, berbanding dengan Anwar dan penyokong tegarnya yang seolah-olah bermatian-matian sudah membuat keputusan tidak bersalah. Walhal hampir semua di stadium masih belum lagi menonton video berkenaan.

Maka tindakan terbaik bagi mereka yang sejujurnya mahukan kebenaran ini adalah menyertai solat hajat yang dihadiri oleh yang tertuduh (Anwar) sendiri. Dengan ini mereka akan tahu siapakah di pihak benar nanti. Doa orang yang ikhlas, jujur dan bersih hati lebih mujarab dari doa orang yang bersikap sebaliknya.

Mungkin juga sebilangan hadirin datang hanya kerana perasaan ingin tahu, atau pun mereka mahu terhibur dengan seorang penglipur lara yang terhebat di Malaysia!

Lagi pun, kita tidak tahu apakah sebenarnya yang Imam serta Anwar dan penyokongnya hajat dan doa DALAM HATI MEREKA.

Apa pun, kita tunggulah hasil solat ini nanti.

Penang Mai said...

Hidup lg Anon 2:11 bodoh lagi bongok.. Al-Juburi mmg pandai pidato... pembelit dan kaki kelentong no.1 .. bodoh... org PAStur... dah kena tipu mcm bewak.. agak2 lu la bro.. lu ni jambu x..? klu jambu.. cuba2 goda Al-Juburi..? PASti Al-Juburi layan sama lu abis...eheheh....

Ular Menyusur Akar said...

Dah nuar angkat pakai bas, pakai lori, mana tak ramai. Rasanya, orang UMNO pun ramai. Saja nak dengar cerita. Kalau saya kat sana, saya pun nak datang. Nak tumpang dengar juga.

Orang sembahyang hajat, saya pun tumpang sembahyang sekali. Doa dalam hati sendiri.

Anonymous said...

Wahai penyokong PAS semua, percayalah pada ketentuan ALLAH. JIka ALLAH tetapkan si Anwar tak akan jadi PM maka seramai mana, sekuat mana sokongan dan dokongan kau orang semua, si Anwar tak akan jadi PM.

potonglancau said...

Bukankah dajjal itu tidak dtg sendirian melainkan bersama-sama pengikutnya...tu laa yg dtg beramai2, mlm2 buta, bersesak2 nak dengar kelentong dia...

Anonymous said...

Ikut korang la penyokong Bn Umngok oi.

cakaplah ape pun. Kami takkan pangkah BN Umngok juga kah kah kah.

sebabnya blog pro umngok semakin lama semakin menyakitkan hati dengan kebodohan blogger-blogger anjing yang dibayar untuk mengutuk anwar.

alangkah bagusnya korang lebih tumpukan penulisan tentang kebaikan kerajaan BN kepada rakyat dari asyik membuat cerita gampang tentang pembangkang.

aku cuma nampak korang bodoh, dan aku tak mahu ikut kebodohan korang. kah kah kah.

Anonymous said...

Yang datang ramai tu adalah orang UMNO yg berlakon jadi org PAS, depa nak minta tunjuk kebenaran gak... yg lebih tu SB dan ada juga staf gomen S'ngor kena kerah datang... dan ada jugak bebarapa bas dari Permatang Pauh yg dibayar datang itupun setelah ditambah nasi lemak dan tiket zoo setiap sorang. Orang dia hak atas pentas je yg lebih tu bukan orang dia, jangan percaya sgt. Ada sorang muka mcm Samad Said itu bukan dia, kemungkinan pelakon bomoh Kak Limah balik rumah, tak mustahil depa boleh buat. Zaman dah canggih.
Nik Aziz tu pun aku confius gak lalala~~~

Anonymous said...

Tak pa eloklah tu mereka sembahyang hajat untuk orang yang bersalah itu.Tapi mereka lupa
ALLAH MAHA BESAR DAN MAHA AGUNG.

Mereka semua boleh menipu manusia dengan berbagai cara.Tetapi mereka itu tidak boleh menipu ALLAH YANG MAHA BERKUASA DAN MENGETAHUI APA-APA YANG MEREKA LAKUKAN.

Kita orang yang beriman yakin kepada Allah swt,dan yakin atas pembalasannya.

Kita tunggu dan lihat sahaja apa yang akan terjadi.Sesungguhnya ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI DAN ALLAH ITU ADALAH HAKIM YANG PALING ADIL

SEDANGKAN ORANG DITUDUH MELIWAT PUN TIDAK BERANI BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH.

Anonymous said...

anonmous 10.11pm, ngaku jelah blogger2 pembangkang pakatan haram dah x laku. Mana taknya, dok fitnah dan maki hamun ja dalam blog.

Anonymous said...

Anwar di gambar ini menunjukkan dia seorang yang alim. Tetapi sebenarnya dia adalah seorang politik berhipokrit agong negara Malaysia. Seorang homoseksual dan biseksual. Penipu dan pemakan rasuah yang besar. Semasa kedudukannya dikerajaan UMNO dahulu dia sudah menjatuhkan ekonomi Malaysia yang paling teruk sekali. Matawang ringgit Malaysia sebelum Anwar adalah seratus percent sama seperti matawang dollar singapura, tetapi semenjak Anwar menjadi TPM pada masa itu aku terkejut kerana matawang ringgit sudah jatuh kebawah limapuluh persen dollar singapura. Sehingga sekarang amat susah matawang ringgit Malaysia untuk mencapai kembali seratus persen dengan matawang dollar singapura.
Pengajaran besar yang perlu diingat oleh semua rakyat Malaysia hari ini.
Ini yang menyebabkan aku hilang percaya terhadap pemimpin PKR ini.
Tetapi aku tengok pengikutnya adalah orang-orang yang bodoh semata-mata.

Anonymous said...

Tengok gabar last tu
Anwar pertikaikan dan dia kata
" Ada ka dia tunjuk gua punya barang ciput ni je...kalau dia orang tengok betul betul video tu panjangggggg......nak tipu biar logik le weiii"
Semua yang pun jerit " Takebeer"