IKLAN BERBAYAR

Wednesday, March 30, 2011

5 SOALAN MAUT UNTUK ANWAR ?

 1) sejak 2 tahun lepas apa kamu buat di thailand ?
2) dengan siapa kamu pergi ke sana ?
3) apa aktiviti kamu selepas pertemuan dengan orang kenamaan ?
4) hotel mana kamu menginap ?
5) siapa yang membiayai segala 'KOS' kamu ?

13 comments:

Anonymous said...

BRO GAP , CARI INFO JUGA SOALAN KENAPA ANWAR SUKA PERGI KE CEBU CITY DI PHILIPPINES WAKTU ESTRADA JADI PRESIDEN. DENGAR KATA DIA CARI BAPOK FILIPIN ATAU CEWEK KACUKAN FILIPIN YG CUN CUN. ESTRADA JADI BAPAK AYAM

malaysiandotcom said...

cito labhai,den nak tahu juo ni.

Anonymous said...

anuar bnyk ke luar negara, kaya tu, tiket da berapa? makan? penginapan? kalu de org tnggung, spe tnggung? klu duit sndri, bisnes apa? boleh bagi bukti duit derma dr pnyokng PR digunakan ke arah yg sepatutnya? adakah anuar sama sahaja dgn pemimpin BN yg dikatakan merompak duit rakyat?

Anonymous said...

Kes Teoh Beng Hock, semakin dikupas kes ini, semakin menampakkn tembelang PKR dan paktannya begitu rakus merompak duit rakyat selangor secara licik dgn mewujudkn syarikat2 dan invoice2 dari sumber yang sama!

sbb itu keluarga dan karpal DAP tarik diri awal2 sbb tidak mau RASUAH dan penyelewengan pakatan terbongkar. mgkn mrk sangka, bila tarik diri, maka sjaya diraja akan dibubar dan kes tidak diteruskn...

tp nampaknya kblkgn ini bloger2 byk tertumpu pd kes seks. patutnya kes RASUAH, KRONI dan PEROMPAKKN serta pembaziran duit rakyat oleh pakatan harus sentiasa dihidangkn agar rakyat semakin jelas akan tabiat pembangkng yg terlebih korup dari bn.

-wau

Anonymous said...

Sawadikap! bang mari tengok tina cum-cum dalam cermin.

Reza aljunaid Post said...

soalan maut untuk anwar akan jadi jawapan maut. Bila anwar jawab, boleh bikin maut juga. sebabnya masih ramai yang menyokong anwar ini. haji hadi pun sudah jadi gila babi tak tahu nak menegakkan Islam ke nak menegakkan Anwar? akhirnya, haji hadi terpaksa menegakkan anwar kerana politik lebih penting dari Islam....PAS sudah jauh sesat...harap pengikut PAS tidak terus menegakkan anwar. Anwar tiada jasa langsung kepada PAS...

Anonymous said...

Detiknya sudah sampai bahawa kita harus juga menyelidik dan menyiasat lantar belakang Anwar serta keluarga.
Kita perlu mengenali Dato' Ibrahim dgn lebih dekat.Adakah beliau sehabat Anwar ketika muda ataupun lebeh dari itu. Kuah yg pekat pastinya tumpah ke nasi.
Anwar mewarisi kehebatanya ini dari sesaorang. Nyata ianya dipusakai dari Dato Ibrahim.

Gobalakrishnan said...

JAWAPAN :
1. cari sokongan moral dan duit
2. kadang pergi dengan Eskay. Kadang dengan orang lain.
3. Selain acara makan-makan, saya juga berhibur.
4. Hotel lima bintang
5. Kos oleh Eskay atau org org tertentu yang lain. Kos dari Eskay datang dari mana? Ehem ehem.. baik punya sumber sudah pasang!

Anonymous said...

GAP...

Elok kita selidik siapa ANUwar ni....

Asal usul dia????/

Anak MELAYU??? CINA??? INDIA????

SAH atau TAK SAH TARAF????

Kita minta org Ptg Pauh,Bukit Mertajam, Cheruk To'Kun sila bongkar sejarah hidup nya....

Bukannya nak aibkan orang.... tapi kita perlu tahu sapa pemimpin yang kita nak pilih ni....

Anonymous said...

BIASANYA BILA DATANG HAQ MAKA HANCURLAH YANG BATHIL.. AKU PERATIKAN AJE..

ILMU APA LE 'DIA' PAKAI EK? MACAM KEBAL JE? MACAM KENA PUKAU JE 'DORANG2 TU?

Anonymous said...

betul2...sruhanjaya diRaja kes tbh tu semakin menunjukkan pembangkang di belakang semua ini..
hmmmm...patutla tarik diri..hehehe

Kelopak Salak said...

Aku yang nak balik kampung sekali-sekala pun dok kira bajet, ni senang-senang gi luar negeri macam nak pi kampung sebelah saja... Dahsyat gile le.....

Anonymous said...

jawapan si anu aku tau:

"Datuk Najib yg suruh esekey tanya 5 soalan tu, ini konspirasi umno mau jatuhkan saya, ini fitnah.."

atau pun..

"Saya tau la eskey ni nk cari makan..."