IKLAN BERBAYAR

Wednesday, March 30, 2011

HJ HADI...SIA-SIA PERJUANGAN KAMU. !

 haji hadi
sampaikan pesanan ringkas ini kepada tuan guru haji hadi

sampaikan mesej aku padanya
bisikkan ke telinganya

PERJUANGAN PULUHAN TAHUN KAMU SUNGGUH SIA-SIA
SUNGGUH SIA SIA
SUNGGUH SIA SIA
SUNGGUH SIA SIA
SUNGGUH SIA SIA

kerana kamu berada dalam majlis solat hajat
berdiri disamping manusia paling jijik
dalam sejarah dunia umat islam !

TAUBAT HAJI HADI !
BERTAUBATLAH !

SUBHANALLAH
SUBHANALLAH
SUBHANALLAH

detik kebenaran semakin hampir !
semakin hampir !

10 comments:

Esperalzi said...

SIA-SIA..dan...SIAL-SIAL..sialan! Dan PAS akan diSIAT-SIAT di PRU13 nanti, dan pun kena SIAT-SIAT di prk2 Manek Urai, Bagan Pinang, Galas, Tenang dan Kerdau..lepas tu SIOT-SIOT lah penganut2 PAS tungging buyong krn kecewa..tp jgn pula tungging buyong pakai jubah yg mudah diselak depan Anwar Ibrahim!! Especially jantan2 PAS yg muda2, hensem2 dan kulit dahi masih cekang! Nanti nanya bontot kamu kena SOT-SOT dgn Anwar!

Anonymous said...

Bro GAP..
Kenapa poster/banner dia orang tu terdiri daripada 2 PAS + 1 DAP + 1 PKR ?

Nuar tu dalam PKR lebih tinggi daripada Presiden PKR ke? Jika ya tak aci (sah) le gitu sbb dia tak lalui proses pemilihan (walaupun undi bohong peringkat tertinggi)

Pok Nik tu setaraf presiden PAS atau Lebih tinggi lagi?

Rumusannya : Mampos kumpulan Melayu Islam dalam PR yang jelas terpaksa rela diperalatkan DAP.

Reza aljunaid Post said...

Haji Hadi sudah jadi gila babi dah. Nak tegakkan Islam ke nak tegakkan Anwar ? Haji Hadi hendak apa dari Anwar amat membengongkan aku...padahal jasa Anwar kepada PAS takdak langsung..!

Anonymous said...

ko sape gap.mcm tinggi sgt darjat ko.ko cuma layak jadi tukang sapu sampah org2 umno.ko igt semua org kene ikut cakap ko ke...mcm tinggi sgt pengajian agama ko.setakat songkok hitam je yg tinggi baik ko jilat je bontot org umno

azmi said...

assalamualaikum brader...
ngape benci org sampai nak giler..
ngape tuduh org lain hina...
kena pil kuda ke??????
manusia dicipta Allah, dan manusia macam2 ada... kapir, munapik, lanun, perogol, panghasad, penghasut, pembenci(mcm brade), pengfitnah(ni malaun paling ramai kat m'sia), tapi tuhan sentiasa terbuka... boleh terima tobat manusia bila2 masa, dimana sahaja..
so aku cadangkan lu relek la brader.. jgn melalut lebih2!!!

"Orang Jelai" said...

Allah Hu Akhbar!
Allah Hu Akhbar!
Allah Hu Akhbar!
walillah hilhamd..
benarlah kata2 ulama salaf..
Allah bersama orang yg benar!
Allah bersama orang yang benar!
Allah bersama orang yang benar!..
pasti akan menitis air mata...mengenangkan Dr.M...pada tahun 1999...ingin ku mohon kemaafan padanya....
GAP...aku seperti dapat rasakan apa yg kau ingin sebarkan....teruskan perjuangan "jalan lurus" mu....terima kasih GAP..

Anonymous said...

nuar tu tak ada tandingan. satu dalam sejuta. oleh sebab itu, jika dia jahat pun, pakatan akan bersihkan dia. berlian dalam lumpur gitu. kalau dia berdosa pun, dia boleh taubat dan dia masih boleh diterima, kerana mana nak cari manusia anugerah tuhan seperti itu? kualiti, mutu standard ada pada dia. jatuh ke laut jadi pulau, jatuh ke darat jadi pohon, jatuh ke lubang najis, ambil bersihkan. ada reti?

puyee said...

Salam Pembaca,

Masa dah tiba untuk Anwar. Allah dah bagi cukup masa untuk Anwar untuk berundur dan taubat cara baik. Kerana Anwar masih tidak faham maksud Allah bagi peluang kpdnya, kali ini Allah hancurkan Anwar. Bukan setakat Anwar hancur tapi yang bersama dgn Anwar iaitu PAS dan DAP.

Spt kisah Nabi Lut dan Nabi Nuh, yang menentang kebenaran hancur. Bukan sekatat kaumnya yang menentang Allah dihancurkan tetapi anak nabi Lut dan Nuh juga Allah hancurkan krn bersama yang batil

Itulah Anwar dan PAS. Hancurlah mereka bersama kebatilan yg mereka pertahankan.

Saksikan Tsunami datang ke Kota Bharu. jaga2....

Anonymous said...

Puyee..sape kau yang yang nak minta tsunami datang ke Kota Bharu..sape kau yang nak kutuk-kutuk DSAI dan PAS..kau tersalah berguru ni..silap haribulan,kau yang mati kufur..INSYAALLAH.

Anonymous said...

kau bukan tuhan nk ckp begitu....