Monday, March 21, 2011

XKLUSIF : CARA-CARA KALID GAGAP BANKRAPKAN YAYASAN SELANGOR !

 dalam laporan audit yang mengejut, telah dinyatakan secara spesifik akan defisit kewangan yang dialami oleh yayasan selangor.
dalam perenggan itu , telah disebut 2 perkara yang menyumbang kepada pengdefisitian akaun yayasan selangor.noh omar telah mendesak agar kalid gagap letak jawatan, KLIK SINI.

antaranya :
1) perlantikan individu yang tidak berkualiti (ada notis kebankrapan) dan kenaikan pangkat secara mendadak 2 individu yang diyakini punyai kaitan dengan kalid gagap.

2) pembayaran elaun-elaun secara tidak munasabah telah memungkinkan akaun yayasan selangor menjurus kearah defisit.

untuk memudahkan cerita, dokumentasi perlantikan kroni kalid dan pembayaran elaun sesuka hati kepala server pakatan didedahkan. sila klik pada setiap dokumen yang didedahkan.

FOTO 1 (PERLANTIKAN KRONI KALID GAGAP DALAM YAYASAN SELANGOR)



FOTO 2 ( WALAUPUN DALAM SIASATAN, KRONI KALID TETAP DAPAT GAJI PENUH)

FOTO 3 ( ELAUN YANG DIBAYAR KALID SESUKA HATI OTAK DIA JE..PAKAI WANG RAKYAT )


5 comments:

Anonymous said...

tunjuk muka dalam meeting pun boleh dapat duit? giler kentang !!!

Anonymous said...

GAPKR

Dah tiba masuk buat lapuran polis dan MACC - beramai ramai tuntut siasatan segera mengenai korupsi dan salah guna kuasa MB SGOR , Yayasan Selangor board dan exco yang bertanggung jawab.

r0 said...

fuhhh... gile babi!

EPF sampai 20%? Maybank yg jauh kaya, buat duit, and tak tolong org 24jam macam YS pun bagi carumkan cuma 16% jer... giler babi...

Anonymous said...

Nampaknya pemimpin-pemimpin PKR suka sangat dengan orang-orang bernama Saiful.

Anonymous said...

apa yang peliknya? agaknya korang tak pernah tengok dokumen-dokumen pengurusan mana-mana institusi? Tu belum yang ada kroni BN....hehehe... yang tak tercatit lagi?