IKLAN BERBAYAR

Monday, April 11, 2011

ANWAR BINAWE MENGAMOK LAGI ! TAHNIAH NIK SURYANI.

 aku tak pasti lah nama wartawan ni, tapi selalu gak nampak dia dalam teli-bisen.

nama dia aku rasa nik suryani megat deraman. kalau salah tolong betulkan. semalam nik suryani telah berjaya menonjolkan sekali lagi keresahan, penggelabahan, tak keruan, mental yang tak fokus,hati resah si binawe bernama anwar ibrahim.
menilai rakaman video ini jelas kedapatan pre emp anwar yang cuba menggoyangkan jiwa wartawan ini.

bila ditanya mana jam omega, anwar terus attack nik suryani dengan bertanya you dari mana.

anwar jelas gagal menjawap soalan, sebaliknya buat kesekian kali dia menyalah utusan,media umno dan lain lain .

aku ucap tahniah kepada seluruh wartawan media cetak dan elektronik. anda telah membanggakan rakyat malaysia.biarlah anwar hina kamu, tapi tidak bagi rakyat.

56 comments:

matmalaya said...

salam,,
perjuangan dalam pernulisan masih jauh,, harap tuan dapat link kan blogs matmalaya disini,,

http://matmalaya.blogspot.com/

vulcan933 said...

tanda2 seorang dajjal ada di anwar.jadi berhati2

Anonymous said...

jawab lah... "INI SAYA MASEH PAKAI NI" or "MY CHINA DOLL PAKAI PASAL I SAYANG KAT DIA" OR "I NAK KLENTONG PDRM" or/and "APA APA AJE LER"
apasal naik berang Bro Al Jub.Jae gilak orang tua tuk, pembulak gilak sik ngerti bahasa...
sik kamik undi PR, BN lagi bagus....
Hidup BN.. hidup GAP.. keep up berjuang Bro GAP..

Orang Limbang, Orang BN

Anonymous said...

salam,

daripada video tu jelas bahawa anwar attack wartawan tu spy anwar nampak control situasi...anwar anwar

kelate jati said...

reporter tu niat baik tapi silap tanya.. sepatutnya reporter tu tanya.. kenapa anwar kata jam omega tu hilang.. tapi lepas tu azizah kata jam tu ada dalam simpanan azizah pulak.. yg confirm kantoi..

Anonymous said...

cuba tengok anwar masa saat ke 20..

pandangan matanya ke sebelah kiri..

kalau ikut body language. itu tanda tanda orang yang nak menipu..

memang anwar penipu..

PKR- PAPA KUAT ROMEN

Anonymous said...

Jadi politician kenalah berhemah, sopan dengan wartawan, lagi2 jika dia wanita. But it goes both ways.

Anonymous said...

Tak lama lagi tumbanglah pokok yang Dr Mahathir silap tanam ini..

Anonymous said...

Aku tengok wartawan cina sebelah tu pun tau malu dgn soalan2 yg tk relevan dlm satu2 sidang akhbar yg diadakan. Org buat press conf. pasal PRN Sarawak, yg pegi tanya soalan yg tk berkaitan tu kenapa. Siap kena sound dgn rakan wartawan lain yg hadir. Be professional.

Anonymous said...

Tak lama lagi tumbanglah pokok yang Dr mahathir silap tanam ini.

MOHD ZAN MAT ALI said...

Tak lama lagi tumbanglah pokok yang Dr Mahathir silap tanam ini

MOHD ZAN MAT ALI said...

Tak lama lagi tumbanglah pokok yang Dr Mahathir silap tanam ni..

Anonymous said...

Tak lama lagi tumbanglah pokok yang Dr mahatir salah tanam ni.

Anonymous said...

saya benar2 tak puashati dengan si nuar dalam sidang media semalam...betul2 kurang hajar dia menjawap pertanyaan wartawan...

Anonymous said...

Kalau tanya soalan yang kecepuk! kena kat muka dia alih2 tanya U dari mana?? u pencacai umno mana?? tuh je la dia tau.. kalau soalan puji, wau totey u menarik! mesti dia kata u memang pengikut i yang setia.. i lap u... berseri jek muka anuwaw 2.. MR totey yawn!

usin said...

aku tengok wartawan provoke anwar smalam. syabas wartawan. jam omega tu betul2 menyusahkan anwar. sbb tu anwar jwb soalan dgn soalan. patutnya wartawan tanya knp anwar @ wan azizah tidak tunjuk jam tersebut sebagaimana kata wan azizah jam tersebut ada dlm simpanannya. mainan emosi anwar dh boleh nampak. dulu utk 16 sept. katanya "i have a numbers". sampai kiamat "nombor" x nampak2. kasihan dr aku untuk sesama insan. tp, kerana cita2nya yg tidak sebanding moralnya, akan mati beraganlah anda jika tidak bertaubat.

To Live Again said...

Asal je tnya soalan yg x berepa BERKENAN DI HATI terus personal attack..Tnya dr media mane la..Berapa juta umno byr la..Soldadu umno la bla bla bla..

Ckp freedom of speech and freedom of info..Kalau dh mcm ni freedom kepala hotak apenye!

sgray said...

The next time around suryani harus bertanyakan semula kepada Annuar...mana bukti tuduhan yang dibuat ....sedangkan pertanyaan yang diutarakan oleh suryani punya bukti dan jelas.

Kita nak lihat kebenaran tuduhannya yang membabitkan kerajaan ..bukan fitnah..biar rakyat lihat reaksinya dan respon ..sepenipu dan pemfitnah tu.

Tak perlu goyang dengan dengan cakap2 fitnah nya...yang selama ini tiada bukti tu.

penarik rantai said...

xsudah2 jam omega... bodo..
apehal nk tunjuk kt wartawan gn geng2 pencacai babi mcm ko sume sial...
ko ingat ko pendakwaraya @ hakim ke lahanat... mmg bodo nk mampos ko ni sume... anjing....

Anonymous said...

wartawan tanya bab jam,dia naik bengang dan nak mengamuk..

bila cadang suruhanjaya,dia tolak mentah2..

weii puak2 pakatan,korang semua tak terfikir ke kenapa nuar takut ??

kenapa korang benak sangat mata hati??

Anonymous said...

pandai betul dia nie manipulasikan soalan wartawan tu.

Wartawan kene cekap & bijak kalau nk tanya soalan kat mamat nie. Lebih2 lg soalan yg dia tak suka nk jwb.

ayoyo mesia said...

berani dia sebut aruntuya...

jam tu telah dicurik antu tuya kot...sebab anwar kan sayang sangat dengan dia...rupa cam china doll

kes atuntuya ni aku TAK DPT LUPA LEE KUEN YEW MASUK MALAYSIA RONDA PERAK PENANG KELANTAN LAST SEKALI BARU PAHANG...BINAWE PINYA LEE KUEN YEW...KITA tak PERNAH RONDA2 Kat singpore tiap kali dia ada konflik....

so hati2 lah dgn jiran sebelah ni... Anwar tu mana kira yahudi ke. singapork ke semua kawan dia ...nak bg jahanam umno yg dia dendam sgt...


CHANCE PERANG SAUDARA AGAK TINGGI !

......*%&#%@&%*&@()@#......

Anonymous said...

Mentaliti agen UMNO..blogger ke, wartawan ke, penulis ke, penceramah ke,... tak ada modal lain.... hanya sanya yang ada dalam otak pencacai umno adalah ...1MalaysiaL, LuCAH, duit ongkos tokey UMNO/BN ..... atau isu peribadi Anwar, nik aziz, ... takdak cerita lain sejak 1998...


ISU2 PENTING NEGARA & RAKYAT... seperti kadar inflasi, harga barangan naik, kos hidup rakyat yg meningkat, 48 tahun masih dibelenggu kemiskinan, kadar penggangguran, kadar jenayah, pembanjiran boroh asing, kadar rasuah & integriti, pengaliran keluar wang, pembaziran kerajaan, penyelewengan ahli politik pemerintah, kelembapan jentera kerajaan, dll tiadalah ditanya/ atau dibincang.... sebab tu negara semakin hanyut...

bagi UMNO yg penting fitnah anwar & nik aziz saja....

Apakah UMNO masih anggap rakyat semuanya bodoh dan boleh diperbodohkan sepanjang masa?...

pacat said...

kalau tak bersalah kenapa perlu gentar dengan soalan murahan dari seorang wartawan wanita!.... dah la tidak menjawab soalan dituduh pula menjadi balaci!!! Anwar semakin tertekan emosinya!

Anonymous said...

tahniah utk wartawan yg berani spt nik suriani

Anonymous said...

anwar entah apa2..blk cerok tok kun la weh..dok buat kabut boleh..

Anonymous said...

tahniah nik suryani.nasihat pada wartawan2..ada sidang akhbar tibai aje soalan cepumas ni biaq dia tukaq muka dia jadi hijau,bagi tumbuh tanduk kat dahi dia baru penjilat tegar pkr buka mata..heh..heh..heh

Anonymous said...

kesian mamat menantu dia tu. tumpang terpalit sama

Anonymous said...

Biarlah ALLAH yg menghukumnya jika benar dia bersalah atau sebaliknya...

Melayu Berwawasan said...

seorang hendak jadi pemimpin bergini kah sikapnya terhadap wartawan.tunjukkan sikap yang baik dan bertutur yang elok elok ini tidak seperti emosional.kalaulah macam ni tingkah lakunya diluar lagi teruk..inilah ramai yang tinggal PKR dengan sikapnya.

Anonymous said...

awek tue mcm br je jd journalist..
mcm takut2 je..
hambat je la anwar tue apa gagap2 plak.. ko dah tau anwar tue hebat berpidato, berhujah ko dtg gagap2 mcm tue kantul la..

Anonymous said...

dasat wei..
gamba terbaru dia tuh...
seram woo..
nangis budak2 kecik nengok..

Anonymous said...

GAP..paparkanlah beribu orang turun di Batu Kawah dengar ceramah tiga pemimpin pakatan..ada berani ka..

wakkang said...

salam bro..
kalo ade ummi kat pc tu kan best..
bole ummi tanya soklan2 maut lagi dasat..

Anonymous said...

Biasalah...

Pemberita pecacai Utusan Meloye...

Surat khabar yg langsung takde integriti, takde maruah, pemfitnah, pengampu UMNgOk...

Hancai bocai M'sia dek Utusan Meloye ni...

Hanya orang bangang, bebal, tongong, yg tak tau ape2, yg tak kesah ape2 aje yg sanggup baca paper ni...

Itulah yg dikehendaki oleh UMNgOk...supaya M'sia ni dipenohi oleh orang2 bebal, bangang, tongong...

Supaya mereka dapat perintah M'sia ni 50 tahun lagi...

He he...

Anonymous said...

sebagai pemimpim patut jawab dengan elok... jangan melenting.. apa nak jadi ni...

Anonymous said...

harap dia ni turun kampung aku PRU nanti.aku nak "sambut" dia bersungguh2.mari mari turun.

aku je said...

Syabas diucapkan kepada wartawan tersebut..!

Tanya mana jam pun nak mengamok? Apa susah..? Tunjukkan je la. Habis. Orang tak tanya dah. Ni tidak.. Cakap ada. Bini dia pun cakap ada. Tapi bila di tanya nak gelabah tak tentu pasal.

Apa maknanya tu??

Kepada wartawan tersebut. Terima kasih kerana menjalankan amanah. Beribu2 lagi berada di belakang anda bila anda tanya AnUwar mana jam tersebut. Terima kasih..

Kepada AnuWar..belit le selagi boleh.. Allah Maha Mengetahui.

Anonymous said...

dia cakap dia dah jawab soalan...tapi cara dia jawab dengan bertanya kembali...itu dipanggil spin answer

Anonymous said...

Azizah tak datang..tak datang tak datang...mukanya sehabut dahh

Anonymous said...

Nuar kan bakal PM, so takpe la kalau dia nak menjawab dengan kasar kpd soalan wartawan tu. Najib yang dah jadi PM pon, tak pernah menjawab dengan cara yang kasar macam tu, walaupun menjawab soalan berkaitan altantuya? kan kan kan

Cilakak betul si Nuar ni

Anonymous said...

Aku teringat Tok Guru Nik Najis Kubra pernah berkata "Kalau kamu samseng Tuhan lagi Maha Samseng" dulu aku nak komen tapi tak ada tempat...sekarang ni aku nak bagi komen sikit...Ingat tak kita belajar Agama Islam dulu di sekolah tentang sifat-sifat Allah yang wajib dipercayai...kan ada 20 ia itu wujud,kidam,baqa,mugholafatu hulilhawadis...dan juga 20 sifat-sifat Allah yang mustahil di percayai...maka sifat samseng ini tiada pada Allah yakni mustahil pada Allah....Kalau lah kita kata "aku keji tetapi Allah lagi maha keji"...haghu bighu lah tauhid..sebab itu apabila belajar agama kena ada guru dan kitab ulamak seperti Kitab tulisan Imam Al-Shafie...kerana kita ni Mazhab Shafie...kena ikut kaedah nya..jangan pakai hentam cedok-cedok ayat dari Al-Quran dan di gunakan untuk berhujah nanti yang ilham datang dari syaitan...jangan kita jumudkan diri berkata aku tak ada Mazhab ikut Sunnah Wal Jamaah...Sunnah wal jamaah pun ada Mazhab bab-bab Feqah dan tauhid...
Tok Guru ni aku tak tahu belajar agama dari mana? sampai Al-Juburi kata kita guna pluralisma dia pun angguk...mengiakan al-juburi...
patut lah peribahasa melayu berkata kalau guru kencing berdiri anak murid kencing berlari...kalau tok guru kencing berdiri habis pengikut kencing berlari....Sesuai lah dengan Parti Agama Sesat...Tok Guru yang menyesatkan pengikut-pengikutnya Walltahu'alam

Anonymous said...

paling kuat pon DS Najib dah bersumpah laknat dalam masjid.ANWAR..?

Anonymous said...

Kalau aku jadi wartawan tu dah lama aku maki hamun anuwar tu..Biar dia malu tp org mcm ni mana tau malu...

Tenno perang said...

dah kantoi...jam tuh ader no siri...

Anonymous said...

entah2 dia CURI jam tu dari kawan...

Gap Gomo Lagi....dan lagi...

mohamed said...

Mengikut berita di TV1, pihak polis dah serah pada pegedar jam rolex untuk menentu siapa pembelinya asalnya. Dah semingu tak dapat jawapan lagi.

Saya fikir polis mesti juga cuba ambil DNA dari jam OMEGA tu. Boleh jadi sama dengan DNA mr Y

Anonymous said...

sumpah laknat Saiful mengena peliwat itu.

Anonymous said...

HAHAHA..

Kelako lah ngko Anwar..

Tak ku sangka senang jer ngko mengkantoikan diri ngko..

Dahlah takmenjawab soklan wartawan, pastu dibalas bertubi2 lak soklan kat wartawan..

Nmpk sgt dah gelabah pastu ekspresi muka and gaya badan pun dah nmpk tak senang duduk..

Kalo ngko tak bersalah buktikan jer la Anwar..

Ini belom apa2 lagi dah terpancut..

Aduyai..

Anonymous said...

HAHAHA..

Kelako lah ngko Anwar..

Tak ku sangka senang jer ngko mengkantoikan diri ngko..

Dahlah takmenjawab soklan wartawan, pastu dibalas bertubi2 lak soklan kat wartawan..

Nmpk sgt dah gelabah pastu ekspresi muka and gaya badan pun dah nmpk tak senang duduk..

Kalo ngko tak bersalah buktikan jer la Anwar..

Ini belom apa2 lagi dah terpancut..

Aduyai..

Anonymous said...

kalo aku wartawan plak..
aku sediakan soklan maut dan sebiji kasut bersos cili..
masa dia nak spin soklan aku tuh ngan mulut nganga beso..itu jam aku lempor sedas masut mulut dia..
ha..ha..aku puas hati walaupon akibatnya aku masuk jil..
dasat plan aku kan..
ha..ha..

Anonymous said...

tak abis2 samdol anwar nie nak menipu saja.memang dasar penipu besar

Anonymous said...

syabas kepada wartawan tv3.kalau saya wantawan yg tanya soalan tu dgn kasut saya pakai baling kat muka samdol nie.

Anonymous said...

nik suryani ni alim warak sangat ke beriya2 nak cungkil 'cerita fitnah umno kpd anwar' tu... sealim, semaksum DS Najubr Rosma tu jugak ke?

nik suryani tak nak tanya ke bagaimana kes pembunuhan altantuya yang kontroversi tu? kes dakwaan rogol amah? kes menteri raba punggung gro? tak siasat bagaimaana Lan sri lanun rahim tamby cik, Latok bangsat eskay dapat video, ada ke kaitan deng seksyen 292 kanun keseksaan ... yg tok2 alim umno pertahankan.

Anonymous said...

Penyampai berita TV3 disamun

KUALA LUMPUR - Seorang wartawan dan juga penyampai berita TV3 menghadapi detik cemas apabila dia bukan saja disamun malah cuba diseret masuk ke sebuah rumah kosong di sebuah apartmen di Danau Kota di sini semalam.

Semasa kejadian pada pukul 7.50 pagi, Nik Suriyani Megat Deraman, 29, baru memasuki lif di aparment kediamannya untuk pergi ke Shah Alam bagi membuat liputan inkues kematian setiausha politik kepada Exco Selangor, Teoh Beng Hock.

Turut memasuki lif bersamanya ketika itu ialah seorang lelaki tidak dikenalinya.

Katanya, ketika berada dalam lif, dia tidak menghiraukan lelaki itu sehingga suspek berkulit gelap itu tiba-tiba menolaknya ke dinding lif.

"Lelaki itu kemudian merampas komputer riba dan telefon bimbit saya," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

Nik Suriyani memberitahu, suspek yang menahan pintu lif dengan kakinya bagi mengelakkan pintu lif tertutup kemudian memaksa dia mengikuti ke sebuah rumah kosong di apartmen itu kerana mendakwa mahukan duit.

"Saya merayu tidak diapa-apakan sebelum menjerit menyebabkan satu keluarga yang kebetulan mahu turun ke lif nampak kejadian yang menimpa saya," katanya.

Lelaki itu terus melarikan diri bersama komputer riba dan telefon bimbitnya.

Anonymous said...

RAJA PORNO SEMALAYSIA melenting dan gabra bila ditanya mana Jam Omega dia....ha..ha...ha....tempias Sumpah Laknat saiful dah terkena.....